Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3-yhteensopivat kuulokkeet + USB-äänikortit

Vastaus: PS3-yhteensopivat kuulokkeet + USB-äänikortit

Tuolla on keskustelua dss:stä
Turtle Beach Earforce DSS Review & Unboxing - Major League Gaming Forums

Eli ilmeisesti saa kiinni mutta siinä ei ole chat volume säätöä,koska ne on suunniteltu sellaisiin kuulokkeisiin joissa on itsessään tuo namiska. (korjatkaa jos olen väärässä)

Mutta äänen laatu on kuulema loistava.
(the sound quality of the DSS surround sound is great. Like Steggy said, it sounds exactly like the MixAmp. There is no difference at all when you're comparing the sound quality.)
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat kuulokkeet + USB-äänikortit

Ilman tuota Chat voice ominaisuutta olen jo Trittoineiden kanssa oppinut elämään.
Pitää varmaan tuohon MixAmppiin kuitenkin kallistua.
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat kuulokkeet + USB-äänikortit

Laitoin myyjälle viestiä, toivottavasti ei ole samanlainen kusettaja kun eka kaveri joku sitten vei mun rahat kun olin ostamassa Tritton AX 720 Black Opseja. Sekin myyjä oli britanniasta. :D Siinä olis sitten sama setti kun sun tulema, vain satasen halvemmalla ;)
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat kuulokkeet + USB-äänikortit

Ainut vaan, että hän ei taida lähetellä ulkomaille.

Kyllä ne lähettää, kun vain kysyy kohteliaasti.
Kokemuksesta lähinnä nuo rajoitukset on laitettu karsimaan afrikan-pojat pois.
Tietysti voin olla tässä nimenomaisessa tapauksessa väärässäkin. Kysymällähän se selviään.
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat kuulokkeet + USB-äänikortit

Laitoin myyjälle viestiä, toivottavasti ei ole samanlainen kusettaja kun eka kaveri joku sitten vei mun rahat kun olin ostamassa Tritton AX 720 Black Opseja. Sekin myyjä oli britanniasta. :D Siinä olis sitten sama setti kun sun tulema, vain satasen halvemmalla ;)

Etkö maksanut paypallilla? Eikös sen pitäisi juuri suojata ostajan rahat??
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat kuulokkeet + USB-äänikortit

Pitäisi mutta Ebaylla eikä Paypalilla ollut kuulemma todisteita huijarista ? :confused: Ihmettelen suuresti, että miten ei tuommosta voi saada kiinni, kun ei siltä lähetyskoodiakaan löytynyt. Nojoo...
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat kuulokkeet + USB-äänikortit

Toivon että saatte kuulokkeet tilattua jimmsistä.
Muutoman päivän ovat qpadin kuulokkeet olleet testi käytössä ja olen todella tyytyväinen niihin.

Johdotukset/ääniasetukset mixampissa (ps3-vahvistin-tv-kuulokkeidenvahvistin) tuottivat hetken harmaita hiuksia kunnes kaikki loksahti paikoilleen. Ongelma lähinnä oli siinä etten jaksa aina pleikan asetusista muuttaa optisen ja hdmi äänen ulostuloa,ilman äänen laadun heikentymistä.(moni ulostulolla ääni lähetetään aina heikomman mukaan) Nyt saan tv:n kaukosäätimestä vaihdettua ulostulon, kaiutimet /kuulokkeet.

Pelaamisen laatu on noussut roimasti, Flaspoint dr:ää (lähinnä uutta versiota lämmitellessä) olen nämä päivät hakannut ja peli tuntuu aivan uudelta, kaikki osa-alueet pelaamisessa ovat nousseet 100% näinä päivinä. Pitää varmaan kaivaa bf2 naftaliinista ja testaa millaista jälkeä siinä tulee.

Sen verran innoissani uusista kuulokkeista olen, että tilasin nahkaiset korvasuojukset veluuristen rinnalle. JMoney Audio
"Kalliiksi" tuli varsinkin kun hinnat ovat nousseet sivuilla ilmoitetuista.
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat kuulokkeet + USB-äänikortit

Jimms ei lähetä kuulokkeita virheellisellä 68€ hinnalla vaan 299€ hintaa. Jo tilanneille hinta on 250€
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat kuulokkeet + USB-äänikortit

Onkohan ollut jo ketjussa aiemmin:

Sony Ericsson Aino puhelimen MH100 Bluetooth palikka toimii PS3: kanssa.

Tämähän on siitä kätevä, että tuossa palikassa on normi 3,5mm plugi, joten saat tungettua vaikka mitkä kuulokkeet tuohon. Sitä en tiedä myydäänkö tuota MH100 palikkaa erikseen. Palikan lataus vaatiin sen telakan (en ainakaan itse tiedä muuta tapaa ladata).

Tuli tuota yhdistelmää testattu 16.4.11 Dungeon Hunter Alliancen verkkomätössä (kuulokkeena mulla taisi olla Bigbenin DSi setin mukana tulleet nappikuulokkeet).

Verkkokaupan 9,90e BT toiminee myös PS3 kanssa, tätä tosin en ole pelissä testannut, mutta paritus onnistui ja PS3 löytää laitteen.
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat kuulokkeet + USB-äänikortit

Turtle beachilta on ilmestynyt langattomat kuulokkeet jenkkien päästä. Euroopassa julkaisua on vasta toukokuussa, mutta esim. ebaysta näitä saa tänne meille. Itselleni saapui juuri tänään yhdet ja hintaa tuli 199e kuluineen. Ei ilmeisesti jäänyt tulliin kun ovat jo kotiinkuljetusta koittaneet tänään.

PS3 Wireless Headset Dolby 7.1 Surround Sound | Ear Force PX5 | Turtle Beach

Kuulokkeet ovat melkoisen monipuolisesti säädettävät ja tuolta sivuilta review kohdasta löytyy mm. Ears On: Turtle Beach PX5 | Gaming News and Opinion at TheSixthAxis.com arvio. Tässä vielä video, josta itse kuulokkeet bongasin.

[video=youtube;MPWYoN3ImuM]http://www.youtube.com/watch?v=MPWYoN3ImuM[/video]
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat kuulokkeet + USB-äänikortit

Logitech F540-setti on täällä ollut käytössä nyt parisen vko ja edelleen olen kuulokkeisiin erittäin tyytyväinen. Äänenlaatu on miusta langattomiksi kuulokkeiksi, etenkin tähän hintaan (tais olla n. 120 € toimitettuna), erinomainen. Oman puheen näissä todellakin kuulee omista kuulokkeista eikä sitä saa poistettua millään säädöllä. Tämän vuoksi eivät sopine kaikille. Miusta tuo ei ole ainakaan negatiivinen ominaisuus.Suosittelen edelleen!
 
Jimms ei lähetä kuulokkeita virheellisellä 68€ hinnalla vaan 299€ hintaa. Jo tilanneille hinta on 250€

No voi prkl. Jos olisi oma tilaus kyseessä pistäisin ihan kiukulla asian eteenpäin. Ei mikään firma keksi omia sääntöjä,jos lakipykälät sanoo muuta.

Edit.
kuluttajasuojalaki ei näköjään pysty pakottamaan liikettä toimimaan sääntöjen puitteessa, vain antamaan ohjeita.
Tietysti sitä kautta pystyisi varmastikkin sovittelemaaan asian myyjä liikkeen kanssa.

Fmix

Nuo px5:t vaikutti arvostelun perusteella ihan hyviltä,pistä omakohtainen arvostelu kun olet päässyt testailemaan niitä.
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat kuulokkeet + USB-äänikortit

Mikkisoftan LifeChat LX-3000 toimii PS3:sessa. Ainut vain että nuissa korvakupeissa on joku ulkoisen melun vaiennin joten peliääniä ei kuule kunnolla.
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat kuulokkeet + USB-äänikortit

Kuutee, Ei ollut mikään ylläri että tuo Jimms ei saa noita kuulokkeita toimitettua. Oikeuteen asti saa asian viedä, että tuosta joku päätös tulisi. Ei osteta sitten.
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat kuulokkeet + USB-äänikortit

Taas kerran, jos pidät kuulokkeista jotka tuntuvat kevyiltä päässä ( ei niin hyvät äänet ) ota Trittonit ja jos taas pidät muhkeista ja painavista kuulokkeista paremmilla äänillä, ota Turtle Beachit.

Voisitko tarkentaa äänenlaadullisia eroja näistä? Nyt käsitän kommenttisi suunnilleen tasolle "tukevammista ja painavammista luureista tulee enempi pasoooooo", jolla taas ei ole äänenlaadun kanssa paljoakaan tekemistä.




Itse olen ehkä kallistumassa Tritton 180:sten puoleen, kiinnostais vaan tietää että astunko äänenlaadullisesti lantakasaan verrattuna esim nykyisiin Koss PortaPro jotka saa kyllä BTHF:n kanssa värkättyä toimivaksi "headsetiksi". (bassotuuttarithan nuokin on kultakorvien mielestä, takuuvarmasti absoluuttiselta äänenlaadultaan paremmat kuin F41lt4l33t1t, olivat hifi-mediassa kuitenkin aika pitkään halpaluurien referenssin asemassa)

Välttämättä en mitään "askelkuulokkeita ole hommaamassa, vaan "all-roundereita" myös muuhun käyttöön.

Tritton AX-180:t vissiin saa breakout-kaapeliensa ansiosta myös mobiilivehkeisiin 3,5mm jakkiin kiinni? Manuaalin kuvat eivät ihan kavaltaneet soveltuvuutta yleisempäänkin käyttöön, breakoutista on juttua, mutta ei kunnon kuvaa.

Voisiko joku AX-180:t omistava kuvailla paremmin noita kaapelinpäitä ja ääntä musiikkikäyttöäkin ajatellen?
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat kuulokkeet + USB-äänikortit

Paha noista äänenlaaduista sanoa, kun ei ole paljoa tullut käytettyä noita. Beachejä olen kaverilla hetken käyttäneet ja tuntuivat aika kevyiltä ( ei painavat ) ja periaatteessa rihveleiltä, kun olen tottunut raskaisiin kuulokkeisiin.

Noita 180 kuulokkeita on kaveri EliazOwnaz sen verran kehunut että kyllä sieltä ne askeleetkin kuuluu. Basso on tietysti heikompi kun noissa 4 kaiuttimen surround luureissa, mutta uskon että ajavat asiansa puhelimen ja pleikkarin kanssa.

Jimms sanoo, että noissa on 2x 3.5mm piuhat + usb, mutta en pysty sanomaan että vaatiiko tuon USB kaapelin virran toimimaan, vai toimiiko esim vain mikki sillä. Kerrottakoon joku ken omistaa kyseiset kuulokkeet / laita viestiä esim. Jimmssille tai jollekkin toiselle myyjälle.


ja muuten, tuolla keveydellä en tarkoittanut ettei kevyet kuulokkeet voisi olla hyvät, vaan että kun nuo ovat niin löysähköt ja väljät niin äänenlaatu laskee.
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat kuulokkeet + USB-äänikortit

Logitech F540-setti on täällä ollut käytössä nyt parisen vko ja edelleen olen kuulokkeisiin erittäin tyytyväinen. Äänenlaatu on miusta langattomiksi kuulokkeiksi, etenkin tähän hintaan (tais olla n. 120 € toimitettuna), erinomainen. Oman puheen näissä todellakin kuulee omista kuulokkeista eikä sitä saa poistettua millään säädöllä. Tämän vuoksi eivät sopine kaikille. Miusta tuo ei ole ainakaan negatiivinen ominaisuus.Suosittelen edelleen!

ootsä tosissas? kuulet omaan puheen kuulokkeista eikä se sua häiritse? jaaha. Ja jos tollasta ei saa pois niin ei voi sanoa kun, että on paskat kuulokkeet.
 
Ylös Bottom