Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rauru
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

gifu sanoi:
Pelkästään konsolifinin käyttäjille toimitetuista koneista 41% on hajonnut. Kuittailuako? Ihan miten vaan sen tulkitset.
Tuo luku saattaa heittää 10 prosentilla, sillä listaan pääsee suoraan ilmoittamalla masiinan hajonneeksi. Mitenkäs sitten käy jos pian hajoamiset ovat historiaa raudan päivittymisen myötä? Kolmen vuoden takuu näille hajoamisherkille alkukantaisille masiinoille riittää melkoisen pitkään ja uudet mallit eivät enää sellaista välttämättä tarvikaan vaikka ilmeisesti se myönnetään. Uusilla malleilla tarkoitan uutta prosessoritekniikkaa sisältäviä tapauksia, jotka pian ovat jo kaupassa.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

gifu sanoi:
EDIT: Pelkästään konsolifinin käyttäjille toimitetuista koneista 41% on hajonnut. Kuittailuako? Ihan miten vaan sen tulkitset.

Tuolla listalla ei ole kaikki joilla kone toimii, esim. minä en ole vaivautunut ilmoituksia tekemään.

Mitä väliä sillä on jos boksi hajoaa vaikka joka päivä? Niin kauan kun sillä on parhaat pelit se on myös paras kone.

Ja mitä iloa sinulla on vittuilla niille käyttäjille joilta kone on paskaksi mennyt - he ovat konsolinsa valinneet ja siitäkö riemu repeää kun paska hajoaakin kouraan? Niinkö? Saat jotain mielihyvää kun minäkin enemmin tai myöhemmin tulen tänne kertomaan, että nyt se laukesi täälläkin?

Minulla on hajonnut Dreamcast, NES, SNES, MegaCD... PC kymmeniä kertoja, ja aina ei ole ollut takuuta pelastamassa 1000-3500 markan (silloin joskus) hajoamisia. Jos boksi hajoaisi, vaihtaisinko sen johonkin muuhun? En niin kauan kun se pelivalikoima on mitä on.

Toivottavasti saat elää itse elämäsi tyytyväisenä toimivien elektroniikkavehkeiden parissa ja nauraa jatkossakin naapurin savuavalle autolle.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Scatterbrain XO sanoi:

Anteeksi, että olen vahingoniloinen niitä kohtaan jotka jatkuvasti haukkuvat muiden konsoleiden pelivalikoimia ja jaksavat hoilottaa oman koneensa ylivertaisuudesta vaikka itse kone on laadullisesti se surkein. Olen paska ihminen, en voi itselleni mitään, että tulen nauttimaan tilanteesta ja jopa odotan sitä.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

XBOX 360:n laatu on luokaton.
Muuta ei voi sanoa. 10% on huima paljon hajonneita... 41% on semmoinen luku joka on mahdoton uskoa ja kun totuus on jossain noiden välillä on uskomatonta miten kukaan voi olla tyytyväinen kyseisen konsolin laatuun taikka takuu asioiden hoitoon. Se että Snes hajos jollain kakella vuonna 1989 tuskin tekee hyväksyttäväksi että todella suuri määrä 2000 luvun Nextgen premium konsoleista leviää (Miljardilla niitä on korjattu vasta)
Myöskin koneen pitämä desibeli määrästä pitäisi olla varoitus laitteen pakkauksessa.

Pelit on hyviä mutta sielläkin on hidasteena ja rajoittajana toimii 90luvun alussa keksitty media nimeltä DVD. Niin ysärii että.

Edelleen vaikka Xbox 360 on täysi paska niin tulen sen ostamaan uudelleen juurikin noiden hyvien pelien takia. Myös Ohjain on 4 kertaa parempi kuin Pleikkarin (Siis musta eikä se aluksi valkoinen sitten kusen keltainen).
Kallis siitäkin tulee 449+wlan+Ohjain+akut = reilusti yli 600 eli sama kuin PS3 startter mutta ilman pelejä. Onneksi en usko HD-Dvd:n pätkääkään joten siinä säästän 200.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

gifu sanoi:
Anteeksi, että olen vahingoniloinen niitä kohtaan jotka jatkuvasti haukkuvat muiden konsoleiden pelivalikoimia ja jaksavat hoilottaa oman koneensa ylivertaisuudesta vaikka itse kone on laadullisesti se surkein. Olen paska ihminen, en voi itselleni mitään, että tulen nauttimaan tilanteesta ja jopa odotan sitä.

Niin, täällähän saa lyödä vyön alle niin kipeää kun osaa, varsinkin kun muutama nimimerkki on täällä puhtaasti xbox only -kavereita.. Hajonneet xboxit ja äänekkäät tuulettimet. Oliko sulla jotain muita argumentteja markkinoiden parasta pelikonetta kohtaan?
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

tsinivuo sanoi:
Paolo oli tässä juuri oikeassa. Joko ostetaan se paras rahaa säästämättä tai sitten ostetaan vain se halvin, joka ajaa asiansa. Ääripäät on aina kivoja, keskitien kulkeminen on tylsää. ;)

Tää on niin totta :D Halvalla saa Wiin, joka ajaa kyllä asiansa. Tai kovalla hinnalla saa PS3:n, joka on yksinkertaisesti sanalla sanoen PARAS! Jos on keskitien tallaaja, saa XBOX360:n, jolle on ihan ok pelejä, mutta loota vaan tuppaa hajoamaan käsiin. Ostetaan me fiksut vaan halpaa/laadukasta ;)
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Darwin sanoi:
XBOX 360:n laatu on luokaton.
Muuta ei voi sanoa. 10% on huima paljon hajonneita... 41% on semmoinen luku joka on mahdoton uskoa ja kun totuus on jossain noiden välillä on uskomatonta miten kukaan voi olla tyytyväinen kyseisen konsolin laatuun taikka takuu asioiden hoitoon. Se että Snes hajos jollain kakella vuonna 1989 tuskin tekee hyväksyttäväksi että todella suuri määrä 2000 luvun Nextgen premium konsoleista leviää (Miljardilla niitä on korjattu vasta)
Myöskin koneen pitämä desibeli määrästä pitäisi olla varoitus laitteen pakkauksessa.

Pelit on hyviä mutta sielläkin on hidasteena ja rajoittajana toimii 90luvun alussa keksitty media nimeltä DVD. Niin ysärii että.

Plz. Meinataanko tuosta laadusta ja DVD:n kapasiteetista vatvoa vielä kauankin? Niinkuin hintavertailusta...?

Darwin sanoi:
Edelleen vaikka Xbox 360 on täysi paska niin tulen sen ostamaan uudelleen juurikin noiden hyvien pelien takia. Myös Ohjain on 4 kertaa parempi kuin Pleikkarin (Siis musta eikä se aluksi valkoinen sitten kusen keltainen).
Kallis siitäkin tulee 449+wlan+Ohjain+akut = reilusti yli 600 eli sama kuin PS3 startter mutta ilman pelejä. Onneksi en usko HD-Dvd:n pätkääkään joten siinä säästän 200.

... Voi jukranpujut! Pitikin mennä sanomaan se maaginen 'hintavertailu' kirosana. 449e on Eliten hinta. Jos et tee HD-DVD-asemalla mitään, et tarvitse myöskään HDMI-porttia, joten koneesta putoaa hintaa 100e, joten päästään hyvin PS3:n hinnan alle. WLAN ei ole pakollinen lisävaruste.

Ja koska täällä viljellään turhia hymiöitä kommenttien koskemattomuuden varjolla, jätän moisen pistämättä juuri tähän kohtaan:
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

hide sanoi:
Plz. Meinataanko tuosta laadusta ja DVD:n kapasiteetista vatvoa vielä kauankin? Niinkuin hintavertailusta...?

... Voi jukranpujut! Pitikin mennä sanomaan se maaginen 'hintavertailu' kirosana. 449e on Eliten hinta. Jos et tee HD-DVD-asemalla mitään, et tarvitse myöskään HDMI-porttia, joten koneesta putoaa hintaa 100e, joten päästään hyvin PS3:n hinnan alle. WLAN ei ole pakollinen lisävaruste.

Ja koska täällä viljellään turhia hymiöitä kommenttien koskemattomuuden varjolla, jätän moisen pistämättä juuri tähän kohtaan:

Kuten sanoin PASKA laatu ei haittaa niin paljon että jättäisin ostamatta Xboxin. HDMI on ainut oikea liitäntä taulutelevisioon varskin kuin tarkoitus on ostaa FullHD(jossa 3-4 hdmi liitäntää) ja ainakin minä elän vuotta 2007 ja kohta 2008 ja olen ollut ilman verkkojohtoja kodissani vasta 2 vuotta mutta en silti takaisin johtojen vetoon ryhdy. (vanhana viestimiehenä opin inhoamaan sitä jo sotaväessä ;) )

Hienoa muuten että säälittävät Faniboyt tietää mikä minulle on pakollinen... vaikka luulin että minulle Elite olisi hyvä. Raha ei oikeasti oli kysymys vaan ilmoitimpa vaan kun joku joskus on väittänyt että PS3 on kallis. Ei se kunnollinen (sis. Akut,wlanin JOITA AINAKIN MINÄ TARVITSEN) Xboxikaan ihan halvimmasta päästä ole.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Selittäkää nyt minulle mitä se BR on tuonut peleihin lisää??
Onko se pidentänyt pelejä? Onko se tehnyt pelaamisesta parempaa? Voisitte perustella senkin miten DVD:n on hidastanut pelien kehittämistä ja kestoa? JA mikä tekee BR:stä tarpeellisen ja pelien kannalta oleellisen?
Mitä eroa on pelillä 8.5gb ja 25gb? Lisää pelattavaa? Paremmat Grafiikat?
PS3:lla on yksi etu puolellaan ja se on kovolle tallennettavan sisällön mahdollisuus. Tätä ei ole XO:n peleissä vielä nähty ja silti hyvin pärjäävät. Mitä ilmeisimmin sitten kun pelit saavat luvan asentaa tietoja kovolle niin se tuo taas osapuolet tasoihin.
Siis perustelkaa ihan oikeasti näitä väitteitänne. Osaatteko vai onko tämä taas sitä fanipoikien itkua?
JA miten pelit eroavat laadun suhteen PS3:lla ja XO:lla? Mikä on OK peli XO:lla ja OK peli PS3:lla. Entäs ne AAA-hitit?
Miten perustelette PS3:n pelien viivästymisiä? Miksi PS3:n GTA4:sta ei ole tullut mitään kuvia tai videoita julkisuuteen? Miksi PS3:n myy surkeasti? Siis laadultaan paljon heikompi ja täällä mainostettujen ihan ok pelien täyttämä XO myy enemmän kuin PS3:n? SE laatu ei ole ostopäätöksien tärkein asia!! PELIKONSOLI TARVITSEE PELEJÄ.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Darwin sanoi:
Kuten sanoin PASKA laatu ei haittaa niin paljon että jättäisin ostamatta Xboxin. HDMI on ainut oikea liitäntä taulutelevisioon varskin kuin tarkoitus on ostaa FullHD(jossa 3-4 hdmi liitäntää) ja ainakin minä elän vuotta 2007 ja kohta 2008 ja olen ollut ilman verkkojohtoja kodissani vasta 2 vuotta mutta en silti takaisin johtojen vetoon ryhdy. (vanhana viestimiehenä opin inhoamaan sitä jo sotaväessä ;) )

Hienoa muuten että säälittävät Faniboyt tietää mikä minulle on pakollinen... vaikka luulin että minulle Elite olisi hyvä. Raha ei oikeasti oli kysymys vaan ilmoitimpa vaan kun joku joskus on väittänyt että PS3 on kallis. Ei se kunnollinen (sis. Akut,wlanin JOITA AINAKIN MINÄ TARVITSEN) Xboxikaan ihan halvimmasta päästä ole.

Oho, en arvannutkaan että olisit sekä huumorintajuton (sarkasmini ei ilmeisesti ollut tarpeeksi ilmiselvää) että trenditietoinen Helsinki Cityboy. Minun mokani, mutta oudoksuttaa silti tämä laatuun takertuminen joka käänteessä.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Paolo sanoi:
Minkäs teet jos on argumentit vähissä.

Yep, taitaa olla jäljellä Blu-Ray, pari yksinoikeutta (Eli jos on tietyn sarjan fani) ja boksien hajoaminen.

Oikeestaan vaan hajoilevat boksit koskettaa kaikkia pelikoneen hankkimista suunittelevia.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Paolo sanoi:
Minkäs teet jos on argumentit vähissä.
Sekä järkyttävä mölytaso on xboxin "ominaisuus" ja en kyllä enään ikinä ottaisi valkoista xboxia. Ja kuten sanoin hinta on varmasti jollekkin kummastus kun tajuaa että kaikki pitää ostaa erikseen. (449+89+49+25+23+69=704 plus tietty 69/v seuraavat vuodet liveen). Mutta tosiaan xboxissa on on myös monia asioita paremmin joten on hyvä omistaa ps3 ja xbox360.

Täällä netissä niiden kannattaja eivät mahdu samoille foorumeille mutta kyllä ne mun töllön alle mahtuu ihan hyvin.

Hide vetää muutem tosi hyvin!
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Scatterbrain XO sanoi:
Mitä väliä sillä on jos boksi hajoaa vaikka joka päivä? Niin kauan kun sillä on parhaat pelit se on myös paras kone.
Jotenkin ET onnistunut vakuuttamaan niin paljon, että ostaisin.. ;)
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

X360X360X360X360 se vetää ainakin tässä perheessä pitemmän korren!!!!PS3 muutaman arvostelujen mukaan hyvän pelin nähneenä, sitä laatikkoa ei meille tule.kökköjä kun mitkä.Myyntiluvuilla yms muulla ei paskan merkitystä kun microsoft osaa hommansa!Oma boxi toiminut täydellisesti joten voi voi jos joltain hajonnut.X360X360X360
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Kuuleri sanoi:
Yritätkö sanoa että laatikko olisi jotenkin heikkoa tekoa? Valitettavasti en voi ottaa asiaan kantaan kun tästä ei ole omaa kokemusta kun oma xboxini on julkaisusta lähtien toiminut kuin junan vessa. Pahoittelen.

HAHHAH :D AAmun parhaat naurut, lähti taaas päivä iloisesti liikkeelle! XBOX360 omistaja, joka ei ole kuullut LOOTANSA olevan tämän hetken heikkolaatuisin viihde-elektroniikka tuote ja luultavasti myös heikoin ikinä, on kyllä elänyt tynnyrissä viimeisen puolitoista vuotta!! :D
Snottakoon tähän samaan, että jos ei ole väliä, vaikka XLOOTA hajoaisi vaikka joka päivä, kunhan on parhaat pelit, niin etpä sä paljoa niitä "parhaita pelejäsi" pelaa, kun lootasi on koko ajan paskana ja Saksassa huollossa viikon välein kolme viikkoa kerrallaan :D
Herätkää jo todellisuuteen ihmiset! XBOXilla on tällä hetkellä parhaat pelit, koska PS3:n parhaat ilmestyvät vasta nyt syksyn ja ensi kevään aikana(tosin jo nyt mielestäni PS3:lle on todella hyviä pelejä), mutta tasoero PS3-pelien ja XLOOTAN pelien välillä on lähes mitätön tälläkin hetkellä.
Itse ainakin pelaan mieluummin pelejä konsolilla, joka toimii, kuin konsolilla, joka on puolet ajasta huollossa ja puolet jäljellä olevasta ajasta toimintakyvytön minkälie lukuongelman ja ylikuumenemisen takia.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Joo onpa taas yön ajan vettä virrannut niin sanotusti. Mitähän tuota sanoisi... Kuuleri taisi ottaa enemmän kuin pari kaljaa jos ei ole ollenkaan tietoinen Boksin hajoamisherkkyydestä. ;) Mutta mikäs siinä, laput silmillä eläminenkin on ihan jees, jonkun aikaa kunnes on pakko myöntää tosiasiat...
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Foxi sanoi:
Jotenkin ET onnistunut vakuuttamaan niin paljon, että ostaisin.. ;)

Monia foorumilaisia ei vakuutettaisi ilman boksin luotettavuusongelmiakaan. Siihen on vaan niin helppo takertua selityksissään. Todellinen syy taitaa pikemminkin olla se, että koneessa kun ei vaan lue Sony tai Playstation. Se jos mikä on surullista...
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom