Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Zamppa86 sanoi:
Kyllä tää lista kääntyy päälaelleen, kun PS3:lle tulevat Metal Gear Solid 4, GTA 4 ja Gran Turismo 5 :D

Niin ja jeesus tulee huomenna ota koppi.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Ottaako poikia päähän vai? :D Se vaan on karu tosiasia, että PS3:n yksinoikeuspelit tulevat kääntämään konsolisodan Sonyn voitoksi, olkoonkin, että GTA 4:stä tulee joku leluversio myös RÄMINÄLOOTALLE
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Zamppa86 sanoi:
Ottaako poikia päähän vai? :D Se vaan on karu tosiasia, että PS3:n yksinoikeuspelit tulevat kääntämään konsolisodan Sonyn voitoksi, olkoonkin, että GTA 4:stä tulee joku leluversio myös RÄMINÄLOOTALLE

Ihan oikeasti, lopeta jo rölleily. Nämä sun jutut alkaa nolottamaan ihmisiä. Mitä taas tulee 'leluversioon', niin sieltä tulee XOlle se laajempi versio pelistä.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Zamppa86 sanoi:
Ottaako poikia päähän vai? :D Se vaan on karu tosiasia, että PS3:n yksinoikeuspelit tulevat kääntämään konsolisodan Sonyn voitoksi, olkoonkin, että GTA 4:stä tulee joku leluversio myös RÄMINÄLOOTALLE

Kyllä mua ainakin nakertaa ihan urakalla. Nytkin harmittaa ihan hirveästi kun boxilla ei vaan ole kunnon pelejä. Toista se on Plösöllä, jolle tulee viiden vuoden sisällä MGS 4 ja GT 5. *menee hautaamaan räminälootan takapihalle ja alkaa laskemaan päiviä Plösön jeesuspelien julkaisuun* --->
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Ja taaskaan kukaan teistä ei ymmärtänyt, että viestini olivat puolittain vitsiä... Kyllä te olette sitten tosikkoja :D
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

XO:
- hajoava
- "äänekäs"
- Live maksaa
= Myy enemmän kuin PS3:n..
Multiplatform-pelit myyvät PS3:sta enemmän..Jopa PS2:sen versiot jäävät jälkeen..
Sonyn ajatusmalli:
Ihmiset ostaa kallista tavaraa kun se on laadukas ja sisältää uutta tekniikkaa..
Japani ei osta vaikka siellä tekniikka myy..
USA ei osta, jostain kumman syystä..
Muutama Euroopan maa pitää PS3:sta..
Software ei myy, pelit "floppeja"..Mihin meni Resistancen ja Motorstorm:n huippumyynnit? Pelit myyvät koska ne on bundlattu konsoliin :(
Entäs LAIR? Voidaan sanoa flopiksi..Warhawk on myynyt ihan ok, mutta ei huippumenestys..
HALO3:n Legendary on myyty loppuun!!! 140 pelipaketti myyty loppuun..Lisäksi puhutaan yli 200 miljoonan dollarin myynneistä+oheistuotteet..Onneksi sarja päättyy nyt niin ei tarvitse Sonyn enää Haloa pelätä..
PS3:n tarvitsee samanlaisen messiaan..Onko Killzone 2:sta siihen? EI..
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Weldomite sanoi:
XO:
- hajoava
- "äänekäs"
- Live maksaa
= Myy enemmän kuin PS3:n..
Multiplatform-pelit myyvät PS3:sta enemmän..Jopa PS2:sen versiot jäävät jälkeen..
Sonyn ajatusmalli:
Ihmiset ostaa kallista tavaraa kun se on laadukas ja sisältää uutta tekniikkaa..
Japani ei osta vaikka siellä tekniikka myy..
USA ei osta, jostain kumman syystä..
Muutama Euroopan maa pitää PS3:sta..
Software ei myy, pelit "floppeja"..Mihin meni Resistancen ja Motorstorm:n huippumyynnit? Pelit myyvät koska ne on bundlattu konsoliin :(
Entäs LAIR? Voidaan sanoa flopiksi..Warhawk on myynyt ihan ok, mutta ei huippumenestys..
HALO3:n Legendary on myyty loppuun!!! 140 pelipaketti myyty loppuun..Lisäksi puhutaan yli 200 miljoonan dollarin myynneistä+oheistuotteet..Onneksi sarja päättyy nyt niin ei tarvitse Sonyn enää Haloa pelätä..
PS3:n tarvitsee samanlaisen messiaan..Onko Killzone 2:sta siihen? EI..
Hyvä, että joku tietää jo Killzonen myyynnit etukäteen ;)
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Zamppa86 sanoi:
Ja taaskaan kukaan teistä ei ymmärtänyt, että viestini olivat puolittain vitsiä... Kyllä te olette sitten tosikkoja :D

I want action tonight baby, ehkä meidän pitäisi vaihtaa numeroita, beibi
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Zamppa86 sanoi:
Ottaako poikia päähän vai? :D Se vaan on karu tosiasia, että PS3:n yksinoikeuspelit tulevat kääntämään konsolisodan Sonyn voitoksi, olkoonkin, että GTA 4:stä tulee joku leluversio myös RÄMINÄLOOTALLE

Vaikka jotkut pelit piristäisivätkin PS3:n menekkiä, niin ei ole sellaista peliä mikä nostaisi konsolin menekin noin viisinkertaiseksi, ja silloinkin Wii:n saavuttaminen olisi ehkä mahdotonta.

Jos Wii:n kysyntä tipahtaa niin Nintendon ei tarvitse muutakuin tiputtaa Wii:n hintaa, mutta voi olla tarvetta ei tule olemaan.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Ludson sanoi:
Hyvä, että joku tietää jo Killzonen myyynnit etukäteen ;)
Ensimmäinen Killzonehan oli niin suuri hitti.. Sekä myynnillisesti, että arvostelujen puolesta. Kyllä se videokuva saa ihmeitä aikaan, kun keskinkertaisen FPS:n jatko-osasta on tullut yksi PS3:n odotetuimmista peleistä.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Novelle sanoi:
Vaikka jotkut pelit piristäisivätkin PS3:n menekkiä, niin ei ole sellaista peliä mikä nostaisi konsolin menekin noin viisinkertaiseksi, ja silloinkin Wii:n saavuttaminen olisi ehkä mahdotonta.

Jos Wii:n kysyntä tipahtaa niin Nintendon ei tarvitse muutakuin tiputtaa Wii:n hintaa, mutta voi olla tarvetta ei tule olemaan.

Mä en laske Wiitä samaan konsolisukupolveen kuin PS3 ja XBOX360, vaikka se onkin tehty samoihin aikoihin. Sen grafiikka ja muut toiminnot on vaan niin paljon jälkeen jääneitä, ettei sitä voi sanoa "samantasoiseksi" PS3:n kanssa.
PS3 ei tarvitse "messiasta", sille jo nyt pelejä, joita itse haluan ja olen täysin tyytyväinen konsoliini, vaikka maksoinkin siitä huhtikuussa 700 ja ostin vielä pelit päälle! :)
Eniten mua naurattaa tää teiniväki täällä, jotka haukkuvat PS3:a ja sen hintaa sen takia, kun itsellään ei ole varaa ostaa sitä, vaikka haluaisivatkin ja vanhemmat ei suostu ostamaan! :D
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Edit: Eipä mitään sittenkään. Herääminen ei ole tainnut tänään vielä kunnolla tapahtua.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Zamppa86 sanoi:
Mä en laske Wiitä samaan konsolisukupolveen kuin PS3 ja XBOX360, vaikka se onkin tehty samoihin aikoihin. Sen grafiikka ja muut toiminnot on vaan niin paljon jälkeen jääneitä, ettei sitä voi sanoa "samantasoiseksi" PS3:n kanssa.
Tasollahan ei ole mitään väliä sukupolvirajauksissa. Voit toki olla mitä mieltä vain, mutta yleisesti hyväksytty fakta on, että tämä sukupolvi koostuu Wiistä, PS3:sta ja XBOX 360:sta.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Zamppa86 sanoi:
Mä en laske Wiitä samaan konsolisukupolveen kuin PS3 ja XBOX360, vaikka se onkin tehty samoihin aikoihin. Sen grafiikka ja muut toiminnot on vaan niin paljon jälkeen jääneitä, ettei sitä voi sanoa "samantasoiseksi" PS3:n kanssa.

Kun kilpailussa ei muuten pärjää, niin on kätevä muuttaa sääntöjä kesken kisan. "Niin, oikeasti tämä 100 metrin pikajuoksu olikin ainoastaan valkoihoisille, en laske mustaihoisten kuuluvan samaan sarjaan" ;)

Eniten mua naurattaa tää teiniväki täällä, jotka haukkuvat PS3:a ja sen hintaa sen takia, kun itsellään ei ole varaa ostaa sitä, vaikka haluaisivatkin ja vanhemmat ei suostu ostamaan! :D

Höpsis. Eikös ne wiin ostajat ollutkaan niitä soccer-momeja eikä mitään teini-ikäisiä finninaamoja? Oikeesti eniten minua naurattaa nämä just teini-iän henkisestä taantumasta ehkä nousseet finninaamaiset pojat, jotka rehentelee rahoillaan ja runkkaa pikselien edessä.

Terv nimimerkki "pian 50 v, 100 k vuositulot ja pelkkä Wii".
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Zamppa86 sanoi:
Mä en laske Wiitä samaan konsolisukupolveen kuin PS3 ja XBOX360, vaikka se onkin tehty samoihin aikoihin. Sen grafiikka ja muut toiminnot on vaan niin paljon jälkeen jääneitä, ettei sitä voi sanoa "samantasoiseksi" PS3:n kanssa.
PS3 ei tarvitse "messiasta", sille jo nyt pelejä, joita itse haluan ja olen täysin tyytyväinen konsoliini, vaikka maksoinkin siitä huhtikuussa 700 ja ostin vielä pelit päälle! :)
Eniten mua naurattaa tää teiniväki täällä, jotka haukkuvat PS3:a ja sen hintaa sen takia, kun itsellään ei ole varaa ostaa sitä, vaikka haluaisivatkin ja vanhemmat ei suostu ostamaan! :D

Tänä syksynä kaikilla niillä joilla EI ole varaa ostaa tulee harvinainen tilaisuus..Eli Sony meinaa aloittaa kampanjan jossa HD-telkun ostajalle PS3:n ilmaiseksi!!! Tietenkin tämä on voimassa kai tiettyjen mallien mukaan, mutta silti ilmainen PS3:n :)
Itselläni vielä JAP-PS3:n tuossa komerossa..Odottamassa messiaspeliä..
Niin kyllä pelaajat ovat tyytyväisiä, mutta Sony ei..Sonyn kannalta sitä messiaspeliä saa toivoa..Mutta pahoin pelkään, että killzone on vaan resistance in 3D enviroment..
MG4:n ja GT5:n on aina olleet pienen vähemmistön suosiossa..Näin se varmaan tulee olemaankin..Tietenkin GT5 prologue tulee antamaan tietoja siitä kuinka moni on valmis ostamaan GT5:n..MGS4:n online kiinnostaa varmaan hurjasti..Se on varmaa..

Minua naurattaa kun moni ottaa PS2:n osuudet mukaan tähän generaatioon..Ja sitten sanovat, että Wii ei ole next-geniä..Kyllä siinäkin on ideoita jotka päihittävät toisten konsolien idoottimaiset kopiointiyritykset..Ja Nintendolla ollaan ainakin tyytyväisiä myynteihin..Enemmän tienaavat kuin kukaan myy tällähetkellä..Mikseivät muut konsolivalmistajat lähteneet tälle tielle??
Miettikää uusi versio PS2:sta kovon, WLAN, muistikorttien ja PSN:n kanssa..Möisi varmaan enemmän kuin PS3:n..Eikä saman konsolisodan osapuolet TARVITSE olla samalla viivalla tai edes lähellä..Riittää kun julkaisee konsolin tappelemaan markkinoista tietyllä hetkellä ja julistaa uutta sukupolvea..
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

KenSu sanoi:
Kun kilpailussa ei muuten pärjää, niin on kätevä muuttaa sääntöjä kesken kisan. "Niin, oikeasti tämä 100 metrin pikajuoksu olikin ainoastaan valkoihoisille, en laske mustaihoisten kuuluvan samaan sarjaan" ;)



Höpsis. Eikös ne wiin ostajat ollutkaan niitä soccer-momeja eikä mitään teini-ikäisiä finninaamoja? Oikeesti eniten minua naurattaa nämä just teini-iän henkisestä taantumasta ehkä nousseet finninaamaiset pojat, jotka rehentelee rahoillaan ja runkkaa pikselien edessä.

Terv nimimerkki "pian 50 v, 100 k vuositulot ja pelkkä Wii".

Jep, itsekin +30 ja pelkän wiin varassa. Uskoakseni ainoastaan "teinipojilla" on aikaa uppoutua peleihin tarpeeksi kauan, wiillä on helppo ottaa pikainen peli silloin kun kerkeää.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Zamppa86 sanoi:
Mä en laske Wiitä samaan konsolisukupolveen kuin PS3 ja XBOX360, vaikka se onkin tehty samoihin aikoihin. Sen grafiikka ja muut toiminnot on vaan niin paljon jälkeen jääneitä, ettei sitä voi sanoa "samantasoiseksi" PS3:n kanssa.
PS3 ei tarvitse "messiasta", sille jo nyt pelejä, joita itse haluan ja olen täysin tyytyväinen konsoliini, vaikka maksoinkin siitä huhtikuussa 700 ja ostin vielä pelit päälle! :)
Eniten mua naurattaa tää teiniväki täällä, jotka haukkuvat PS3:a ja sen hintaa sen takia, kun itsellään ei ole varaa ostaa sitä, vaikka haluaisivatkin ja vanhemmat ei suostu ostamaan! :D

Niin jos tuolle linjalle lähdetään niin voisi sanoa että PS3:n ohjaus on jälkeen jäänyt. Rumblen puutteen takia ottanut jopa takapakkia. Samalla logiikalla joku voisi laskea Wii:n muita konsoleita yhden sukupolven edelle.

Jos sinä et laske Wii:tä uuten konsolisukupolveen niin ei se muuta sitä faktaa mihinkään että Wii/Xbox 360/PS3 ovat kaikki samaa konsolisukupolvea, ja kisa käydään niiden välillä.

Ei tarvitse olla mikään teini jos PS3:n hintaa kritisoi, ainakin omasta mielestäni jos pelikonsoli maksaa enemmänkuin oman kämpän vuokra (600/kk), niin voi olla että kritiikki on paikallaan.

Toki rahaa olisi hankkia PS3, mutta eipä tuo juuri kiinnosta minua. Wii toimii HDTV:ssä ihan hyvin.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Weldomite sanoi:
MG4:n ja GT5:n on aina olleet pienen vähemmistön suosiossa..Näin se varmaan tulee olemaankin..
Anteeksi mitä?

GT3 ja 4 neljänneksi ja viidenneksi eniten myyneet pelit PS2:lla. Aika vähemmistön suosiossa on varmaan vitonenkin. MGS2 PS2:n kuudenneksi myydyin peli ja MGS 3 yhdeksänneksi myydyin peli. Ei se nelonenkaan ketään kiinnosta. Luvut nyt ei ole kyllä varmaan tarkkoja kun katsoin wikipediasta, mutta samaa suuntaa antoi silloin se IGN:n yli mil myyneiden pelien lista. Joka tapauksessa GT1 ja 3 on myyneet yli 10mil ja 4 ihan vähän vajaat 10mil.

Mikä läppä tuo kommentti oli?
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom