Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Pibe sanoi:
En tajua miten kukaan kehtaa mainita PDZ missään, täyttä kuraa koko peli :D
Kameo oli kyllä iiihan ykkönen :p

Noh. :D Ajatteles, että olen pelannut PDZ:n kampanjan pari kertaa läpi (tehden suurimman osan sivutehtävistä ja löytäen lähes kaikki sivureitit) ja päälle vielä Live-cooppia varsin ruhtinaallisesti. Ja se ei ole vielä mitään verrattuna aikaan, minkä olen käyttänyt moninpelin puolella ihmisiä tai botteja (kun saivat persoonallisuuspäivityksen) vastaan.

Toki PDZ on täynnä vikoja, joista sitä olisi helppo rokottaa. Kontrollit ovat nykystandardeilla kankeat, ruudunpäivitys on huono, tarina on kökkö, animaatiot ovat lähinnä koomisia jne. Mutta kun Infectionin viime hetkillä kaverin kanssa kyykimme kentän perimmäisessä nurkassa ja näimme päälle vyöryvän kymmenien luurankojen lauman, en todellakaan sanonut "paska peli". Päinvastoin, tuommoista kokee liian harvassa nettiräiskinnässä.

Aina mieltä lämmittävien Infectionin ja Sabotagen rinnalla Kameon sisältö tuntuu varsin kertakäyttöiseltä. Parasta pelissä oli vain hillua Enchanted Kingdomissa ja kuunnella sitä ihanaa musiikkia ja katsella niitä mahtavia maisemia.

Tjaa mutta se siitä offtopicista. :)
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Hex sanoi:
Toisella on 33 viestiä plakkarissa ja toisella 52. Kummatkin olette liittyneet vasta viime kuussa. Nopeastipa tiedätte minkälaista täällä on ja minkälaiset käytännöt!

Jos täällä jotain on tapana, niin se ei ole heti liittymisen jälkeen paskaviestien tulva konsolisota-alueella.

Pakko ottaa esille.. Missä vaiheessa minä olen edes sanonut tietäväni mikä on näiden boardien käytäntö?!!!!!!!!

Ja jos viestini on paskaa, niin yritän kyllä parantaa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Piip! Lair on mahdollisesti julkkari tai julkkariajan peli, joten siinä voipi olla naminami peli. Ainakin koko ajan graffoista on puhuttu peligraffana.. Saas nähdä.

Nyt on muutamia kuvia nähty, ja komealta vaikuttaa. Hyvin paljon on otettu graafista otetta LotR leffoista. :)

Joten itselleni nämä:

Resistance
Lair
Warhawk
Motorstorm
NFSC
FN3?

6 peliä...

Itselleni XOlla:

Kameo (pysyväis lainassa)
PGR3
NFSMW
CoD2 (PClle tuli saatua)
King Kong (PS2lle tuli saatua)
PDZ

Joten suht tasoissa on nuo launch pelit koneilla. Pitkälle saman tasoista jöötiäkin varmaankin. PDZtaa tuli pelailtua, ihan kiva FPS.. Mutta itse en pelaa Livessä. Ei vaan nappaa. Näin ollen XO pelit ovat hyvin lyhyitä itselleni.

Muutenkin kauhulla seuraan pelien kehitystä. Jengille kelpaa nykyään nätit graffat, ja pitää olle nettipeli jossa pääsee tappaan toisia pelaajia. Eli kaikki se, mikä tekee peleistä itselleni kiinnostavia on poistumassa.. Uusi Tribes/Doom netti/Quake netti... Hohhoijaa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Janus sanoi:
Piip! Lair on mahdollisesti julkkari tai julkkariajan peli, joten siinä voipi olla naminami peli. Ainakin koko ajan graffoista on puhuttu peligraffana.. Saas nähdä.

Nyt on muutamia kuvia nähty, ja komealta vaikuttaa. Hyvin paljon on otettu graafista otetta LotR leffoista. :)

Joten itselleni nämä:

Resistance
Lair
Warhawk
Motorstorm
NFSC
FN3?

6 peliä...

Itselleni XOlla:

Kameo (pysyväis lainassa)
PGR3
NFSMW
CoD2 (PClle tuli saatua)
King Kong (PS2lle tuli saatua)
PDZ

Joten suht tasoissa on nuo launch pelit koneilla. Pitkälle saman tasoista jöötiäkin varmaankin. PDZtaa tuli pelailtua, ihan kiva FPS.. Mutta itse en pelaa Livessä. Ei vaan nappaa. Näin ollen XO pelit ovat hyvin lyhyitä itselleni.

Muutenkin kauhulla seuraan pelien kehitystä. Jengille kelpaa nykyään nätit graffat, ja pitää olle nettipeli jossa pääsee tappaan toisia pelaajia. Eli kaikki se, mikä tekee peleistä itselleni kiinnostavia on poistumassa.. Uusi Tribes/Doom netti/Quake netti... Hohhoijaa.

Mikä on pdz???
No joo, eikait sillä enää valiä mitä xboxin julkkaripelit oli, pääasia on että sillä nyt on pelattavaa. PS3:sella on aika errr niukka pelilista. Sanoisinko jopa noin.

Kyllä wiillä on vakuuttava pelilista :D:D Niin, ja kohta nähään käytännössä mikä ero konsoleilla on kun saahaan loput koneet kauppaan ja pääsee vertailemaan call of dutya useamman konsolin voimin. Ihq:n jännää :cool:
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

bf-man sanoi:
Mikä on pdz???
No joo, eikait sillä enää valiä mitä xboxin julkkaripelit oli, pääasia on että sillä nyt on pelattavaa. PS3:sella on aika errr niukka pelilista. Sanoisinko jopa noin.

PDZ = Perfect Dark Zero

Itselleni taas Wiin julkkarilistalla ei löydy sitä 'pakko saada' peliä.. Toisaalta ei sitä löytynyt XOllakaan, mutta tuolloin itse konsoli kiinnosti sen verran, että se oli pakko saada. Tähän ei ole Nintendo päässyt vielä omalla kohdallani. Luulin että Nintendogs olisi minut saanut DSän ostamaan... Muttei niin käynyt.

Mitä lähemmäksi päästään Wiin julkkaria, niin sitä vähemmän itse laite kiinnostaa minua. Tepon ja muiden leikkaa & liimaa harrastukset eivät ole minua vakuuttaneet. Ehkä itse se laite vakuuttaa, kun pääsen testailemaan sitä. Toisaalta Wiillä on nuo vanhat 8bit Nintendon pelit, jotka kiinnostavat jonkun verran.

Mitä taas PS3n listaan tulee, itselleni sieltä löytyy kaikkea kivaa, ja toisaalta itse konsoli on jo valmiiksi telkkariin liitettävä 'media centteri', niin eipä tuolle tarvitse tehdä muuta, kuin iskeä sisälle 500GB HDD, ja menoksi. Toivotaan vaan että sille saadaan bluetooth hiiri ja näppis toimimaan, niin veppisurfailukin on käytännöllisempää.

Edit:

Wiiltä:

CoD3 (PS3lle kiitos)
Red Steel (jos ohjaus oikeasti toimii, ja sen saa normiohjaukseenkin, kiinnostaa, muttei niin paljon että olisi pakko-ostos)
Tony Hawk Downhill (toinen peli joka kiinnostaa... Ei kuitenkaan niin paljon että ryntäisin ostamaan day 1)
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Janus sanoi:
PDZ = Perfect Dark Zero

Itselleni taas Wiin julkkarilistalla ei löydy sitä 'pakko saada' peliä.. Toisaalta ei sitä löytynyt XOllakaan, mutta tuolloin itse konsoli kiinnosti sen verran, että se oli pakko saada. Tähän ei ole Nintendo päässyt vielä omalla kohdallani. Luulin että Nintendogs olisi minut saanut DSän ostamaan... Muttei niin käynyt.

Mitä lähemmäksi päästään Wiin julkkaria, niin sitä vähemmän itse laite kiinnostaa minua. Tepon ja muiden leikkaa & liimaa harrastukset eivät ole minua vakuuttaneet. Ehkä itse se laite vakuuttaa, kun pääsen testailemaan sitä. Toisaalta Wiillä on nuo vanhat 8bit Nintendon pelit, jotka kiinnostavat jonkun verran.

Mitä taas PS3n listaan tulee, itselleni sieltä löytyy kaikkea kivaa, ja toisaalta itse konsoli on jo valmiiksi telkkariin liitettävä 'media centteri', niin eipä tuolle tarvitse tehdä muuta, kuin iskeä sisälle 500GB HDD, ja menoksi. Toivotaan vaan että sille saadaan bluetooth hiiri ja näppis toimimaan, niin veppisurfailukin on käytännöllisempää.

En tajunnut tuota leikkaa liimaa-heittoa. Älä nyt sentään rupea vähättelemään pelilistaa, sillä melkein kaikki genret on jo katettu ja ei siinä pelkästään mitään pikkupartypelejä ole jos sitä tarkoitit. Saas nähä että jatkuuko tuo fps pelien tulva wiille tulevaisuudessakin. Nyt jo ainakin 4 fps:ää.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

bf-man sanoi:
En tajunnut tuota leikkaa liimaa-heittoa. Älä nyt sentään rupea vähättelemään pelilistaa, sillä melkein kaikki genret on jo katettu ja ei siinä pelkästään mitään pikkupartypelejä ole jos sitä tarkoitit. Saas nähä että jatkuuko tuo fps pelien tulva wiille tulevaisuudessakin. Nyt jo ainakin 4 fps:ää.

Kommentoin vaan Tepon tekemää listausta tähän threadiin. Edit: jotta bf-manin ei tarvitsisi käydä koko threadia läpi, niin tässäpä on tämä Tepon tekemä listaus: http://www.konsolifin.net/bbs/showpost.php?p=384753&postcount=2632

Mikä ongelma sinulla oikein on, bf-man? Jos kerron mitkä pelit tuosta listasta minua kiinnostavat.. Niin millä tavalla tämä on väheksyntää?

Edit: Siis oikeasti... Nintendon esitys ei todellakaan minua kauheasti nappaa. Muutama kiinnostava peli, kiinnostava gimmick ohjain.. En silti ole Nintendolle antamassa rahojani, koska en tunne saavani rahoilleni vastinetta. Jotten väheksyisi laitetta (tai siis minun katsottaisiin väheksyvän laitetta) niin sanottakoon tämä: tuo Wii on parhaimman näköinen noista uusista konsoleista.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Janus sanoi:
PDZ = Perfect Dark Zero


Edit:

Wiiltä:

CoD3 (PS3lle kiitos)
Red Steel (jos ohjaus oikeasti toimii, ja sen saa normiohjaukseenkin, kiinnostaa, muttei niin paljon että olisi pakko-ostos)
Tony Hawk Downhill (toinen peli joka kiinnostaa... Ei kuitenkaan niin paljon että ryntäisin ostamaan day 1)

Voipi muuten olla että steel on parempi kuin cod, ihan vaan siltäpohjalta että rupee ehkä jo cod-sarja olemaan aika loppuunkaluttu Mutta kohtahan sen näkee, saattaa olla hyväkin perusräiskyttely tuo cod.Ja red steelistä vielä:ainakin uusia ideoita siinä paljon. Esimerkiksi se on positiivista että voit jättää kaverin henkiin eikä aina tarvia tappaa kaikkia. Antaa mahdollisuuden tehdä valintoja.. Ja kysyn, mitä vittua sä teet tuolla normiohjauksella fps:ssä?? Jossain futiksessa taitaa padi olla parempi mutta että fps:äänkin normiohjaus?? Ei kuulosta hyvälle, ennen wiitä en ole edes ajatellut ostavani fps:iä konsoleille juuri tuon kauheen ohjattavuuden takia.


Edit: Korjasin luettavaan muotoon tekstin.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Sinä et varmaankaan vaan ole tottunut FPS-pelien ohjauksiin konsoleilla. Moni kuitenkin on, näkee sen pelien myyntimääristäkin. FPS-pelit toimivat hyvin konsoleillakin. Ei tietenkään padi-ohjaus ole yhtä tarkka kuin hiiri&näppis, mutta on se silti riittävän tarkka, jotta räiskinnöistä voi konsoleillakin saada todella viihdyttäviä pelikokemuksia.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Hienoa kielenkäyttöä. Aivan loistavaa mainosta.

Enivei. Kuten olen sanonut: kiinnostava gimmick ohjain.. Ei kuitenkaan itseäni kiinnosta mesoa ja heilutella ohjainta sinne tänne... Vaan ihan normaalisti istuskella ja pelailla. Mitä taas näistä FPSistä... Perus kauraahan ne ovat. Dark Forces 2ssa nähtiin jo miekka FPSässä.. Pitkään aikaan ei ole tullut kuin perusräiskintää. Tuo erilainen ohjain antaa jotain uutta näihin.. Mutta eipä itseäni nappaa heilutella niitä kapuloita koko aikaa.. Eli normaali ohjaus mukaan, kiitos.

Ai niin.. Far Cry ei kiinnostanut PCllä, ei X-Boxilla, eikä XOlla.. Eikä kiinnosta Wiilläkään.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

bf-man sanoi:
Ja kysyn, mitä vittua sä teet tuolla normiohjauksella fps:ssä?? Jossain futiksessa taitaa padi olla parempi mutta että fps:äänkin normiohjaus?? Ei kuulosta hyvälle, ennen wiitä en ole edes ajatellut ostavani fps:iä konsoleille juuri tuon kauheen ohjattavuuden takia.


Et vain ole tarpeeksi pelanut FPS pelejä konsoleilla tai ainakaan Xbox/Xbox360 kun sanot noin.

Itse pelaan huomatavasti paremmin Xbox/Xbox360 ohjaimella FPS pelejä kuin PC:llä kun hiiri/näppis yhistelmä tuntuu niin mielettömän kankealta ja ennenkaikkea konsolilla pelinautinto on ylivoimaisesti suurempi kun juuri hiiren/näppis yhdistelmän takia minulla ei ole juuri nautintoa pelata.

Ainut peligenre mitä pelaan hiirellä ennemmin on Strategiapelit.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Coca Cola light sanoi:
Et vain ole tarpeeksi pelanut FPS pelejä konsoleilla tai ainakaan Xbox/Xbox360 kun sanot noin.

Itse pelaan huomatavasti paremmin Xbox/Xbox360 ohjaimella FPS pelejä kuin PC:llä kun hiiri/näppis yhistelmä tuntuu niin mielettömän kankealta ja ennenkaikkea konsolilla pelinautinto on ylivoimaisesti suurempi kun juuri hiiren/näppis yhdistelmän takia minulla ei ole juuri nautintoa pelata.

Ainut peligenre mitä pelaan hiirellä ennemmin on Strategiapelit.


No voihan se periaatteessa olla noin että liian vähän olen pelaillut , mutta oon minä jonkin verran kuitenkin. Itsella oli bondi (voi voi) ja ghost recon ja kaverin luona ps2:llä cod ja medal of honor:ia ja bondia. Tottumiskysymyshän se varmasti on aika pitkälti. Mutta itseäni häirihtee kaikki automaattisetn tähtäimet ja se että ainakin ps2:sen tatti ei ole aivan niin tarkka kuin hiiri.Eikä gamecubenkaan ohjain sen tarkempi ole. Kaikista tökeröinta ammuskelu oli true crimessä cubelle, täysin automaattinen tähtäys, ei tarvinnut kuin painaa nappia.:D) Mutta eipähän se fps:ä ollutkaan.


Edit: ainiin, xboxilla olen pelaillut haloa. Ja se on minulla tuossa koneellakin.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

bf-man sanoi:
Voipi muuten olla että steel on parempi kuin cod, ihan vaan siltäpohjalta että rupee ehkä jo cod-sarja olemaan aika loppuunkaluttu.Ainakin uusia ideoita siinä paljon. Esimerkiksi se on positiivista että voit jättää kaverin henkiin eikä aina tarvia tappaa kaikkia. Antaa mahdollisuuden tehdä valintoja. Mutta kohtahan sen näkee, saattaa olla hyväkin perusräiskyttely tuo cod.. Ja kysyn, mitä vittua sä teet tuolla normiohjauksella fps:ssä?? Jossain futiksessa taitaa padi olla parempi mutta että fps:äänkin normiohjaus?? Ei kuulosta hyvälle, ennen wiitä en ole edes ajatellut ostavani fps:iä konsoleille juuri tuon kauheen ohjattavuuden takia.

Rohkeita sanoja. Ei yksi kaukosäädin vielä maailma mullista, siihen tarvitaan rinnalle sellaisia pelejä jotka oikeasti kiinnostavat FPS-kansaa. Ei mitään teknologiademoja tai muinaisten pislapelien nykypainoksia. Red Steel ei ole lainkaan vakuuttanut nähtyjen videoiden perusteella. Jos oikeasti pidät FPS:stä, niin veikkaampa tässä käyvän vielä niin, että viimeksi tuohon kaukosäätimeen tartut. Onneksi Nintendo tarjoaa siihen rinnalle ihan oikean, pädin.

Call of Duty 3 tuskin tuottaa pettymystä. Riittää kun vedät läpi kakkososan ja olet myyty.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Nisupulla sanoi:
Rohkeita sanoja. Ei yksi kaukosäädin vielä maailma mullista, siihen tarvitaan rinnalle sellaisia pelejä jotka oikeasti kiinnostavat FPS-kansaa. Ei mitään teknologiademoja tai muinaisten pislapelien nykypainoksia. Red Steel ei ole lainkaan vakuuttanut nähtyjen videoiden perusteella. Jos oikeasti pidät FPS:stä, niin veikkaampa tässä käyvän vielä niin, että viimeksi tuohon kaukosäätimeen tartut. Onneksi Nintendo tarjoaa siihen rinnalle ihan oikean, pädin.

Call of Duty 3 tuskin tuottaa pettymystä. Riittää kun vedät läpi kakkososan ja olet myyty.



Niin siis voihan olla että tuo ohjain ei toimi kunnolla ja sillon täältä pääsee itku. Sitten xboxia ostamaan. Mutta epäilen että tuo ohjain nyt ihan susi olisi. Itse taas ootan red steeliltä aika paljon. Saas nähä kuin käy. Njoo, ei siitä call of dutysta varmasti huonoa tule, kaksi kertaa pelannut ykkösen läpi ja kakkonenkin tuttu. Kyllähän se ykkönen teki kovan vaikutuksen :D
Kyllä cod3 on minulla aika korkealla ostoslistalla.

Edit: typo

Edit:
Lainattua Janukselta:
"Mikä ongelma sinulla oikein on, bf-man? Jos kerron mitkä pelit tuosta listasta minua kiinnostavat.. Niin millä tavalla tämä on väheksyntää?
Edit: Siis oikeasti... Nintendon esitys ei todellakaan minua kauheasti nappaa. Muutama kiinnostava peli, kiinnostava gimmick ohjain.. En silti ole Nintendolle antamassa rahojani, koska en tunne saavani rahoilleni vastinetta. Jotten väheksyisi laitetta (tai siis minun katsottaisiin väheksyvän laitetta) niin sanottakoon tämä: tuo Wii on parhaimman näköinen noista uusista konsoleista"


No eihän se minulle ongelma ole. Sinällään vaan huomaa kuinka eri tavalla kaksi jantteria ajattelee. Itse en ole oikeasti ollut ennen mikään yhden konsolin mies, tuo gamecubekin mulla on sen takia että sain sen halvalla käytettynä. Ja melko huonot kokemukset cubesta jäi, koska itseäni kiinnostavia pelejä ei nyt ihan hirveästi ollut tarjottavana. Ekaksi ajattelin 360:sen ostaa mutta nyt olen kallistunut wiihin ohjaimen ja pelitarjonnan takia. Kahta konsolia en ajatellut hankkia joten toivon että pelitarjonta wiille kasvaa vielä. Itselleni juurikin wii saattaa antaa eniten rahalle vastinetta. Eihän sitä voi varmaksi sanoa ja voi olla että 360:nen taloon tulee kaikesta huolimatta. Onhan se sellainen varma ratkaisu. Eikä ole hinnallakaan pilattu.


Ja viimenen editti:

Kysymys kokemusta omaavalle, ottaako peliliikkeet vastaan vanhoja konsoleita jos vaihtaa uuteen ja hyvittääkö ne siitä minkä verran? Minulla on tuo cube enkä tiedä mitä ihmettä minä sille tekisin kun uusi konsoli tulee taloon.
.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

bf-man sanoi:
Voipi muuten olla että steel on parempi kuin cod, ihan vaan siltäpohjalta että rupee ehkä jo cod-sarja olemaan aika loppuunkaluttu Mutta kohtahan sen näkee, saattaa olla hyväkin perusräiskyttely tuo cod.Ja red steelistä vielä:ainakin uusia ideoita siinä paljon. Esimerkiksi se on positiivista että voit jättää kaverin henkiin eikä aina tarvia tappaa kaikkia. Antaa mahdollisuuden tehdä valintoja.. Ja kysyn, mitä vittua sä teet tuolla normiohjauksella fps:ssä?? Jossain futiksessa taitaa padi olla parempi mutta että fps:äänkin normiohjaus?? Ei kuulosta hyvälle, ennen wiitä en ole edes ajatellut ostavani fps:iä konsoleille juuri tuon kauheen ohjattavuuden takia.


Edit: Korjasin luettavaan muotoon tekstin.



Tässä kirjoitin väärin kun en muistanut enää, on minulla ollut inttiaikana kaksikin eri fps:ssää cubelle, ghost recon ja bond. Siis vuonna 2002 tahi 2003. Recon oli kyllä hyvä.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

bf-man sanoi:
No voihan se periaatteessa olla noin että liian vähän olen pelaillut , mutta oon minä jonkin verran kuitenkin. Itsella oli bondi (voi voi) ja ghost recon ja kaverin luona ps2:llä cod ja medal of honor:ia ja bondia. Tottumiskysymyshän se varmasti on aika pitkälti. Mutta itseäni häirihtee kaikki automaattisetn tähtäimet ja se että ainakin ps2:sen tatti ei ole aivan niin tarkka kuin hiiri.Eikä gamecubenkaan ohjain sen tarkempi ole. Kaikista tökeröinta ammuskelu oli true crimessä cubelle, täysin automaattinen tähtäys, ei tarvinnut kuin painaa nappia.:D) Mutta eipähän se fps:ä ollutkaan.


Edit: ainiin, xboxilla olen pelaillut haloa. Ja se on minulla tuossa koneellakin.

PS2 tatit onkin huonosti sijoitetut ja muutenkin ei hyvin sovi räiskintöihin mutta ei sovi Gamecubenkaan ohjain ja ovat muutnekin kömpelömmät kui xbox:n ja Xbox360.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Coca Cola light sanoi:
PS2 tatit onkin huonosti sijoitetut ja muutenkin ei hyvin sovi räiskintöihin mutta ei sovi Gamecubenkaan ohjain ja ovat muutnekin kömpelömmät kui xbox:n ja Xbox360.

Noh noh vähän subjektiivisuutta mukaan. Itse olen testannut vain DS,GC,Xbox jöötiä ja XO:n ohjainta. Kaikilla muilla osa-alueilla XO:n ohjain voitti Dualshokin, mutta tosin siksipä oli XO:n ohjaimella helppo pelata koska olkainnapit ja muut näppäimet olivat täysin samalla tavalla asetettu kuin pleikan ohjaimella. Ai niin, ja itseasiassa XO:n ohjaimessa on edelleen se kömpelöäkin kömpelömpi ristiohjain, ristiohjainhan on ainut sovelias systeemi Tonyhawk-pelien pelaamiseen äärimmäisellä tarkkuudella. Kaikki materiaali XO:n ohjaimessa oli parempaa kuin shokissa ja tattien nystyrät/upotukset olivat paremmat kuin DS:n ympäripyöreät tatit. Aivan yhtä hyvin pystyin silläkin ohjaamaan, mutta itselleni tattien olo samalla tasolla ja linjassa on mukavampi vaihtoehto. Kyllähän silti XO:n ohjain tuon hakkaa, mutta sillä ei haukkoja pelailla, mikä itselle on melkoisen tärkeä asia. Itseasiassa kyllä ristiohjainta tulee käytettyä räisköinnöissäkin, DS:ssä on tarkempi ristiohjain kun kaikki neljä pääsuuntaa on eroteltu toisistaan. DS XO:n ohjaimen materiaaleilla ja muilla tietyillä yksityiskohdilla niin siinä olisi itselle täydellinen ohjain. Niin Tony Hawk's Project 8 on suunniteltu myös siihen julkkarin paikkeille, vaikka ei mikään mullistava pelisarja ole ollutkaan niin 8:sta löytyy muutamia mielenkiintoisia ratkaisuja, mutta toistaiseksi fysiikkamallinkusessa näyttää olevan tyritty jonkin verran. Siinä on kenties kuitenkin ihan varteenotettava julkkaripeli joillekin jos Neversoft saa aikaan jotakin freesin tuntuista, tosin pelihän tulee myös XO:lle, mutta ohjaus on mitä luultavammin huonompi kyseisellä konsolilla. Katsellaan ja odotellaan taasen kerran mitä siitä PS3:n julkaisusta seuraa. Itse köyhänä miehenä kaikki kolme konsolia jää kauppojen hyllyille odottamaan monta vuotta, vaikka kiinnostusta olisi. Ilman rahaa ei iso mies leiki.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

werty sanoi:
Ai niin, ja itseasiassa XO:n ohjaimessa on edelleen se kömpelöäkin kömpelömpi ristiohjain, ristiohjainhan on ainut sovelias systeemi Tonyhawk-pelien pelaamiseen äärimmäisellä tarkkuudella. Kaikki materiaali XO:n ohjaimessa oli parempaa kuin shokissa ja tattien nystyrät/upotukset olivat paremmat kuin DS:n ympäripyöreät tatit. Aivan yhtä hyvin pystyin silläkin ohjaamaan, mutta itselleni tattien olo samalla tasolla ja linjassa on mukavampi vaihtoehto. Kyllähän silti XO:n ohjain tuon hakkaa, mutta sillä ei haukkoja pelailla, mikä itselle on melkoisen tärkeä asia. Itseasiassa kyllä ristiohjainta tulee käytettyä räisköinnöissäkin, .


Kummasti minä olen pelanut haukkoja Xbox:lla ja Xbox360:llä


Xbox:lla :

-THPS 3
-THPS 4
-THPS: Undergound
-THPS: Undergound 2

Xbox360:llä :

-THPS :AW (1000gamerscorea).


Niin ja minä en ole ristiohjaimella tehnyt sitten yhtään mitään räiskinnöissä ellei jotain esim. paina oikeale ja esiin tulee kartta lasketa.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

bf-man sanoi:
Kysymys kokemusta omaavalle, ottaako peliliikkeet vastaan vanhoja konsoleita jos vaihtaa uuteen ja hyvittääkö ne siitä minkä verran? Minulla on tuo cube enkä tiedä mitä ihmettä minä sille tekisin kun uusi konsoli tulee taloon.
Ainakin EB Gamesilla oli viime vuonna kampanja, jossa Xboxilla, kymmenellä Xbox/PS2/GC-pelillä ja 110 eurolla sai Xbox 360:n. En kyllä tiedä, ottavatko konsoleita vaihdossa normaalisti, mutta varmasti uutta kampanjaa pukkaa tänä vuonna.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Tähän tarvitaan Pibeä tai Cyrusta demonstroimaan asian laitaa, koska itse jo aktiivisen Haukkaväännön lopetin THUGin jälkeen. Gamerscoret eivät kerro mitään ja haukat ovat pohjimmiltaa niin helppoja, että yksinpelistä ei ole vaikeimmallakaan vaikeustasolla edes haastetta. Ja puhun sellaisesta tarkkuudesta, että pelaaja tietää täysin mitä tekee - joka liikkeen tempun ja jne. eli ei ainakaan mitään summanmutikassa comboilua, jota tosin tulee joiltakin osin harrastettua itse, mutta kyse on silloin muusta koska hallintaa on jos haluaa. Games SM tapahtumassa esimerkiksi törmäsin Xbox-pelaajaan joka koitti onneaan turneessa pleikkarin haukassa. Ohjauksesta kaverilla ei tullut mitään, joten lopulta turvautui tatteihin. Tateilla ei ainakaan tarkkuutta ja hallintaa saada, eikä todellakaan niitä miljoonien(<-puhun lähinnä sadoista) comboja joihin tarkkuutta tarvitsee. Ilmeisesti Xboxillakin oli se pelaajaparhaimmistonsa, mutta ei samanlaisia pisteitä kyseisillä herroilla kuin pleikkarin parhaimmilla vääntäjillä. Nykyään en enää tiedä miten tilanne on, mutta tietääkseni tuommoisella ristiohjaimella ei pysty tarpeeksi tarkasti määrittämmään tekemäänsä temppua. Joskus oli itselläkin pleikalla kakkosohjain, jossa oli samanlainen ristiohjain ja sillä ei pelaaminen onnistunut. Noh ehkä kuitenkin pitäisi kokeilla pelata vähän pidempi hetki XO:n ristiohjaimella, mutta tönköltä se tuntuu ja näyttää verrattuna DS:n vastaavaan.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom