Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?
Edit: Voimme myös katsoa, millä tavalla PS2 aikanaan vähätteli pelaajia ja raiskasi pelejä. Jos ei tykkää minipeleistä, niitä ei tarvitse ostaa. Tällä hetkellä kovimmat HC-pelit tulevat XO:lle. Tee samoin kuin minä, eli pelaile sitä sillä aikaa kun odottelet Wiin hittejä, niin ei tarvitse niin kovasti kärsiä.
Minä näen yksinoikeuslistalla ainakin Trauma Centerin, Super Paper Marion, Mario Galaxyn, Metroid Primen, Smash Bros. Brawlin, Dewy's Adventuren, No More Heroesin ja Boogien, ja ihmettelen suunnattomasti, millä tavalla nämä ovat pelaajien vähättelyä ja pelien raiskausta. Maltan myös odottaa, että ne pelitalot, jotka eivät Wiin menestystä osanneet odottaa, saavat markkinoille muutakin kuin nopeasti väsättyä paskaa. Kärsivällisyys on hyve, maalaisjärki bonusta.hide sanoi:Katsoitko sitä "yksinoikeuslistaa"? Se perustelee jo itse itsensä.
Edit: Voimme myös katsoa, millä tavalla PS2 aikanaan vähätteli pelaajia ja raiskasi pelejä. Jos ei tykkää minipeleistä, niitä ei tarvitse ostaa. Tällä hetkellä kovimmat HC-pelit tulevat XO:lle. Tee samoin kuin minä, eli pelaile sitä sillä aikaa kun odottelet Wiin hittejä, niin ei tarvitse niin kovasti kärsiä.