Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Joo, hinta on aina se edullisempi. Eli jos hinta tilauksen jälkeen nousee saat sen alkuperäisellä hinnalla, ja jos se puolestaan laskee niin saat sen edullisemmalla.Olisinko saanut luurit sillä hintaa mikä silloin oli voimassa...?
Nyt oli nämä 7.1 luurit rantautuneet paikalliseen Prismaan...
Olivat vielä kuormalavalla kodinkone osaston käytävällä eivätkä olleet ehtineet hyllyttämään eli hinta oli vielä täysi arvoitus...
Tämä oli kiva tieto, täytyy toivoa , että Hämeenlinnan Prismaan tulisi näitä ennen jouluaattoa .
Vastataan "tuhannennen" kerran että lähes kaikki BT-headsetit saa paritettua pleikan kanssa. Poikkeuksia tietenkin on, ja syystä tai toisesta voi käydä niin, että tuo Nokia-yksilö ei toimikaan. Voit sitten raportoida tänne. Ja infona vaan, että yleensä nämä BT-headsetit toistavat tsättiääniä. Peliäänien toistoon tarvitset erilaiset luurit (Sony on tosin tehnyt bt-versiot).Toimiiko nokian BH-104 bletooth kuuloke pleikalla?
Noniin, tulihan se Playstation 3 Wireless Stereo Headset vihdoin. Postinpojat oli jotain ryssiny niin viikko meni 30 kilsan toimituksessa
Ensivaikutelma on aika jees.
+ Huikea parannus perus telkkariääneen.
+ BF3:ssa puhe tuntu toimivan hyvin ja toi peliääni/puheääni balanssin säätö toimi hyvin.
+ Stereona äänessä oli kivasti potkua.
+ Pienen totuttelun jälkeen mukavat päässä, mutta muutaman tunnin jälkeen hiosti korvia vähän.
+ Toimii (stereona) myös tietokoneessa.
- 7.1 Virtual surround oli vähän ohkasen kuullonen, vaikkakin itse surround efekti toimi hyvin.
- Pienenpieni taustakohina.
- Vähän rimpulan tuntunen rakenne.
Sopii mun käyttötarkotukseen mainiosti. Pääasiassa käytän tota olkkarin hifistely-kotiteatteria, mutta kun tulee häätö olkkarista niin nää on makkarissa oikeen hyvät.
Ehtottomasti arvostan tota langattomuutta ja helppoa käyttöönottoa, kun ei tarvi lähteä kajoamaan pleikkarin ääniasetuksiin tai viritellä piuhavyyhtiä kun vaihtaa huonetta. Mötikkä kiinni ja virrat päälle.
-------------
Suosittelen lämpimästi. Varsinkin jos kotoota ei löydy kunnon kotiteatteria.
Kouluarvosana ehkä 8½..
Mulla ainakin katkeaa eli ei tarvitse erikseen hiljentää.Kun kuulokkeet kytkee niin katkeaako samalla ääni HDMI-lähdöstä ?
Mulla pitää laittaa vahvistin jokatapauksessa päälle jotta kuva siirtyy, mutta tarviiko vahvistimesta erikseen hiljentää äänet kun pelaa kuulokkeilla ?