Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rauru
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Muumendaalen sanoi:
. ketä oikeasti kiinnostaa joku tennis.

Tennispelit ovat jo nyt suosittuja ja Wiillä ne pääsevät vielä aivan uusiin ulottuvuuksiin. Lapsille tai vanhuksille, joita ei mitkään Metroidit tai Zeldat kiinnosta ja jotka eivät voi tai eivät vaikka vaan jaksa lähteä mihinkään oikeille kentille pelaamaan, varmasti on mielenkiintoinen ajatus tuollainen yksinkertainen mutta pirun addiktiivinen peli, jonka idea on selvä kaikille lapsista vaareihin.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

bf-man sanoi:
Ja kaverit kun laitetaan wiin kanssa vertailuun niin huomataan ettei niillä ole montaa valttia tehojen lisäksi.... Ratkaisevaa onkin se että kuka/mikä käyttää parhaiten valttinsa hyväksi :) Vielä julistan sitä että kun call of duty tulee niin sitä on hyvä verrata versioita keskenään mikä niistä on parsa. Onko se kontrollit vai tehot joka pelin tekee...

Bf-man ja muut
Multiplatterit ovat hieman vaikeita verrattavia. Yleensä niitä ei saada optimoitua joka alustalle parhaimmilleen. Monta kertaa on PS2-versio ollut parempi kuin esim. Xboxin. Ja toisin päin. Tämä ei ole johtunut laitteiden tehoista, vaan siitä, että peliä on selvästi lähdetty tekemään jollekin tietylle alustalle. Voihan sitä tietenkin niitäkin vertailla.
Olen ymmärtänyt, että Wiillä ne vanhat (NES ym.) pelit tulevat olemaan ladattavissa pientä maksua vastaan? Mikäli näin, ei minusta kannata puhua "seitsemästä konsolista yhdessä paketissa". Voihan X360:kin ladata pikkupelejä Livestä ja pelata vanhoja Xbox pelejä...

PS3:lla ja X360 on kuitenkin muitakin valtteja, kuin tehot. Niillä on myös käyttöä muissa viihteenmuodoissa (esim. musiikki ja elokuvat). Nettisurffailusta ja kotipalvelimesta on myös puhuttu.
Itse en tykkää multiplattereista, juuri tuon vuoksi, että niitä harvoin optimoidaan joka alustalle hyvin. Poikkeuksiakin toki on.
Ymmärrän hyvin kantanne, enkä sano, etteikö Wii voisi menestyä. Olen itsekin ajatellut, että sen voisi jossain vaiheessa ostaa, mutta se ei kiinnosta ainakaan tässä vaiheessa tarpeeksi, jotta sitä tulisi julkaisussa hankittua. Wii ei yksinkertaisesti kuullosta tarpeeksi ihmeelliseltä, että sen haluaisin, ennen kuin hinta tipahtaa (tiedän, se on halpa verattuna kilpailijoihinsa:)).
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Muumendaalen sanoi:
Muakin kiihottais ajatus jostain wiille tulevasta verisestä zombienlahtaus-pelistä, jossa pääsis kunnolla huitomaan sillä ohjaimella. Tosin Nintendon lastenpelikonsoli-imagovastaava on varmaan erimieltä. Tilalla tulee sitten jotain söpöjä ja pörröisiä japanilaispelejä. Wiimotella saadaan lisää tuntumaa peleihin, mutta ketä oikeasti kiinnostaa joku tennis. Sama melkein lähteä pelaamaan oikealle kentälle. Siinä sitä tuntumaa vasta on ja grafiikkakin täydellistä.
Olen täysin samaa mieltä. Kyllä mahtaa monella Wiin ostajalla naama venähtää kun julkaisupäivänä marssivat kauppaan ostamaan Wiitä, ja tarjolla on 30:n eri valmistajan tennispelejä eikä oikeastaan mitään muuta.

Itse pidän myös oikeaa urheilua huomattavasti mielekkäämpänä kuin pelaamista. Esim. viime aikoina on tullut pelattua PES5:tä ja NHL2K6:ta. Nyt olen päättänyt hylätä molemmat ja siirtyä tositoimiin. Sain käytetyt lätkäpelaajan vehkeet kirpputorilta halvalla, joten enää pitää opetella vain luistelemaan. Toivottavasti tuo järven jää jäätyisi pian niin pääsisi harjoittelemaan.

pziuz sanoi:
PS3:lla ja X360 on kuitenkin muitakin valtteja, kuin tehot. Niillä on myös käyttöä muissa viihteenmuodoissa (esim. musiikki ja elokuvat). Nettisurffailusta ja kotipalvelimesta on myös puhuttu.
Wiille saa Operan nettiselaimen, mutta en muista onko se siinä vakiona. Kotipalvelin? No aivan varmasti. En myöskään tiedä ketään joka kuuntelisi konsolillaan musiikkia, koska MP3-soittimet ja PC:t on sitä varten. Leffakäyttökin on vähän niin ja näin. Taisi olla Pelit-lehden nettisivuilla jokin aika sitten kysely, että kuinka moni käyttää konsoliaan leffasoittimena. Kokonaiset 17% vastasi myöntävästi.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

pziuz sanoi:
Bf-man ja muut

Olen ymmärtänyt, että Wiillä ne vanhat (NES ym.) pelit tulevat olemaan ladattavissa pientä maksua vastaan? Mikäli näin, ei minusta kannata puhua "seitsemästä konsolista yhdessä paketissa". Voihan X360:kin ladata pikkupelejä Livestä ja pelata vanhoja Xbox pelejä...

PS3:lla ja X360 on kuitenkin muitakin valtteja, kuin tehot. Niillä on myös käyttöä muissa viihteenmuodoissa (esim. musiikki ja elokuvat). Nettisurffailusta ja kotipalvelimesta on myös puhuttu.
Itse en tykkää multiplattereista, juuri tuon vuoksi, että niitä harvoin optimoidaan joka alustalle hyvin. Poikkeuksiakin toki on.
Ymmärrän hyvin kantanne, enkä sano, etteikö Wii voisi menestyä. Olen itsekin ajatellut, että sen voisi jossain vaiheessa ostaa, mutta se ei kiinnosta ainakaan tässä vaiheessa tarpeeksi, jotta sitä tulisi julkaisussa hankittua. Wii ei yksinkertaisesti kuullosta tarpeeksi ihmeelliseltä, että sen haluaisin, ennen kuin hinta tipahtaa (tiedän, se on halpa verattuna kilpailijoihinsa:)).

Wiillä voi ladata NESin, SNESin, N64:en, ja kahden muun ei-Nintendon konsolin (olikohan Sega Genesis toinen) pelit ja se on täysin yhteensopiva Gamecuben kanssa. Se ei ole sama asia kuin jonkun amatöörin räveltämät pikkupelit (joita niitäkin kyllä voi Wiiconnect24:en kautta jakaa, aivan kuten Xboxillakin). Xbox360 ei edes osaa emuloida kaikkia Xboxin pelejä. Siitä voi olla montaa mieltä, kannattaako puhua seitsemästä konsolista yhdessä paketissa, vaikka sitä se käytännössä tarkottaakin, mutta se on silti yksi Nintendon valtti. Retromiehet ainakin jumaloivat. Itselle Virtual Console on se merkityksettömin ominaisuus Wiissä, mutta kyllä SNESillä on kymmeniä hyviä pelejä pelattavana ja vihdoin pääsee sen Ocarina of Timenkin pelaamaan läpi paremmalla ruudunpäivityksellä.

No, se siitä. Xboxin ja PS3:en valteista: Wiille on jo varmistettu (ei puhuttu, kuten muiden tapauksessa) Opera-selain nettisurffailua varten, joten sitä ei voi oikein muiden konsolien valtiksi lukea. Wiillä voi myös vanhojen tietojen valossa katsoa DVD-leffoja, mutta vaikka ei voisi, en pidä sitäkään mitenkään muiden konsoleiden "valttina", koska kukaan ei Wiitä muutenkaan osta yksinään viihdekeskuksen ääni-, video- ja pelilaitteeksi (koska se ei sellaiseksi ole tarkoitettu). Siksi toisekseen valtaosalla on jo nyt DVD-soittimet kotona ja jos ei ole, ei sellaisesta montaa kymppiä enää edes tarvitse maksaa, joten en usko että sekään kovin monella mitään merkkaa konsolin valinnassa.

PS3:lla VOI OLLA oma valttinsa, Blu-ray, riippuen siitä miten koko homma nyt ottaa tuulta siipiensä alle.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Eliytres sanoi:
Olen täysin samaa mieltä. Kyllä mahtaa monella Wiin ostajalla naama venähtää kun julkaisupäivänä marssivat kauppaan ostamaan Wiitä, ja tarjolla on 30:n eri valmistajan tennispelejä eikä oikeastaan mitään muuta.

Tämä puolustelu antaa minulle aivan varmasti jonkun True Nintendo-fanboyn leiman, mutta tiedän väitteenne vaan ovat jotenkin niin uskomattomia ettei niihin voi olla tarttumatta.

Wiillähän nimenomaan on vahvin julkaisupelirintama pitkään aikaan ellei jopa koskaan. Näistä tällä hetkellä 21:stä (vai 27:stä?) pelistä Wii Sports on yksi, ja siitäkin se tennis on vain yksi laji monien joukossa. Itse pidän todennäköisenä, että Wii Sportsin kaltainen peli tulee Wiin paketissa mukana, koska siinä ei ole tarpeeksi sisältöä myydä täyshintaisena pelinä mutta kuitenkin se esittelee Wiimotea todella monella eri tavalla.

Sanottakoot nyt vielä, että aion kylläostaa Wiin kaveriksi myös Xbox 360:en sitten kun on ylimääräistä rahaa sen verran. Wii ei todellakaan yksinään tarjoa kaikkea mitä next gen -konsolisukupolvella on tarjota (eli ne hienot grafiikat) Ettei liian Nintendofanaattiseksi mene :)
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Salmari sanoi:
Tämä puolustelu antaa minulle aivan varmasti jonkun True Nintendo-fanboyn leiman, mutta tiedän väitteenne vaan ovat jotenkin niin uskomattomia ettei niihin voi olla tarttumatta.

En tiedä siitä fanboy-leimasta, mutta sarkasmista et tunnu ainakaan ymmärtävän hölkäsen pöläystä.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Dr Evil sanoi:
En tiedä siitä fanboy-leimasta, mutta sarkasmista et tunnu ainakaan ymmärtävän hölkäsen pöläystä.

En minäkään ymmärtäisi, mikäli en tietäisi ettei kommentteja kannata noteerata ollenkaan.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Salmari sanoi:
Wiillähän nimenomaan on vahvin julkaisupelirintama pitkään aikaan ellei jopa koskaan. Näistä tällä hetkellä 21:stä (vai 27:stä?) pelistä Wii Sports on yksi, ja siitäkin se tennis on vain yksi laji monien joukossa. Itse pidän todennäköisenä, että Wii Sportsin kaltainen peli tulee Wiin paketissa mukana, koska siinä ei ole tarpeeksi sisältöä myydä täyshintaisena pelinä mutta kuitenkin se esittelee Wiimotea todella monella eri tavalla.
Paskapuhetta. Metroid Prime 3: Tennis, Zelda: Twilight Princess Tennis, Red Steel Tennis, Rayman Raving Rabbids Tennis, Final Fantasy: Tennis, Dragon Quest: Tennis, Excite Truck Tennis, Far Cry: Tennis... Ei tarvinne enää jatkaa?

Hyväksy vain faktat, FANBOY!
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Ottaa hermoon.

Mitä jos seuraavat sanat pistettäisiin kieltoon: fani, fanipoika, fanboy, jne.

Ne voi korvata vaikka homolla.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Sanojen bannaaminen ei poista sitä ongelmaa, että seassa on provotrolleja, ja sitten taas niitä, jotka eivät tajua sitä.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Hex sanoi:
Ottaa hermoon.

Mitä jos seuraavat sanat pistettäisiin kieltoon: fani, fanipoika, fanboy, jne.

Ne voi korvata vaikka homolla.
Hitto, pistetään samaan sössöön persoonapronominien ja suomen kielen taivutussääntöjen opettelu.

Oli minulla ihan oikeaa kysyttävääkin, mutta perkele, olen niin fiksu, että keksin jo vastauksen ennen kuin ehdin edes kysymystä kirjoittaa.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Iltapäivän ja illan on saanut puolustaa oman jengin kunniaa täysimittaisen jengisodan keskellä ja tänne piipahtaessa ne on omat kähinät täälläkin. Rohkeasti vain näyttämään väriä ja seisomaan oman merkkinsä takana. Täällä se on Playstation ja loota siinä hyvänä perävaununa perässä. Joku vielä miettii mitä tehdä kun rahat polttavat tilillä ja plege tulee vasta puolenvuoden päästä. Sekin aika on odottavalle pitkä, joten rohkeasti vain lootaa alle jos pelitarjonta miellyttää. Plegen ehtii hankkimaan sitten myöhemminkin, eikä Sony-faniboyn leima siitä mihinkään karise :)

Takaisin Saints Rowin todellisuuteen, Beethovenin sinfonioiden siivittäminä :D
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Hei, eikös wiissä voi käyttää ulkoista kovalevyä UBS-liittimen kautta?
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

bf-man sanoi:
Hei, eikös wiissä voi käyttää ulkoista kovalevyä UBS-liittimen kautta?

Iwata ainakin käytti sitä eräässä haastattelussa esimerkkinä siitä mihin USB-portteja tullaan käyttämään.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Teppo_Holmqvist sanoi:
Iwata ainakin käytti sitä eräässä haastattelussa esimerkkinä siitä mihin USB-portteja tullaan käyttämään.


Hyvä juttu. Siihen varmaan menee standardi kovot? Ja on halpaa tallennustilaa kyllä.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

bf-man sanoi:
Hyvä juttu. Siihen varmaan menee standardi kovot? Ja on halpaa tallennustilaa kyllä.

Eläs vielä innostu. Tätä ei olla millään vahvistettu, ja piratismin pelossa kovot voidaan jättää banniin.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Lloyf sanoi:
Eläs vielä innostu. Tätä ei olla millään vahvistettu, ja piratismin pelossa kovot voidaan jättää banniin.
Ei tuossa oikein ole mitään järkeä. Jos piratismin pelossa aletaan rajoittaa tallennuslaitteiden käyttöä, pannaan joutuvat kaikki mahdolliset laitteet.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Knight sanoi:
Ei tuossa oikein ole mitään järkeä. Jos piratismin pelossa aletaan rajoittaa tallennuslaitteiden käyttöä, pannaan joutuvat kaikki mahdolliset laitteet.


Niinpä, niinpä. Ton syyn takia ei varmaan ps3:sessakaan ole kovoa loppujen lopuksi :p
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom