Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Jooseppi sanoi:
Tällaisista ongelmista ei taida ikinä päätä pädillä eroon? Ellei ole automaatti helpotuksia :rolleyes:
Vai mitäpä pibe mietit tästä asiasta?
Oletkohan koskaan nähnyt pelaamista ilman tähtäinavustuksia padilla, kun hyvä pelaaja pelaa...?
Jos olisit, ei tarvisi tuollaisia kysellä..
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Jooseppi sanoi:
Kannattaa kokeilla. Tiedän että nykyään on hyviä pädi räiskintöjä. Ja on nappeja joilla kääntyä vaikka 180 astetta sun muuta. Mutta op:n tapaisessa pelissä tarviaa joskus kääntää tähtäin salamannopeasti näytön laidalta toiseen jonka jälkeen alkaa vasta se tähtääminen. Tällaiset on vieläkin hankalia tilanteita. En tiedä ymmärrätkö sen mitä tarkoitan?
Siis padiohjauksilla saa kääntymisen tehtyä nykyään salamannopeasti ilman mitään 180-kääntymisnamiskoita, koska pelintekijät osaavat tehdä ohjaukset hyvin. Tähtäin nopeutuu kun tatin vetää täysin pohjaan ja pitää siellä --->helvetin nopea käännös. Ja tämän helvetin nopean käännöksen jälkeen voi tähdätä ihan hyvin.

Halo2, timesplitters 2, socomit, ym. niissä on tooodella hyvin tehdyt padiohjaukset, ja vaikka niitä voi pelata adapterilla näppiksellä ja hiirellä, ihan hyvin padipelaajatkin pärjäävät ;)
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Jooseppi sanoi:
En tiedä ymmärrätkö sen mitä tarkoitan?

En oikein kieltämättä ymmärrä. Mulla on nyt semmoinen kuva, että sulla ei joko ole tarpeeksi padiräiskimistä takana että itse ymmärtäisit omaa pointtiasi tai sitten sitten et ole vaivautunut koskaan noita pädiräiskintöjä kokeiluja enempää pelailemaan.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Scatterbrain XO sanoi:
En oikein kieltämättä ymmärrä. Mulla on nyt semmoinen kuva, että sulla ei joko ole tarpeeksi padiräiskimistä takana että itse ymmärtäisit omaa pointtiasi tai sitten sitten et ole vaivautunut koskaan noita pädiräiskintöjä kokeiluja enempää pelailemaan.

On pelattu pädiräiskintöjä, haloa eniten ja sitten ghost reconeja myös. Mutta olen pelannut myös operation flashpointtia. Ja paljon. Eli minä voin hyvin vertailla näitä pelejä/ohjauksia keskenään. En minä näitä juttuja hatusta vetäise.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Jooseppi sanoi:
Eli minä voin hyvin vertailla näitä pelejä/ohjauksia keskenään. En minä näitä juttuja hatusta vetäise.
Ilmeisesti et voi, koska et tiedä padiohjauksesta hölökäsen pöläystä :D
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Pibe sanoi:
Ilmeisesti et voi, koska et tiedä padiohjauksesta hölökäsen pöläystä :D

:D

Kyllä pädikin on hyvä mutta ei se hiirelle pärjää. Varsinkaan oikeasti relistisissa FPS-peleissä.

Omasta mielestä 3rd person shootterit toimiii pädillä parhaiten. IMO

Muokkaus:

Hehe, wii myy japanissa noin 6 kertaa enemmän kuin ps3. Toivottavasti rupee nyt wiillekkin tulemaan megaprojekteja enemmän. Näillä myyneillä en pitäisi sitä isona ihmeenä. Linkki:
http://pelaajalehti.com/2007/04/20/japani-hd-ei-kiinnosta-nintendo-ds-phoenix-wright-4/
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

No lol. Tottakai padilla pärjää "KONSOLI" FPS:issä jotka on sitä varten suunniteltu. Mutta haluaisinpa nähdä yhdenkin ihmisen joka voisi pärjätä pro-tasolla vaikkapa CS:ssä. Ei mahdollista.

Itse pelaan pelejä 99,99% padilla ja silti osun paremmin hiirellä. Olenko outo ?


Niin ja btw Wii voitti. Kaikki jotka muuta väittävät itkevät itsensä illalla uneen :p
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Zoukka sanoi:
No lol. Tottakai padilla pärjää "KONSOLI" FPS:issä jotka on sitä varten suunniteltu. Mutta haluaisinpa nähdä yhdenkin ihmisen joka voisi pärjätä pro-tasolla vaikkapa CS:ssä. Ei mahdollista.

Itse pelaan pelejä 99,99% padilla ja silti osun paremmin hiirellä. Olenko outo ?


Niin ja btw Wii voitti. Kaikki jotka muuta väittävät itkevät itsensä illalla uneen :p

Konsoli FPS:ssä on iso ero tähän:
http://www.peliplaneetta.net/arvostelut/817/Armed-Assault/
Sitä vaan pädilla pelaamaan :D

Molemmat "genret on" jees. Itse tykkään tuosta HC-meiningistä enempi. Toki kevyempikin on mukavaa viihdettä ja nautittavaa pelaamista :)

Jeps. Wii taisi siinä mielessä voittaa että nintendo on vahvemmalla nyt mitä cuben aikoihin. Hyvä juttu meikäläiselle kun ei löydy kuin yksi konsoli. Mun Pc ei oikein enää pelikoneesta mene..
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Zoukka sanoi:
Niin ja btw Wii voitti. Kaikki jotka muuta väittävät itkevät itsensä illalla uneen :p
Mu-mu-mutta sitä myytiin paljon vähemmän ku helmikuussa. Ja mu-mu-mu-littlebigplanet-mu-mu-home-mu-mu-euroopanjulkasu-mu-mu-motorstorm-mutta...

Wiillä ja 360:llä oli syyt vähäiseen myyntiin. PS3 ei takuulla ollut kaupoista loppu maaliskuussa. Sonylla alkaa olla todella kiire. MGS4 360 FTW!

EDIT: BTW, Wiin Tiger Woodsia myytiin enemmän kuin Crackdownia ja PS3-Oblivionia. Not bad at all.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Joo kyllä hiiri pyyhkii niin padeilla kuin moteilla lattiaa mitä tulee nopeuteen. Vaikka mitä poppaskonsteja on käytössä. Tietenkin joissain peleissä nopeuttaa saa säädettyä lähes PC-fps -tasolle, mutta silloin taas tarkkuus on toisarvoisessa asemassa.

Tarkkuudessa pärjää ohjain kuin ohjain, se on sitten pelaajasta kiinni.

Ehkäpä paras hiirenkorvike mihin olen törmännyt löytyy DS:n kosketusruudulta. Tähtäys Metroid Prime Huntersissa on mielettömän nopeaa ja tarpeeksi kun treenaa niin hyvä pelaaja varmasti osuukin sillä täydellisesti. Itse laite ei sitten sovellukkaan noin tarkkaan ja nopeaan peliin pienen kokonsa vuoksi. Itselläni homma kaatui jo ergonomisiin syihin.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

migge sanoi:
Joo kyllä hiiri pyyhkii niin padeilla kuin moteilla lattiaa mitä tulee nopeuteen. Vaikka mitä poppaskonsteja on käytössä. Tietenkin joissain peleissä nopeuttaa saa säädettyä lähes PC-fps -tasolle, mutta silloin taas tarkkuus on toisarvoisessa asemassa.

Tarkkuudessa pärjää ohjain kuin ohjain, se on sitten pelaajasta kiinni.

Ehkäpä paras hiirenkorvike mihin olen törmännyt löytyy DS:n kosketusruudulta. Tähtäys Metroid Prime Huntersissa on mielettömän nopeaa ja tarpeeksi kun treenaa niin hyvä pelaaja varmasti osuukin sillä täydellisesti. Itse laite ei sitten sovellukkaan noin tarkkaan ja nopeaan peliin pienen kokonsa vuoksi. Itselläni homma kaatui jo ergonomisiin syihin.

Paras fiilis ampumisesta on kyllä jäänyt motesta. Ei ole niin helppo kuin hiiri mutta tuntuu paremmalta :)
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Jooseppi sanoi:
Paras fiilis ampumisesta on kyllä jäänyt motesta. Ei ole niin helppo kuin hiiri mutta tuntuu paremmalta :)
Joo, hauskuus on sitten aivan toinen tarina ja siitä olen kanssasi samaa mieltä.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Viimeiset jäljellä olevat Sony-fanit ovat yrittäneet pitää olla PS3-hypeä sillä perinteisellä taktiikalla: hehkuttamalla olematonta vapourwarea - eli ihan heti kohta toivottavasti julkaistavia nimikkeitä, jotka ovat aivan takuulla satavarmasti ennennäkemättömän laadukkaita huippupelejä, jotka muuttavat nykyisen kyyneltentäyteisen PS3-todellisuuden autuaaksi peliparatiisiksi.

Nyt alkaa näyttää heikolta senkin kanssa, tylyttää Computer And Videogames:

Where are the games that will sell PS3?

Friday 20-Apr-2007 9:57 AM Disappointing Q2 line-up for PlayStation 3

Sony America has released info on its Q2 line-up of games for the four different PlayStation platforms. And when the PS2 line-up looks better than your PS3 portfolio, you know there's something not quite right.

http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=162323
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

No sentään PSP:lle tulee lisää pelattavaa, hyvä hyvä.

Kolmosella kiinnostusta herättävät vain Ninja Gaiden (ainakin niille jotka eivät ole sitä jo pelanneet puhki),
sekä Darkness, joka (jos wanhat merkit pitävät paikkansa) lienee taas XO:lla kauniimpi ja koreampi.

Ai niin, onhan PS3-versiossa blue-rayn täydeltä kippari kallea, tjs.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Xbugs sanoi:
Viimeiset jäljellä olevat Sony-fanit ovat yrittäneet pitää olla PS3-hypeä sillä perinteisellä taktiikalla: hehkuttamalla olematonta vapourwarea - eli ihan heti kohta toivottavasti julkaistavia nimikkeitä, jotka ovat aivan takuulla satavarmasti ennennäkemättömän laadukkaita huippupelejä, jotka muuttavat nykyisen kyyneltentäyteisen PS3-todellisuuden autuaaksi peliparatiisiksi.

Nyt alkaa näyttää heikolta senkin kanssa, tylyttää Computer And Videogames:



http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=162323

Tuliko tästä uusi uutinen siinä vaiheessa kun se kirjoitettiin CVG:n nettisivulle? Eikö se nyt ole kuitenkin ollut jo pidemmän aikaa selvä että lähes kaikki odotetut pelit on plänätty syksylle/loppuvuodelle ja osa myös ensi vuodelle? Niin se on kyllä kaikkien muidenkin konsoleiden kohdalla. Taitaa Fortza2 olla ainut kova luu joka ilmestyy ennen syksyä.

edit: Tosin sitähän ei käy kieltäminen että mielelläänhän tässä keväälläkin jonkun pelin ostaisi, vaikka uhkaavalta näyttää että ostamisen arvoiset nimikkeet on kyllä vähissä. Ja tsinivuon listaamista ainakin colini pitäs tulla myös ps3:lle. Onhan tuolla sitten Ninja Gaiden ja Darkness(eikös RB6 vegas ole kans tulossa hetkellä minä hyvänsä), mutta ne tuskin kuitenkaan paljon PS3:Sta kaupasta kotiin kuljettaa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

TJS sanoi:
Niin se on kyllä kaikkien muidenkin konsoleiden kohdalla. Taitaa Fortza2 olla ainut kova luu joka ilmestyy ennen syksyä.
Kyllä mun odotuslistalla on myös C&C3, Kilinkolin Dirt, Flatout Ultimate carnage ja sitten tottakai tuo Forza. Sitten siellä on noita epävarmoja nimikkeitä kuten Mass Effect ja Blue Dragon, että ehtiikö ne ennen syksyä. ME ei varmaan.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Tietääköhän täällä padiohjauksen kehujat tuosta Operation Flashpointista mitään? Siinä oikeasti pelataan sellaisilla etäisyyksillä ja se on sen verran realistinen, että ei se padi siihen mitenkään loistavasti sovellu. Kyllä silläkin jotenkin varmasti pelaamaan pystyy. Ovathan Halo ja lukuisat XO-pelit jo osoittaneet, että padi on oikeasti ihan hyvä FPS-pelaamiseen. Aina se kuitenkin häviää hiirelle ja näppikselle. Paitsi mukavuudessa, mutta sekin riippuu monesta asiasta.

Mutta tosiaan Flashpointtiin se ei oikein voi soveltua kovin hyvin. Vaikka en kyllä tiedä tuosta kakkososasta mitään. Nuo Halot ja muut padiräiskinnät kun on rakennettu nimenomaan padin ympärille. Flashpoint taas on tehty tarkkaan ja myös suurilla etäisyyksillä tapahtuvaan hiiri/näppis pelailuun. Voihan olla, että tuo kakkonen on tehty myös padi huomioon ottaen, mutta se saattaa kyllä jo pilata peliä. Ja minä olen aikamoinen veteraani (hieman liioitellen) molemmissa pelitavoissa, että osaan kyllä arvioida tilanteen.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom