Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS4 F1 2015 KFIN Championship

Vastaus: PS4 F1 2015 KFIN Championship

Itselle ei välttämättä käy tuo tiistai ku broidi saa fallout 4 nii pitää pyytää että antaa mun pelaa :)
Mutta sopisko että ite saa valita avut ei AI kuskeja ja 15 min treeni short Q 25 prossaa kisa se ois noin 1h setti miten päätetään radoista?

Ite saa valita avut, ja ei tarkotuskaan ole AI-kuskeja ja tarkoitus oli, että short Q ja 50% kisa! Ja kyllä se veljes sen verran voi antaa pelailla, et yhen kisan ajat :D
 
Vastaus: PS4 F1 2015 KFIN Championship

Joo kiinnostusta olisi! Jos Ferrarilla tilaa niin sinne, kuhan nyt jonkun auton puikkoihin pääsis
 
Vastaus: PS4 F1 2015 KFIN Championship

Millä radalla alotetaan omat lempiradat Kanada, Abu Dhabi, Catalonia, Spa, Monza, Sotshi ja Mexico. Mielellään joku näistä. Ois kiva tietää ajoissa niin pääsis treenaa ja säätää autoa ettei tulis ihan 100-0 turpaan. :)
 
Vastaus: PS4 F1 2015 KFIN Championship

Jep, miten tai kuka valitsee radat kaudelle ? Ja tietysti kuinka monta kisaa ? Pidetäänkö joku pieni muotoinen äänestys radoista vai miten tehdään ? Ehdotuksia tulemaan
 
Vastaus: PS4 F1 2015 KFIN Championship

Joo äänestys ois hyvä mä oon jo ne radat laittanu mitkä haluun ja siihen vois lisätä vielä monacon ja silverstonen koska ovat niin legendaarisia ratoja ite en vaa osaa ajaa niitä mutta sanokaa mitä ratoja ehdottomasti haluaisitte :)
 
Vastaus: PS4 F1 2015 KFIN Championship

Itse olisin jopa sillä kannalla, että sovitaan vaan kisojen määrä ja radat ja sitten tiettynä viikkona ajettava rata arvotaan hetki ennen kisaa. Voidaan toki päättää kaikki heti alussa, mutta tasoerot voi tulla vielä astetta suuremmiksi kun jotkut hakkaavat time trialia 5h ennen kisaa ja toiset lähtevät kylmiltään kisaamaan. :rolleyes: Mulle käy kumpikin tapa; Tuskin jaksan ratoja erikseen hinkata taikka säätää vaan luotan, että muistan jarrutuspaikat ja jonkin sortin säädöt careerin puolelta ulkomuistista. :D

Jossain vaiheessa muuten voisi kokeilla myös sitä, että sovittaisiin kaikkien vetävän oletussäädöillä. Tuon ei tarvitse olla ensimmäisellä kaudella mukana (ellei enemmistö niin halua), mutta miksei toisella tai kolmannella? Olisi viimeistään identtiset lähtökohdat. :D
 
Vastaus: PS4 F1 2015 KFIN Championship

Itse olisin jopa sillä kannalla, että sovitaan vaan kisojen määrä ja radat ja sitten tiettynä viikkona ajettava rata arvotaan hetki ennen kisaa. Voidaan toki päättää kaikki heti alussa, mutta tasoerot voi tulla vielä astetta suuremmiksi kun jotkut hakkaavat time trialia 5h ennen kisaa ja toiset lähtevät kylmiltään kisaamaan. :rolleyes: Mulle käy kumpikin tapa; Tuskin jaksan ratoja erikseen hinkata taikka säätää vaan luotan, että muistan jarrutuspaikat ja jonkin sortin säädöt careerin puolelta ulkomuistista. :D

Jossain vaiheessa muuten voisi kokeilla myös sitä, että sovittaisiin kaikkien vetävän oletussäädöillä. Tuon ei tarvitse olla ensimmäisellä kaudella mukana (ellei enemmistö niin halua), mutta miksei toisella tai kolmannella? Olisi viimeistään identtiset lähtökohdat. :D

Niin ajattelin että sais eroa kurottua kiinni ku tietäis mitä rataa harjotella. Nyt ku oma careeriki on loppu niin ei tiedä mitä rataa ajaa niin se tieto olisi sinälti kiva. Ymmärrän toki pointin mutta olisi se kiva että annettais mahdollisuus niille vähän huonommille kuroa ero kiinni viikonlopun aikana. Itse ehdotan alku GPksi Abu Dhabia koska se on aika yleinen rata ja on ollut aikaisemmissa peleissä Young Drivers Test Programmessa niin sitä on edellisten pelien aikana joutunut tahkoamaan (Harmi että nykyisessä pelissä sitä ei ole). Saataisiin ns. Pehmeä lasku kauteen :). Viikonlopun pituudeksi ehdottaisin 15-30 Practice Short Q ja 25 tai 50 prossaa kisa. Kaudella voisi olla puolestani 12 GPtä. Toivottavasti päästään tässä asiassa yhteisymmärrykseen. Millä tasolla olette muuten pelanneet? Itse olen mielestäni Expert tason kuljettaja.
 
Vastaus: PS4 F1 2015 KFIN Championship

Terve! Itse ajattelin, että aloitettaisiin Melbournella(kaikki varmaan osaa sen radan) :rolleyes: 10 kisaa per kausi? Siihen sitten enemmistön äänestämiä ratoja?

Esimerkiksi Melbourne, Montreal, Monza, Brasilia, Abu dhabi, USA, Sotshi, Sepang ja Monaco.
 
Vastaus: PS4 F1 2015 KFIN Championship

Terve! Itse ajattelin, että aloitettaisiin Melbournella(kaikki varmaan osaa sen radan) :rolleyes: 10 kisaa per kausi? Siihen sitten enemmistön äänestämiä ratoja?

Esimerkiksi Melbourne, Montreal, Monza, Brasilia, Abu dhabi, USA, Sotshi, Sepang ja Monaco.

Tuo olisi täydellinen mutta Sepangin tilalle Silverstone. Itse en tykkää Australiasta mutta saa nyt kelvata. Otetaanko joka viikko kaks kisaa?

Ps. toi on hyvä järjestys ku vaikenee loppua kohti :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PS4 F1 2015 KFIN Championship

Tuo olisi täydellinen mutta Sepangin tilalle Silverstone. Itse en tykkää Australiasta mutta saa nyt kelvata. Otetaanko joka viikko kaks kisaa?

Ps. toi on hyvä järjestys ku vaikenee loppua kohti :)

Minun puolesta, mutta voi olla, ettei kaikki pääse joka viikko kahteen kisaan.
 
Vastaus: PS4 F1 2015 KFIN Championship

Minun puolesta, mutta voi olla, ettei kaikki pääse joka viikko kahteen kisaan.

Jaa kahessa ois se hyvä että ei tarvis pitää joulu lomaa. Mut onks toi melbourne nyt lukossa? Ja kai se silverstone vaihtuu. Mun mielestä toi on lähes täydellinen kalenteri paitsi et katalonia puuttuu ja mexico.
 
Vastaus: PS4 F1 2015 KFIN Championship

Melbourne käy hyvin avausradaksi. Jos sovitaan vaikka kymmenen radan kalenteri niin omat ehdotukset Melbournen lisäksi: Bahrain, Espanja, Kanada, Itävalta, Unkari, Belgia, Italia, Meksiko ja Brasilia. Bubbling under: Kiina, Monaco, USA.

Tuosta aikataulusta sen verran, että itsellä jäävuoro klo 22:00, minne pitää lähteä joskus 21:30-21:35. Eli jos vasta kasilta päästään aloittelemaan (+ne ikuiset viivästykset :rolleyes:) niin tulee vähän kiireaikataulu. Just pitäisi sopia tuohon 1,5 tuntiin, jos menisi aikataulun mukaan.
 
Vastaus: PS4 F1 2015 KFIN Championship

Mielestäni kannattaisi aloittaa maltillisella määrällä kisoja. Esim. 5. Katsotaan sen jälkeen sitten toista kautta. Liian isoa palaa ei kannata haukata. Lyhyempi kausi on kaikille parempi. Pysyy gridi täydempänä ja kesken kaiken tai 5 kisan jälkeen helpompi uusien liittyä mukaan.
 
Vastaus: PS4 F1 2015 KFIN Championship

Mielestäni kannattaisi aloittaa maltillisella määrällä kisoja. Esim. 5. Katsotaan sen jälkeen sitten toista kautta. Liian isoa palaa ei kannata haukata. Lyhyempi kausi on kaikille parempi. Pysyy gridi täydempänä ja kesken kaiken tai 5 kisan jälkeen helpompi uusien liittyä mukaan.

Itseasiassa nyt kun tällainen vaihtoehto tuli esille niin itsekin olen enemmän tällä kantilla. Nyt kun lähdetään kaiken (tasoerot, lagi jne) osalta nollista niin osallistujamäärä voisi pudota aika vauhdikkaasti 3-4 kisan jälkeen. Ratakalenteriksi Melbourne, Montreal, Monza, Brasilia ja rata X (Monaco, Belgia?).

Milläs ajoavuilla porukka muuten meinaa ajella? Itse ajattelin vedellä kaikki offilla, vaikka varsinkin racing linen osalta tasoitusta sen takia annankin. Ei jaksa sekoitella pakkaa kun menisi taas offlinessa aikaa totutellessa ilman ajolinjaa.
 
Vastaus: PS4 F1 2015 KFIN Championship

Itsekin ehdotan että aloitetaan jollain pienemmällä määrällä, vaikka 5-6 kisaa. Onlinen toimivuus kuitenkin voi olla mitä on, vaikka ovat pelin julkaisun jälkeen vähän parantaneet. Radoilla ei itselleni ole väliä, toki joistakin pidän enemmän kuin toisista, mutta eipä tuosta sellaista kattausta saa että kaikille kelpaisi.

Itse pelaan kausimoodia setillä: Legend AI ja ajoavut pois, paitsi automaattiset vaihteet. Mut ei mulle oo väliks kuka milläkin avuilla ajelee. Toki TC:tä käyttävät saa ainaki startteihin etua kun itse sudin aina siellä :D

Jos viiden kisan setti niin omat rataehdotukset:
Australia
Kanada
Itävalta
Spa
Brasilia
 
Vastaus: PS4 F1 2015 KFIN Championship

Tästähän voisi tehdä jonkun äänestyksen palstalle. Väsäilin tuossa valmiiksi strawpolliin yhden, mutta huomasin, ettei siinä voi rajata vastausten määrää esimerkiksi viiteen. Tässä kuitenkin linkkiä, näkeehän tuotakin kautta varmaan aika nopeasti TOP3:n. Mielellään vaikka se viisi ääntä per nuppi, vaikka enempäänkin olisi mahdollisuuksia.

http://strawpoll.me/5933324
 
Vastaus: PS4 F1 2015 KFIN Championship

Jees, eli kärkiviisikko näyttäs olevan:

1. Kanada
2. Australia
3. Belgia
4. Itävalta
5. USA


Eli näillä mennään niin ei tarvitse enää arpoa!!

Ensi viikon tiistaina 10.11 klo 20 kausi starttaa Kanadassa!!
 
Vastaus: PS4 F1 2015 KFIN Championship

Jees, eli kärkiviisikko näyttäs olevan:

1. Kanada
2. Australia
3. Belgia
4. Itävalta
5. USA


Eli näillä mennään niin ei tarvitse enää arpoa!!

Ensi viikon tiistaina 10.11 klo 20 kausi starttaa Kanadassa!!

KIITOS!!! Kuinka pitkä setti? oliko 15 min short ja 50 prossaa?
 
Ylös Bottom