Your Sweet 666
New Member
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?
höpö höpö
Suurin osa ihmisistä ei edes tiennyt mikä Dreamcast oli, ja yleinen mielipide oli jo ennen PS2:n julkaisua, että se tulee dominoimaan samalla tavalla kuin edeltäjänsä. Itsekin ostin DC:n, vaikka minulle oli täysin selvää, ettei sillä tule olemaan mitään jakoa PS2:ta vastaan, kuten ei ollut Saturnillakaan PS1:stä vastaan.
Toivottavasti edes itse tajuatte, kuinka paljon muistutatte tuota eDomen muinaista kirjoittajaa
BadMF sanoi:Nyt kyllä muistelet väärin..Tässä ensihätään oliverin, ja sittemmin myös jryin laittama linkki, jonka kommenteista voi kyllä saada jonkunlaista käsitystä suomalaisten mielikuvista ps2:sta kohtaan ennen sen julkaisua.
http://plaza.fi/edome/artikkelit/konsolit-ja-lisalaitteet/dreamcast-pieksee-playstation-2n
höpö höpö
Suurin osa ihmisistä ei edes tiennyt mikä Dreamcast oli, ja yleinen mielipide oli jo ennen PS2:n julkaisua, että se tulee dominoimaan samalla tavalla kuin edeltäjänsä. Itsekin ostin DC:n, vaikka minulle oli täysin selvää, ettei sillä tule olemaan mitään jakoa PS2:ta vastaan, kuten ei ollut Saturnillakaan PS1:stä vastaan.
Toivottavasti edes itse tajuatte, kuinka paljon muistutatte tuota eDomen muinaista kirjoittajaa