Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Hei,
Etsikelisin hyvää Bluetooth-kuulokemikrofoonia, mistä semmoisen löytäisi ja milläs hinnalla?
Elikkä pitääkö painaa jotain nappia esim nokia BH-108:ssa jotta muille kuuluu ääneni ?
Moni muukin täällä varmaan suosittelisi näitä, kuin myös minä Sony Langaton 7.1 Headset. Istuu päähänkin loistavasti, joten ei korviinkaan ala sattua pidemmissä peleissä. Jotkut sanovat että pientä tausta kohinaa kuuluisi, mutta itellä on sen verran surkea kuulo, niin en sellasta itse kuule.
heipä hei!
Löytyykö keltään kokemusta näistä kuulokkeista;
Gioteck EX-05 Wireless Surround Headset PC / PS3 / Xbox 360 -langaton kuulokemikrofoni | Tuotekuvasto | Verkkokauppa.com
kaikenlainen info on plussaa, olen kumminkin uusi ps3 maailmassa, konsoli vasta viiikon ollut talossa
Moni muukin täällä varmaan suosittelisi näitä, kuin myös minä Sony Langaton 7.1 Headset. Istuu päähänkin loistavasti, joten ei korviinkaan ala sattua pidemmissä peleissä. Jotkut sanovat että pientä tausta kohinaa kuuluisi, mutta itellä on sen verran surkea kuulo, niin en sellasta itse kuule.
Youtube:sta voi katsella arvosteluita.
Enää ei tarvitse surffata pelkästään youtubessa, sillä KonsoliFINin arvio kuulokkeista nyt myös luettavissa:
Testissä Sony Wireless Stereo Headset - Jutut - PlayStationFIN
Noita voi kyllä suositella lämpimästi. Taitavat olla parhaat langattomat luurit mitä itse on tullut testattua nimenomaan häiriöttömyyden ja käyttömukavuuden kannalta.
Nonniin pitää nyt tännekkin kirjoittaa, uutena foorumilla en tiedä minne tämänkaltaiset kysymykset tulisi laittaa ja katsoin, että täällä ollaan kyselty vähän yhtä ja toista kuulokkeisiin liittyen. Nyt sitten ongelmaan, Ongelmani koskee tuota paljon kehuttua/haukuttua PS3 Wireless headsettiä. Eilen illalla kavereiden kanssa pelatessa kuulokkeet toimivat normaalisti, mutta tänään kun kytkin kuulokkeet päälle huomasin, että seinällä olevan viisarikellon ääni kuuluu tavallista voimakkaammin. Kokeilin kevyesti kädellä koskettaa mikkiä, jolloin kuulin voimakasta ääntä kuulokkeista. Kun sammutin mikin ja kokeilin uudelleen koskettaa mikkiä toistui tuo voimakas ääni, eli mikki on kokoajan päällä ja ohjaa äänen suoraan kuulokkeisiin.
Onko vika kuulokkeissa vaiko tänään tulleessa päivityksessä??
Onko muilla ilmennyt samantyyppisiä ongelmia?
Täähän nyt on ihan suoraan sieltä. Tuon pakko olla joku kämmi, eihän tuossa ole ***** mitään järkeä. Maksan 100€ kuulokkeista jossa saa puheäänet halutessaan pois päältä, niin eikö sen nyt pitäisi myös tuo suhina poistaa? Kattoo nyt mitä pari päivää onko tuo vaan joku kämmi päivityksessä vai pitääkö ruveta kirjotteleen vähän postia Sonyn/Nordicin suuntaan. Meinaan tota suhinaa en stana kuuntele.
Ajattelin ylihuomenna käydä ostamassa tuon Sonyn 7.1 headsetin mutta ei oikein innosta että kuulen oman ääneni kuulokkeiden kaijuttimista kun puhun. Joten onko kellään tietoa että milloin se korjataan tai että tulisi edes mahdollisuus ottaa pois päältä?