Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rauru
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Aika surullista luettavaa tämä ketju taas kerran. Pre-Alpha koodilla vedetty Killzone (joka ei allekirjoittanutta kiinnosta tippaakaan oikeastaan) joka näyttää oikein miellyttävältä, niin sitäkin jaksetaan dissata vaikka pelisivustot lähes poikkeuksetta sitä hehkuttaa. Menkäähän katsomaan sitä Gearsin ensimmäistä esiintymistä ja verratkaa sitä lopulliseen tulokseen, jos Killzone parantaa saman verran tuosta niin joo, varmasti tulee todella hirveä kokemus pelattavaksi :rolleyes: Kusta saa olla päässä mutta ei pitäisi olla noin vaikeaa myöntää että perkules, ei se välttämättä ihan paska laitos olekaan tuo musta laatikko.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

samuel6 sanoi:
Aika surullista luettavaa tämä ketju taas kerran. Pre-Alpha koodilla vedetty Killzone (joka ei allekirjoittanutta kiinnosta tippaakaan oikeastaan) joka näyttää oikein miellyttävältä, niin sitäkin jaksetaan dissata vaikka pelisivustot lähes poikkeuksetta sitä hehkuttaa. Menkäähän katsomaan sitä Gearsin ensimmäistä esiintymistä ja verratkaa sitä lopulliseen tulokseen, jos Killzone parantaa saman verran tuosta niin joo, varmasti tulee todella hirveä kokemus pelattavaksi :rolleyes: Kusta saa olla päässä mutta ei pitäisi olla noin vaikeaa myöntää että perkules, ei se välttämättä ihan paska laitos olekaan tuo musta laatikko.

Kusta saa tosiaan olla päässä, mutta tuntuu kummalliselta lukea täältäkin foorumilta, että jo Pre-Alpha version perusteella Killzone 2 on hienointa mitä konsoleilla on koskaan nähty.

Edit: Tosiaan, aika surullista.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

samuel6 sanoi:
Aika surullista luettavaa tämä ketju taas kerran. Pre-Alpha koodilla vedetty Killzone (joka ei allekirjoittanutta kiinnosta tippaakaan oikeastaan) joka näyttää oikein miellyttävältä, niin sitäkin jaksetaan dissata vaikka pelisivustot lähes poikkeuksetta sitä hehkuttaa. Menkäähän katsomaan sitä Gearsin ensimmäistä esiintymistä ja verratkaa sitä lopulliseen tulokseen, jos Killzone parantaa saman verran tuosta niin joo, varmasti tulee todella hirveä kokemus pelattavaksi :rolleyes: Kusta saa olla päässä mutta ei pitäisi olla noin vaikeaa myöntää että perkules, ei se välttämättä ihan paska laitos olekaan tuo musta laatikko.

Ei se noin rankkaa voi olla tuo fanittaminen ;) Se on vaan elecktroniikkaa ja sony yks iso yhtiiö muiden joukossa, joka haluaa kerätä voittoa sillä.

Crysis videoiden jälkeen, niin eihän tuolla voi olla mitään uutta mullistavaa graafisesti enää tarjolla vanhalla raudalla. Suurin osa fanipojista ei tiedä mitään muuta kuin sen oman konsolinsa ja sitähän hehkutetaan. Hyvin Sonyn markkinointikone on kyllä onnistunu iskostamaan viestin ihmisiin. Ovat kyllä palkkansa ansainneet. Viesti on menny hyvin perille :) Onnittelen siitä Sonya!
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Cactus80 sanoi:
Kusta saa tosiaan olla päässä, mutta tuntuu kummalliselta lukea täältäkin foorumilta, että jo Pre-Alpha version perusteella Killzone 2 on hienointa mitä konsoleilla on koskaan nähty.

Edit: Tosiaan, aika surullista.

Tietääkseni en ole koskaan ainakaan henk.koht. sanonut että se millään tavalla olisi hienointa, ja ei Killzonet ole muutenkaan tuttuja pelejä joten ei siinä mielessä pahemmin kiinnosta. Mutta hyvältähän se näytti kieltämättä. Itsekin pystyn sanomaan että (melkein) harmittaa boksin myyminen koska Bioshock pitäisi joskus pelata läpi, ja Gearsia on ikävä päivittäin. Mutta Sonyn konsolin omistaminen tuntuu joka päivä paremmalta, olen siis suuri fanittaja koska konehan on aivan turha ja tulevat pelit ovat pelkkää kuraa kuten tänäänkin nähtiin :rolleyes:
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Kai se KillZone tulee näyttämään mitä 135 ihmistä lukittuna johonkin varastohuoneeseen 50 miljoonan dollarin budjetilla pystyy tekemään 600 konsolilla.
Että vieläkin pitää odottaa...

Kuullostipa "fanipoikamaiselta".
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

samuel6 sanoi:
Tietääkseni en ole koskaan ainakaan henk.koht. sanonut että se millään tavalla olisi hienointa, ja ei Killzonet ole muutenkaan tuttuja pelejä joten ei siinä mielessä pahemmin kiinnosta. Mutta hyvältähän se näytti kieltämättä. Itsekin pystyn sanomaan että (melkein) harmittaa boksin myyminen koska Bioshock pitäisi joskus pelata läpi, ja Gearsia on ikävä päivittäin. Mutta Sonyn konsolin omistaminen tuntuu joka päivä paremmalta, olen siis suuri fanittaja koska konehan on aivan turha ja tulevat pelit ovat pelkkää kuraa kuten tänäänkin nähtiin :rolleyes:

Et ole sanonut et, mutta monet muut ovat. Kärjistin sen vain sinun viestiisi.

Hyvän esityksen Sony kyllä veti ja paljon hyvän oloisia julkaisuja on todellakin tuloillaan. Tulevaisuudessa varmasti harkitsemisen arvoinen (todennäköinen) konsolihankinta, mutta kun tällä hetkellä olen sen verran tyyytväinen boksin nykyiseen/ loppuvuoden pelitarjontaan ja kun muutamaa poikkeusta lukuunottamatta se on vielä kokonaisuutena lähempänä omaa pelimakua, niin tällöin tarvetta toiselle konsolille ei vielä ole. Niin yksinkertaista se on. Itselle kun on ihan sama lukeeko konsolissa MikroSoft vai Sorny. Eikä sitä aikuinen ihminen loppujen lopuksi ehdi kahden konsolin pelejä pelaamaankaan.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Cactus80 sanoi:
Kusta saa tosiaan olla päässä, mutta tuntuu kummalliselta lukea täältäkin foorumilta, että jo Pre-Alpha version perusteella Killzone 2 on hienointa mitä konsoleilla on koskaan nähty.

Kyllä se on... kyllä se on.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Hype on hypeä, mutta todellisuus on täällä täällä tänään ja tässä, Japanin pelimyynnit:

01. [NDS] The Legend of Zelda: Phantom Hourglass (Nintendo) - 75,000 / 514,000
02. [NDS] Chibi Robo! Park Patrol (Nintendo) - 45,000 / NEW
03. [PS2] Super Robot Wars: Original Generations (Banpresto) - 43,000 / 388,000
04. [NDS] Flash Focus: Vision Training in Minutes a Day (Nintendo) - 42,000 / 356,000
05. [WII] Wii Sports (Nintendo) - 33,000 / 1,826,000
06. [NDS] Itadaki Street DS (Square-Enix) - 30,000 / 239,000
07. [PS3] My Summer Vacation 3 (Sony) - 29,000 / NEW
08. [WII] Wii Play (Nintendo) - 20,000 / 1,465,000
09. [NDS] More Brain Age (Nintendo) - 19,000 / 4,436,000
10. [NDS] New Super Mario Bros. (Nintendo) - 18,000 / 4,595,000

11. [NDS] Doki-Doki Majo Shinpan! (SNK Playmore)
12. [WII] Donkey Kong Jet (Nintendo)
13. [NDS] Mario Kart DS (Nintendo)
14. [NDS] Brain Age (Nintendo)
15. [NDS] More English Training (Nintendo)
16. [PSP] Ratchet & Clank: Going Mobile (Sony)
17. [NDS] Animal Crossing Wild World (Nintendo)
18. [NDS] Listen! Write! Increase Vocabulary! Initial English Training (Benesse)
19. [NDS] Moero! Nekketsu Rhythm Damashii: Osu! Tatakae! Ouendan 2 (Nintendo)
20. [NDS] English Training (Nintendo)
21. [NDS] Kanji Brain Test 2M (IE Institute)
22. [NDS] Pokémon Diamond (Pokémon)
23. [NDS] Reading Training (Benesse)
24. [NDS] Prof. Layton and the Curious Village (Level 5)
25. [NDS] Yoshi's Island DS (Nintendo)
26. [NDS] Momotarou Dentetsu DS: Tokyo & Japan (Hudson)
27. [NDS] Common Knowledge Training (Nintendo)
28. [WII] Super Paper Mario (Nintendo)
29. [NDS] Treasure Gaust: Gaust Diver, Crimson Red (Bandai-Namco)
30. [NDS] Pokémon Pearl (Pokémon)

NDS - 23
WII - 4
PS2 - 1
PSP - 1
PS3 - 1


Saa nähdä tuleeko viikkoja, jolloin listoilla ei ole yhtään muuta kuin nipan pelejä. Käsizelda osoittaa huikeita myyntejä, siitä tullee kaikkien aikojen myydyin Zelda Japanissa.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Centauri sanoi:
01. [NDS] The Legend of Zelda: Phantom Hourglass (Nintendo) - 75,000 / 514,000

Saa nähdä tuleeko viikkoja, jolloin listoilla ei ole yhtään muuta kuin nipan pelejä. Käsizelda osoittaa huikeita myyntejä, siitä tullee kaikkien aikojen myydyin Zelda Japanissa.
Siihen on vielä jonkin verran matkaa. Ocarina of Time myi 1,4 miljoonaa, NESin Zelda 2 1,6 miljoonaa ja alkuperäinen Legend of Zelda 1,7 miljoonaa. Miljoona ohitetaan kyllä, mutta tulevat viikot näyttävät, minkä verran siitä mennään yli.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Centauri sanoi:
Futismutsilehdistön mielestä Nintendo oli messujen suuri 'voittaja':

Linkki

Miten kukaan voi olla tuota mieltä? :p

Mutta zapper herätti silti kyllä ajatuksia. Ajatelkaa tuota XO:lla tai PS3:lla yleisenä standardiohjaimena räiskinnöissä. Uuuh olisi kyllä mukavaa jos saisi vieläpä toimimaan tarkasti. Eipä se nyt tässä tilanteessa ainoana isona Nintendon juttuna silti vakuuttanut. Meinasi oikeasti alkaa naurattamaan kun yksi hehkuttaa lavalla "you can just ZAPPP! them" ja kuvalla näkyy matskua tyyliin SNES :D

No kyllä tuo Wii tulee kuitenkin ostettua kunhan ihan oikeasti ilmestyy enemmän noita pelejä. Tai kunhan mielenkiintoisia pelejä edes ilmoitettaisiin.

(Ajattelin kirjoittaa tänne sodan puolelle, ettei kirjoitus pilaa E3-ketjua.)
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Zapper? Eikö Wiimote muka voi toimia aseena, eikö tämä ohjain sitä varten tehtykin että se soveltuu mahdollisimman moneen peliin? Yhtään ei rahasteta ei, lisää ohjaimia vaan.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Mutta kun ostat 100 lisäosan, mote toimiikin rynkkynä! :D
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

samuel6 sanoi:
Zapper? Eikö Wiimote muka voi toimia aseena, eikö tämä ohjain sitä varten tehtykin että se soveltuu mahdollisimman moneen peliin? Yhtään ei rahasteta ei, lisää ohjaimia vaan.


Puhutaanpas asiaa vaihteeksi.

Eli zapper on samanlainen lisäosa kuin vaikka ratti. Eli pelin pitää tukea sen toimintoja jotta sitä voi käyttää pelissä. Yksikään näistä nykyisistä peleistä ei sitä tee. Itse uskon että kyllä se lisää fiilistä tuo, videossa näytti ainakin mukavalta. Ei tuo pakollinen ole, kuten ei ole rattikaan. Mutta kaikki tietää kuinka paljon ratti tuo lisää fiilistä autopeleihin....

Ja hinta oli 19,90. Ei pitäis budjetin siihen kaatua
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Jooseppi sanoi:
Puhutaanpas asiaa vaihteeksi.

Eli zapper on samanlainen lisäosa kuin vaikka ratti. Eli pelin pitää tukea sen toimintoja jotta sitä voi käyttää pelissä. Yksikään näistä nykyisistä peleistä ei sitä tee. Itse uskon että kyllä se lisää fiilistä tuo, videossa näytti ainakin mukavalta. Ei tuo pakollinen ole, kuten ei ole rattikaan. Mutta kaikki tietää kuinka paljon ratti tuo lisää fiilistä autopeleihin....

Ja hinta oli 19,90. Ei pitäis budjetin siihen kaatua

Öhh... nyt meni hieman ohi. Miten Zapperia/rattia voi tueta? Sehän on pelkkä muovinen pidike wiimotelle... Totta kai se toimi nykyisissä peleissä.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

west sanoi:
Öhh... nyt meni hieman ohi. Miten Zapperia/rattia voi tueta? Sehän on pelkkä muovinen pidike wiimotelle... Totta kai se toimi nykyisissä peleissä.


Ei toimi, ainaskaan kunnolla. Esim. red steelissä ei voi järkevästi ladata asetta jos nuntsa on samasssa kapulassa kiinni kuten mote. Eikä voi heittää kranuja kunnolla. Siis näissä on nuo toiminnot ujutettu nuntsaan ja sen liikkeisiin.

Ja nyt puhuin rateista yleisesti mitä käytetään peleissä, kuten fortsassa tai gran turismossa. Eli siihen itse peliin pitää ohjelmoida se rattituki.

Edittiä:

Latamaan kyllä pystyy mutta ei heittämään kranuja eikä miekkailemaan.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Nyt KillZone2 trailerin jälkeen rupeaa näyttämään aika selvältä, että Gears of War tasoista grafiikkaa ei tulla PS3:n perusversiolla näkemään ikinä. Toisaalta sony on sanonut konsolin olevan futureproof, ja on lykännyt uutta versioita markkinoille tasaiseen tahtiin, joten lienee vain ajan kysymys milloin myös keskusmuistiltaan päivitetty versio julkaistaan.

PS3 isommalla RAMmilla, nopeammalla bluraylla ja värinällä saattaisi jopa olla hankinnan arvoinen peli. Pitää vaan toivoa että vehje pysyy hengissä siihen saakka...
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Your Sweet 666 sanoi:
Nyt KillZone2 trailerin jälkeen rupeaa näyttämään aika selvältä, että Gears of War tasoista grafiikkaa ei tulla PS3:n perusversiolla näkemään ikinä.

Asiantunteva tuomio PRE PRE PRE ALPHA version näkemisen jälkeen. :rolleyes:
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Crono sanoi:
Asiantunteva tuomio PRE PRE PRE ALPHA version näkemisen jälkeen. :rolleyes:

No sitä en vaan ymmärrä miten tuon perusteella kukaan voi tuota hehkuttaa kaikkien aikojen hienoimmaksi peliksi. Tuossa nyt ei mitään uutta ja ihmeellistä nähty,

Mutta hei, minä olenkin xbotti (vai olenko?).

Viitsisikö joku selittää termin xbotti. Kiinnostaa tietää täytänkö xbotin tunnusmerkit.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Your Sweet 666 sanoi:
Nyt KillZone2 trailerin jälkeen rupeaa näyttämään aika selvältä, että Gears of War tasoista grafiikkaa ei tulla PS3:n perusversiolla näkemään ikinä. Toisaalta sony on sanonut konsolin olevan futureproof, ja on lykännyt uutta versioita markkinoille tasaiseen tahtiin, joten lienee vain ajan kysymys milloin myös keskusmuistiltaan päivitetty versio julkaistaan.

PS3 isommalla RAMmilla, nopeammalla bluraylla ja värinällä saattaisi jopa olla hankinnan arvoinen peli. Pitää vaan toivoa että vehje pysyy hengissä siihen saakka...

Jos grafikka, on yhtäkuin tekstuurit, niin sitten voi joutua tosiaan odottelemaan Unreal tournamenttiin asti. Tämän hetkisistä engineistä ainoastaan Unreal engine tuntuu käsittelevän kaikki tekstuurit kaikenmaailman kiiltomato ja kohoefekteillä(TM). Muilta graafisilta ansioiltaan en lähtisi gearssia pitämään grafiikan mittarina. Voidaanhan tähän vielä laittaa se pre alphakommentti, mutta tuskin valmiissakaan versiossa ihan gearsin tasoisiin tekstuureihi ylletään. Toisaalta en ymmärrä marmatusta noista tämänhetkisistäkään tekstuureista, ehkä se on se puuttuva kiiltopinta joka rassaa.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Hyvä grafiikka on myös makuasia. Killzone 2:sessa on kuitenkin paljon enemmän tavaraa ruudulla ( myös polygoneja ) kuin Gearsissa, sekä esim. tulituksessa rikkoutuva ympäristö. Mustia on siis käytetty muuhunkin kuin tarkkoihin tekstuurehin. Jos nyt tykkää Gearsin grafiikkatyylistä niin UT3 näyttää kyllä samalta.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom