Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Lisäksi jätit sen oleellisemman pois, eli eroa ei huomaa skaalatun ja alkuperäisen välillä, joten mitä merkitystä sillä on, jos kehittäjät ovat oikoneet skaalauksella helpottaakseen siten vaikeuksiaan PS3:n arkkitehtuurin kanssa.

Mitenkä pitkään "vaikeus arkkitehtuurin kanssa" muuten käy (teko)syystä?

Ihan vaan että koska aletaan sotimaan puhtaalta pöydältä?
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

IMO RRoD:n ja PS3:n uudenlaisen arkkitehtuurin aiheuttaman ohjelmoinnin haasteellisuuden aiheuttaman ilmiön ("Koneesta saadaan irki vasta murto-osa, mutta odottakaapa pari vuotta...") välinen analogia on vähintäänkin epäkelpo. Toisaalta kyseessä on tämän ketjun mittapuulla mielenkiintoinen yhdistelmä, sillä molemmathan ovat (etenkin) PS3-ihmisten viesteissä toistuvia täyteaiheita, eivätkä kahden eri koneen kannattajakuntien juttuja, joista luvataan luopua, heti kun toinen osapuoli tekee samoin.

RRoD:n esiin otto on siksikin mielestäni huono veto, ettei sillä ole mitään yhteyttä aiemmin mainittuun PS3:n... (luntatkaa ylempää.) Lisäksi kyseessä ei ole mikään XO:n kanssa puntteja tasaava tekijä.

Vaan ehkäpä taustalla piileksiikin jokin hämmentävä logiikka, johon en aivan pääse kiinni.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Vaan ehkäpä taustalla piileksiikin jokin hämmentävä logiikka, johon en aivan pääse kiinni.

Niinpä?

Miten boksien kestävyys liittyvät siihen että vuoden, pari myöhemmin markkinoille tullut pelilaite piirtää edelleen heikompaa grafiikkaa ja hitaammin?
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

IMO RRoD:n ja PS3:n uudenlaisen arkkitehtuurin aiheuttaman ohjelmoinnin haasteellisuuden aiheuttaman ilmiön ("Koneesta saadaan irki vasta murto-osa, mutta odottakaapa pari vuotta...") välinen analogia on vähintäänkin epäkelpo. Toisaalta kyseessä on tämän ketjun mittapuulla mielenkiintoinen yhdistelmä, sillä molemmathan ovat (etenkin) PS3-ihmisten viesteissä toistuvia täyteaiheita, eivätkä kahden eri koneen kannattajakuntien juttuja, joista luvataan luopua, heti kun toinen osapuoli tekee samoin.

RRoD:n esiin otto on siksikin mielestäni huono veto, ettei sillä ole mitään yhteyttä aiemmin mainittuun PS3:n... (luntatkaa ylempää.) Lisäksi kyseessä ei ole mikään XO:n kanssa puntteja tasaava tekijä.

Vaan ehkäpä taustalla piileksiikin jokin hämmentävä logiikka, johon en aivan pääse kiinni.

Voi jösses taas. Unohtu se helvetin hymiö tyhmästä vitsistä, ja jengi on lynkkaamassa.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Mitenkä pitkään "vaikeus arkkitehtuurin kanssa" muuten käy (teko)syystä?

Ihan vaan että koska aletaan sotimaan puhtaalta pöydältä?
Siinä vaiheessa kun boksilta löytyy esim Gran Turismoa näyttävämpi autopeli.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Siinä vaiheessa kun boksilta löytyy esim Gran Turismoa näyttävämpi autopeli.

Eihän tuossa ole mitään järkeä: Kun peli näyttää PS3:lla hyvältä niin se on normi tilanne, mutta
kun peli näyttää 360:lla hyvältä, niin se johtuukin vain siitä että sitä pleseä on niin kauhian vaikia
ohjelmoida?

On se monimutkaista.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Eihän tuossa ole mitään järkeä: Kun peli näyttää PS3:lla hyvältä niin se on normi tilanne, mutta
kun peli näyttää 360:lla hyvältä, niin se johtuukin vain siitä että sitä pleseä on niin kauhian vaikia
ohjelmoida?

On se monimutkaista.

Niin, tai sitten sinä et vaan kestä totuutta?
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Ai että multiplattarit ovat komeampia boksilla? Hyvinhän minä kestän, kuin mies.

Vai mistä sinä puhut?

Tarkoitin tuota toteamustasi, missä sanoit, ettet ymmärrä kuinka PS3:lla pelit näyttävät paremmalta ja niissä multiplattereissa, jotka näyttävät "paremmalta" X360:lla, ovat pelintekijät suoraan myöntäneet, että PS3-version ohjelmoinnin vaikeus on ainoa syy eroon.

Tästä saadaan selvä vertailu, kun katsotaan molempien alustojen parhainta grafiikkaa tarjoavaa peliä: GT5P on PS3-puolen parhaimman näköinen peli, eikä yksikään X360-peli pääse edes lähelle samaa. Eli kummallakos konsolilla se parempi grafiikka onkaan, kun verrataan asiaa tasapuolisesti, eli pelejä, jotka on optimoitu juuri kyseiselle konsolille?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Minäkin odotan innolla, että näistä PS3:n ohjelmointivaikeuksista päästään eroon ja voin vihdoin pyyhkiä pölyt koneen päältä ja nauttia peleistä. Noh, kyllähän se MGS4 pitää konetta käynnissä ainakin hetken, mutta onneksi löytyy myös tuo RRoD-pesäke, niin voin viihdyttää itseäni siihen saakka, kunnes PS3 nousee ja myy 500 miljoonaa kappaletta.



;)
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Minäkin odotan innolla, että näistä PS3:n ohjelmointivaikeuksista päästään eroon ja voin vihdoin pyyhkiä pölyt koneen päältä ja nauttia peleistä. Noh, kyllähän se MGS4 pitää konetta käynnissä ainakin hetken, mutta onneksi löytyy myös tuo RRoD-pesäke, niin voin viihdyttää itseäni siihen saakka, kunnes PS3 nousee ja myy 500 miljoonaa kappaletta.



;)

Mä en nyt ymmärrä, miksi sinun pitää odottaa, että PS3:a on myyty 500 miljoonaa kappaletta, että voit pelata konsoliasi, kun se sinulla kerran jo on?
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

No saahan kaiken perusteltua mieleisellään tavalla.
Totuus kuitenkin on se että pelit joita voi suoraan vertailla keskenään (eli suomeksi multiplattarit) näyttävät paremmilta boksilla.

Ja sekös minua jaksaa ilahduttaa. ;)


Jos polyphony tekisi pelin boksille, niin väitän ettei se ainakaan jäisi visuaalisudessa pleikalle.
Ja minulta siis piisaa kunnioitusta polyphony digitalia kohtaan, heillä on lahjakkaita tekijöitä.

Hyvin suunnitelussa pelikonsolissa kun tehot ovat kuin tarjottimella - Ei tarvitse kikkailla.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom