Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS4 F1 2015 KFIN Championship

mir02k1

Member
Morjens arvon KFIN-väki! En löytänyt vastaavaa ketjua, joten ajattelin jos aloitettaisiin


Eli jos aloitettaisiin sillä, että jos sarjaan on kiinnostusta niin ilmoitusta minkä kilpurin koppiin haluaisi ängetä.Tallit:


Ferrari: simo911, Filthy_Dani

Mercedes: aleksiz,

Red Bull: vvvili

Lotus: junnu146, hanskipanski

Sauber: flÄSh, Jonttu93

Force India: Thuto, Fiskemann

Williams: mir02k1, NiKKu392

Manor: Juhohfin

Toro Rosso: taikoja

McLaren: Puhis9, skitso999


VARAKUSKIT: Merimaxf1


Autoillahan ei ole oikeastaan mitään merkitystä kun Equalilla mennään.




KAUSI 1:

1. Kanada (AJETTU)

2. Australia

3. Belgia

4. Itävalta

5. USA


SEURAAVA KISA(AUSTRALIA) ON TIISTAINA 17.11 KLO 20!


Säännöt:

-Herrasmiessäännöt, eli tahallista oikomista ei sallita(raidallinen kanttari on vielä rataa).

-Equal-autot eli kaikki yhtä nopeita/hitaita.

-Kaikki avut on käytettävissä omantunnon mukaan.

-Tahallisista kolareista yms, rangaistuksena sarjasta pois sulkeminen.

-Full damage

-Optionsia painamalla mahdollisuus palata varikolle




Kanadan GP tulokset:

IMG 0875








Kuljettajapisteet:

1. Simo911 25
2. Thuto 18
3. Vil_tzu 15
4. mir02k1 12
5. taikoja 10
6. skitso999 8
7. Fiskemannn 6
8. Juhohfin 4
9. Kiraih 2
10. Jonttu_93 1



Tallipisteet:

1. Ferrari 25
2. Force India 24
3. Red Bull 15
4. Williams 12
5. Toro Rosso 10
6. McLaren 8
7. Manor 4
8. Sauber 3
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PS4 F1 2015 KFIN Championship

Jos ajankohdat passaa ja pisteet nollataan tarpeeksi usein, vähintään 5 kisapäivän välein, niin vois olla ihan hauska kokeilla. Ketjun voisi siirtää tänne.

Jos ei tule kovin paljon porukkaa niin vois ajaa vaikka 2-3 kisaa 25-prosentilla(vai mikä nyt olikaan pienempi kuin 50%) kisapäivänä, eri radoilla.

Ferrari vois olla jees.
 
Vastaus: PS4 F1 2015 KFIN Championship

Voisin olla kiinnostunut, kunhan automaattivaihteet jätetään sallituiksi. Ohjaimella siis ajan niin ei ihan manualille taivu sormet. Autolla ei väliä, mutta kunhan on Sauber.

Itsellä pieni poika on joka toinen viikko luonani, joten kellonajasta riippuen pääsen kyllä vaihtelevasti niillä viikoin. Mutta alustavasti mukana kunhan säännöt ja aikataulut selviää.
 
Vastaus: PS4 F1 2015 KFIN Championship

Mukana ollaan, jos viikolla ajetaan, viikonloppuina en pääse. Autoks vaikka Force India.
 
Vastaus: PS4 F1 2015 KFIN Championship

Täältä löytyy kans kiinnostusta osallistua! Autolla ei ole väliä. Kunhan jotain aikataulua alkaa muodostua niin katsotaan moneenko kisaan voin osallistua vuorotöiden vuoksi.
 
Vastaus: PS4 F1 2015 KFIN Championship

Alustavaa kiinnostusta on, mutta itselläkin aikataulut voivat olla vähän esteenä välillä. Kunhan näistä sovitaan edes jotain alustavaa niin voin ilmotella paremmin mukanaolostani.

Toimiikos tässä muuten edes nettipeli vielä niin hyvin, että tällainen onnistuisi? :D Ei tästä kauaa ole, kun edelliset valitukset luokattomasta nettipelistä lukaisin.
 
Vastaus: PS4 F1 2015 KFIN Championship

Alustavaa kiinnostusta on, mutta itselläkin aikataulut voivat olla vähän esteenä välillä. Kunhan näistä sovitaan edes jotain alustavaa niin voin ilmotella paremmin mukanaolostani.

Toimiikos tässä muuten edes nettipeli vielä niin hyvin, että tällainen onnistuisi? :D Ei tästä kauaa ole, kun edelliset valitukset luokattomasta nettipelistä lukaisin.

Ite oon jonkin verran pelaillut ja kyllä ne paremmin toimii ku julkaisun jälkeen. Ei mitenkään täysin sulavaa ole, mutta uskoisin että pystyy jonkinlaista kisaa ihan hyvin ajelemaan. Vasta pelasin minä vs 13 brasilialaista ja hyvin pyöri :D
 
Vastaus: PS4 F1 2015 KFIN Championship

Joo elikkäs itselläkin parhaimmat ajopäivät olis Ma, Ti, Ke, Su(kellonajalla ei niinkään väliä) heittelen tässä pari esimerkkiä niin sanokaa käykö vaip ei;)


Ma 19--->

Ti 19--->

Ke 19--->

Su 18--->


Pystyn toki ajelemmaan myös Pe ja La, mutta nuo nyt omasta mielestä sopivimmat ja parhaat:rolleyes:
 
Vastaus: PS4 F1 2015 KFIN Championship

Kellonajat käy jos vain muuta estettä ei esim pojan takia ole. Päivällä ei niin väliä. klo 19 pääsääntöisesti on ok.
 
Vastaus: PS4 F1 2015 KFIN Championship

Voisin myös tulla mukaan. Noista ylläolevista ehdotuksista itselle sopisi parhaiten tiistai-ilta. Muina päivinä on toisia kisoja jotka voi muuten aiheuttaa sen että en voi ajella kisoja maaliin tai ehdi osallistua niihin lainkaan.
 
Vastaus: PS4 F1 2015 KFIN Championship

Voisin tulla mersulla kurvailemaan jos jonkunlainen sarja saataisiin aikaan. Päivillä ei nyt niin väliä ole.
 
Vastaus: PS4 F1 2015 KFIN Championship

Ite oon jonkin verran pelaillut ja kyllä ne paremmin toimii ku julkaisun jälkeen. Ei mitenkään täysin sulavaa ole, mutta uskoisin että pystyy jonkinlaista kisaa ihan hyvin ajelemaan. Vasta pelasin minä vs 13 brasilialaista ja hyvin pyöri :D

Ok, kuulostaa ihan riittävältä. :D Ehdotetut kellonajat OK, mutten vielä lupaile kerkeäväni aina mukaan. Joulu-tammikuussa olen (näillä näkymin) pari-kolme viikkoa kokonaan Pleikkarin ulottumattomissa, joten silloin jäisi ainakin brömistelyt väliin...

Autoksi voin varailla Red Bullin.
 
Vastaus: PS4 F1 2015 KFIN Championship

Mä pääsisin ma-ti vasta kaheksaksi. Keskiviikkona taas on pcars kisa. Ja sunnuntai ei myöskään käy
 
Vastaus: PS4 F1 2015 KFIN Championship

Sovittasko alustavasti tiistai klo 20 niin Juhohfin pääsisi kans mukaan? Ja jos tiedätte ketään jota vois kiinnostaa tämmönen kilpasarja niin mukaan vaan, että saadaan mahdollisimman nopeesti kisat käyntiin:)
 
Vastaus: PS4 F1 2015 KFIN Championship

Sovittasko alustavasti tiistai klo 20 niin Juhohfin pääsisi kans mukaan? Ja jos tiedätte ketään jota vois kiinnostaa tämmönen kilpasarja niin mukaan vaan, että saadaan mahdollisimman nopeesti kisat käyntiin:)

Mulle sopii toi tiistai klo 20.00 sekä se että ajan ferrarilla Simon apukuskina jos se vaan Simolle sopii.

Onko vielä ollut mitää ajatusta millon olisi sarja tarkoitus aloittaa sekä mikä tulee olemaan kauden kalenteri? Mennäänkö vain samassa järjestyksessä kuin oikeassa elämässä X määrä kisojakunnes aloitetaan uusi kausi?
 
Vastaus: PS4 F1 2015 KFIN Championship

Mulle sopii toi tiistai klo 20.00 sekä se että ajan ferrarilla Simon apukuskina jos se vaan Simolle sopii.

Onko vielä ollut mitää ajatusta millon olisi sarja tarkoitus aloittaa sekä mikä tulee olemaan kauden kalenteri? Mennäänkö vain samassa järjestyksessä kuin oikeassa elämässä X määrä kisojakunnes aloitetaan uusi kausi?


Suunnitelmissa oli, että aloitettas sitten kun kaikki tallipaikat on täynnä, mutta jos alkaa näyttää, ettei täyty niin se voidaan sopia sitten keskenään millon alkaa. Esimerkiks voisi yrittää, että ensi viikon tiistaina aloitettais? Ja ajattelin, että vedettäis kaikki radat läpi oikeassa järjestyksessä niinkuin oikeastikin.
 
Vastaus: PS4 F1 2015 KFIN Championship

Mulle sopii toi tiistai klo 20.00 sekä se että ajan ferrarilla Simon apukuskina jos se vaan Simolle sopii.

Onko vielä ollut mitää ajatusta millon olisi sarja tarkoitus aloittaa sekä mikä tulee olemaan kauden kalenteri? Mennäänkö vain samassa järjestyksessä kuin oikeassa elämässä X määrä kisojakunnes aloitetaan uusi kausi?

Itseasiassa voisinki siirtää sut Manorille tai Toro Rossolle niin sais kaikille talleille edes yhden kuskin :) Autot yhtä nopeita niin ei väliä!
 
Vastaus: PS4 F1 2015 KFIN Championship

Itselle ei välttämättä käy tuo tiistai ku broidi saa fallout 4 nii pitää pyytää että antaa mun pelaa :)
Mutta sopisko että ite saa valita avut ei AI kuskeja ja 15 min treeni short Q 25 prossaa kisa se ois noin 1h setti miten päätetään radoista?
 
Ylös Bottom