Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Onko olemassa jotain Memory Stick DUO- adapteria jonka saisi USBn kautta kytkettyä 40GB PS3:seen?
Bluetoothilla toimiva Logitech diNovo Edge (sis. hiirenä toimivan "kosketuslevyn") on toiminut kaiken kanssa aivan mahtavasti.Onko kokemuksia langaton näppi + hiiri yhdistelmistä ps3:lla? toimiiko esim. COD4:ssa ongelmitta?
Onko kokemuksia langaton näppi + hiiri yhdistelmistä ps3:lla? toimiiko esim. COD4:ssa ongelmitta?
Äänenlaatu on parempi ku miun nokia bh-200:ssa ja tällä hetkellä toiminu kaikissa peleissä missä on puhetuki ollutOnkos kellään kokemuksia tästä äänenlaatu ja toimivuus ylipäätään kiinnostais. Pitäis vissiin olla ihan laadukaat, kun on logitechin valmistamat.
Itse asiassa PS3 tukee suoraan tiettyjä Epsonin USB-tulostimia. Tuettujen tulostimien listan löydät täältä.Luuleeko joku muuten oikeasti että joku tulostin toimisi ps3:ssa ? Ehkä siinä tapauksessa jos Linux on asennettuna, mutta ei nyt vakiona sentään.
Logitech Ultra-Flat Keyboard maksoi itselläni 19 euroa (nouto), samasta puljusta Logitech Pilot Optical Mouse 19 euroa (nouto).tai jos joku tietää halvalla( = korkeintaan 30e posteineen) langallisen usb näppiksen ja rotan joka varmasti toimii niin olen kiitollinen.
Logitech Ultra-Flat Keyboard maksoi itselläni 19 euroa (nouto)
Itse asiassa PS3 tukee suoraan tiettyjä Epsonin USB-tulostimia. Tuettujen tulostimien listan löydät täältä.