Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rauru
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

nothing sanoi:
Miten voidaan peliä kehua jonkun tuommoisen demon perusteella? Vai onko jollain linkittää nyt viimein meikäläiselle jotain oikeaa pelivideota?

Eikös se ollut in-game kuvaa koko ajan? Vai onko juuri se niin vaikea hyväksyä?

HUDia ei pelissä tainnut olla ollenkaan ja Sonyn pressitilaisuudessa näytetyssä pätkässä tuli pelin edetessä ruutuun tekstit checkpoint ja objective updated.

Jepjep, padit ovat kuolleet, haudataan elektroniikkaromu vaikkapa ET-moduulien päälle. :D

Pibe sanoi:
Näytetään sitä ihmistä kuka pelaa ja yritetään aivopestä näyttämään toiminta poikkeuksillsen mukavalta, koska pelaaja hymyilee ja heiluu!

Ne tekohymyt ovat toki sitä markkinointia, ja esim. Rayman Raving Rabbids 2:n bändivideossa vedetään selvästi överiksi kun toinen tyyppi alkaa pomppia heiluttaessaan "kitaraa" pään päällä, mutta kyllä se myös perustuu todellisuuteen. Wiitä pelaavilla ihmisillä partyissa ym. näyttää olevan hauskempaa kun padi käsissä istuvilla tosikkonaamoilla, ja sitä heilumista ja överiksi vetämistä kyllä esiintyy oma-aloitteisestikin. Tuskin nämä ihmiset ovat sitä videoiden aivopesun perusteella oppineet, että Wiitä pelatessa pitää näyttää siltä kuin olisi hauskaa. Ja vaikka ne videot ovatkin ylisliipattuja, niin niistä voi hahmottaa myös sen, miten sitä peliä pelataan. Tavallisen padipelin videota katsoessa on vaikeampi hahmottaa ohjattavuutta ja pelattavuutta, eikä se yleensä niin erikoista olekaan. Esim. Echocromen konsepti vaikuttaa mielenkiintoiselta perspektiivi-illuusioiden hyödyntämiseltä, mutta peli-ideana se ei vakuuttanut, kenties osaksi siksi että varsinaista pelaamispuolta oli hankala hahmottaa. Onko kuvakulmien muuttelussa jotain erikoista? Mikä on pelin tavoite? Jos pelaaminen on esimerkiksi yksinkertaista suuntanäppäimien painelua, riittääkö oikeiden perspektiivien löytämisen ilo pelinautintoon?

Niin siis tuo yksi ja sama traileri... No ehkä jotkut näkevät tuossa jotain sellaista mitä minä en pysty millään näkemään. No edelleen ei ole minulta mitenkään pois vaikka tuosta tulisi koko universumin hienoin peli. 1. osa oli ainakin aika huttua, että siitä saadaan parantaa todella paljon että peli kantaisi yhtään ulkonäköään pitemmälle.

karpaasi sanoi:
Uskomatonta BULLSHITTIA kyllä taas täällä jauhetaan.

Jep, ei voi muuta sanoa. Yritin koota jotain juttua, mutta tuo oli oikeastaan hyvä summaus. :D
Etenkin Killzone-läppä tietyiltä tyypeiltä ja Mahewcoron Wiiiiiii on sitä ihteään. Siis jumalauta miten voikin olla noin aivopessyt itsensä tuollaiseen tilaan. Välillä tuntuu, että Mahew oikeasti heittää kaiken totaalisella läpällä ja omistaa oikeasti XO:n ja PS3:n. Se uskomattomampi taitaa kuitenkin olla se vaihtoehto tosi tällä kertaa. :D

LOL, Sony joutui keskittymään itse pelien näyttämiseen eikä niiden pelaajien. SIIS LOLOLOLOL. :D

nothing sanoi:
Niin siis tuo yksi ja sama traileri... No ehkä jotkut näkevät tuossa jotain sellaista mitä minä en pysty millään näkemään. No edelleen ei ole minulta mitenkään pois vaikka tuosta tulisi koko universumin hienoin peli. 1. osa oli ainakin aika huttua, että siitä saadaan parantaa todella paljon että peli kantaisi yhtään ulkonäköään pitemmälle.

Tuo on toinen kahdesta julkaisusta, eli ei "yksi ja sama". Tässä versiossa peliä pelataan livenä. Alku on tosin sama kuin aikaisemassa.

nothing sanoi:

Kyl siellä ihan kunnon gameplaypätkä on myöskin. About 5 minsaa kestää. Näkyy tähtäimet jne ainakin välillä.
Paikkapaikoin vähän turhankin synkäksi vedetty noita maisemia. Kyykyttää varmasti hyvin LCD-töllöjä mustan osalta. ;)

Crono sanoi:
Youtubessa on huonolaatuinen (kuinkas muuten) pätkä Sonyn tilaisuudesta. Keskimmäisiltä screeneiltä näkee kun Killzone kakkosta pelataan, kun reunimmaisissa alkaa pyörimään pelin traileri. Hieman hölmösti toteutettu, mutta tätä ei näkynyt eilisessä live feedissä.

http://www.youtube.com/watch?v=7APPge9mDUM

muoks. Kuvavertailua 2005 vs 2007 http://generationdreamteam.free.fr/afrika/killzone2/KillZone2compa.jpg

No niin kiitos tätä haettiin.

Crono sanoi:
Eikös se ollut in-game kuvaa koko ajan? Vai onko juuri se niin vaikea hyväksyä?
HUDia ei pelissä tainnut olla ollenkaan ja Sonyn pressitilaisuudessa näytetyssä pätkässä tuli pelin edetessä ruutuun tekstit checkpoint ja objective updated.

No kyllä minä voin ainakin myöntää, että helvetin hyvältähän tuo Killzone näyttää, menisi ostoslistalle jos omistaisin PS3:n ! Ja teen tämän suuren myönnytyksen vieläpä X0:n omistajana.. (no niin, nyt on päivän hyvä työ tehty) :rolleyes:

TeRm0z sanoi:
No kyllä minä voin ainakin myöntää, että helvetin hyvältähän tuo Killzone näyttää, menisi ostoslistalle jos omistaisin PS3:n ! Ja teen tämän suuren myönnytyksen vieläpä X0:n omistajana.. (no niin, nyt on päivän hyvä työ tehty) :rolleyes:

Minä en edelleenkään pysty sanomaan että tuo nyt helvetin hyvältä näyttäisi. Ei missään nimessä huonon näköistä, mutta eipä tuossa mitään uutta ja ihmeellistäkään ole. Mutta nuff said osaltani tästä asiasta.

Se voidaan varmaan todeta et ei siihen blu-raylle mitä tahansa ylimääräistä paskaa laiteta. Jotkut ovat kritisoineet blu-rayn turhuutta, mutta jos leveli jota pelintekijät pelasivat messuilla vie levyltä 2GB, niin onko blu-rayn kapasiteetti niin turhaa... ei mielestäni.

ShotcowS sanoi:
Se voidaan varmaan todeta et ei siihen blu-raylle mitä tahansa ylimääräistä paskaa laiteta. Jotkut ovat kritisoineet blu-rayn turhuutta, mutta jos leveli jota pelintekijät pelasivat messuilla vie levyltä 2GB, niin onko blu-rayn kapasiteetti niin turhaa... ei mielestäni.

Kaikkihan siinä kentässä turhaa on, joten ihan turhahan tuo Blu ray on. Ei muuta kuin DVD:lle 4 kenttää ja se on siinä... Ja sen jälkeen pitäs löytää vielä kone pyörittämään sitä ;)

ShotcowS sanoi:
Ei suoranaisesti vastauksena sinulle, mutta minua ainakin häiritsee se, että Sony puolustelee BD:n tarpeellisuutta lähes joka välissä. Jos se olisi oikeasti niin hieno, ei kai sitä tarvitsisi joka välissä toitottaa?

Tautofonia sanoi:
Ei suoranaisesti vastauksena sinulle, mutta minua ainakin häiritsee se, että Sony puolustelee BD:n tarpeellisuutta lähes joka välissä. Jos se olisi oikeasti niin hieno, ei kai sitä tarvitsisi joka välissä toitottaa?
Ei suoranaisesti vastauksena sinulle, mutta minua ainakin häiritsee se, että Nintendo puolustelee kaken tarpeellisuutta lähes joka välissä. Jos se olisi oikeasti niin hieno, ei kai sitä tarvitsisi joka välissä toitottaa?

Psyko sanoi:
Ei suoranaisesti vastauksena sinulle, mutta minua ainakin häiritsee se, että Nintendo puolustelee kaken tarpeellisuutta lähes joka välissä. Jos se olisi oikeasti niin hieno, ei kai sitä tarvitsisi joka välissä toitottaa?

Käsittääkseni kaken käyttö mahdollisti halvemman raudan käyttämisen, kun grafiikat jätettiin taka-alalle. Kaken käyttö ei siis lisännyt konsolin hintaa 200 eurolla. Hieman eri tilanne.

Edit: Ja messujen kohutuin pelihän (mainstream-median mielestä) ei käytä kakea lainkaan. Eikä muuten pädiäkään. :P

Crono sanoi:
Stilleistähän on mahdoton sanoa mitään, ja tuntuu oikeasti aika uskomattomalta, jos Killzone saadaan lopulta näyttämään pelissä tuolta, mutta osassa kuvista on jopa enemmän yksityiskohtia kuin mitä siinä target renderissä. Ja mitä muista tuosta aikoinaan leuat pudottaneesta trailerista, niin eniten ainakin minua hämmästytti se hahmoanimaatio, joka on saatu kyllä toteutettua pelikuvassakin erinomaisen hyvin.

Totta on kyllä sekin, että hyvä grafiikka ei vielä tee hyvää peliä, mutta tuskinpa Guerilla on kaikkea aikaa haaskannut pelkästään silmäkarkkiin. Melkoinen pettymys on, jos tuo ei ole ihan pelattavakin kaiken visuaalisen ilottelun lisäksi.

Psyko sanoi:

Ei suoranaisesti vastauksena sinulle, mutta minua ainakin häiritsee se, että kaikki puolustelee omia konsoleitaan lähes joka välissä. Jos se olisi oikeasti niin hieno, niin ei kai sitä tarvitsisi joka välissä toitottaa? ;)

Pasi85 sanoi:
Ei suoranaisesti vastauksena sinulle, mutta minua ainakin häiritsee se, että kaikki puolustelee omia konsoleitaan lähes joka välissä. Jos se olisi oikeasti niin hieno, niin ei kai sitä tarvitsisi joka välissä toitottaa? ;)
Ilman eri konsolien puolustelijoita ei olisi koko konsolisotaa. Mitä sitten tekisimme? Pelaisimme?

Pasi85 sanoi:

Tuota postaamista en tältä henkilöltä olisi osannut odottaa:D ... juu, mut tervetuloa useammin spämmi hommiin Playstationfin puolelle.;)

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom