Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

En minä tuota vertailua aloittanut, kuten huomaat jos luet takaisin päin... Hmm.. Interesting... :rolleyes:
Onhan nuo silti hieman edes vertailtavissa koska kumpakin panostaa osittain samoihin asioihin. Eli ei niin isoa maastoa ja paljon tapahtumaa, vaan yybereitä tekstuureita ja sen sellaista.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Enpä vaan ole vielä nähnyt Unchartedin tasoisilla grafiikoilla varustettua XO-peliä. Onko PS3:lla tehokruunu?
LOL, Uncharted. Kait sitä jos sinisillä laseilla katsoo. :D

Ihan turhaa vierittää koodareiden syyksi, jos laitteisto on suunniteltu päin persettä. Ja yhdelle aikaisemmalle kysyjälle. Darknessin XO versio on PS3 versiota teknisesti parempi.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Unchartedin teknistä saavutusta korostaa se, että siinä käytettiin värejä. Yksi syy tämän sukupolven ruskeuteen ja harmauteen on se, että yksinkertaisilla likatekstuureilla saadaan harmaasta massasta "hienon" näköistä halvalla (tehojen puolesta). Eikös joku muutama kymmentä sivua sitten tästä selostanut?

Vielä kun tehokonsoleille saataisiin yhtä laadukasta graafista suunnittelua kuin Mario Galaxyssa... (half-kidding)
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Marion graafinen tyyli on kyllä jotain upeaa. Onneksi jotain vastaavanlaisia valopilkkuja on muitakin, kuten Kameo ja juuri edellä mainitut Uncharted ja MGS. Myös tuleva Banjo näyttää vähintäänkin mielenkiintoiselta :D
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

LOL, Uncharted. Kait sitä jos sinisillä laseilla katsoo. :D

Ihan turhaa vierittää koodareiden syyksi, jos laitteisto on suunniteltu päin persettä. Ja yhdelle aikaisemmalle kysyjälle. Darknessin XO versio on PS3 versiota teknisesti parempi.

tossa ps3 versiossa tuntu fps olevan jossain 10-20 välillä ja aika tervaista menoa oli :(
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

olette te erikoisia grafiikka huoria, suurennuslasilla tarvii eroja etsiä, mulle riittää kunhan peli on koukuttava, ei se grafiikka juonta paremmaksi muuta oli kone mikä tahansa.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

olette te erikoisia grafiikka huoria, suurennuslasilla tarvii eroja etsiä, mulle riittää kunhan peli on koukuttava, ei se grafiikka juonta paremmaksi muuta oli kone mikä tahansa.

Amen to that!
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

olette te erikoisia grafiikka huoria, suurennuslasilla tarvii eroja etsiä, mulle riittää kunhan peli on koukuttava, ei se grafiikka juonta paremmaksi muuta oli kone mikä tahansa.
Kyllä tasainen ruudunpäivitys ja silmäkarkki mulle ollut aina tärkeää. PC-maailmasta kun on konsolipelaajaksi siirtynyt.
:)
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Kyllähän vissiin jokainen tietää jo tässä vaiheessa, että multareita on turha ostella ps3:lle. Ja mitä exclusiveihin tulee, niitäkin on hiukka vähän, mitkä kiinnostaisi (minua). Enää puuttuu FF:t ja sun muut mahdolliset KH:t + T6 (ellei tule jo) xo:lle, niin ps3:lla ei tee sen jälkeen mitään :)

Mahti ropeksit onkin tulossa jo xo:lle: IU, The Last Remnant ja SO4 :)
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

kyllä mä multiplätyt ostan pleikkarille jos on online peli mahdollisuudet, ei viitsi periaatteessakaan maksaa verkkopelaamisesta jos se on mahdollista saada ilmaiseksikin, muuten on melko sama kummalle koneelle ostaa pelit, tosin poksu odottaa huolto reissua nyt joten tällä hetkellä pelit pleikalle.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

kyllä mä multiplätyt ostan pleikkarille jos on online peli mahdollisuudet, ei viitsi periaatteessakaan maksaa verkkopelaamisesta jos se on mahdollista saada ilmaiseksikin, muuten on melko sama kummalle koneelle ostaa pelit, tosin poksu odottaa huolto reissua nyt joten tällä hetkellä pelit pleikalle.

Totta. Tosin ite en pelaa nettipelejä, joten minua ei niinkään kosketa tuo asia. Mutta totta kyllä, kukapa sitä maksais pelaamisesta sen jälkeen kun oot ostanut pelin - en ainakaan minä.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Kyllähän vissiin jokainen tietää jo tässä vaiheessa, että multareita on turha ostella ps3:lle.

En nyt ihan näinkään sanoisi. Muutama peli on tullut nyt vastaan, jotka on selvästi XO:lla parempia, mutta muiden osalta erot on niin pieniä, että niistä ei voi häpeilemättä mainita missään muussa kuin konsolisodassa. Ja mitä vähemmän kultasilmä on, sitä vähemmän niitä eroja näkee.

Itse ostan raakasti nykyään siten, että halvin versio tai sitten jos on pieni hintaero niin ostan pleikkarille jos tiedän että peliä en paljon pelaa (XO:n äänekkyyden takia) mutta muussa tapauksessa XO:lle (koska pleikan tatit ja liipasimet ei istu kunnolla käteeni ilman nivelkipuja jolloin XO-versio on järkevämpi).
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Unchartedin teknistä saavutusta korostaa se, että siinä käytettiin värejä.
Onhan pelissä avattavana saavutuksena "uuden sukupolven suodatin", joka on suoraan kuittailua (IMO) Gears of Warille.

mutta se siitä, boksin yksi kovimmista teoksista,
jonka jatko-osan kuvia katsellessa alkaa marraskuu näyttämään erittäinkin hyvälle ;)
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Onhan pelissä avattavana saavutuksena "uuden sukupolven suodatin", joka on suoraan kuittailua (IMO) Gears of Warille.

Samaa harmaata mössöä on myös MGS4 ja tuleva Killzone taitaa tehdä sitten jo ennätyksen värittömyydellään kun se ei edes kiillä Gearsin tavoin, että taitaa nuo kuittailut osua useampaankin paikkaan. Sinänsä hassua muutenkaan kuittalla mistään värifiltteireistä jos itse tunkee järjettömästi motion bluria ruutuun, joka on toinen ns. Next Gen -vitsaus. :)
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Samaa harmaata mössöä on myös MGS4 ja tuleva Killzone taitaa tehdä sitten jo ennätyksen värittömyydellään kun se ei edes kiillä Gearsin tavoin, että taitaa nuo kuittailut osua useampaankin paikkaan. Sinänsä hassua muutenkaan kuittalla mistään värifiltteireistä jos itse tunkee järjettömästi motion bluria ruutuun, joka on toinen ns. Next Gen -vitsaus. :)

Eipä unohdeta bloomia.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Nähtävästi kaikkia GTA IV pelin x360 version ennakkotilaajia jotka saivat ilmaiset 500msp, on kusetettu oikein rankalla kädellä nyt.

http://www.xbox360achievements.org/news/news-1276-Free-GTA -IV-points-expire-tonight.html

Tuollaistahan ei ilmeisesti lukenut missään lapuissa tai koteloissa että ne ovat käytössä vain rajoitetun ajan?
Ja taisi vielä lukea että niitä pisteitä voisi jopa käyttää myöhemmin julkaistavaan GTA IV lisäsisältöön?

EDIT: tarkistin juuri oman MSP saldoni ja kyllä sieltä ne 500msp on kadonnut. Todella hävytöntä touhua tälläinen. Täytyypi kyllä pistää valitusta eteenpäin =)
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Nähtävästi kaikkia GTA IV pelin x360 version ennakkotilaajia jotka saivat ilmaiset 500msp, on kusetettu oikein rankalla kädellä nyt.

http://www.xbox360achievements.org/news/news-1276-Free-GTA -IV-points-expire-tonight.html

Tuollaistahan ei ilmeisesti lukenut missään lapuissa tai koteloissa että ne ovat käytössä vain rajoitetun ajan?
Ja taisi vielä lukea että niitä pisteitä voisi jopa käyttää myöhemmin julkaistavaan GTA IV lisäsisältöön?

tuohan on ihan game firman syytä joten sinne vaan valittaan
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

No kun kerran pääsitte jo vähän vauhtiin noista grafiikoista puhumisesta niin kertokaapa nyt joku mitä tuo "AA" tarkoittaa? Usein on tullu vastaan, mutta ikinä en ole jaksanut selvittää mitä se sitten oikein tarkoittaa.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom