Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3-yhteensopivat Bluetooth-kuulokemikrofonit

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kojo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PS3-yhteensopivat Bluetooth-kuulokkeet

Ostin tuossa vähän aikaa sitten ton Sonyn virallisen Bluetooth mikrofonin.

Liitin sen konsoliniin tuolla mukana tulleella USB piuhallla. Saan asennettua mikrofonin kyllä ja se toimii peleissä. Mutta minä kuulen kyllä hyvin muitten äänet, mutta kaverit sanovat että minun ääneni kuuluu todella hiljaa.. Noh, menin sitten katsomaan Audiolaitteiden asetuksista, Mikin äänenvoimakkuus on 5, mutta ne ihmeen äänenvoimakkuutta kuvaavat palkit jäävät sinne ihan alas. Kun puhuu niin vilkkuu vain pari palkkia kun normaalisti pitäisi vilkkua monta palkkia. Mitä pitää tehdä että tota äänenvoimakkuutta saa kovemmalle?:confused:
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat Bluetooth-kuulokkeet

^Mulla on juuri samanlaista ongelmaa. Pitääkö mikkiin puhua jotenkin tavallista voimakkaammin? Kuulostais jotenkin hölmöltä, mutta en nyt parempaakaan keksi. Tai sitten laitteessa on valmistusvika...?

EDIT: Lisäyksenä vielä, että kun teen kaverin kanssa partyn, niin lobbyssä kaveri kuulee minut hyvin, mutta peliin päästyämme meikäläisen sanomisia ei kuulunut kuin hiljaisuuden vallitessa ympärillä (ja silloinkin ne kuuluivat heikosti). Eilen pelatessamme tuli sitten vastaan sellainen tilanne, että 10 minuuttiin kaveri ei kuullut mitään sanomisiani, mutta yhtäkkiä pari kommenttia tuli todella kovalla volyymilla. Kaikki apu otetaan vastaan.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PS3-yhteensopivat Bluetooth-kuulokkeet

Hei,

Vielä olis yksi kysymys tästä Sonyn official headsetista. Pelaan muutaman kaverin kanssa esim CODeja tuolla headsetilla ja asia mikä häiritsee jonkin verran on huono äänenlaatu kun kaverit puhuvat. Voiko tämä johtua siitä että heillä on mitä sattuu headsettejä toisessa päässä, ei näita Sonyn omia. Kaverit käyttävät ilm ainakin Nokian ja Jabran settejä. Voiko tällä olla vaikutusta heikkoon äänenlaatuun?

Toisena haittana on kuulla oma ääni omasta mikistä pienellä viiveellä kun on kaverille jotain sanonut.. Saakohan tällaiset "haamuäänet" jotenkin pois? Tätä ei tosiaan esiinny aina..

Niin ja vastauksena ylleolevaan viestiin: Esim ainakin CoDeista löytyy pelin sisältä valikko "Voice Volume" tms jonka luulis vaikuttavas puheäänien voimakkuuteen.. En ole tuota itse testannut mutta ainakin näin voisi olettaa.. :)

Niin löytyisköhän apua noihin ylläoleviin kyssäreihin? :)
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat Bluetooth-kuulokkeet

Toisena haittana on kuulla oma ääni omasta mikistä pienellä viiveellä kun on kaverille jotain sanonut.. Saakohan tällaiset "haamuäänet" jotenkin pois? Tätä ei tosiaan esiinny aina..

Tietokoneella ainakin toimii kun mutettaa mikrofoonin windowsin äänensäätöpalkista(ainakin jos käyttää teamspeakkia). Miten sitten mutettaa se pläykkärillä.. se on toinen ongelma.

Mutta mullakin olisi hieman kysyttävää. Pitäisi löytää toimiva ja suht halpa kuuloke/mikrofoni-setti ps3:lle? Luulin tämän 24" monitorin toistavan äänet, mutta toisin kävi :(
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat Bluetooth-kuulokkeet

Semmoinen huomio Jabraa käyttäville että akun loppuessa mikki alkaa lähettämään häiriöääntä kohtuuvoimakkuudella. Kyseinen ominaisuus tapahtuu arviolta noin paria minuuttia ennen akun loppumista.
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat Bluetooth-kuulokkeet

Hei,
Niin ja vastauksena ylleolevaan viestiin: Esim ainakin CoDeista löytyy pelin sisältä valikko "Voice Volume" tms jonka luulis vaikuttavas puheäänien voimakkuuteen.. En ole tuota itse testannut mutta ainakin näin voisi olettaa.. :)

Tuossa valikossa en ole käynytkään ensimmäisen käyttökerran jälkeen. Kävin nyt vaihtamassa "voice volumen" nollasta täysille, mutta sillä ei ollut vaikutusta mikin ääniin (kaveri ei siis kuule minua kunnolla. Mikäköhän tässä nyt auttaisi? Pitäisikö vaatia myyjältä (Discshop) uutta tuotetta?
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat Bluetooth-kuulokkeet

Tuossa valikossa en ole käynytkään ensimmäisen käyttökerran jälkeen. Kävin nyt vaihtamassa "voice volumen" nollasta täysille, mutta sillä ei ollut vaikutusta mikin ääniin (kaveri ei siis kuule minua kunnolla. Mikäköhän tässä nyt auttaisi? Pitäisikö vaatia myyjältä (Discshop) uutta tuotetta?

Kuulostaa jännältä.. Mä kokeilin tota kaverin kanssa, aluks oli se voice volume ehkä n 25% kohdalla, silloin ilmeisesti kuului hiljaa. Laitoin reiluun puoleen väliin tuon kokeeksi ja kaverin mukaan äänenvoimakkuus oliis kasvanut. En sit tiedä oliko tuo vaan lume-vaikutusta sitten. :D

Ja sit Offtopicin vyuoro:

Eilen sitten oti ja hajosi tou Sonyn oma setti. Alkoi vilkuttamaan vihreää ja punaista valoa vuorotellen ja siitä kuulokeosasta kuului vaan sairas metallinen surina jos pleikka oli päällä. Onko muille vielä käynyt näin??

Kiikutin tuon tänää Verkkokauppaan ja sain rahat takas, pikku avautumisen jälkeen tosin. Kiitos heidän huollolle että ymmärsivät mun vitutuksen kun aluks kertoivat että tilaavat uuden ja se kestää. :D

En heti löytäny uutta BT-laitetta jonka olisin halunnut joten laitoin sit Play.comista samanlaisen Sonyn tilaukseen. Hoppas että se toimii yli kuukauden mitä tuo edellinen kesti...
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat Bluetooth-kuulokkeet

Mulla kanssa sama ongelma tuon Sonyn BT-mikin äänenvoimakkuudessa. Endwarin kylkeen sen ostin äskettäin ja saa melkeinpä huutaa, että tunnistaa jotakin. Onko mitään ratkaisua löytynyt?
PS3:n asetuksista laitoin mikin voimakkuuden maximiin (5) mutta ei riitä.

Onko mikki paska vai paskana vai hiertääkö joku asetus...
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat Bluetooth-kuulokkeet

Apua tarvitsisin. Nokia BF-900. Mihin valikkoon pitää, että pleikka etsii luurin??
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat Bluetooth-kuulokkeet

Mulla kanssa sama ongelma tuon Sonyn BT-mikin äänenvoimakkuudessa. Endwarin kylkeen sen ostin äskettäin ja saa melkeinpä huutaa, että tunnistaa jotakin. Onko mitään ratkaisua löytynyt?
Tuota tuntuu joillain tapahtuvan jostain syystä. Alla kuitenkin potentiaalinen ratkaisutapa.
I found my headset was too quiet. I recived mine bundeld with SOCOM. I deleted the pairing. Turned off the PS3/ I then started over again and repaired the device. I then set the gain to 4 and everything works fine.

I used the 'normal' bluetooth pairing mechanism, and not the USB method.
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat Bluetooth-kuulokkeet

Kiitoksia supernopeasta vastauksesta. Pleikka löysi laitteen heti. Menin kokeilemaan cod:in waw. En kuullut mikistä mitään. Kokeilin säätää pelin asetuksista Volp Volumea, mutta ei auttanut.
- Entä sitten kun saan mikin toimimaan, niin kuuluuko pelaajien äänet tv:stä, vai ainoastaan mikistä.
- Pystyykö rajaamaan niin että kuulee vain oman puolen?
- Entä katkeeko yhteys, kun kuolee? Elikkä haen sitä, että pystyykö kuolleena antamaan elossa olevalle tiimikaverille ohjeita.
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat Bluetooth-kuulokkeet

Valitaanko tulo ja lähtölaitteeseen molempiin mikki?
Kyllä. Silloin kaikki mikkikeskustelu kuuluu ja hoituu vain headsetin kautta. Pelin äänet tulevat joka tapauksessa muualta (eli esim. televisiosta tai stereoista).
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat Bluetooth-kuulokkeet

Onko kukaan saanut Nokian BH-101 toimimaan? Itsellä homma kaatuu rekisteröintiin. Parittaessa pleikkari tunnistaa laitteen mutta rekisteröinnissä pleikkari antaa virheilmoituksen (joku 9, 8 ja 0 sisältävä numerosarja). Mikä vialla?
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat Bluetooth-kuulokkeet

Gigantissa myytäisiin Cellyn BH4 Bluetooth handsfreetä kahdella kympillä, onkohan kellään kokemuksia?
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat Bluetooth-kuulokkeet

Itseltäni löytyy Nokian BH-212 handsfree, ja tuo on näyttänyt toimivan ihan hyvin. En tosin sitä ole käyttänyt kuin MGO:ssa, mutta toimii silti siinä ainakin.
 
Ylös Bottom