Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rauru
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Darwin sanoi:
Ja kuten sanoin hinta on varmasti jollekkin kummastus kun tajuaa että kaikki pitää ostaa erikseen. (449+89+49+25+23+69=704 plus tietty 69/v seuraavat vuodet liveen). Mutta tosiaan xboxissa on on myös monia asioita paremmin joten on hyvä omistaa ps3 ja xbox360.
Ja tuohon oli laskettu mukaan?

mulle riitti (ostin kylläkin käytettynä)

http://www.mbnet.fi/hintaseuranta/kori.aspx?sisalto=29581,31247,65214,51023,47665

Vga kaapelin olisin tarvinnut pleikkarillekkin... Ja langalliset ohjaimet ois riittänyt.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Square Enixin pomo kritisoi PS3:n markkinointia
lauantai 08.09.2007

Square Enixiä johtava Yoichi Wada liittyi sekavaa PS3-markkinointia kritisoivien alan asiantuntijoiden joukkoon. Yoichi Wadan mielestä PS3:n tulevaisuus näyttää huonolta, jos Sony ei oikaise PS3-markkinoinnin koukeroita.

Myyntipuheiden painopisteen muutos kattavasta kodin viihdekeskuksesta tavanomaisen pelikonsolin suuntaan sekoitti markkinoita ja heikensi laitteen menestysmahdollisuuksia, Wada sanoi. Sony vaihtoi myyntitaktiikkaa pelifirmojen painostuksen takia, Square Enixin pomo jatkoi.

http://www.pelit.fi/index.php?id=66&tx_ttnews[tt_news]=723&tx_ttnews[backPid]=58&cHash=e6e834c79f
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Cactus80 sanoi:
Monia foorumilaisia ei vakuutettaisi ilman boksin luotettavuusongelmiakaan. Siihen on vaan niin helppo takertua selityksissään. Todellinen syy taitaa pikemminkin olla se, että koneessa kun ei vaan lue Sony tai Playstation. Se jos mikä on surullista...
Totta se on surullista. Itselläni on tosin niin päin, että niskakarvat nousevat pystyyn, koska tuotteessa lukee MS (ei perustu varmaankaan mihinkään järjelliseen logiikkaan. Onpahan vain minun oma mielijohde). Joku MS:n toiminta tavassa tökkii itselleni ja myönnän, ettei yksikään konsoli-kolmikosta ole pulmunen firman toiminnan osalta.

Sitten vielä ihan kaikille. Mietitäänkö taas, että kuinka toisille puhutaan? Hieman taas ojan puolella mennään keskustelun tasossa (yllätys yllätys?). On maukavampi lukea tätä osiota, kun ei niitä ilkkuma viestejä tarvitse koko aikaa toljottaa. Sopikaa vaikk joku viikonloppu jonnekin metsään ja selvittäkää vaikka nyrkein kenellä on parhain ja paskin konsoli? Ei tarvi täällä anonyymina nimimerkin takana jauhaa paskaa toisista ja toisten tavaroista. Se fanittaminen ei minua haittaa, mutta siinä vaiheessa, kun vihattaminen alkaa, niin loppuu mielenkiintokin.
Antaa kaikkien tukkien tukkia!
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

pziuz sanoi:
Totta se on surullista. Itselläni on tosin niin päin, että niskakarvat nousevat pystyyn, koska tuotteessa lukee MS (ei perustu varmaankaan mihinkään järjelliseen logiikkaan. Onpahan vain minun oma mielijohde). Joku MS:n toiminta tavassa tökkii itselleni ja myönnän, ettei yksikään konsoli-kolmikosta ole pulmunen firman toiminnan osalta.

Sitten vielä ihan kaikille. Mietitäänkö taas, että kuinka toisille puhutaan? Hieman taas ojan puolella mennään keskustelun tasossa (yllätys yllätys?). On maukavampi lukea tätä osiota, kun ei niitä ilkkuma viestejä tarvitse koko aikaa toljottaa. Sopikaa vaikk joku viikonloppu jonnekin metsään ja selvittäkää vaikka nyrkein kenellä on parhain ja paskin konsoli? Ei tarvi täällä anonyymina nimimerkin takana jauhaa paskaa toisista ja toisten tavaroista. Se fanittaminen ei minua haittaa, mutta siinä vaiheessa, kun vihattaminen alkaa, niin loppuu mielenkiintokin.
Antaa kaikkien tukkien tukkia!

Olet aivan oikeassa! Itse en vihaa XLOOTAA tms, harmittaa vain, kun MS suoltaa paskaa markkinoille kuluttajien kustannuksella vaan sen takia, että toivoo voittavansa Sonyn. Konsoli kuin konsoli on hyvä, jos itse siitä tykkää ja on itse siihen tyytyväinen!
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

En kyllä ymmärrä näitä konsoleiden syrjimisiä. Pelithän sen ratkaisevat. Mutta jos mietitään mikä olisi täydellinen konsoli nykymaailmaan, niin se olisi omasta mielestäni:

- Ps3 prossu ja Billbox360 näyttis
- Wiin ja Ps3:n luotettavuus
- Wiin hinta ja Ps3:n varustetaso (Wlan vakiona, bluetooth, usb:t, HDMI liitin)
- Billbox360:n mukana tulevat lisävarusteet (komponentti/ tai mahdollisesti HDMI kaapeli olisi kiva), kuulokemikit
- Billbox360:n padi (en vaan tykkää wiin huitomisesta, tai ps3:n kallisteluista) Ps3:n sisäänrakennetuilla akuilla
- Billbox360:n live ja käyttöliittymä
- Ps3:n/Wiin hiljaisuus
- Ps3:n BlueRay
- Billbox360:n pelit
- Ulkonöstä en osaa sanoa sitten mitään, omasta mielestäni ehkä jopa Billbox360:n ulkonäkö voisi tähän sopia. Wii liian pieni olohuoneeseen :E
- Sisäänrakennettu virtalähde, tyyliin Ps3 ja päinvastoin kuin Billbox360.

Tosiasiassa olisin tyytyväinen jos nykyiseen olohuoneeseen kelpaisi vain yksi konsoli (sisustus, you know). Ps3 olisi ehkä se mutta hinta on ollut liian kova ja tuo uusittu sixaxis padi onnettomine liipaisimineen on niin paljon billboxin padia jäljessä ettei sillä huvita pelata. Toistaiseksi se on Billbox360. Pitkästä aikaa jää Nintendo ostamatta, wii ei voisi enää vähempää kiinnostaa.

Itseasiassa on tunnustettava että olen aina ostanut nintendot vain niiden omien pelejen takia, lähinnä Zeldojen. Pikkuisen liian kalliiksi alkaa tulla Zeldatkin kun loppujen lopuksi sitten Nessin/Snessin ei ole juuri noiden lisäksi mitään oikeasti maittavia pelejä koneet vilisseet (N64:llä kourallinen, gamecubella vielä vähemmän).
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

sinappipipo sanoi:
Ja tuohon oli laskettu mukaan?/QUOTE]
Elite,Wlan,Ohjain,Play &Charge-kit,Akku ja 12kk livee.

Hinnat heitin ulkomuistista ja kai ne edes jotekin sinne päin on.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Zamppa86 sanoi:
Olet aivan oikeassa! Itse en vihaa XLOOTAA tms, harmittaa vain, kun MS suoltaa paskaa markkinoille kuluttajien kustannuksella vaan sen takia, että toivoo voittavansa Sonyn.
Alkaako kiukuttaa kun oma sijoitus näyttää menneen väärään tuotteeseen?
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Paolo sanoi:
Alkaako kiukuttaa kun oma sijoitus näyttää menneen väärään tuotteeseen?

Ei lainkaan :) Olen täysin tyytyväinen PS3 koneeseeni, en tarvitse muita konsoleita
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Zamppa86 sanoi:
Olen täysin tyytyväinen PS3 koneeseeni, en tarvitse muita konsoleita
minä olen sinun konsolisi, älä pidä muita konsoleita... :p

mitäs mieltä herrat ovat pelaajan uutisesta:
Pelaaja-lehti.com sanoi:
Halo 3 -varkaalle pelikielto vuoteen 9999 saakka

Xbox 360:n odotetuimman pelin varastanut pelaaja sai pitkän käyttökiellon Xbox Liveen. Halo 3 -varas ei pääse pelaamaan Microsoftin verkkopalvelussa mitään ennen vuotta 10 000.

Varas osoitti älynsä pelaamalla Halo 3:a Liveen kytketyllä konsolilla. Microsoft huomasi tämän ja antoi käyttökiellon konsolille ja käyttäjälle. Varas ei edes tajunnut mikä on vialla, vaan soitti Microsoftille ja valitti, ettei hänen Livensä toimi.

Syytetty ilmoitti, ettei häntä haittaa se, että yksi hänen neljästä Xboxistaan on saanut käyttökiellon, koska hän voi aina luoda uuden käyttäjätilin jollekin toiselle Xboxeistaan.

IMO aika huvittavaa, vaikka kyseessä onkin yksi bungien ja microsoftin
suojelluimmista pelisarjoista, joskin ehkä huumorilla annettu banaania noinkin pitkään.
lieköhän kyseinen heppu varautunut banskuun, kun tuntuu olevan koneita vaikka naapureille jaettavaksi asti?
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Cactus80 sanoi:
Monia foorumilaisia ei vakuutettaisi ilman boksin luotettavuusongelmiakaan. Siihen on vaan niin helppo takertua selityksissään. Todellinen syy taitaa pikemminkin olla se, että koneessa kun ei vaan lue Sony tai Playstation. Se jos mikä on surullista...

Näin sen täytyy olla, ainakin osittain. Itsellänikin XBox 360 kävi viime talvena Saksassa parin viikon reissulla, mutta ei ole sen jälkeen ollut mitään ongelmia. Koko kevään ja kesän HD-leffoja katseltuani sekä mm. Guitar Heroa, Forza Motorsportia, Live arcade -pelejä ja viimeisenä Bioshockia pelanneena on vaikea ymmärtää, miten paljon itkua korjauttaminen aiheuttaa konsolia omistamattomien keskuudessa. No mulle kyllä riittää kun tiedän, etten koskaan ole viihderahoilleni saanut yhtää hyvää vastinetta kuin XBox 360:n kanssa. (Paitsi ehkä asunnossani yhden huoneen pyhittämisestä vain elokuva-/pelikäyttöön, mutta sen hintaa on aika vaikea arvioida.)
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Vinnie sanoi:
minä olen sinun konsolisi, älä pidä muita konsoleita... :p

Noh en nyt sanoisi ihan noinkaan :D Kun päätin ostaa uuden sukupolven konsolin(minulla ei siis ole PS2:ta,Xboxia tms), niin mieleen tuli kaksi konetta, Wii ja PS3. XBOX360:ta en edes ajatellut kuultuani luotettavuusongelmista.
Päädyin sitten oikeastaan heti PS3:een, koska halusin rahoilleni pitkäikäistä vastinetta ja teräväpiirtografiikkaa. Wii kiinnosti uuden innovatiivisen ohjauksensa takia, mutta matalat tehot ja se, että rahaa oli käytettävissä "reilusti" painoivat vaa'an PS3:n puolelle.
Jokainen pelatkoon millä konsolilla haluaa ja toivon, että jokainen on tyytyväinen konsoliinsa. Minä ainakin olen omaani!
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Vinnie sanoi:
lieköhän kyseinen heppu varautunut banskuun, kun tuntuu olevan koneita vaikka naapureille jaettavaksi asti?


Onhan tämä täälläkin nähty jo.. Varautunut Boxin hajoamiseen. Täälläkin jengi ostelee varabokseja. ;)
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Melkeinpä näyttää kääntyvän X0:n hajoaminen microsoftin eduksikin. Ihmiset ostelee huonon kestävyyden vuoksi useamman konsolin varalle.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

ColdFire sanoi:
Melkeinpä näyttää kääntyvän X0:n hajoaminen microsoftin eduksikin. Ihmiset ostelee huonon kestävyyden vuoksi useamman konsolin varalle.

Mutta mitä kertoo Sonyn masiinasta se, että nämä purkallakin kootut laitteet käyvät kaupaksi huimasti paremmin kuin PS3?
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Your Sweet 666 sanoi:
Mutta mitä kertoo Sonyn masiinasta se, että nämä purkallakin kootut laitteet käyvät kaupaksi huimasti paremmin kuin PS3?
Mitäs luulisit?
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

gifu sanoi:
Lueppas hieman tämän ketjun viestejä niin tiedät missä mennään. Ei tarvitse minulle pahoitella mutta pahoittele niille noin 1/3 käyttäjäkunnasta joilla boksi on käynyt huollossa kerran tai useammankin kerran.
So? Mitä enemmän huollossa ne ravaa, niin saa MS:ltä ilmaista stuffia. Mä ainakin raivoan niille kolmannen huoltokerran kohdalla, että vittu! Nyt eliteä tiskiin! :D
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

tsinivuo sanoi:
So? Mitä enemmän huollossa ne ravaa, niin saa MS:ltä ilmaista stuffia. Mä ainakin raivoan niille kolmannen huoltokerran kohdalla, että vittu! Nyt eliteä tiskiin! :D

Hienoa huomata, että maailmasta löytyy vielä ihmisiä jotka löytävät synkimmästäkin pilvestä hopeareunukset! :D
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

TeRm0z sanoi:
Hienoa huomata, että maailmasta löytyy vielä ihmisiä jotka löytävät synkimmästäkin pilvestä hopeareunukset! :D
Tai sitten pilvemme ei vain ole niin synkkä kuin mitä pleikkaristit toiveajattelevat. ;)
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Your Sweet 666 sanoi:
Mutta mitä kertoo Sonyn masiinasta se, että nämä purkallakin kootut laitteet käyvät kaupaksi huimasti paremmin kuin PS3?

Harrastetaanpa käänteistä ajattelutapaa. Mitä ajattelisit siitä, jos PS3 konsolit hajoilisivat jatkuvasti ja silti ihmiset ostelis niitä useampia kaappiin ihan varmuudenvuoksi?
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom