Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3-yhteensopivat Bluetooth-kuulokemikrofonit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kojo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PS3 yhteensopivat Bluetooth-kuulokkeet

Tuo Datelin on ehkäpä huonoin headsetti.. Se saattaa jopa katkoa PS3n ohjaimen signaalia.

Kannattaa napata ihan kunnollinen känny hands free.

Vinnie sanoi:
mitenkäs tuo Jabra 135 oikein paritetaan PS3-konsolille?

ohjeiden mukaan olen tehnyt, mutta...
Varmista että Jabra BT135 on kytketty pois päältä.
Pidä Jabra BT135-kuulokkeiden vastaus- ja lopetusnäppäintä pohjassa viiden sekunnin ajan, eli kunnes sininen valo palaa tasaisesti.
Tällöin laite on muiden bluetooth-laitteiden haettavissa.
eipä tuossa tasaisesti pala valo vaikka tekee mitä.
PS3 on nyt kolmatta kertaa hakemassa laitetta 15 minuutin pituisella haulla.

turhauttavaa ja minä kun luulin pääseväni johdoista :rolleyes:

joo-o, pari tuntia nyt yhteensä haettu Jabraa, eikä löydy. :mad:

Taajuus sanoi:
Yksi ääni lisää Sony Ericson HBH-PV700.

Päivititetään hieman tilannetta, eli Motorstormin kanssa on ongelmia. Kummallinen sinänsä, sillä luurista kuuluu kisan aikana staattista kohinaa ja jopa höpöttäessä ruudulla on ikoni joka vilkkuu puheen merkiksi. Kenenkään puhetta en kuitenkaan kuule, eikä ilmeisesti kukaan muu minun.

Tuntuu kuitenkin enemmän Motorstormin ongelmalta, kuin headsetin. Warhawkin kanssa headset toimii kuin unelma.

Vinnie sanoi:
joo-o, pari tuntia nyt yhteensä haettu Jabraa, eikä löydy. :mad:
aika outoa... itsellä tuo paritus onnistui kun laittoi ps3:sen ensin etsimään laitetta ja sen jälkeen painoin bt135:sen nappia kokonaan off-tilasta sen viisi vai kymmenen sekuntia. heti löytyi pari

sainkin tuon toimimaan, piti vain buutata PS3 välissä, mutta ilmeisestikään puheestani ei saa mitään selvää (warhawk), äijät kyllä kovastikin huutelivat etttä jotain kuuluu, mutta selvää ei saa (volumet max-min) :(

Vinnie sanoi:
mitenkäs tuo Jabra 135 oikein paritetaan PS3-konsolille?

ohjeiden mukaan olen tehnyt, mutta...

eipä tuossa tasaisesti pala valo vaikka tekee mitä.
PS3 on nyt kolmatta kertaa hakemassa laitetta 15 minuutin pituisella haulla.

turhauttavaa ja minä kun luulin pääseväni johdoista :rolleyes:
Pidät vaan sitä nappia pohjassa niin kauan että se valo jää siihen palamaan, eikä vilkkumaan.
Näin ainakin itsellä toimi...

MP4-18 sanoi:
Ostin tällaisen PS3 bluetooth headsetin. Ongelmana vain että äänenlaatu muille henkilöille on heikko ja headset ottaa kaiken taustahälyn jääkaapista lähtien huolimatta siitä että mikin äänentaso olisi 1 tasolla. Onko muilla ollut vastaavia ongelmia kyseisen mikin kanssa. Voice chatissähän ei ole suinkaan tarkoitus kiduttaa muita henkilöitä. Ja onkohan näissä bluetooth-headseteissa millaisia eroja, että saisiko asian korjattua vaihtamalla headsettia. Sen verran helpompi langalliseen malliin verattuna että mielelläni pysyisin bluetoothissa jos asian saa korjattua.
Kysyn nyt vielä että onko mikrofonin ottama kohina ja taustahäly normaalia noissa bluetooth headseteissa vai ostinko vain väärän bluetooth headsetin? Muuten joudun turvautumaan letkulliseen :confused:

Toimiiko Jabra 135 vai ei? Vähän eri infoa saanu eri sivuilta.

ramse sanoi:
tarkoittanet Jabra BT135-mallia?

tuo em. setti ainakin toimii moitteetta ;)

ramse sanoi:

Jabra Bt-135 löytyy myös Warhawk paketista, eli luulisi toimivan.

tuli testattuu nokian hs-3w langaton heaset motorstormissa ei toiminut mutta fall of menissä toimi ihan hyvin, äänet kuulu hyvin ja ps3 tunnisti laitteen ongelmitta.

Kuis tuo Jabra Bt-135 toimii, täytyykö siinä painasta nappia kun puhuu vai onko se koko ajan valmis puheeseen. Mullon tuo mutta en ole oikein päässyt testaa sitä kunnolla, kuulen kyllä puheen mutta en ole varma kuuleeko kukaan mua.

Mikä noista on varma ja sopuhintanen ? Ja saako noita haettuu iha gigantista vaikka ?

Trippe117 sanoi:
Kuis tuo Jabra Bt-135 toimii, täytyykö siinä painasta nappia kun puhuu vai onko se koko ajan valmis puheeseen. Mullon tuo mutta en ole oikein päässyt testaa sitä kunnolla, kuulen kyllä puheen mutta en ole varma kuuleeko kukaan mua.
Se riippuu pelistä että pitääkö painaa jotain nappia puhuakseen vai onko linja koko ajan auki.
Esim. Warhawkissa täytyy painaa vasenta tattia puhuakseen kun taas esim. Vegasissa linjat on koko ajan auki...

Vinnie sanoi:
tarkoittanet Jabra BT135-mallia?

tuo em. setti ainakin toimii moitteetta ;)
Juu tota just. Mulla ei PS3 löydä edes sitä. Mites siinä pitää tehä et löytyy?

ramse sanoi:
Juu tota just. Mulla ei PS3 löydä edes sitä. Mites siinä pitää tehä et löytyy?
1) Paina Jabrassaa olevaa nappia pohjassa 20 sekuntia (tai) kunnes sininen valo palaa tasaisesti.
2) Mene PS3-konsolin Asetukset-valikkoon, siellä ja rekisteröi Bluetooth-laite.
3) Kun kone löytää Jabran, se kysyy salasanaa joka on 0000, syötä salasana ja paina ok.
4) Käynnistä PS3 uusiksi.
5) Kun haluat käyttää Jabraa, mene Asetukset > Lisälaiteasetukset > Audiolaitteiden asetukset ja valitse yhdistä
(ennen yhdistämistä paina Jabran nappia pohjassa niin kauan että vilkkuu säännöllisesti!)

Tämän jälkeen toimii, aina kun haluat käyttää sitä toimi kohdan 5 mukaan.
En tiedä toimiiko suoraan kun nappaa Jabraan virran päälle, itse teen noin.

Vinnie sanoi:
1) Paina Jabrassaa olevaa nappia pohjassa 20 sekuntia (tai) kunnes sininen valo palaa tasaisesti.
2) Mene PS3-konsolin Asetukset-valikkoon, siellä ja rekisteröi Bluetooth-laite.
3) Kun kone löytää Jabran, se kysyy salasanaa joka on 0000, syötä salasana ja paina ok.
4) Käynnistä PS3 uusiksi.
5) Kun haluat käyttää Jabraa, mene Asetukset > Lisälaiteasetukset > Audiolaitteiden asetukset ja valitse yhdistä
(ennen yhdistämistä paina Jabran nappia pohjassa niin kauan että vilkkuu säännöllisesti!)

Tämän jälkeen toimii, aina kun haluat käyttää sitä toimi kohdan 5 mukaan.
En tiedä toimiiko suoraan kun nappaa Jabraan virran päälle, itse teen noin.
Jees nyt toimii. Kiitos.

FägiZ sanoi:
Mikä noista on varma ja sopuhintanen ? Ja saako noita haettuu iha gigantista vaikka ?
Siis Gigantista saa haettua. Itse hain Gigantista Insmatin HS200 ja hyvin toimii, hintaa kertyi 19,90e. Ja mikki on toiminut loistavasti.

Nyt vähän helppiä tänneppäin.. Jabra BT135 on, mutta taustahäly on kauhea! En kuule toisten puheita, eikä muut kuule mua. Helppiä :confused:

Ylös Bottom