Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3 Wireless keypad -näppäimistö

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turbo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PS3 Wireless keypad -näppäimistö

Saako noita Suomiversioita ostettua enää mistää? Missään kaupas en oo nähny enkä missää nettikaupaskaan.

Kyseinen näppäimistö on rehellisesti niin kamala, ettei siihen kannata rahojaan upottaa. Mikäli jostain syystä kuitenkin haluat, löytyy noita mm. Anttiloista (ainakin Helsingin Kampin Anttilassa näin pari päivää sitten).
 
Vastaus: PS3 Wireless keypad -näppäimistö

Kyseinen näppäimistö on rehellisesti niin kamala, ettei siihen kannata rahojaan upottaa. Mikäli jostain syystä kuitenkin haluat, löytyy noita mm. Anttiloista (ainakin Helsingin Kampin Anttilassa näin pari päivää sitten).

Kyllä normaalikokoiset USB-näppäimistöt tietysti toimii parhaiten näpyttelyssä, mutta itse käytän tuota Sonyn pientä näppistä menestyksellä ohimenevään olohuonesurffailuun, yms.
 
Vastaus: PS3 Wireless keypad -näppäimistö

Kyseinen näppäimistö on rehellisesti niin kamala, ettei siihen kannata rahojaan upottaa.
Noh noh... Kyllä se asiansa ajaa - kunhan ei istu pimeässä huoneessa ja halua kirjoittaa romaaneja. Mutta jos edes napit näkee, niin mieluummin tuolla lailla viestit kirjoittaa kuin pelkällä ohjaimella. Toki oikeaa näppäimistöä se ei mitenkään voita, mutta ainakin meikulla täysikokoinen BT-näppis on kaapissa katseilta ja pölyltä piilossa, eikä sitä jaksa ihan heppoisin perustuin sieltä esiin kaivaa.
 
Vastaus: PS3 Wireless keypad -näppäimistö

Noh noh... Kyllä se asiansa ajaa - kunhan ei istu pimeässä huoneessa ja halua kirjoittaa romaaneja. Mutta jos edes napit näkee, niin mieluummin tuolla lailla viestit kirjoittaa kuin pelkällä ohjaimella. Toki oikeaa näppäimistöä se ei mitenkään voita, mutta ainakin meikulla täysikokoinen BT-näppis on kaapissa katseilta ja pölyltä piilossa, eikä sitä jaksa ihan heppoisin perustuin sieltä esiin kaivaa.

Minä kopioin tämän. Kyllä se asiansa hoitaa, ja kyllä aika nopeaankin tuolla viestin kirjoittaa, kun vain oppii nuo lisänäppäinten käytön. Ja kyllähän sillä se pienoinen hinta on, mutta BT-näppiksen taitaa saada samaan hintaan, ja se vie paljon enemmän tilaa.
 
Vastaus: PS3 Wireless keypad -näppäimistö

Noh noh... Kyllä se asiansa ajaa - kunhan ei istu pimeässä huoneessa ja halua kirjoittaa romaaneja.

Jostain syystä näitä ei vaan ole myynnissä missään, enkä ole vielä koskaan nähnyt näitä missään hyllyssä :confused: Verkkokauppakin on viimeksi saanut laitteita 23.4.
 
Vastaus: PS3 Wireless keypad -näppäimistö

Nyt oon tullu siihen tulokseen, että PS3:lle ei ole ääkkösillä varustettua näppistä. Joten, ostanko tän PS3 Wireless keypadin vai tämmösen värkin Logitechiltä? Sitte kysyn, että kai tuos Logitechis on PS-nappula ja kuinkahan helposti/vaikeasti tolla Sonyn näppiksellä saa ään ja öön tehtyä?
 
Vastaus: PS3 Wireless keypad -näppäimistö

Nyt oon tullu siihen tulokseen, että PS3:lle ei ole ääkkösillä varustettua näppistä. Joten, ostanko tän PS3 Wireless keypadin vai tämmösen värkin Logitechiltä? Sitte kysyn, että kai tuos Logitechis on PS-nappula ja kuinkahan helposti/vaikeasti tolla Sonyn näppiksellä saa ään ja öön tehtyä?

Wireless keypadista ei oo kokemusta, mutta tuon Logitechin omistan, ja hyvin on toiminut. Ääät ja ööt ovat Logitechissa mukana oikeilla paikoilla, vaikka ei nappien päällä niitä näykään. PS-nappia ei löydy Logitechistä, mutta muuten loistava näppäimistö.
 
Vastaus: PS3 Wireless keypad -näppäimistö

Jostain syystä näitä ei vaan ole myynnissä missään, enkä ole vielä koskaan nähnyt näitä missään hyllyssä :confused: Verkkokauppakin on viimeksi saanut laitteita 23.4.

Mä ostin juhannuksen aikoihin omani Gamehousesta , nyt tuolla ei listalla näy mutta kannattaa soittaa tahi lähettää spostia ja kysyä onko heillä sitä. Sonyn originelli FIN/SWE malli kyseessä siis.
 
Vastaus: PS3 Wireless keypad -näppäimistö

Wireless keypadista ei oo kokemusta, mutta tuon Logitechin omistan, ja hyvin on toiminut. Ääät ja ööt ovat Logitechissa mukana oikeilla paikoilla, vaikka ei nappien päällä niitä näykään. PS-nappia ei löydy Logitechistä, mutta muuten loistava näppäimistö.

Entäs kuinka hyvin toi hiiri pelittää ja onko noi muka oikeesti niin että X on escis ja O on enteris? Koska noinhan ne on just väärinpäin.
 
Vastaus: PS3 Wireless keypad -näppäimistö

Nyt oon tullu siihen tulokseen, että PS3:lle ei ole ääkkösillä varustettua näppistä. Joten, ostanko tän PS3 Wireless keypadin vai tämmösen värkin Logitechiltä? Sitte kysyn, että kai tuos Logitechis on PS-nappula ja kuinkahan helposti/vaikeasti tolla Sonyn näppiksellä saa ään ja öön tehtyä?
Kyllä tuossa Sonyn värkissä on ainakin itselläni ihan Ä- ja Ö-näppäimet, joten niiden kirjoittamiseen ei tarvita mitään ylimääräisiä kikkailuja. Muuten kirjaimet ovat ihan normaalissa QWERTY-järjestyksessä, mutta Ö on normaalia alemmalla rivillä.
Nappulathan ovat melko pienet, joten oikeilla työmiehen kourilla tulee varmasti virhepainalluksia. Ei tuolla mitään romaania viitsisi kirjoittaa, mutta satunnaiseen naputteluun tuo välttää, kunhan peliluolasta löytyy jonkinlasita valaistusta, sillä ihan pimeässä tuota ei voi käyttää.
 
Vastaus: PS3 Wireless keypad -näppäimistö

Kyllä tuossa Sonyn värkissä on ainakin itselläni ihan Ä- ja Ö-näppäimet, joten niiden kirjoittamiseen ei tarvita mitään ylimääräisiä kikkailuja. Muuten kirjaimet ovat ihan normaalissa QWERTY-järjestyksessä, mutta Ö on normaalia alemmalla rivillä.
Nappulathan ovat melko pienet, joten oikeilla työmiehen kourilla tulee varmasti virhepainalluksia. Ei tuolla mitään romaania viitsisi kirjoittaa, mutta satunnaiseen naputteluun tuo välttää, kunhan peliluolasta löytyy jonkinlasita valaistusta, sillä ihan pimeässä tuota ei voi käyttää.

Joo mutta mä en oo löytäny mistään Skandi-versiota tuosta näppiksestä, niin aattelin että kuinka vaikeeta sillä UK-versiolla olis tehä noi äät ja ööt. Mutta nyt aattelin että ostan ton Logitechin Cordless MediaBoardin.
 
Vastaus: PS3 Wireless keypad -näppäimistö

Joo mutta mä en oo löytäny mistään Skandi-versiota tuosta näppiksestä, niin aattelin että kuinka vaikeeta sillä UK-versiolla olis tehä noi äät ja ööt.
Ei ole pelkästään vaikeaa vaan mahdotonta. Skandeja ei saa edes millään näppäinyhdistelmällä. Toivon, että tuohon tulisi joskus muutos firmispäivityksellä.
 
Vastaus: PS3 Wireless keypad -näppäimistö

Vähän OT:nä, lähti eilen tilaukseen Ebayn kautta hongkongilainen kopio tällaisesta (tai oikeastaan MadKatzin) keypadista. Hintaa huimat 12e.

Skandeja ei luonnollisestikaan löydy siitä. Nappuloita myös vähemmän, mutta positiivisena puolena ne ovat sitten isompia ja ehkä helpompia painella.

Raportoinpa millainen värkki se, kunhan saapuu... Ei ainakaan hinnalla pilattu.
 
Vastaus: PS3 Wireless keypad -näppäimistö

Itse ostin motonetistä näppäimistön(tuote 47-6284 jos linkki ei toimi). Ääkköset on pikanapin takana. Ainut että en ole saanut toimimaan tuota oikein. Eli pikanapin takana olevat esim. kysymysmerkki on miten sattuu. Pitäisi katsoa minkä kielinen pitää valikosta laittaa. Mutta ei yhtään huono 19€ hintaan. Paristoja tuo syö jonkun verran, eli ladattavat kannattaa varmaankin laittaa. Toimii siis radiotaajuuksilla. Pleikkaan laitetaan vastaanotinpalikka paikalleen USB-porttiin.

Mutta tyytyväinen olen silti, vaikka vähän pitäisi vielä jaksaa säätää :rolleyes:

Edit: Löytyi kuvakin. Tämmöinen tää ohjain siis. Jos edelleen linkki ei toimi niin GAMPS3-MINIKB tältä sivulta.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PS3 Wireless keypad -näppäimistö

Itse ostin motonetistä näppäimistön(tuote 47-6284 jos linkki ei toimi). Ääkköset on pikanapin takana. Ainut että en ole saanut toimimaan tuota oikein. Eli pikanapin takana olevat esim. kysymysmerkki on miten sattuu. Pitäisi katsoa minkä kielinen pitää valikosta laittaa. Mutta ei yhtään huono 19€ hintaan. Paristoja tuo syö jonkun verran, eli ladattavat kannattaa varmaankin laittaa. Toimii siis radiotaajuuksilla. Pleikkaan laitetaan vastaanotinpalikka paikalleen USB-porttiin.

Mutta tyytyväinen olen silti, vaikka vähän pitäisi vielä jaksaa säätää :rolleyes:

Edit: Löytyi kuvakin. Tämmöinen tää ohjain siis. Jos edelleen linkki ei toimi niin GAMPS3-MINIKB tältä sivulta.

Näkyy olevan täsmälleen sama kikotin, jonka pistin Ebaysta tulemaan...
 
Vastaus: PS3 Wireless keypad -näppäimistö

Harmi kun kukaan ei valmista pientä BT-näppistä taustavalolla. Mua on alkanut rassaan tuo Sonyn oma, koska ei niitä fontteja näe erkkikään mun normi pelivalaistuksella. Aika rasittavaa kun tarvis kirjottaa pimeässä, mutta ei vaan pysty. Sitten joutuu nostaan perseensä sohvalta sen viestin takia (laittaan valot siksi aikaa päälle)

Päätin sitten kans tilata Ebaystä jonkun kiinan ihmeen, jossa fontit olisi kai aavistuksen verran isommat ja toivottavasti isommalla kontrastilla. Odotukset ei ole hirveen korkealla, mutta katsotaan kuinka käy?

Mitä tulee siihen viralliseen, niin se on kaikinpuolin muutoin ihan jees. En kylläkään jaksa pitää sitä ohjaimessa kun se jotenkin häiritsee mun pelaamista ja Play-TV käyttöä. Se on jotenkin tiellä tms.
 
Vastaus: PS3 Wireless keypad -näppäimistö

Harmi kun kukaan ei valmista pientä BT-näppistä taustavalolla.

Eikös tämä Logitechin diNovo Mini hakkimo täytä nuo vaatimukset?

Palm-sized mini-keyboard with backlighting: Fits in your hand. Backlighting makes text entry effortless, even in low light.

Backlighting: Makes text entry effortless – even in low light. Enjoy two different backlight colours depending on the mode you're in – orange for cursor mode, and green for media control mode.

Bluetooth® 2.0: Enjoy long-range wireless control from up to 10 m (30 feet) away

Kallishan se on, mutta kaiketi ihan kelvollinen laite.
 
Vastaus: PS3 Wireless keypad -näppäimistö

Ainiin, taisin unohtaa raportoida kiinanihmeestä.

Tämmöinen siis

"Ihan jees", hintansa väärti varmasti. Näppäimet ovat selkeästi suuremmat kuin pleikkarin omassa mallissa, joten helpommat näpytellä. Skandit loistavat poissaolollaan ja muutamat muutkin erikoismerkit SYM napin avustuksella tulevat väärin. Mutta eipä tuo peruskirjoittelua häiritse.

Näppiksen saa napsautettua kiinni ohjaimeen, mutta hivenen painava on kun patterivoimalla toimii. Muuten ei ole häiritsevästi tiellä. Kiinnitysklipsin saa myös kokonaan irti, joten pikkunäppiksen voi pitää käsien ulottuvilla irti ohjaimestakin, jos kirjoittelu on satunnaisempaa.
 
Vastaus: PS3 Wireless keypad -näppäimistö

Löysin viimeinkin suomi-version tästä Sonyn näppäimistöstä Helsingin Hakaniemen Sokoksesta. Sielläkin se taisi olla viimeinen kappale, joten kummallisesti nämä ovat todella harvinaisia laitteita tätä nykyä.

Hienosti vehje toimittaa satunnaisnäppiksen virkaa Home:ssa, webissä, viesteissä ja peli-chateissä. Muutamaa dekaadia miellyttävämpi tällä on kirjoitella kuin padillä. Näppäimistötuntuma ei tietenkää vastaa täysimittaista näppistä, mutta eipä sellaista saa padiin kiinnikään.

Parjattu kosketuslevy-hiiri toimii sekin mielestäni ihan siedettävästi kunhan sen ensin kalibroi. Kosketuslevy on melko herkkä, mutta ainakin omalla sormimotoriikalla saa hiiren kursorin sinne minne haluaakin.

Sain näppiksen toimimaan myös Nokia E51 puhelimen kanssa hienosti piene säätämisen jälkeen. E51:ssä piti olla ensin langattoman näppiksen apusovellus käynnissä ennekuin yhteys lähti parituksen jälkeen toimimaan :)
 
Vastaus: PS3 Wireless keypad -näppäimistö

Nyt kun laite on ollut sen viitisen kuukautta markkinoilla niin voisi kysellä että miten kauan tämän akku kestää? Tuossa kun on se on/off nappi niin imeekö se akun heti kuiviin vai älyääkö sammuttaa itsensä kun pleikkari menee kiinni?
 
Ylös Bottom