Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3-yhteensopivat Bluetooth-kuulokemikrofonit

Vastaus: PS3-yhteensopivat Bluetooth-kuulokemikrofonit

Kiertäkää Nokian BH-501 kuulokkeet kaukaa. Niissä on suunniteluvirhe, joka johti koko mallin markkinoilta poisvetoon. Kuulokkeen muovinen sanka katkeaa, kun sen laittaa korville. Itsellä hajosi päivän käytön jälkeen. Ostakaa mielummin BH-503:set. Sama hinta, tuhat kertaa kestävämpi rakenne.
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat Bluetooth-kuulokemikrofonit

Kiertäkää Nokian BH-501 kuulokkeet kaukaa. Niissä on suunniteluvirhe, joka johti koko mallin markkinoilta poisvetoon. Kuulokkeen muovinen sanka katkeaa, kun sen laittaa korville. Itsellä hajosi päivän käytön jälkeen. Ostakaa mielummin BH-503:set. Sama hinta, tuhat kertaa kestävämpi rakenne.

Aijaa, mulla on n. vuoden ollu BH-501 eikä mitään vikaa. Sulle on sattunu joku maanantaiversio.
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat Bluetooth-kuulokemikrofonit

itellä nokian BH-900 ja toimii loistavasti! suosittelen;)
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat Bluetooth-kuulokemikrofonit

Moi!

Onko kokemuksia Celly BH4 bluetooth headsetistä PS3 pelikäytössä? ;)

Toimiiko vai kannattaako hankkia jokin muu parempi tuote?

Tena
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat Bluetooth-kuulokemikrofonit

Aijaa, mulla on n. vuoden ollu BH-501 eikä mitään vikaa. Sulle on sattunu joku maanantaiversio.

Hehheh, nyt sitten mullakin hajosi toisen puolen sanka reilun vuoden jälkeen. Teippasin sen ja nyt on kuin uusi.
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat Bluetooth-kuulokemikrofonit

Katselin tossa noita headsettejä ps3:elle ja sopivaan hintaluokkaan osui ainaki tollasia. Onko kenelläkään kokemuksia, että onko noista mihinkään ja mikä näistä kolmesta olisi paras ?

Mad Catz Bluetooth: MAD CATZ PS3 BLUETOOTH HEADSET - 27.90e - PS3 - Puolenkuun Pelit

Datel Bluetooth: Bluetooth Wireless Headset PS3 -Datel - 29.90e - PS3 - Puolenkuun Pelit

Datel Headset: Datel Gaming Headset PS3 - 29.90e - PS3 - Puolenkuun Pelit
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat Bluetooth-kuulokemikrofonit

Moi!

Onks muilla ollut ongelmia ps3 official headsetin kanssa. Mun ei mene päällä ja jos sen laittaa lataukseen niin punainen mute nappi vilkkuu hetken ja sammuu. :confused:

Onko kenelläkään kokemusta takuuasioista play.comin kanssa? Ajattelin ottaa yhteyttä play.comiin mutta en löytänyt sivuilta osoitetta johon laittaa meiliä.

Mul on ihan sama ongelma ps3 official headsetin kanssa myös. Oon testannu headsettii myös kaverin konsolis mut ei ollu mitää muutosta joten mikä avuksi:mad:
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat Bluetooth-kuulokemikrofonit

Listataan seuraavat asiat:
Merkki: insmat
Malli: TP1
Toimiiko: Toimii
Muuta infoa: Ei mitään ongelmia vielä havaittu, connectaamisessa ensimmäistä kertaa voi olla vaikeuksia löytää laitetta, mutta tämän jälkeen toiminut moitteettomasti.
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat Bluetooth-kuulokemikrofonit

Mikäköhä vikana ku tämä pleikkari sanoo vaa että haetaan. Eikö jossai välis pitäs tulla jtn esim haku epäonnistui. Eikä löydä kuuloketta ei. Rupes jo vähä vituttaa ku 40e kuuloke eikä kuitteja tai mitää... En usko että kuulokkeessa siis vika vaan pleikassa, mutta onko muilla ilmenny samaa. Apua otetaan vastaa. Voipi olla korjaajat nääs tiukasa näi joulun pyhinä...
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat Bluetooth-kuulokemikrofonit

En usko että kuulokkeessa siis vika vaan pleikassa, mutta onko muilla ilmenny samaa. Apua otetaan vastaa.
Auttaisi, jos kertoisit, mistä kuulokemikrofonista on kyse. :) Jos se on se PS3:n virallinen, kytke se Pleikkariin USB-kaapelilla, niin paritus tapahtuu automaattisesti. Älä siis laita headsetiä siihen lataustelineeseen, vaan kytke se mini-USB-liitin headsetin Power-nappulan "yläpuolella" olevaan USB-liittimeen. (Se on sellaisen pienen lipareen takana piilossa.)
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat Bluetooth-kuulokemikrofonit

Uhh... item no: 8860, ei oo tässä muuta itse kuulokkeessa, ja paketissakaa mitää erikoisempaa lue. vaan toi 8860. Voin pistää kuvan jos auttaa.
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat Bluetooth-kuulokemikrofonit

Onkos kukaan huomannut milloin tuonne mikin audio-asetuksiin on tullut äänikierronvähennys toiminto (echo cancellation)? Kolmiosta valitsee Settings kun ei ole pelit päällä.
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat Bluetooth-kuulokemikrofonit

Heh tosiaan kiitoksia vaan. Idiootti kun olen nii jätin sitte lukematta että sitä pitää painaa ekalla kerral extra pitkään pohjaa. :D Kiitti tästä. Syitä miks pätkii/kuuluu huonosti yms?
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat Bluetooth-kuulokemikrofonit

Syitä miks pätkii/kuuluu huonosti yms?
Pelin huono voice chat -koodi, liian hitaat internet-yhteydet, muita samalla radiotaajuudella toimivia laitteita (esim. muut BT-laitteet, langattomat kuulokkeet), itse laitteen huono laatu, auringonpilkut... Mahdotonta antaa yksiselitteistä vastausta, ja varsinkaan korjausta tilanteeseen.
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat Bluetooth-kuulokemikrofonit

Juu eipä mitää. Toimii hyvin kaverin kanssa puhuessa, eikä mulla suurempaa intoo ookka ruveta jeespliisverimatsia solkkaamaankaan.
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat Bluetooth-kuulokemikrofonit

Juu eli tänään sain tuon Sonyn oman BT headsetin, mutta en saa sitä yhdistettyä Pleikkariin. Kiinnittänyt USB-johdon suoraan siihen headsettii (enkä siihen latauspalikkaan) ja tehnyt kaikki. Laite näyttää, että se on kiinni mut sitten kun menen painamaan rekisteröi laite niin se alkaa etsiä laitetta eikä löydä mitään. ??
 
Ylös Bottom