Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

En ole itse kokeillut Bluria, mutta uskoisin sen olevan nautinnollinen kokemus juuri haasteen takia.
Taisi olla N64:n lumilautailupelissä(taisi olla se alkuperäinen 1080?), jossa normaalien "helikopterienkin":D tekeminen oli jo haastavaa. Oli sangen tyydyttävää onnistua tekemään se 1080-astetta:p Varmasti on täysin henkilökohtaista, kummasta ohjaustavasta enemmän pitää. Immersiota uskon wiin ohjauksen tuovan kyllä. Scatterin mainitsema valosapeli-huitominen kutkuttaa. Vielä enemmän odotan kuitenkin jotain tenchun kaltaista peliä, jossa miekalla huitominen on hyvin toteutettu.Kuten Scatter sanoi:"jos die by the swordissakin..."

Vielä kerran: En usko, että wiin ohjaustapaa voidaan hyödyntää kaikissa pelityypeissä sillä tasolla, että se tekisi pelistä mielenkiintoisemman verrattuna... Siksi onkin omistettava useampi konsoli, jos haluaa kaikkien pelityyppien parhaimmistoa pelata..
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

samuel6 sanoi:
Vaikkakin alunperin otin kantaa Scatterin postaukseen, ainakin minun mielipiteeni perustuu faktoihin. Mihin sinä perustat omasi?

Minä myönnän kuule ihan selkeästi että mielipiteeni perustuu mielipiteeseeni, koska... öö.. se on nimenomaan mielipiteeni. En edes yritä väittää joka kohtaan, että asiat ovat faktoja, mutta olen kyllä selittänyt ja perustellut asioita ja kertonut mihin arvioni perustan. Eli kyllä minun mielipiteeni ihan järkeen perustuvat. Turha tulla minulle tästä siis avautumaan, koska tämä viesti on sinulta ensimmäinen, jossa edes yrität perustella jotain.

Harmi vain, että kaikki perustelusi ovat aika latteuksia ja itsestäänselviä. Ja kaukana mistään faktoista ne ainakin ovat. Sinä otat selvästikin Wiihin liittyvät asiat siten, että katsot niitä vain yhdestä näkökulmasta. Negatiivisesta sellaisesta.

Vastaan muutamaan joihin voi vastata jotenkin. Suurinosahan noista ei mitenkään kumoa väitteitäni kovin perustellusti. Vain kertovat että asiat muka ovat toisin:

Kyllä muistakin Wiin arvosteluista voi arvosanojen suuren heittelyn huomata. Se vain on selkein SSX Blurissa. Et tainnut siis käydä katsomassa kuten ehdotin? Se on meinaan aika paljon helpompaa kuin se, että luettelen lähes kaikki Wii-pelit.

En tiedä mistä pelistä puhuit kun kyselit mihin se perustuu, että peli on Wiillä paras. Mutta vastataan että arvosteluihin. Mene lukemaan niitä äläkä vain tuijota arvosanoihin. Niissä meinaan lukee todella monessa, että kyseessä on paras versio. Sitä paitsi eikö näissä mainitsemissani muka ole parhaat keskiarvot juuri Wiillä? Ainakin ennen oli. Minun oma mielipiteeni se ei ainoastaan voi olla kuten väitit, koska en ole pelejä edes pelannut.

Niin multiplattarit ovat parempia muilla. Vai onko niitä huonompia multiplattareita nyt sitten nemmän kuin niitä parempia? Eihän niitä multiplattareita edes ole niin paljoa. Juuri tämän hetken tilanne on muutenkin aika turha vertauskohta, koska pelit ovat vielä pikaisesti käännettyjä. Mutta siis tällä hetkellä niistä suurempi osa voikin olla huonompia. Se onko sillä jotain merkitystä tulevan kannalta onkin sitten asia erikseen.

"Voi , mutta graafisesti parempi versio erinomaisella tattiohjauksella on parempi pelinä kuin keskivertografiikalla ja keskiverto-ohjauksella tehty versio."

Missä olen verrannut graafisesti parempaa versiota erinomaisella tattiohjauksella keskivertografiikkaan keskiverto-ohjauksella? Kyse oli ensinnäkin hyvästä ohjauksesta ja toisekseen en edes puhunut multiplattareista vaan yleisesti Wiin peleistä. Wiillä kun katsos on paljon muutakin. Ja toisaalta ei se pelin Wii-versiosta huonoa tee, vaikka muilla olisikin parempi versio siitä. Hyvä on hyvä. Grafiikasta ja kontrollista huolimatta. Sitä hain yleisesti, vaikken multiplattareista puhunutkaan. Ja sehän koskee kaikkia koneita. Tottakai jos halutaan vertailla vain niillä multiplattareilla niin olisi hyvä, että Wiillä olisi juuri ne parhaat versiot.

Ohjaus ei ole niin tarkka kun sen pitäisi olla? Mihis tämä perustuu. Se ei ainakaan ole mitään faktaa. Huonoissa peleissä ehkä, mutta niinhän se on aina huonoissa peleissä koneista riippumatta. Ja huonoissa peleissä sillä ei ole merkitystä, koska eihän niitä kukaan muutenkaan pelaa. Tai ei ainakaan kannattaisi.

Ja tosiaan. Arvostelijat tekevät hommaa työkseen. Eli pitäisi siis siksi luottaa heihin. No, tässä tulee pieni ongelma, koska tuon Blurin kohdallakin peli on siis samaanaikaan hyvä ja todella huono. Jos arvostelijoihin luotetaan siitä syystä, että he tekevät sitä työkseen. Tämä oli taas näitä latteuksia joita tuossa viljelit.

Ja iänikuiset grafiikat. Kyllä, muilla koneilla on paremmat grafiikat ja sillä on merkitystäkin, mutta paljonko? Se on aivan eri keskustelu. Minä kommentoin vain siihen "faktaan", ettei Wiin heikoimmista grafiikoista muka voi kiistellä. Ja näinhän se on, mutta niiden merkityksestä voidaan kiistellä loputtomiin. en missään vaiheessa ole yrittänyt kiistää sitä, etteikö Wiissä olisi huonommat grafiikat ja etteikö sillä olisi merkitystä. Kuten huomaat. Taaskaan ei päästy eteenpäin, koska kommenttisi ei vain kumoa väitettäni. Osittain johtuen siitä, että minä en edes ole varsinaisesti täysin väittänyt vastaan. Enemmänkin pyrkinyt tuomaan esiin vähän laajemman näkökannan. Sinä vain näet kokoajan piruja seinillä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Decap sanoi:
Eli jos nintendo julkaisee uuden erän SNES:istä vuosijuhlan kunniaksi niin se on nyt myös sitä next-generation gamingia vai? Jaa, minä kun luulin, että se pitäisi sisällään muutakin kuin julkaisuajan.

Eikä ollut tarkoituskaan hienosti argumentoida vaan avautua.

Noh eipä tuota Wiitä ketään kuitenkaan tosissaan ota next-gen pelaamiseen mukaan. (paitsi avautumisen keskipisteenä olleet fanittajat) Joille se tuntuu olevan jo uskonto.
Ai, anteeksi. Unohdin kokonaan, että Wii julkaistiin jo aikaisemmin. Voisitko virkistää muistiani, koska tämä tapahtuikaan?
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Smirre sanoi:
Nii-n ei tuo ainakaan PS2-miehiä haitannut, miksi sen pitäisi haitata tällä kierroksella? Miksi siitä tehdään kynnyskysymys tällä kierroksella, kun se ei sitä ollut viime kierroksellakaan?

Viime sukupolvessa ei laitteiden väliset tehoerot tai graafinen ulkoasu ollut niin suuria kuin tässä sukupolvessa Wii vs. PS3 ja 360.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Decap sanoi:
Vaikka olisi aivan rakentavaa kritiikkiä niin mitään negatiivista ei niellä, vaan vastalauseena osoitellaan sormella kuinka ollaan niin "grafiikka-huoraa", sekä, että XO:n/ps3:n pelitarjonta on surkeaa saman toistoa hienoilla grafiikoilla jne kun kaikki Wiin tarjonta on taas niin boheemia ja innovatiivista!

Ongelma on siinä, että se kritiikki ei ole rakentavaa. Ja perustelut ovat jääneet vähiksi. Ainakin järkevät sellaiset. Siis puhun nyt niistä kritiikeistä mistä täällä yleensä vedetään herneet nenää. Wii on kyllä saanut ihan aiheellistakin kritiikkiä ja jotkut jopa osaavat sen esittää asiallisesta ja liioittelematta uskomatonta kyllä.

Ja viestisi kyllä kertoo sinusta aika paljon. Tuskin katsot asioita ihan puolueettomasta suunnasta tai sitten vain hyvin epätarkasti, sillä eihän tuollaisi muiden koneiden haukkumisia ole tapahtunut. Ainakaan sen enempää kuin muillakaan. Väittäisin, että vähemmän itseasiassa. Ja minun suustani nyt ei ainakaan. Enhän minä varsinaisesti edes ole missään Wii-leirissä. Minä vain ajaudun aina sinne, koska joudun sitä puolustelemaan eniten.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Tautofonia sanoi:
Ohjaus on toinen, joka jakaa mielipiteitä.
In deed.

Omasta tuttavapiiristäni löytyy kaksi Blurin ostanutta. Yksi (joka on pelannut kaikki aikaisemmat osat puhki) hehkuttaa kuin Jeesuksen uutta tulemista, toinen taas ei ole lainkaan yhtä vakuuttunut. Itse asiassa, kun tälle jälkimmäiselle lähetin vinkkiä tulevasta Smackdown vs. RAW -pelistä, niin kommentti oli aika tyly: Tarttisi päästä itse kokeilemaan ohjausta, ettei tule sellaisia virheostoksia kuin Blur.

Näistä ensimmäinen on jo hankkinut PS3:n ja on siitäkin täysillä innoissaan, toinen taas piti jo Cubea parempana kuin PS2:ta ja on PS3:n suhteen tarkkailuasemissa. Eli kyse ei ole mistään Nintendo-antipatiasta.

Itse en ole Bluria vielä edes nähnyt, mutta toisaalta kovin paljon en ole aikaisempiakaan versioita testaillut. Jotenkin en jaksa kuitenkaan uskoa, että Wiimote-ohjaus voisi olla mitenkään älyttömästi parempi, se on vain erilainen kuin padi-ohjaus. Yhtään enempää lumilautailulta se ei tunnu. Liikkeentunnistukseen jonkin verran tutustuneena pystyn oikein hyvin ymmärtämään, miksi tuo ohjaus jakaa mielipiteitä noin rajusti; tarkkuuttahan siinä ei ole läheskään niin paljon kuin padeissa, mutta sehän on makuasia, miten tarkkaa ohjausta haluaa.

Wii Sportsissa tuo ohjauksen epätarkkuus ei ole ongelma, koska siinähän ohjaus on joka tapauksessa yhtä viuhtomista. Mutta jos ajoituksella ja täsmällisyydellä on väliä (kuten God of Warissa tai Need for Speedissä), on perinteinen tatti-painike-ohjaus aina parempi.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Decap sanoi:
Noh eipä tuota Wiitä ketään kuitenkaan tosissaan ota next-gen pelaamiseen mukaan. (paitsi avautumisen keskipisteenä olleet fanittajat) Joille se tuntuu olevan jo uskonto.

No kerropas mitä tapahtuu, jos Wii voittaa nextgen sodan? Eikö sitä lasketa voittajaksi koska se ei kuulu siihen? Ja muutenkin yhtähyvin voidaan sanoa, etteivät muut laitteet ole nextgeniä, koska niissä ei ole uutta ohjausta. Grafiikat ovat vain yksi ominaisuus. Eivät nextgenin määrittävä tekijä. Kuten ei tuo kontrollikaan oikeasti.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Pyramidhead sanoi:
Minä myönnän kuule ihan selkeästi että mielipiteeni perustuu mielipiteeseeni, koska... öö.. se on nimenomaan mielipiteeni. En edes yritä väittää joka kohtaan, että asiat ovat faktoja, mutta olen kyllä selittänyt ja perustellut asioita ja kertonut mihin arvioni perustan. Eli kyllä minun mielipiteeni ihan järkeen perustuvat. Turha tulla minulle tästä siis avautumaan, koska tämä viesti on sinulta ensimmäinen, jossa edes yrität perustella jotain.

Harmi vain, että kaikki perustelusi ovat aika latteuksia ja itsestäänselviä. Ja kaukana mistään faktoista ne ainakin ovat. Sinä otat selvästikin Wiihin liittyvät asiat siten, että katsot niitä vain yhdestä näkökulmasta. Negatiivisesta sellaisesta.

Vastaan muutamaan joihin voi vastata jotenkin. Suurinosahan noista ei mitenkään kumoa väitteitäni kovin perustellusti. Vain kertovat että asiat muka ovat toisin:

Kyllä muistakin Wiin arvosteluista voi arvosanojen suuren heittelyn huomata. Se vain on selkein SSX Blurissa. Et tainnut siis käydä katsomassa kuten ehdotin? Se on meinaan aika paljon helpompaa kuin se, että luettelen lähes kaikki Wii-pelit.

En tiedä mistä pelistä puhuit kun kyselit mihin se perustuu, että peli on Wiillä paras. Mutta vastataan että arvosteluihin. Mene lukemaan niitä äläkä vain tuijota arvosanoihin. Niissä meinaan lukee todella monessa, että kyseessä on paras versio. Sitä paitsi eikö näissä mainitsemissani muka ole parhaat keskiarvot juuri Wiillä? Ainakin ennen oli. Minun oma mielipiteeni se ei ainoastaan voi olla kuten väitit, koska en ole pelejä edes pelannut.

Niin multiplattarit ovat parempia muilla. Vai onko niitä huonompia multiplattareita nyt sitten nemmän kuin niitä parempia? Eihän niitä multiplattareita edes ole niin paljoa. Juuri tämän hetken tilanne on muutenkin aika turha vertauskohta, koska pelit ovat vielä pikaisesti käännettyjä. Mutta siis tällä hetkellä niistä suurempi osa voikin olla huonompia. Se onko sillä jotain merkitystä tulevan kannalta onkin sitten asia erikseen.

"Voi , mutta graafisesti parempi versio erinomaisella tattiohjauksella on parempi pelinä kuin keskivertografiikalla ja keskiverto-ohjauksella tehty versio."

Missä olen verrannut graafisesti parempaa versiota erinomaisella tattiohjauksella keskivertografiikkaan keskiverto-ohjauksella? Kyse oli ensinnäkin hyvästa ohjauksesta ja toisekseen en edes puhunut multiplattareista vaan yleisesti Wiin peleistä. Wiillä kun katsos on paljon muutakin. Ja ei se pelin Wii-versiosta huonoa tee, vaikka muilla olisikin parempi versio siitä. Hyvä on hyvä. Grafiikasta ja kontrollista huolimatta. Sitä hain yleisesti, vaikken multiplattareista puhunutkaan. Ja sehän koskee kaikkia koneita.

Ohjaus ei ole niin tarkka kun sen pitäisi olla? Mihis tämä perustuu. Se ei ainakaan ole mitään faktaa. Huonoissa peleissä ehkä, mutta niinhän se on aina huonoissa peleissä koneista riippumatta.

Ja tosiaan. Arvostelijat tekevät hommaa työkseen. Eli pitäsi siis siksi luottaa heihin. No, tässä tuleep ieni ongelma, koska tuon Blurin kohdallakin peli on siis samaanaikaan hyvä ja todella huono, joa arvostelijoihin luotetaan siitä syystä, että he tekevät sitä työkseen. Tämä oli taas näitä latteuksia.

Ja iänikuiset grafiikat. Kyllä, muilla koneilla on paremmat graiikat ja sillä on merkitystäkin, mutta paljonko? Se on aivan eri keskustelu. Minä kommentoin vain siihen "faktaan", ettei Wiin heikoimmista grafiikoista voi kiistellä. Ja näinhän se on, mutta niiden merkityksestä voidaan kiistellä loputtomiin. Kuten huomaat. Taaskaan ei päästy eteenpäin, koska kommenttisi ei vain kumoa väitettäni. Osittain johtuen siitä, että minä en edes ole väittänyt vastaan. Sinä vain näet kokoajan piruja seinillä.

Vastaisin vielä kerran mutta alan pikkuhiljaa yhtymään Decapin arvioon. Parasta kommenteissasi on se että arvostelut kelpaavat sinulle silloin kun ne ovat Wiille positiivisia kuten Godfatherin tapauksessa mikä jäi siinä sinulta leikatusta lainauksesta pois,pahoittelen. Ja kyllä olen lukenut ja seurannut Wiin arvosteluja alusta asti, mutta mielestäsi kaikki Wiin huonot arvostelut voi laskea "latteuksiksi" koska Blurin kanssa on tyritty, tai niissä esiintyy hajontaa. Red Steelessäkin hajontaa esiintyy reilusti, onko se sitten väärinymmärretty peli? Ei ainakaan minun mielestäni eikä yleisen mielipiteen/keskiarvon mukaan. Kun taas joku peli keskiarvollisesti ylittää muiden konsolien tarjonnan,siinä tapauksessa se kelpaa sinulle. Ja en näe piruja seinillä, siinähän tässä ongelma onkin. Sinä otat nämä asiat koneen loukkauksena, minä vain tämänhetkisenä tilanteena joka varsinkin ohjauksen kehittyessä ja pelintekijöiden tottuessa Wiihin tulee paranemaan. Ja jos viittasin ohjauksen tarkkuuteen, niin simulaatiomaista liikettä esim. golfia jäljitellessä odotan uudelta ohjaukselta erinomaista kontrollia, en suurinpiirtein tarkkaa ohjausta. Mutta unohdetaan tämä keskustelunaihe, hautaisin sotakirveen jos tässä olisi edes sodasta kysymys.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

jryi sanoi:
Yhtään enempää lumilautailulta se ei tunnu. Liikkeentunnistukseen jonkin verran tutustuneena pystyn oikein hyvin ymmärtämään, miksi tuo ohjaus jakaa mielipiteitä noin rajusti; tarkkuuttahan siinä ei ole läheskään niin paljon kuin padeissa, mutta sehän on makuasia, miten tarkkaa ohjausta haluaa.

Kyllä se ohjaus tuntuu enemmän lumilautailulta kuin peruspadi. Ei tosin päästä lähellekään oikeaa, mutta oikeaan suuntaan mennään.

Onhan Wiimote tarkka kuin mikä. Blurissa saan Wiillä tarkempaa jälkeä kuin mitä vanhoissa peleissä sain. Taitaa olla vain pelaajasta kiinni, koska mote ja nuncha ovat ilmeiseti jopa niin tarkkoja, että se vaatii taitoa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

jryi sanoi:
Wii Sportsissa tuo ohjauksen epätarkkuus ei ole ongelma, koska siinähän ohjaus on joka tapauksessa yhtä viuhtomista. Mutta jos ajoituksella ja täsmällisyydellä on väliä (kuten God of Warissa tai Need for Speedissä), on perinteinen tatti-painike-ohjaus aina parempi.

Miksi pelit pitäisi toteuttaa jokotai periaatteella? Onhan wiin ohjaimissakin tatti ja painikkeet, joita voi käyttää siinä huitomisen kanssa samaan aikaan.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

samuel6 sanoi:
Parasta kommenteissasi on se että arvostelut kelpaavat sinulle silloin kun ne ovat Wiille positiivisia kuten Godfatherin tapauksessa mikä jäi siinä sinulta leikatusta lainauksesta pois,pahoittelen

Minä en noita arvosteluja ota koskaan itsestäänselvyytenä. Homma menee niin, että Godfatherin tapauksessa arvostelijat ovat melko yhtämieltä siitä, että kontrolli on paras kaikista versioista. Arvosanasta huolimatta. Blurissa taas arvostelijat puhuvat asioita ihan ristiin. En minä ikinä luota keskiarvoihin. Wiin kohdalla vielä vähemmän. Mutta jos lähes kaikki arvostelijat sanovat samaa niin sitä voidaan jo pitää varteenotettavana asiana.

Eli taas menit metsään, vaikka kovasti yrität uskottavuuttani horjuttaa.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Ja vielä tämä:

samuel6 sanoi:
Sinä otat nämä asiat koneen loukkauksena, minä vain tämänhetkisenä tilanteena joka varsinkin ohjauksen kehittyessä ja pelintekijöiden tottuessa Wiihin tulee paranemaan.

En minä ota tätä minään koneen loukkauksena. Minä olen ottanut sinut tämän keskustelun loukkauksena. Enhän minä ole alunperiinkään ollut kovasti tuosta aluperäisestä viestistä eri mieltä. Vain sen asioiden julistamisesta absoluuttisiksi touuksiksi ilman kunnon perusteluja. Ärsyttää vain sinun tyylisi heti myötäillä kaikkia Wiitä haukkuvia, ilman kritiikin häivääkään.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Josko voitaisiin se julkinen privakeskustelu siirtää yksityiseksi privakeskusteluksi?
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Decap sanoi:
Tuntuu, että se porukka on ns "fanaattista fanittajaa täynnä". Olen huomannut, että yksikin pieni arvostelu Wiihin tai sen pelitarjontaa kohtaan otetaan uskomattoman raadollisesti vastaan.
Vaikka olisi aivan rakentavaa kritiikkiä niin mitään negatiivista ei niellä, vaan vastalauseena osoitellaan sormella kuinka ollaan niin "grafiikka-huoraa", sekä, että XO:n/ps3:n pelitarjonta on surkeaa saman toistoa hienoilla grafiikoilla jne kun kaikki Wiin tarjonta on taas niin boheemia ja innovatiivista!

Nintendo on onnistunut saamaan kannattajiensa keskuuteen PyhänLehmän kuvan aika vahvasti polttomerkattua. Tämän takia kaikki negatiivinen asia Wii:tä kohtaan joko ohitetaan tai yritetään ylistää miksi se on oikea ratkaisu. Pelaaja lehden Kolumi pukee tämän sanoiksi loistavasti. (paras kolumi ikinä siinä lehdessä ainakin)
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Count_M sanoi:
Mitähän tässä ny taas oikein uskoisi:

Financial Times: "Sony considers slashing price of PS3 console"

http://www.ft.com/cms/s/0211e938-ee...-ee13-11db-8584-000b5df10621.html&_i_referer=

Next Gen: "Sony Rejects Price Cut Plan"

http://www.next-gen.biz/index.php?option=com_content&task=view&id=5283&Itemid=2

kaikilla valmistajilla ja hypepuhuijilla on oma tyyli jota pitää osata lukea, itse sanoisin Sonyn taktiikoiden lukeminen on joillekkin jokseenkin hankalaa mutta "made easy" menisi jotenkin näin: jaa hype puheet puolella ja käännä kaikki mitä he kieltävät myönteisiksi tai sitten että asia on harkinnassa.

Eli he todennäköisesti vähintään harkitsevat hinnan alennusta noiden yllä olevien juttujen perusteella.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Viper7 sanoi:
Pelaaja lehden Kolumi pukee tämän sanoiksi loistavasti. (paras kolumi ikinä siinä lehdessä ainakin)

Kannattaa lukea myös "Vallankumous on peruttu".
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Minusta ps3'n maailmanlaajuinen ale olisi järjetön juuri nyt. Sillä maailmanlaajuinen sen täytyisi kuitenkin olla, ettei ero eri alueiden välillä kasvaisi entisestään. Vaikka hinta laskisi juuri nyt vaikka kuinka, en näkisi huomattavaa myynnin nousua nykyisellä pelivalikoimalla. Lyhyen aikavälin tappiot senkun vain nousisivat, enkä usko kasvavan myynnin kasvavan kylliksi sitä kattamaan.

Mutta kun he siirtyvät siihen 65nm tekniikkaan, poistavat sen jonkun piirin myös jenkkien ja japsien koneesta mikä on jo pois eurokoneesta ja ovat julkaisseet 1-3 kovempaa peliä, niin sitten voisi minusta olla hyvä hetki.

Tästä nykyisestä mallista tulisi sitten heidän 'halpamallinsa', koska uusi malli tulee kuitenkin maksamaan enemmän. Sen he saisivat taas myytyä uskollisille lahkolaisilleen joilla on nykyinen vanha malli, varsinkin täällä Euroopassa.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

No, tuli se ale ensi viikolla tai ensi vuonna, Sony ei siitä etukäteen kerro. Eihän kukaan osta PS3:a kalliimmalla nyt, jos virallisesen tiedon mukaan hinta tipahtaa kolmen viikon päästä.

Tai, no, tyhmät ostavat, mutta niitä on alle 75% kuluttajista.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Viper7 sanoi:
Nintendo on onnistunut saamaan kannattajiensa keskuuteen PyhänLehmän kuvan aika vahvasti polttomerkattua. Tämän takia kaikki negatiivinen asia Wii:tä kohtaan joko ohitetaan tai yritetään ylistää miksi se on oikea ratkaisu. Pelaaja lehden Kolumi pukee tämän sanoiksi loistavasti. (paras kolumi ikinä siinä lehdessä ainakin)

Eikö tämä yleistäminen ole kuitenkin vähän liikaa? Esimerkiksi minä kiistän kuuluvani tuohon ryhmään täysin, vaikka nyt kuinka Nintendoa täällä puolustelisinkin. En kyllä edes ole mikään Nintendofani missään määrin muutenkaan. Pidän tällä hetkellä siitä kyllä enemmän kuin muista, mutta ei kai se nyt voi olla synti? Tuskin sinäkään pidät kaikista koneista tasaisesti. Et ainakaan Nintendon valmistamista.

Tuo Pelaajan kolumni on muuten ymmärretty aika väärin. Siis se oli osittain jopa aiheellinen, mutta eikös siinä käsitelty enemmänkin median suhtautumista Wiihin, eikä fanien? En nyt enää tarkkaan muista. Mutta joka tapauksesa tuo äärimmäisten fanien käyttäytyminen nyt on tuota kaikkien koneiden kohdalla.

Mielenkintoista, että tämä on sinun mielestäsi sitten paras kolumni koskaan ja absoluuttisen oikeassa. Se nyt sattuu olemaan Wii vastainen, joten senhän täytyy olla oikeassa.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom