Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3-yhteensopivat Bluetooth-kuulokemikrofonit

Vastaus: PS3-yhteensopivat Bluetooth-kuulokemikrofonit

Joopa joo, mun moka.

En ollut valinnut eurot sieltä yläkulmasta.

Ymmärsin väärin ton ohjetekstin:

Items priced in pounds can only be delivered to UK addresses.
Items priced in euros can only be delivered to European addresses outside the UK.


Luulin että se automaattisesti laittaa eurot niihin tuotteisiin mitkä voi ostaa UK:n ulkopuolelle.

No hyvä näin, saan sitten tilattua ne giotecin triggerit samalla 3.99€ versus verkkokaupan 9.90€.
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat Bluetooth-kuulokemikrofonit

Blahdvd.com näyttää myyvän kans edukkaasti sonyn omaa 21.36€ + posti. Postimaksusta en tosin tiedä?
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat Bluetooth-kuulokemikrofonit

Blahdvd.com näyttää myyvän kans edukkaasti sonyn omaa 21.36€ + posti. Postimaksusta en tosin tiedä?

Näyttäisi olevan tuolle: Shipping: £4.99. Kyseinen kauppahan veloittaa aina punnissa. Itse tuotteen hintahan punnissa on 17,95, joten kokonaishinnaksi tulee 22,94£, joka taasen on pikkasen reilut 25€.
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat Bluetooth-kuulokemikrofonit

Jos tilaisin tuon Sonyn virallisen mikin play.comista 25€, niin kauankohan sen saapuminen kestäisi?
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat Bluetooth-kuulokemikrofonit

Iltaa kaikille.

Ajattelin ostaa bluetooth-kuulokkeet pleikkarin kaveriksi, kun muita häiritsee meikäläisen pelaaminen. Oiskos teillä mitään vinkkiä minkälaiset kuulokkeet sopisi ihan normaaliin pelaamiseen. Mikkiä ei tarvitse olla koska en harrasta sosiaalista pelaamista. Kiitoksia.
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat Bluetooth-kuulokemikrofonit

Moi!

Onks muilla ollut ongelmia ps3 official headsetin kanssa. Mun ei mene päällä ja jos sen laittaa lataukseen niin punainen mute nappi vilkkuu hetken ja sammuu. :confused:

Onko kenelläkään kokemusta takuuasioista play.comin kanssa? Ajattelin ottaa yhteyttä play.comiin mutta en löytänyt sivuilta osoitetta johon laittaa meiliä.
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat Bluetooth-kuulokemikrofonit

Onks muilla ollut ongelmia ps3 official headsetin kanssa. Mun ei mene päällä ja jos sen laittaa lataukseen niin punainen mute nappi vilkkuu hetken ja sammuu. :confused:
Entä mitä tapahtuu, jos kytket USB-johdon suoraan siihen headsetiin?
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat Bluetooth-kuulokemikrofonit

Entä mitä tapahtuu, jos kytket USB-johdon suoraan siihen headsetiin?

Kun laitan usb-johdon suoraan kuulokkeeseen niin mute napin punainen valo vilkkuu hetken ja sitten sammuu. Olen yrittänyt painaa power nappia pitkään pohjassa ja ei mitään elämää.
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat Bluetooth-kuulokemikrofonit

Mitä TODELLA HALPAA handsfreetä voisitte suositella pelikäyttöön?
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat Bluetooth-kuulokemikrofonit

Kun laitan usb-johdon suoraan kuulokkeeseen niin mute napin punainen valo vilkkuu hetken ja sitten sammuu. Olen yrittänyt painaa power nappia pitkään pohjassa ja ei mitään elämää.
Heh, nyt sama tapahtui omalle viralliselle BT-headsetilleni. Mutta aikansa asiaa ihmeteltyäni löysin ratkaisun ongelmaan. Eli käy poistamassa kyseinen laite kokonaan Bluetooth-laiteasetuksista, sammuta headset pitämällä virtanappia pitkään pohjassa, ja lopuksi yhdistä headset suoraan Pleikkariin USB-kaapelilla. Tuossa vaiheessa omalla kohdallani ruutuun lävähti Register completed -teksti, ja kuulokemikki siirtyi taas elävien kirjoihin.

PS. Tuota kannattaa kokeilla myös muilla kuin Sonyn omalla headsetillä sillä pienellä erotuksella, että USB-letkulla liittämisen sijaan käyttää ihan normaalia Bluetooth-parittelua (eli samaisesta BT-valikosta valitse Register new device).
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat Bluetooth-kuulokemikrofonit

Täällä kanssa on kilahtanut moinen Sonyn headsetti. Virta ei vain kytkeydy päälle vaikka sen laittaisi mukana tulevaan cradleen jossa sen tulisi toimia aina.
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat Bluetooth-kuulokemikrofonit

Hei

Tuli sitten hankittua toi MW2 (kauhea pakko-ostos, kaupan edessä jonon ensimmäisenä:D), niin tarttis löytää halpa ja hyvä headset. Vai meneekö tässäkin niin, että köyhällä ei ole varaa ostaa halpaa?

Oon tässä pakollisen tauon aikana selaillut nettiä, ja tullut siihen tulokseen että kuulokkeiden pitäisi istua päähän normaalien kuulokkeiden tavoin, ja näyttää suurinpiirtein tältä. Tarkoitus olisi, että telkkarin äänet voisi pistää kokonaan pois, ja pelin omat äänet toisten pelaajien puheet, räjähdykset jne. tulisivat kuulokkeista.

Aivan sama onko langaton vai langallinen, olisihan toi langaton tietenkin vaivattomampi.


Hintahaarukaksi mietin alkuun 50e, mutta ei tunnu sillä oikein löytyvän joten max. saa maksaa ~70e. Tosin pakko kai siitäkin on joustaa, jos tilanne käy tukalaksi.:eek:

Ei mitään 120e taticceja kuitenkaan.

xtatic_digital.jpg
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat Bluetooth-kuulokemikrofonit

Hei tarttisin vähän selvennystä. Eilen pelasin kavereiden kaa MW2 ja ne sanoivat et mun mikist kuuluu niinku popkornit paukkuu vaikka en puhunut mitään enkä päästänyt pihaustakaan,jopa pidätin hengitystä niin mikin kuva näky edelleen. Mistäköhän mahto johtua oliko se bugi vai mikä:confused:
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat Bluetooth-kuulokemikrofonit

Akku vähissä, liian kova mikkisenssi, liian kova mikkivolume (alkaa kiertään kuulokkeen kohina mikkiin), liian kaukana pleikkarista, jokin häiriölähde pelipaikan lähellä, paska mikki. Valitse noista. :)

Huomasin että ainakin TheHutissa on myynnissä halvalla 360:lle tarkoitettua MW2-kaulamikkiä jonka luulisi saavan piuha-adapterilla+usb-äänikortilla pleikkaankin kiinni. Mikki näyttää tarpeeksi laadukkaalta ja kuulokekin tarpeeksi pieneltä että toimii myös kuppikuulokkeiden kanssakin.
 
Ylös Bottom