Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3-yhteensopivat Bluetooth-kuulokemikrofonit

Vastaus: PS3-yhteensopivat Bluetooth-kuulokemikrofonit

Nokia BH-108 toimii. Ostettu Gigantista 19,90e.
 
Gamestopista kävin eilen omani hakemassa, 99.90€. Pakko sanoa, että olivat loistava ostos. Äänenlaatu on loistava, mitä nyt pientä huminaa pitävät kun on hiljaista, mutta se ei paljoa häirinnyt :) Ovat myös mukavat päässä
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat Bluetooth-kuulokemikrofonit

^--Gamestopista myös kävin hakemassa eilen omat, kun oltiin Ideaparkissa hieman jouluostoksilla ja voin sanoa että täydet suositteluni saavat nämä Sonyn kuulokkeet! Überiä nämä päässä! Edelliset kuulokkeet kun painoi ihan tajuttomasti korviin, niin nämä menevät täydellisesti :)
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat Bluetooth-kuulokemikrofonit

Nyt ovat verkkokaupassa nostaneet hintaa ja saatavuus on näköjään muotoiltu "täysin avoinna". Onneksi omat on jo Konsolinetin kautta postissa tulossa :). Olisi ollut vaan melkoisen mielenkiintoista odottella että noita saavat kun silloin kun tilasin niin hinta oli tosiaan 20€ vähemmän kuin nyt. Olisinko saanut luurit sillä hintaa mikä silloin oli voimassa...?
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat Bluetooth-kuulokemikrofonit

Mikkiä kaipailisin omaan pleikkariini, kun vanha on hajoamassa. Olen nyt hiukan tutustunut Nokian hands free valikoimaan ja sieltä omaan silmään ovat pistäneet nokian BH-212 ja BH-609. Tuote on siis tarkoitettu ainoastaan mikiksi, koska kuulokket ovat päässä. Kysymys onkin, että pysyykö äänenlaatu hyvänä näissä tuotteissa, vaikka hands free roikkuisikin paidan kauluksesta? Jos jollain on joku muu hands free, joka on toiminut hyvin tässä tarkoituksessa, olisin kiitollinen jos kertoisitte kyseisen tuotteen. Maksimi hinta tuotteelle saisi olla n.50e.
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat Bluetooth-kuulokemikrofonit

Olisinko saanut luurit sillä hintaa mikä silloin oli voimassa...?
Joo, hinta on aina se edullisempi. Eli jos hinta tilauksen jälkeen nousee saat sen alkuperäisellä hinnalla, ja jos se puolestaan laskee niin saat sen edullisemmalla.
Ilmeisesti noiden kuulokkeiden kanssa on ollut jotain toimitusongelmaa eikä VK ole saanut tilaamiaan määriä. Onneksi sen verran saivat että omani on jo postin hallussa. (ja sillä edullisemmalla hinnalla)
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat Bluetooth-kuulokemikrofonit

Nyt oli nämä 7.1 luurit rantautuneet paikalliseen Prismaan...
Olivat vielä kuormalavalla kodinkone osaston käytävällä eivätkä olleet ehtineet hyllyttämään eli hinta oli vielä täysi arvoitus...
:eek:

Tämä oli kiva tieto, täytyy toivoa , että Hämeenlinnan Prismaan tulisi näitä ennen jouluaattoa :D.
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat Bluetooth-kuulokemikrofonit

Tämä oli kiva tieto, täytyy toivoa , että Hämeenlinnan Prismaan tulisi näitä ennen jouluaattoa :D.

Nyt olivat jo hyllyssä ja hinnaksi oli asettunut 99.95 Eugenia
Siis ne 7.1 Sonylaiset luurit Prismassa...
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat Bluetooth-kuulokemikrofonit

^Tänään kävin Hämeenlinnan Prismassa katsastamassa tarjonnan. Kyseisiä kuulokkeita en vielä bongannut. Toivottavasti rantautuisi niitä pian tännekkin...:rolleyes:
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat Bluetooth-kuulokemikrofonit

Noniin, tulihan se Playstation 3 Wireless Stereo Headset vihdoin. Postinpojat oli jotain ryssiny niin viikko meni 30 kilsan toimituksessa :)
Ensivaikutelma on aika jees.

+ Huikea parannus perus telkkariääneen.
+ BF3:ssa puhe tuntu toimivan hyvin ja toi peliääni/puheääni balanssin säätö toimi hyvin.
+ Stereona äänessä oli kivasti potkua.
+ Pienen totuttelun jälkeen mukavat päässä, mutta muutaman tunnin jälkeen hiosti korvia vähän.
+ Toimii (stereona) myös tietokoneessa.
- 7.1 Virtual surround oli vähän ohkasen kuullonen, vaikkakin itse surround efekti toimi hyvin.
- Pienenpieni taustakohina.
- Vähän rimpulan tuntunen rakenne.

Sopii mun käyttötarkotukseen mainiosti. Pääasiassa käytän tota olkkarin hifistely-kotiteatteria, mutta kun tulee häätö olkkarista niin nää on makkarissa oikeen hyvät.
Ehtottomasti arvostan tota langattomuutta ja helppoa käyttöönottoa, kun ei tarvi lähteä kajoamaan pleikkarin ääniasetuksiin tai viritellä piuhavyyhtiä kun vaihtaa huonetta. Mötikkä kiinni ja virrat päälle.

-------------
Suosittelen lämpimästi. Varsinkin jos kotoota ei löydy kunnon kotiteatteria.
Kouluarvosana ehkä 8½..
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat Bluetooth-kuulokemikrofonit

Sain eilen käteeni uuden pleikkarin headsetin. En ymmärrä miksi veljeni ei kuule minun puhettani laisinkaan, vaikka kuulokeäänet toimivat kun pleikkarivalikossa niitä testailen. Myös pelissä (BF3) äänipalkki vilkkuu kun puhun, eli siis äänet pitäisi toimia, mutta ilmeisesti kukaan ei kuule kuitenkaan minua. Onko kellään tietoa, mistä tällainen voisi johtua.
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat Bluetooth-kuulokemikrofonit

Toimiiko nokian BH-104 bletooth kuuloke pleikalla?
Vastataan "tuhannennen" kerran että lähes kaikki BT-headsetit saa paritettua pleikan kanssa. Poikkeuksia tietenkin on, ja syystä tai toisesta voi käydä niin, että tuo Nokia-yksilö ei toimikaan. Voit sitten raportoida tänne. Ja infona vaan, että yleensä nämä BT-headsetit toistavat tsättiääniä. Peliäänien toistoon tarvitset erilaiset luurit (Sony on tosin tehnyt bt-versiot).
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat Bluetooth-kuulokemikrofonit

Sori jos on tyhmä kysymys, mutta pakko kysyä. Eli tilasin cdon:sta headsetin Ps3:lle: Ex-01 Bluetooth headset for ps3. Mikki on oikea mutta sitä ihmettelen, että miksi niitä on kaksi? Tarviiko molempia, vai onko toinen joku varamikki tai jtn.. Kiitos vastauksesta, jos joku on tietoinen asiasta! :)
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat Bluetooth-kuulokemikrofonit

Venom PS3 VX COMM's Elite Bluetooth

Toimii niin kuin pitääkin ainakin BF3:sen kanssa. Äänet selkeät molempiin suuntiin. Playssa tällä hetkellä 9.99e posteineen.
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat Bluetooth-kuulokemikrofonit

Noniin, tulihan se Playstation 3 Wireless Stereo Headset vihdoin. Postinpojat oli jotain ryssiny niin viikko meni 30 kilsan toimituksessa :)
Ensivaikutelma on aika jees.

+ Huikea parannus perus telkkariääneen.
+ BF3:ssa puhe tuntu toimivan hyvin ja toi peliääni/puheääni balanssin säätö toimi hyvin.
+ Stereona äänessä oli kivasti potkua.
+ Pienen totuttelun jälkeen mukavat päässä, mutta muutaman tunnin jälkeen hiosti korvia vähän.
+ Toimii (stereona) myös tietokoneessa.
- 7.1 Virtual surround oli vähän ohkasen kuullonen, vaikkakin itse surround efekti toimi hyvin.
- Pienenpieni taustakohina.
- Vähän rimpulan tuntunen rakenne.

Sopii mun käyttötarkotukseen mainiosti. Pääasiassa käytän tota olkkarin hifistely-kotiteatteria, mutta kun tulee häätö olkkarista niin nää on makkarissa oikeen hyvät.
Ehtottomasti arvostan tota langattomuutta ja helppoa käyttöönottoa, kun ei tarvi lähteä kajoamaan pleikkarin ääniasetuksiin tai viritellä piuhavyyhtiä kun vaihtaa huonetta. Mötikkä kiinni ja virrat päälle.

-------------
Suosittelen lämpimästi. Varsinkin jos kotoota ei löydy kunnon kotiteatteria.
Kouluarvosana ehkä 8½..

Kun kuulokkeet kytkee niin katkeaako samalla ääni HDMI-lähdöstä ?
Mulla pitää laittaa vahvistin jokatapauksessa päälle jotta kuva siirtyy, mutta tarviiko vahvistimesta erikseen hiljentää äänet kun pelaa kuulokkeilla ?
 
Kun kuulokkeet kytkee niin katkeaako samalla ääni HDMI-lähdöstä ?
Mulla pitää laittaa vahvistin jokatapauksessa päälle jotta kuva siirtyy, mutta tarviiko vahvistimesta erikseen hiljentää äänet kun pelaa kuulokkeilla ?
Mulla ainakin katkeaa eli ei tarvitse erikseen hiljentää.
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat Bluetooth-kuulokemikrofonit

Mulla on ongelma Steelseries Siberia V2:n kanssa. Kaikki toimii moitteettomasti, paitsi että mikki ei.. Pystyn puhumaan siihen, mutta mukana on jatkuva suhina/kahina. Mistä mahtaa moinen johtua, muilla samaa ongelmaa?

Anteeksi jos kirjoitan väärään ketjuun.
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat Bluetooth-kuulokemikrofonit

Loistavasti on kyllä nämä 7.1 toimineet, ei mitään vikaa ollut. Pientä häiriötä ottanut tuo wlan yhteys, mutta sekin on häilyvää.
 
Ylös Bottom