Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?
Dev-kittien myöhäinen lähetysajankohta voisi mutuna johtua teknisistä rajoitteista suhteessa aikatauluihin (vähän sama juttu kuin Sonyn ongelma Euro-julkaisun kanssa).
Täysin totta. Täytyyhän sitä olla jotakin mitä myydä miljoonille pelejä janoaville Wiin omistajille.Pyramidhead sanoi:Mutta siis sitä tällä haen takaa, että valitettavasti tällä hetkellä tilanne on vielä sellainen, että ne kunnolliset uudet pelit ovat harvassa. Pelinkehitys vie aikaa, joten veikkaukseni on siis se, että firmat ovat päättäneet tehdä nopeita käännöksiä Wiille sillä aikaa kun kehittävät kunnon pelejä.
Eipä ollut kauheasti haittaa PS2:n lukuisista tusinapeleistäkään. Kyllä kuluttajat osaavat valita ne pelit jotka itseä kiinnostavat. Tietysti sellaisessa tilanteessa jos tarjonta olisi lähes pelkästään vanhoja pelejä pienin muutoksin, tilanne voisi kärjistyä itseään vastaan. Kun kuluttaja-Keijo kokee yhdenkin pettymyksen peliostoksessaan, seuraava ostos tehdäänkin jo huomattavasti harkitummin. Enpä kuitenkaan usko että Nintendo kärsii merkittävästi suuremmasta pelipulasta omalle kohderyhmälleen kuin PS3:kaan varsinkaan vuoden parin sisällä.Pyramidhead sanoi:Ei tietenkään paras mahdollinen tilanne, mutta sen kanssa on vielä elettävä. En tosiaan usko, että tilanne lipsahtaisi siihen pisteeseen, missä näistä olisi haittaa, mutta sen näkee vain ajan kanssa. Luulisi, että loppuvuodesta ja ensivuoden alusta tilanne Wiin kanssa normalisoituu ja kehittäjät saavat ulos jo jotain kunnolla Wiille kehitettyjä pelejä. En kyllä silti ymmärrä miksi Nintendo niin myöhään kehitystyökalut sai ulos. Onko jollain tähän jotain hyviä veikkauksia?
Dev-kittien myöhäinen lähetysajankohta voisi mutuna johtua teknisistä rajoitteista suhteessa aikatauluihin (vähän sama juttu kuin Sonyn ongelma Euro-julkaisun kanssa).