Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?
Itseasiassa Need For Speedin ohjaus King tasolla oli todella hyvä ja tarkka. Parasta mitä wiillä on nähty, tosin peli muuten ei ollut rautaa... Plussaa oli toki se että kunnon kolarin jälkeen auto meni varikolle ja kisa loppui siihen
Star Wars FU:Ssa liikkeentunnistus toi todella paljon uutta (siihen toki oli paljon panostettu, ja wii-versiota enemmän valomiekkailua painottavaksi muutettu) mutta kyllä se IR on isoin uudistus. Liikkeentunnistus tulee hyvänä kakkosena, ja väitän kyllä että se on se pelaamisen tulevaisuus. Eikä se ole oikeasti huono juttu, liikkeentunnistuksella paa paljon lisäpotkua esim GTA-genreen, ihan oikeasti
Edittiä: Ratti on tosiaan vieläkin se oikea valinta autopeleissä. Oli alusta sitten Wii, peecee tai boksi/plese.
Vaikka en omistakkaan Wii:tä olen samalla kannalla tässä asiassa.
Muutamissa peleissä ihan mukavaa, että löytyy liikkeentunnistus mutta sitten kun mennään mm. Need For Speed Pro Street peliin ja ohjattavuuteen, en voi ainakaan omasta puolesta sanoa että hyvin toimii.
Oli älyttömän vaikeata pelata peliä, kurvailla mutkissa osumatta kallioon / johonkin esteeseen tai yleensäkkin ajaa kovaa jossain muualla kun suoralla. Onko sitten näissä peleissä sekin mahdollisuus, että kapulaa ei tarvitse heilutella edetakaisin kokoajan kun jotain vibraattoria?
Itse en tähän osaa vastata, koska harvemmin tulee seurailtua Wiihin kohdistuneita uutisia tai mitenkään liittyvää asiaa muutenkaan. Omakohtaisesti voin sanoa, että mielenkiintoni pomppaisi tämänhetkisestä vitosesta kutoseen jos tällainen löytyy.
En kyllä pitäisi mitenkään huononakaan asiana sitä, että muille konsoleille tulisi hieman paremmin toteutettu liikkeentunnistus lisävarusteena taikka lisänä ihan muuten vaan.
Tämänhetkinen kokonaisuus ei kuitenkaan kiinnosta lähes yhtään, vaikka onkin mukavaa lätkiä 15 minuuttia goflia kaverin olkkarissa ja sitten painua johonkin muualle. Vaikkapa kotikoneen ääreen, jos ei muuta tule mieleen.
Mutta joo. Hyviä ja huonoja puolia löytyy joka asiasta.
Tulee kuitenkin mielummin pelailtua mm. autopelejä ihan vanhaan malliin kun "uuteen" tyyliin. Hauskaa kyllä taas olisi kokeilla vaikkapa Fight Night Round 3 tällä liikkeentunnistuksella.
Itseasiassa Need For Speedin ohjaus King tasolla oli todella hyvä ja tarkka. Parasta mitä wiillä on nähty, tosin peli muuten ei ollut rautaa... Plussaa oli toki se että kunnon kolarin jälkeen auto meni varikolle ja kisa loppui siihen
Star Wars FU:Ssa liikkeentunnistus toi todella paljon uutta (siihen toki oli paljon panostettu, ja wii-versiota enemmän valomiekkailua painottavaksi muutettu) mutta kyllä se IR on isoin uudistus. Liikkeentunnistus tulee hyvänä kakkosena, ja väitän kyllä että se on se pelaamisen tulevaisuus. Eikä se ole oikeasti huono juttu, liikkeentunnistuksella paa paljon lisäpotkua esim GTA-genreen, ihan oikeasti
Edittiä: Ratti on tosiaan vieläkin se oikea valinta autopeleissä. Oli alusta sitten Wii, peecee tai boksi/plese.