Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Ja montako Solid-sarjan peliä olitkaan läpäissyt?

Yksi, kaksi vai kolme? Nyt on tiukka paikka! Vai lasketaanko Gameboy-MGS? Entä uudelleenjulkaisut? Kyllä näillä se miehen mielipiteen arvo mitataan.

Julkaisun jälkeen tärkeät pituusmittaukset päästään sitten tekemään sekuntikelloilla. Saadaan jotain vaihtelua pikselien laskemiseen. Samalla Wiillä jyllää elokuvapelien täydellinen antiteesi, Wii Fit. Nyt voi vain arvailla, kuinka paljon vähemmän MGS4 myy kuin Fit.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Multa paloi käämit jo MGS2:n ekoissa videoissa, kun niitä ei saanut skipattua. En mä ymmärrä japskihörhöilyä, joku roti olla pitää. Tai ainakin skip.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Multa paloi käämit jo MGS2:n ekoissa videoissa, kun niitä ei saanut skipattua. En mä ymmärrä japskihörhöilyä, joku roti olla pitää. Tai ainakin skip.

Vaikka Sonypoju olenkin niin MGS on sarja joka ei ole pelaamisen kautta vedonnut minuun pätkääkään. Aikoinaan oli kyllä hubaa katsoa vierestä kun kaverit pelasi plege ykkösellä sitä.

Tähän toki liittyi sosiaalinen kanssakäyminen ja b-vitskun vetäminen & sipsien syönti. Kai sitä on erakoitunut + perhekuviot jne tulleet elämään. (tekosyitä) kun samanlaisia iltamia ei tule eteen enää. Vanhus mikä vanhus, joten empä osta MGS4:ta kun en pelaa.

Noh ehkäpä 14.6 kun kaveri järjestää "poikien illan" tuparit. Tarkoituksena jauhaa Änäri 08 lootalla. Nihkee tilanne kun ei vaan toimi meikäläisen kätösissä k.o. ohjain. Noh onneksi on sosiaalista kanssakäymistä pelaamisen merkeissä. Ja toki sitä b-vitskua.

Tämänkin parin sivun väittelyn MGS elokuvakseneistä voisi siirtää omaksi ketjuksi, niin pysyisi P/W/X ketju kuolleena (hyvä niin).
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

pysyisi P/W/X ketju kuolleena

Toden totta, Konsolifinin eturintamalla on viime aikoina löysäilty niin urakalla, että rintamalohkojen puolustusvastuu on jäämässä miltei yksin Edomen kannettavaksi:

Beyond3D:n foorumille on koottu listaa sekä PS3- että Xbox 360 pelien käyttämistä tarkkuuksista. Näin resoluutiofriikit voivat viilata pilkkua ja tutkia miten pelit todellisuudessa pyörivätkään.

Muutamia esimerkkejä:

PlayStation 3

* Dark Sector = 1152x640 (no AA)
* Fifa Street 3= 1920x1080 (no AA)
* Grand Theft Auto IV = 1152x640 (no AA)
* Haze (demo)= 1024x576 (2xAA)
* Ridge Racer 7 (demo) = 1920x1080 (no AA)

Xbox 360

* Dark Sector= 1280x720 (no AA)
* Fifa Street 3= 1920x1080 (4xAA)
* Gears of War= 1280x720 (HD)
* Grand Theft Auto IV = 1280x720 (2xAA)
* Halo 3 = 1152x640 (no AA)

http://plaza.fi/edome/uutiset/kinaa-ps3360-pelien-resoluutioista-tassa-faktaa
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Ja montako Solid-sarjan peliä olitkaan läpäissyt?

No just joo. Ja tämä liittyy mun mielipiteeseeni... Miten? Mitä taas tulee niihin peleihin.. Yhden olen läpäissyt muutamaan kertaan. Silti mulla saa olla mielipide siitä, miten pitkät ja miten paljon välivideoita saa pelissä olla, jotta siitä tulee epäpelattava.

Onhan tämä threadi hiekkalaatikko, mun isi on silti kovempi kuin sun, ja mun äiti teki sun äidin ruuat.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

No just joo. Ja tämä liittyy mun mielipiteeseeni... Miten? Mitä taas tulee niihin peleihin.. Yhden olen läpäissyt muutamaan kertaan. Silti mulla saa olla mielipide siitä, miten pitkät ja miten paljon välivideoita saa pelissä olla, jotta siitä tulee epäpelattava.

Onhan tämä threadi hiekkalaatikko, mun isi on silti kovempi kuin sun, ja mun äiti teki sun äidin ruuat.

Pointtini oli siinä, että jo SoLissa oli yli 45 minuuttisia demoja eivätkä ne peliä pilanneet. Ja tuo 90 minuuttiahan on jo todistettu paskapuheeksi.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Pointtini oli siinä, että jo SoLissa oli yli 45 minuuttisia demoja eivätkä ne peliä pilanneet. Ja tuo 90 minuuttiahan on jo todistettu paskapuheeksi.

Huuu... Joku ei huommannutkaan mun pointtia. Eiku lukemaan koko keskustelua.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Kauhea haloo tullut jostain videoista, itseäni ei tuossa pelissä mikään muu kiinnosta kuin juuri videot kun tommonen hiiviiskely ei ole oikein napannut. Ja eihän niitä videoita ole pakko katsoa ja tuskimpa se sitä pelinautintoa kauheasti rokottaa. Ehkä se olisi paras että videot näkyisi jostain pelivalikosta että voi milloin vain katsoa kun jaksaa ja kelailla miten tahtoo. No meitä on moneen lähtöön :)
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Ei nyt varsinaisesti liity tämän kolmikon tekemisiin mitenkään, mutta:

GameStop lopetti Zunen myymisen

Eli Zunen myynti näyttäisi olevan niin pientä, että Microsoftin viihdeosasto koostuu vastaisuudessa ainoastaan XBox-ryhmän tuotteista. Tosin tämä on ollut kaikkien tiedossa jo pitkään, mutta milloinkohan Zune on oikeasti ja virallisesti R.I.P
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Ei nyt varsinaisesti liity tämän kolmikon tekemisiin mitenkään, mutta:

GameStop lopetti Zunen myymisen

Eli Zunen myynti näyttäisi olevan niin pientä, että Microsoftin viihdeosasto koostuu vastaisuudessa ainoastaan XBox-ryhmän tuotteista. Tosin tämä on ollut kaikkien tiedossa jo pitkään, mutta milloinkohan Zune on oikeasti ja virallisesti R.I.P

Toivottavasti tuosta vielä nousee. Onhan se hyvä että on laadukkaita vaihtoehtoja, jos ei halua koskea applen tuotteisiin.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Huuu... Joku ei huommannutkaan mun pointtia. Eiku lukemaan koko keskustelua.

Pointtisi oli, että peleissä pitää olla tarpeeksi pelattavaa ja esimerkkinä joku Dragons Lair (jota olen pelannut) ja hyvä pointti olikin. Ei vain liity valitettavasti mitenkään MGS-sarjaan, jossa gameplay on aivan yhtä tärkeää kuin pitkät välipätkät. Ja siksi kysyin, että oletko edes sarjaa pelannut?

Totta on, että Kojima koettelee rajoja noilla demoilla, mutta vielä ainakaan ei ole imo pelikokemus siitä kärsinyt.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Kauhea haloo tullut jostain videoista, itseäni ei tuossa pelissä mikään muu kiinnosta kuin juuri videot kun tommonen hiiviiskely ei ole oikein napannut. Ja eihän niitä videoita ole pakko katsoa ja tuskimpa se sitä pelinautintoa kauheasti rokottaa. Ehkä se olisi paras että videot näkyisi jostain pelivalikosta että voi milloin vain katsoa kun jaksaa ja kelailla miten tahtoo. No meitä on moneen lähtöön :)
Niin no ei ehkä sitten kannattane maksaa 70 euroa peliin piilotetusta "leffasta" kun samalla rahalla saa melkoisesti laadukkaampaa elokuvaviihdettä kosolti. Jos aikaa halua tappaa ja rahaa tuhlata, niin voihan sitä sitten vaikka ajaa parisataa kilsaa johonkin toiseen kaupunkiin katsomaan sitä elokuvaa.

Tietty on totta ettei toisten ajanhallinta minulle kuulu. Mutta ei pidä ihmetellä jos joku ihmettelee.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Pointtisi oli, että peleissä pitää olla tarpeeksi pelattavaa ja esimerkkinä joku Dragons Lair (jota olen pelannut) ja hyvä pointti olikin. Ei vain liity valitettavasti mitenkään MGS-sarjaan, jossa gameplay on aivan yhtä tärkeää kuin pitkät välipätkät. Ja siksi kysyin, että oletko edes sarjaa pelannut?

Totta on, että Kojima koettelee rajoja noilla demoilla, mutta vielä ainakaan ei ole imo pelikokemus siitä kärsinyt.

Sarjaa olen pelannut, olen lukenut PSPn sarjiksen, tarkoituksena hommata se kokoelma, jos se Eurooppaan tulee. Mutta silti katson, että jopa 30 minsaa pitkät välivideot ovat turhia MISSÄ TAHANSA pelissä. Se same tarinankerronta voidaa tehdä niin, että pelaaja on oikeasti pelaamassa ja kokemassa tarinan mutkat, eikä vain sivustakatsojana. Itseäni ei oikeastaan haittaa pitkät videot, mutta pelit voidaan tehdä niin, ettei niitä videoita tarvita.

Käytetään nyt vielä tuota huhua, eli siis puolentoistatunnin video läjähtää naamaan ilmoittamatta itsestään. Kyllä se hiukan korpeaisi, kun tarkoitus oli pelatakin eikä katsoa leffaa. MGS2n loppukin oli oikeastaan aika pitkäveteistä jauhantaa, koska samat asiat oli käyty pelissä läpi muutamaan kertaan aiemmin. Silti pidin MGS2sesta. Loppu vain oli lässähtänyt. Oikeastaan tuo on varmaan se asia, mitä pidän varmimpana... Pitkät videot saa pelin tuntumaan lässähtäneeltä: vertaa jonkin geneerisen RPGn über taistelu jossa pistetään kaupunki ja puoli valtakuntaa tasaiseksi.. Ja heti sen jälkeen tulee vastaan puinen ovi, jota ei vaan saa auki ilma pientä avainta. :)
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Pointtisi oli, että peleissä pitää olla tarpeeksi pelattavaa ja esimerkkinä joku Dragons Lair (jota olen pelannut) ja hyvä pointti olikin. Ei vain liity valitettavasti mitenkään MGS-sarjaan, jossa gameplay on aivan yhtä tärkeää kuin pitkät välipätkät. Ja siksi kysyin, että oletko edes sarjaa pelannut?

Totta on, että Kojima koettelee rajoja noilla demoilla, mutta vielä ainakaan ei ole imo pelikokemus siitä kärsinyt.

ipodeissa on kyllä niin paskat video codecit että semmosta ostaisin viimeksi jos yhtään enempää videoita on tarjotus kattoo
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Pointtini oli siinä, että jo SoLissa oli yli 45 minuuttisia demoja eivätkä ne peliä pilanneet.

Miiiiiissä muka? Useimmat paria minuuttia, pisimmät varttia, vaikka osa tuleekin lyhyillä väleillä.

Kannattaa muistaa millaista kritiikkiä myös Okamin aloituspätkäkin saa vaikka se on tosiaan alussa, ei keskellä peliä.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Muistaakseni SoLin loppudemo oli eeeeerittäin pitkä. No oli siinä 5 minuuttia miekkailua välissä mutta tuntia hätyytellään helposti.

Itseäni ei oikeastaan haittaa pitkät videot, mutta pelit voidaan tehdä niin, ettei niitä videoita tarvita.

Kyllä siinä silloin jotain aina menetetään. Kun katsoo pelien kässäreitä niin ei niitä saisi mitenkään kerrottua ilman reipasta leikkelyä jos välidemojen pituutta karsittaisiin.

Luotto Sid Shumaniin on ilmeisen kova.

No en vain keksi syytä miksi mies puhuisi paskaa? Mutta tokihan sekin mahdollisuus on olemassa.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

MGS-välipätkät ahdistaa kovin monia, mutta entäpäs sitten tämä...

Wiille tulossa interaktiivinen elokuva
428: The World Doesn't Change Even So vaikuttaa varsin 90-lukulaiselta interaktiiviselta elokuvalta oikeine näyttelijöineen ja valokuvataustoineen.
Dekkariseikkailun kehittää Chun Soft ja julkaisee Sega. Peli ilmestyy vielä tämän vuoden puolella.

lähde löytyy tästä, suomenkielinen tekstini on lainattu tästä.
eikä minua kiinnosta, vaikka tuleekin vain Japanin markkinoille. :p

pannaanko jo pelimaatiot pannaan?
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

MGS-välipätkät ahdistaa kovin monia, mutta entäpäs sitten tämä...

Wiille tulossa interaktiivinen elokuva
428: The World Doesn't Change Even So vaikuttaa varsin 90-lukulaiselta interaktiiviselta elokuvalta oikeine näyttelijöineen ja valokuvataustoineen.
Dekkariseikkailun kehittää Chun Soft ja julkaisee Sega. Peli ilmestyy vielä tämän vuoden puolella.

Ei tämä mitään uutta ole, sillä firma taisi tehdä ainakin jo yhden tuollaisen pelin PS3:lle ja käsittääkseni ovat näitä pelejä tehneet jo pidempäänkin. Ei näissä mitään vikaa tarvitse olla ja vertaaminen MGS:n (huhuttuihin) välipätkiin on täysin turhaa. Välipätkät keskeyttävät pelaamisen, mutta tällaisessa interaktiivisessa elokuvassa lähtökohdat ovat täysin erilaiset.

Mikä sitten tällainen interaktiivinen elokuva edes on? Jos kyseessä on ihan seikkailua kuten esimerkiksi täysin kuvalla ja videolla tehty Gabriel Knight 2 niin ei kyllä minua ainakaan haittaa yhtään tällaisien pelien tulo, sillä GK2 on yksi kaikkien aikojen kovimpia seikkailupelejä tai pelejä yleensäkin. Jos pelissä taas todellakin katsellaan elokuvaa vähän tapahtumiin vaikuttaen niin silloin hintakin saisi olla sen mukainen. Muuten minulla ei ole mitään sitäkään vastaan, vaikkei se hirveästi kiinnostakaan. Mielenkiintoinen idea kuitenkin.


Edit: MGS:n välipätkistä vielä sen verran, että kyllä sen jo järkikin sanoo. ettei missään pelissä voi olla 90 minuutin välipätkiä. Sehän on jo lyhyen täysipitkän elokuvan kesto. Välipätkissä ei ole minusta mitään vikaa, mutta en silti ole pitkien tai liian usein tulevien välipätkien ystävä ensinnäkään siitä syystä, että ne keskeyttävät pelaamisen ikävästi ja toisekseen siksi, että ei se valipätkien laatu parhaimmillaankaan peleissä niin hyvää ole, että se pidemmälle kantaisi. Ei edes MGS:ssä. Metal Geareja kuitenkin pidän pienoisena poikkeuksena, sillä aiempia osia on (juuri ja juuri) jaksanut pelata välipätkien paljoudesta huolimatta ja ne tuntuvat pääosin perustelluilta. Liikaa niitä silti on, mutta jotenkin MGS:iin ne sopivat ja ovathan ne pelien mittapuulla ihan laadukkaita.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

No mitä tulee MGS:n, niin ne välipätkät on yleensä niin laadukkaaita, että jaksaa pidempään kattoa, mutta ne yli 10 min. codec keskustelut alkaa jo jossain vaiheessa kyrsimään. Kuitenkin jotain actionia sais ruudullakin tapahtua.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom