Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?
Eiköhän tuokin analyysi ole taas kerran ihan samanlainen 'analyysi' kuin useimmiten aina. Jos/kun Wiitä myydään/tullaan myymään läjäpäin enemmän kuin kahta muuta, niin sille saa halutessaan myös pelejä myytyä. Mutta jos joku kehittäjä ei tee pelejä Wiille/DS'lle, niin sitten tämä kyseinen kehittäjä voi hyvinkin 'kärsiä' Wiin/DS'n menestyksestä. Ennenvanhaan kun on voinut hyvinkin olla tekemättä oikeastaan mitään Nintendon konsoleille ja silti pärjätä todella hyvin, niin nyt voi tilanne muuttua siltä osin. Jos kehittäjä edelleen jääräpäisesti päättää olla kehittämättä pelejä johtaville (?) konsoleille koti- ja käsikonsoleissa, niin onko syy 'kolmansien osapuolten myyntien huonoudelle' silloin Nintendon vai sen kyseisen kehittäjän?
Jos ulkopuolinen kehittäjä itkemisen sijaan ottaakin lusikan kauniiseen käteen ja päättää alkaa tekemään pelejä myös eniten myyville konsoleille, niin mikään ei estä hyvän tuloksen tekemistä. Loistavana esimerkkinä Ubisoft, joka teki juuri ennätystuloksen ja ennustaa tulevasta/tulevista vuosista entistä parempia syystä että:
The publisher noted that it expects to see a "considerable ramp-up of games" for both Wii and DS, "thanks to a highly pro-active strategy in the casual gaming segment." You may recall that Ubisoft recently announced a new internal development structure specifically for expanding its casual games business.
Linkki
jryi sanoi:Noin muuten tuo analyysi vetää turhan rajun johtopäätöksen kolmansien osapuolten menestyksestä. Vaikka he eivät Wiillä saisikaan myyntiä kovin suureksi, niin mikään ei estä tekemästä tuottoisia pelejä boxille ja PS3:lle.
Eiköhän tuokin analyysi ole taas kerran ihan samanlainen 'analyysi' kuin useimmiten aina. Jos/kun Wiitä myydään/tullaan myymään läjäpäin enemmän kuin kahta muuta, niin sille saa halutessaan myös pelejä myytyä. Mutta jos joku kehittäjä ei tee pelejä Wiille/DS'lle, niin sitten tämä kyseinen kehittäjä voi hyvinkin 'kärsiä' Wiin/DS'n menestyksestä. Ennenvanhaan kun on voinut hyvinkin olla tekemättä oikeastaan mitään Nintendon konsoleille ja silti pärjätä todella hyvin, niin nyt voi tilanne muuttua siltä osin. Jos kehittäjä edelleen jääräpäisesti päättää olla kehittämättä pelejä johtaville (?) konsoleille koti- ja käsikonsoleissa, niin onko syy 'kolmansien osapuolten myyntien huonoudelle' silloin Nintendon vai sen kyseisen kehittäjän?
Jos ulkopuolinen kehittäjä itkemisen sijaan ottaakin lusikan kauniiseen käteen ja päättää alkaa tekemään pelejä myös eniten myyville konsoleille, niin mikään ei estä hyvän tuloksen tekemistä. Loistavana esimerkkinä Ubisoft, joka teki juuri ennätystuloksen ja ennustaa tulevasta/tulevista vuosista entistä parempia syystä että:
The publisher noted that it expects to see a "considerable ramp-up of games" for both Wii and DS, "thanks to a highly pro-active strategy in the casual gaming segment." You may recall that Ubisoft recently announced a new internal development structure specifically for expanding its casual games business.
Linkki