Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3-yhteensopivat Bluetooth-kuulokemikrofonit

Vastaus: PS3-yhteensopivat Bluetooth-kuulokemikrofonit

Etsin halpiskuulokkeita. Tilasin noi 2 päivää sitten kun mopo karkas taas käsistä, pitäisi olla huomenna käytössä? Saat halvemmallakin mm. verkkokaupasta. Toivottavasti hintansa väärti, ja jos ei riitä, niin recon sarjan ulkoinen äänikortti tuo lisäjytää vehkeeseen..

Jokos oot kerenny testaamaan nuo kuulokkeet..? Mitäs oot pitänyt? Kattelin kans et puolenkuun peleistä nuo kuulokkeet saisi alle 140e.
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat Bluetooth-kuulokemikrofonit

Jokos oot kerenny testaamaan nuo kuulokkeet..? Mitäs oot pitänyt? Kattelin kans et puolenkuun peleistä nuo kuulokkeet saisi alle 140e.

Loistavat kuulokkeet, vajaa 2 viikkoa testailleena. Hiivatin hyvät kuulokkeet niin pelaamiseen, musiikin kuunteluun kuin leffojen katseluunkin! Itselle ainakin hintansa väärti. Vaikka toteutettu kahdella kaiutinelementillä niin tilaäänet toistuu yllättävän hyvin siltä suunnalta mistä ääni kuuluukin! Mm. BF3:ssa kuulee tosi hyvin vihulaisen tulosuunnan... :)

Suosittelen!
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat Bluetooth-kuulokemikrofonit

Toimiikohan Xboxin BT kuuloke PS3:ssa?
Mikä on laatu tuossa? Kokemuksia?
Kuuloke hoitais siten molemmat konsolit.
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat Bluetooth-kuulokemikrofonit

Osaako joku antaa vinkkiä, onko mulla jääny joku tekemättä kun yritin yhdistää Nokia BH-212 headsettiä konsoliin, mutta kone ei millään löydä kuuloketta?

Puhelimen kanssa toi sama headsetti toimii ihan moitteitta.
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat Bluetooth-kuulokemikrofonit

Suhiseeko, vaikka ottaisi koko sidetonen kokonaan pois päältä? Tuo v4.20-päivityshän toi siis mahdollisuuden säätää sidetonen voimakkuutta tai vaihtoehtoisesti sen voi ottaa käytöstä pois kokonaan.

Takataan roos, löytyykö tämä kyseinen valikko siis xmb:stä? Minullakin kuulokkeiden käyttö jäänyt vähemmälle tuon suhinan takia ja nyt on tuosta päivityksestä jo niin kauan, että sen sisältämiä muutoksia en löydä mistään kun ei niitä tyhmyyksissä tule luettua jos ei erityisesti jotakin uutta odota vaan nopiasti vaan päivitys tulille.. Kiitos vastauksesta!
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat Bluetooth-kuulokemikrofonit

Siirtäkää jos olen väärässä ketjussa.

Onko kellään ollut viime aikoina ongelmia Sonyn oman langattoman headsetin kanssa? Itselläni on tällä viikolla ilmennyt sellainen vika, etten kuule kuulokkeista mitään. Kun menen pleikkarin valikoista valitsemaan mikrofonin voimakkuuden, niin ääni kuuluu. Itse kuuloke-elementti siis ei ole rikki, mutta jostain kumman syystä en kuule valikon selausääniä enkä peliääniä sieltä. Olen tarkistanut myös sen asetuksen, missä määritetään tuleeko puhe kuulokkeisiin ja äänet kaiuttimiin. Valittuna on se että kaikki äänet tulevat kuulokkeisiin. Olen resetoinut sekä donglen että kuulokkeet.

Onko tämä n. vuoden ikäinen setti nyt siis rikki, vai onko esim. pleikkarin päivityksessä tms. tullut joku bugi joka aiheuttaa tuo vian? Vai ovatko asetukseni ihan solmussa tietämättäni?
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat Bluetooth-kuulokemikrofonit

ostin itse mikin gamestopista ja se oli sen 30 euroo about ja toimii kyl ihan hyvin :) ei vaa meinaa sopia korvaan kunnolla :D
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat Bluetooth-kuulokemikrofonit

Tuli nyt ostettua noi Creative Omega Tactic 3D kuulokkeet. Pirun hyvä peli soundi ja jne.

Mutta: en kuule muitten pelaajien puhetta peliäänien seasta. Mitenköhän onnistuisi pelaajien äänen säätö muuten kuin itse pelistä. Välillä tulee pidettyä kotiteatterisarjaa siinä samalla päällä, joten pelin äänien säätö ei ole oikein nappaa kun esim XMB äänet kuuluu niin prkl:n kovaa. (Meinas muuttuu pöksyt ruskeeks kun trophy tuli) :D Oon kyselly kanssa pelaajilta niin sanovat että heillä on mikki täysillä päällä. Ja jos otan sonyn bt mikin käyttöön niin äänet kuuluu hyvin.

Ehdotuksia?
 
Uudet langattomat kuulokkeet olisivat haussa, ja vaihtoehtoina olisivat nämä kaksi:

http://www.verkkokauppa.com/fi/product/25988/djfxx/Sony-PlayStation-3-Pulse-Wireless-Stereo-Headset

http://www.verkkokauppa.com/fi/prod...ach-Ear-Force-PX5-Wireless-Programmable-Dolby

Molemmissa on hyvät ja huonot puolensa, mutta haluaisin kuulla muiden mielipiteitä. Kumpiakin on täälläkin hehkutettu, mutta haluan kuulla myös ne negatiiviset puolet. Sonyn omissa kuulokkeissa mikin laatua on haukuttu, kun taas px5:ssa ongelmia on ilmeisesti muiden langattomien laitteiden käytössä samaan aikaan? Kuulokkeiden signaali saattaa häiritä langatonta verkkoyhteyttä jos PS3 on yhdistetty sillä nettiin. Toki olisi pikkuhomma vetää piuha PS3:n ja modeemin väliin, mutta kun tuntuu noita piuhoja olevan jo aivan liikaa... Myös muita laadukkaita langattomia saa suositella!
 
Vastaus: Re: PS3-yhteensopivat Bluetooth-kuulokemikrofonit

Molemmissa on hyvät ja huonot puolensa, mutta haluaisin kuulla muiden mielipiteitä. Kumpiakin on täälläkin hehkutettu, mutta haluan kuulla myös ne negatiiviset puolet. Sonyn omissa kuulokkeissa mikin laatua on haukuttu, kun taas px5:ssa ongelmia on ilmeisesti muiden langattomien laitteiden käytössä samaan aikaan?
Pulsen mikistä on vain yksittäinen lyhyehkö kokemus (koska en verkkopelejä käytännössä koskaan pelaa, ja mikkiä käytän vielä harvemmin), mutta ainakin silloin se toimi ongelmitta. Pelinä oli tuolloin When Vikings Attack.

Ainoa selkeämpi miinus on mielestäni akkukesto, joka on arviolta n. 8 tuntia. Muutenhan se olisi ihan riittävä, jos olisi jokin säännöllinen latausteline/telakka, johon nuo laittaisi aina käyttöön päätteeksi. Nyt nuo tulee vaan jätettyä pöydälle, ja akun varaukseen tulee kiinnitettyä huomiota vasta, kun on jo liian myöhäistä. Toisaalta noita voi käyttää langallisina ilman virtaa, joten käyttö voi jatkua saman tien.

Jossain määrin miinukseksi voi ehkä laskea aika turhan Bass Impact -toiminnon, joka ainakin omassa päässä lähinnä "rämisee" ja pilaa varsinkin musiikin aika totaalisesti. Pakko sitä ei ole onneksi käyttää, ja akkukin kestänee paremmin, kun BI on pois päältä.

Pulsessa ei myöskään ole Bluetooth-tukea, joten niitä ei voi käyttää esim. puhelimen kanssa. Mulle tuo ei kuitenkaan ole ongelma.

Käyttömukavuudessa ja äänenlaadussa Pulset ovat kerrassaan erinomaiset. Varsinkin PS3:n kanssa riittää, että laittaa luureihin virrat päälle, ja homma on sitä myöten selvä. Ja kun langattomuus hoituu Pleikkariin kytkettävällä USB-palikalla, ei ylimääräisiä piuhoja tarvita. X360:n (ja minkä tahansa muun laitteen) kanssakin noita voi käyttää langattomasti, mutta se vaatii USB-palikan siirtoa jonkin toisen laitteen USB-porttiin ja yhden kaapelin vahvistimen kuulokeliitännästä USB-palikkaan. Toinen vaihtoehto on liittää kuulokkeet tavallisella miniplug-kaapelilla suoraan vahvarin kuulokeliitäntään. Tuolloin ei USB-lähetintä tarvitse irrottaa PS3:sta.
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat Bluetooth-kuulokemikrofonit

Headset Wireless SONY PS3

Itsellä tämä kyseinen mikki. Nyt ei oma puhe enää kuulu muille kunnolla ja tuolta asetuksista kun kattoo niin äänen voimakkuus nousee vain 2-5 palkkia. Missä voisi olla vika, vai onko mikki hajonnut?
 
Ylös Bottom