Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Kyllä niitä alennuksesta löytyy kun ei kävele kädet silmillä.migge sanoi:Jos oikeista kaupoista ostaa pelinsä niin kyllä ne Wiin pelit ovat 29-49. CoD3:kin on monessa paikkaa 29-39.
nothing sanoi:Tätä on todellakin tullut itsekkin kiroiltua. Wario odottaa edelleen alelaariin ilmestymistä, kuten muutama muukin. Suurin osa Wiin pelejä tuntuu kuitenkin sen verran "halpikselta" että täyden hinnan maksaminen niistä ei vain tunnu oikealta.
PELIMESTA sanoi:Juuri tuolla asenteella te Wii:n pelaajat ajatte oman rakkaan konsolin samanlaiseen ahdinkoon, kuin Cuben. Jos pelit eivät myy uutena, ei niitä kauppiaat viitsi hyllyyn ottaa ja jos kauppiaat eivät niitä viitsi tilata, eivät tukkuritkaan niitä viitsi Suomeen roudata. Ja jos pelin julkaisialta ei peliä haeta, jätetään tulevat pelit konsolilta julkaisematta. Ei niitä rahoittajia kiinnota pätkääkään, olisiko "kiva" jos joku (esim. MGS4) tulisi Wii:lle jos kuluttajat eivät siitä suostuisi täyttä hintaa maksamaan.
PELIMESTA sanoi:Juuri tuolla asenteella te Wii:n pelaajat ajatte oman rakkaan konsolin samanlaiseen ahdinkoon, kuin Cuben. Jos pelit eivät myy uutena, ei niitä kauppiaat viitsi hyllyyn ottaa ja jos kauppiaat eivät niitä viitsi tilata, eivät tukkuritkaan niitä viitsi Suomeen roudata. Ja jos pelin julkaisialta ei peliä haeta, jätetään tulevat pelit konsolilta julkaisematta. Ei niitä rahoittajia kiinnota pätkääkään, olisiko "kiva" jos joku (esim. MGS4) tulisi Wii:lle jos kuluttajat eivät siitä suostuisi täyttä hintaa maksamaan.
Mun on pakko... Ei pitäisi... mutta sisäinen pakko ajaa. OK, annan periksi.PELIMESTA sanoi:Juuri tuolla asenteella te Wii:n pelaajat ajatte oman rakkaan konsolin samanlaiseen ahdinkoon, kuin Cuben. Jos pelit eivät myy uutena, ei niitä kauppiaat viitsi hyllyyn ottaa ja jos kauppiaat eivät niitä viitsi tilata, eivät tukkuritkaan niitä viitsi Suomeen roudata. Ja jos pelin julkaisialta ei peliä haeta, jätetään tulevat pelit konsolilta julkaisematta. Ei niitä rahoittajia kiinnota pätkääkään, olisiko "kiva" jos joku (esim. MGS4) tulisi Wii:lle jos kuluttajat eivät siitä suostuisi täyttä hintaa maksamaan.
Kun sinä annoit periksi, niin sitten minäkin..tsinivuo sanoi:Mun on pakko... Ei pitäisi... mutta sisäinen pakko ajaa. OK, annan periksi.
Eipä lapsilla ole varaa montaa täyshintaista peliä viikkorahoilla ostaa.
migge sanoi:Höh. Ainuttakaan alennuspeliä en ole ostanut Wiille ja vaikka ostaisinkin niin ei siinä pitäisi mitään väärää olla. Itse en ainakaan osta pelejä uutena sen takia että hätäiset pelikauppiaat saisi mahdollisimman hyvät katteet.
nothing sanoi:Voi voi. Tekisivät parempia pelejä ja julkaisisivat ne täällä euroopassakin ajoissa, niin voisihan noita useammin ostaakkin.
KenSu sanoi:Mitä merkitystä ulkomaailman julkaisuaikataululla on sen, kanssa ostetaanko peliä täällä vai ei? Happaneeko peli jotenkin huonommaksi, jos se on ollut vaikka Japanissa kuusi kuukautta aiemmin saatavilla?
nothing sanoi:Kyllä minua ainakin pisti oikein kunnolla ketuttamaan kun Super Paper Mariota päästiin jenkeissä pelaamaan vaikka kuinka ja paljon aikaisemmin. Eihän siinä mitään jos Wii olisi ollut aluekooditon kuten aluksi luvattiin. Mutta joo nyt on jäänyt SPM kaupan hyllyyn ja joskus kun halvalla saa voin sen kotiin kantaa.
Sama todennäköisesti käy Metroid Prime 3.
KenSu sanoi:No jos periaatteet menee pelinautinnon edelle, niin by all means. Minä olen euro-julkaisusta saakka pelannut Super Paper Mariota suurella nautinnolla ja mieluusti maksoin täyden hinnan. Ei harmita yhtään.
nothing sanoi:Niin no se on tämä valinnanvara. Kun on parempaa tarjolla halvemmalla, niin vaikea nauttia ylihintaisesta pelistä.
gifu sanoi:Voi vain ihmetellä syitä miksi tämä kaveri on aikoinaan kantanut Wiin kotiin kun ~45e pelitkin ovat ylihintaisia.
Netissä on myös kauppoja. Jos ei etsikään halvimpia hintoja, on melko turhaa valittaa.nothing sanoi:Eipä siinä muuta kuin Zelda ja se, että MP3 piti alkuun ilmestyä siinä piakkoin. Nyt on mennyt kohta vuosi ja Zelda on edelleen ainoa ostettu peli. Ei kovin hyvä sijoitus. Paskan myivät.
Ja Tampereella en ole nähnyt missään alle 50 euron.
nothing sanoi:Voi jeesus. Osuko taas herkkään paikkaan jotain faneja. Wiille ei ole kuin pari hassua peliä jotka minua kiinnostaa. Ja niistäkin pyydetään liikaa hintaa. Piste. En puutu enää Wii keskusteluun tähän aiheeseen liittyen. Jatkakaa.