Laitan vielä kerran, että olin E3-messuihin ylipäänsä niinkun kaikkien osalta pettynyt mutta nintari veti kyllä ylivoimaiset pohjat. Ja tietysti kun minua henkilökohtaisesti joku WiiFit ottaa päähän niin siitähän on hauska repiä herneet nokkaan. Ostakaa vain rauhassa WiiFittinne, paskaa se on mulle. Olisin halunnut saada kunnolla lisätietoa vaikka MP:stä tai lucasin tulevasta valosapelipelistä tai siitä miten nettipelirintamaa aiotaan tulevaisuudessa parantaa/kehittää ja miten se näkyy peleissä jne; sen sijaan saan seuraavan mariokartin ja kuntoilupelin. Voisi luulla, että tämmöinen oikea tieto ja "kunnon jutut" olisi kiinnostanut myös oikeita nintendo fanejakin jonkin roskan sijasta. E3 ei ole mikään helvetin soccer momien kerho etenkään "puolisuljettuna" tapahtumana jossa ketään kiinnostaisi hehkutus wiifitin kaltaisesta kurasta. Mutta nyt kun suurin huomio kiinnittyi fitiin niin nintendo fanien on pakko puolustautua, "on se niin kova juttu tää fit". Mitä muuta teille jäi E3:sta käteen kuin fit? Muutama julkaisupäivä ja zapperi (lisää roskaa). Ei mitään.