Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3-yhteensopivat USB-lisälaitteet

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jiikax
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PS3 yhteensopivat USB-lisälaitteet

Logitech mx air toimii loistavasti, on olohuoneessa tykki käytössä aivan ehdoton, ja sopii dinovo edgen kanssa yhteen.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PS3 yhteensopivat USB-lisälaitteet

Toimivatko ihan perus-Logitechin headsetit (hintaluokka: 15-30) pleikkarilla, vaikka niissä lukee, että toimii ainakin windowsilla? Itse olen semmoisen hankkimista miettinyt, mutta en ole vielä epätietoisuudessani uskaltanut :P
 
Vastaus: PS3 yhteensopivat USB-lisälaitteet

Kyllä ne USB- versiot tosiaan toimii, mutta kuulet niistä sitten vain muitten puheet et peliääniä. Eli kannattaa ottaa sellaiset missä on vain kuuloke yhdelle korvalle, jotta kuulee myös peliäänet. Tässä on PS3:lle suunniteltu USB mikki.
 
Vastaus: PS3 yhteensopivat USB-lisälaitteet

Kyllä ne USB- versiot tosiaan toimii, mutta kuulet niistä sitten vain muitten puheet et peliääniä. Eli kannattaa ottaa sellaiset missä on vain kuuloke yhdelle korvalle, jotta kuulee myös peliäänet. Tässä on PS3:lle suunniteltu USB mikki.

Tarkoitatko siis, että muiden pelaajien äänet kuuluvat headsetistä, mutta peliäänet television kaiuttimista? Vai eikö peliääniä kuulu ollenkaan :O
 
Vastaus: PS3 yhteensopivat USB-lisälaitteet

Tarkoitatko siis, että muiden pelaajien äänet kuuluvat headsetistä, mutta peliäänet television kaiuttimista? Vai eikö peliääniä kuulu ollenkaan :O

Headset on vain pelaajien välistä yhteydenpitoa varten, joten kuulokkeesta kuuluu vain pelaajien puhetta. Itse peliäänet kuuluvat tavallisesti televisiosta.
 
Vastaus: PS3 yhteensopivat USB-lisälaitteet

Kyllä ne USB- versiot tosiaan toimii, mutta kuulet niistä sitten vain muitten puheet et peliääniä. Eli kannattaa ottaa sellaiset missä on vain kuuloke yhdelle korvalle, jotta kuulee myös peliäänet. Tässä on PS3:lle suunniteltu USB mikki.

Tuollainen löytyy itseltäkin, Prismassa päivän hinta 29.90. Erittäin hyvä ja kirkas ääni, ja toinen korva paljaana että peliäänet kuulee mukavasti samalla. Suosittelen lämpimästi.
 
Vastaus: PS3 yhteensopivat USB-lisälaitteet

Tällaisen latausaseman tilasin, tuolta kyseisestä kaupasta.

Muuten ihan hienot valot ja kaikki, muttei lataa ohjaimia :p Pitänee ottaa yhteyttä kaupan asiakaspalveluun. Ei kyllä tuotteen hintakaan (12e) paljoa laadun takana seisoskele.

EDIT: Vai toimiiko sittenkin? Olen antanut ohjaimien olla laturissa nyt about 18 tuntia, kummatkin ohjaimet päällä. Akkua ei ole kulunut yhtään kummastakaan, wau :o Pitänee silti ottaa yhteyttä tonne asiakaspalveluun...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PS3 yhteensopivat USB-lisälaitteet

Minun Microsoftin näppäimistö, sekä hiiri toimivat moitteetta Playstation 3:lla.
 
Vastaus: PS3 yhteensopivat USB-lisälaitteet

saako nokian 6131 kännykästä siirrettyä tiedostoja jollain tavalla pleikkaan usbin kautta.
 
Vastaus: PS3 yhteensopivat USB-lisälaitteet

saako nokian 6131 kännykästä siirrettyä tiedostoja jollain tavalla pleikkaan usbin kautta.

Sulla pitää olla oikeanlainen usb-piuha puhelimeen ja sitten tökkäät sen piuhan pleikkariin kii ja valitset puhelimesta "Tiedostojen siirto" tms. Toimii vain jos sinulla on muistikortti puhelimessa. Voit myös ostaa usb-muistikortti adapterin ja sillä siirtää tiedot.
 
Vastaus: PS3 yhteensopivat USB-lisälaitteet

Mikäs nyt olis semmonen pätevä kuuloke setti josta sais peli- ja chat äänet kuulokkeista?
Mietin tänään että olisin ostanu Creativen Fatal1ty USB headsetin mutta kun nyt ei oo varma että toimiiko PS3:n kanssa.69 egee maksaa anttilassa mut ei nyt turhaan viittis tommosii rahoja siihen laittaa.
Asiasta enemmän tietävät vois jeesaa......KIITOS.
PS. en nyt muista oliko siinä paketissa usb äänikorttia mukana....
 
Vastaus: PS3 yhteensopivat USB-lisälaitteet

Mikäs nyt olis semmonen pätevä kuuloke setti josta sais peli- ja chat äänet kuulokkeista?
Mietin tänään että olisin ostanu Creativen Fatal1ty USB headsetin mutta kun nyt ei oo varma että toimiiko PS3:n kanssa.69 egee maksaa anttilassa mut ei nyt turhaan viittis tommosii rahoja siihen laittaa.
Asiasta enemmän tietävät vois jeesaa......KIITOS.
PS. en nyt muista oliko siinä paketissa usb äänikorttia mukana....

Toimii hyvin pleikkarin kanssa, tarvitset vain väliin vielä Sinvoicen usb-"äänikortin" ja peliäänet sekä voice-chat tulee samojen lappujen kautta.

Lisää mm. tuolla: http://www.konsolifin.net/bbs/showthread.php?t=50349
 
Vastaus: PS3 yhteensopivat USB-lisälaitteet

http://www.vpd.fi/product_details.php?p=3352&subid=50&c=132 onko kellään muulla kyseistä headsettiä,tuli hommattua kaverin kans tuommoset ja ei kyllä voi kehua kyseistä vehettä,mikäs tossa voi olla vialla,ääni tärisee ja ei mitään selvää saa toisen puheesta ja sit ku se sattuu kuulumaan nii se kuuluu korkeintaan 2 minuuttia hyvin ja sit menee linjat poikki...vai johtuuko se sit pelistä??
 
Vastaus: PS3 yhteensopivat USB-lisälaitteet

Kysymys... Löytyykö mistään sellaista ohjainta jota voi käyttää sekä PS3:ssa, että XBOX 360:ssä...
 
Vastaus: PS3 yhteensopivat USB-lisälaitteet

Tuollainen löytyy itseltäkin, Prismassa päivän hinta 29.90. Erittäin hyvä ja kirkas ääni, ja toinen korva paljaana että peliäänet kuulee mukavasti samalla. Suosittelen lämpimästi.

Tervehys

Minkäs pitunen johto tässä Logitechin vantage USB-setissä on? Onko mikki-mute namiskaa? Onko joillain muilla vielä kokemuksia tästä vehkeestä? Oottelen PS3:n virallista BT-kuuloketta, mutta tämähän on suht edullinen, kannattaako hommata?

Kiitoksia näkemiin

Hakutoiminnon opettelukurssin jälkeen vastaan itse:

3m johto, ei ole mutea, kokemukset pääosin positiiviset, kuulokken sanka joillekkin tiukka.
Mutta kuitenkin muutama sana olisi mukava kuulla käyttäjiltä?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PS3 yhteensopivat USB-lisälaitteet

Olen hankkimassa PS3:sta ja olisi muutaman vuoden vanha PS2 Logitech Driving Force -ratti (ei mikään EX tai Pro). Tietääkö joku, että toimiiko PS3:ssa?
 
Vastaus: PS3 yhteensopivat USB-lisälaitteet

Olen hankkimassa PS3:sta ja olisi muutaman vuoden vanha PS2 Logitech Driving Force -ratti (ei mikään EX tai Pro). Tietääkö joku, että toimiiko PS3:ssa?
Tarkempi malli olisi auttanut, mutta hyvin todennäköisesti toimii vähintään GT5P:n kanssa.
 
Ylös Bottom