Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3 Wireless keypad -näppäimistö

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turbo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PS3 Wireless keypad -näppäimistö

Nyt kun laite on ollut sen viitisen kuukautta markkinoilla niin voisi kysellä että miten kauan tämän akku kestää? Tuossa kun on se on/off nappi niin imeekö se akun heti kuiviin vai älyääkö sammuttaa itsensä kun pleikkari menee kiinni?

Sammuu itsestään 10min idlauksen jälkeen. Mutta jos On-Off nappi on On-asennossa, menee takaisin päälle kun vain klikkaa jotain nappia.
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat kuulokkeet + USB-äänikortit

Kannattaako ostaa ps3 ohjaimeen mininäppäimistö, onko sillä parempi kirjoittaa tai onko siitä mitään hyötyä, vai meneekö rahat turhaan.
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat kuulokkeet + USB-äänikortit

Kannattaako ostaa ps3 ohjaimeen mininäppäimistö, onko sillä parempi kirjoittaa tai onko siitä mitään hyötyä, vai meneekö rahat turhaan.

Itse ainaki olen muutaman kommentin nähnyt että ei kannata.
En tiedä sitten mite haittaa vielä pelaamista kun ohjaimeen tulee ylimääräistä painoa eteen. Toki olisihan se hienoa joskus itse päästä kokeilemaan tuota vermettä, mutta käsittääkseni tuo ei ole kovin toimiva vehje.
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat kuulokkeet + USB-äänikortit

Itse ainaki olen muutaman kommentin nähnyt että ei kannata.
En tiedä sitten mite haittaa vielä pelaamista kun ohjaimeen tulee ylimääräistä painoa eteen. Toki olisihan se hienoa joskus itse päästä kokeilemaan tuota vermettä, mutta käsittääkseni tuo ei ole kovin toimiva vehje.
Voisin moisen vekottimen omistajana sanoa väitteen vääräksi.
Laite ajaa asian mihin se on tehty, eli kyseessä on kevyt ja näppärä vekotin jolla voip kirjoittaa sujuvasti psn kavereille tai homessa. Miinuksena toki taustavalon puute.

Minun lihasmassalle laite ei ainakaan painava ole ja henkilökohtaisesti pidän sen tuomasta "tasapainoituksesta" ohjaimessa. :rolleyes:
 
Vastaus: PS3 Wireless keypad -näppäimistö

Jahka tässä ehtii, niin piakoin on tulossa minirevikkaa mininäppiksistä. Ennakkotunnelmiksi voin sanoa, että kaksi varsin käyttökelpoista tapaa kirjoittaa on ollut testissä. Kirjoittamisen osalta tuo pleikkarin ohjaimeen kiinnitettävä mini-näppis jää melko kauas noista kahdesta.

Stay tuned...
 
Vastaus: PS3 Wireless keypad -näppäimistö

Äkkiä revikkaa kehiin! TArkotus olis jotaki kivempaa hankkia tuohon ku langallinen USB näppis...
 
Vastaus: PS3 Wireless keypad -näppäimistö

Itse ostin tuon Dinovo minin, aiemmin meinasin ostaa tuon verkkokaupan neverhear bt näppiksen joka oli todella laaduttoman tuntuinen.
Dinovo tuntui aluksi hankalahkolta, mutta kyllä siihen nyt on oppinut :) Ainut mitä toivoisin niin olisi että taustavalaistus olisi pidempään päällä eikä menisi heti 2-4s jälkeen pimeäksi :D
 
Vastaus: PS3 Wireless keypad -näppäimistö

Ostin ite tän jo aikoja sitten ja suosittelen tätä lämpimästi kaikille!

Monet sanovat että kaukkarin etu saa ylimääräistä painoa, se on totta mutta ei se nyt mitenkään haittaa..
Kunhan oppii kirjoittamaan tällä niin menee paljon kätevämmin!

Suosittelen!

Itsellänikin on tuo näppis käytössä, mutta pidän sen kaukana ohjaimesta. En tykkää ollenkaan kirjoittaa, kun se on kapulassa kiinni ja pelaaminenkin jotenkin hankaloituu. Helpompi minun mielestäni ottaa se erikseen pöydältä käteen ja kirjoittaa. Muuten kyllä ihan toimiva vehje, kunhan sormet alkukankeuden jälkeen löytää nappulat.
 
Vastaus: PS3 Wireless keypad -näppäimistö

Hommasin toun keypadin tossa viikko sitten, ei chattiä varten vaan sen takia että, dualshockilla pc:tä pelatessa loppuu napit kesken ja tämän avulla näppäimet riittävät mainiosti casuaali pelaamiseen.
 
Ylös Bottom