Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS4 F1 2015 KFIN Championship

Vastaus: PS4 F1 2015 KFIN Championship

Näissä Codemastersin F1-peleissä on aina saanut oikoa huolella varsinkin mutkien sisäkanttarien yli sekä toisissa mutkissa pystyy myös menemään mutkan ulostulossa leveäksi hakemaan lisävauhtia ja näin voi saada helposti radasta riippuen 1-2 sekunttia etua verrattuna puhtaasti rataa pitkin ajamiseen. Sekä pelin antamat penaltit oikaisuista ovat täysin naurettavia kun ensin pystyy hankkimaan semmosen 5-15 sekunnin edun ja sitten saa 3 sekunnin penaltin niin ei se juurikaan estä oikomisia. Mutta tuo mitä Jonttu teki tuossa Simon videossa 7min 10sek kohdassa on ainakin ehdottomasti kielletty sillä tuo on jo liian räikeetä oikomista.

Pitää sopia etukäteen kuinka paljon saa oikoa kisoissa tai muuten siitä tulee varmasti sanomista jälkikäteen. Jos saa oikoa niin paljon kun peli antaa myöden (eli hyvin paljon) niin se on sama kaikille mutta sillon siitä tulee helposti kisa siitä kuka pystyy oikomaan parhaiten ja saamaan eniten etua.

Minusta kaikkien pitäisi pyrkiä ajamaan aina rataan pitkin kuten ajetaan oikeassakin elämässä mutta sitä on hankala valvoa jos ja kun porukka ajaa yksin eikä kukaan ole näkemässä niin sitä helposti leikattua mutkista liian sisältä. Vai haluaako joku alkaa käymään läpi jokaisen kuskin kisavideon ja katsomaan kuka on oikonut liikaa ja ansaitsee penaltyä :D

Joo, itsellä aiempi CM:n F1-peli on 2010, niin ei ollut tarkemmin tietoa. Itse pyrin offlinessa ajamaan niin, että koen oikaisuksi jos kaikki neljä rengasta ovat sen radan reunoissa olevan valkoisen viivan ulkopuolella. Sama sääntöhän on myös IRL, mutta siitäkin luistetaan radasta riippuen jonkin verran.

Mutta joo, minulle ihan sama sovitaanko pelisääntöjä vai ei. En mä näitä kisoja niin hampaat irvessä jaksa ottaa, että pyrkisin etsimään parhaat oikomispaikat. Pyrin ajamaan valkoisten viivojen sisäpuolella joka mutkan, mutta toteutuksesta en puhu vielä mitään. :D

Luultavasti kuitenkin olen useammin radan ulkoreunassa olevan valkoisen viivan väärällä puolella kuin sisäreunassa olevan. :D
 
Vastaus: PS4 F1 2015 KFIN Championship

Semmone löysän letkeä sääntö kfinin pcarsin sarjoista on hyvä. Eli koko auto ei saa mennä radan ulkopuolelle, mutta raidalliset kanttarit lasketaan radaksi. Time trialissa on muistaakseni aika hyvät oikomissäännöt pelissä itsessään.

Reduced damaget tuntu ihan hyviltä. Ei jää kisa kesken bugien takia.
 
Vastaus: PS4 F1 2015 KFIN Championship

Näissä Codemastersin F1-peleissä on aina saanut oikoa huolella varsinkin mutkien sisäkanttarien yli sekä toisissa mutkissa pystyy myös menemään mutkan ulostulossa leveäksi hakemaan lisävauhtia ja näin voi saada helposti radasta riippuen 1-2 sekunttia etua verrattuna puhtaasti rataa pitkin ajamiseen. Sekä pelin antamat penaltit oikaisuista ovat täysin naurettavia kun ensin pystyy hankkimaan semmosen 5-15 sekunnin edun ja sitten saa 3 sekunnin penaltin niin ei se juurikaan estä oikomisia. Mutta tuo mitä Jonttu teki tuossa Simon videossa 7min 10sek kohdassa on ainakin ehdottomasti kielletty sillä tuo on jo liian räikeetä oikomista.

Pitää sopia etukäteen kuinka paljon saa oikoa kisoissa tai muuten siitä tulee varmasti sanomista jälkikäteen. Jos saa oikoa niin paljon kun peli antaa myöden (eli hyvin paljon) niin se on sama kaikille mutta sillon siitä tulee helposti kisa siitä kuka pystyy oikomaan parhaiten ja saamaan eniten etua.

Minusta kaikkien pitäisi pyrkiä ajamaan aina rataan pitkin kuten ajetaan oikeassakin elämässä mutta sitä on hankala valvoa jos ja kun porukka ajaa yksin eikä kukaan ole näkemässä niin sitä helposti leikattua mutkista liian sisältä. Vai haluaako joku alkaa käymään läpi jokaisen kuskin kisavideon ja katsomaan kuka on oikonut liikaa ja ansaitsee penaltyä :D



Meksikossa pystyy oikomaan aika huolella niissä toisen sektorin nopeissa mutkissa. Ne pystyy vetämään hyvin pitkälti radan ulkopuolella ilman että joutuu kauheesti hidastamaan jolloin saa reilun edun rataa pitkin ajamiseen verrattuna. Siis mikäli näitä reunojen ylityksiä ei ole reilusti parannettu päivityksien myötä.
Juho en tarkoituksella oikonut huomadin että nyt ei auto pysähdy ja painoin vaan suoraks sen, mutta juu ei saa oikoa tollee tavallisesti :D ja taisin saada penaltia tosta vaikka koitin hiljentää siinä :D
 
Vastaus: PS4 F1 2015 KFIN Championship

Jees jees, itellä huomenna säbäturnaus päivästä niin illalla vois testikisaa itsekkin! Viikonloppu mennyt juodessa kuningas alkoholia, joten missasin testikisan.;) Joo oon huomannut samat rangaistusbugit ja että pystyy oikomaan paljon, mutta niinkuin aiemmin sanottiin, niin eikö mennä reilun pelin mukaan ihan rataa pitkin:rolleyes:

Voisko joku ottaa videoo youtubeen yms, kisoista?
 
Vastaus: PS4 F1 2015 KFIN Championship

Jees jees, itellä huomenna säbäturnaus päivästä niin illalla vois testikisaa itsekkin! Viikonloppu mennyt juodessa kuningas alkoholia, joten missasin testikisan.;) Joo oon huomannut samat rangaistusbugit ja että pystyy oikomaan paljon, mutta niinkuin aiemmin sanottiin, niin eikö mennä reilun pelin mukaan ihan rataa pitkin:rolleyes:

Voisko joku ottaa videoo youtubeen yms, kisoista?
Jaa tääl pelaa jokumuukin sählyä, missäpäin on turnee tänään ? Itselläni on Hämeenlinnan lähellä 6.Divarin pelejä
 
Vastaus: PS4 F1 2015 KFIN Championship

Juho en tarkoituksella oikonut huomadin että nyt ei auto pysähdy ja painoin vaan suoraks sen, mutta juu ei saa oikoa tollee tavallisesti :D ja taisin saada penaltia tosta vaikka koitin hiljentää siinä :D

En uskonutkaan että olisit tahallisesti oikaissut sitä vikaa shikaania mutta se vain sattui olemaan hyvä esimerkki oikaisu-keskusteluun.

Eiköhän me saada ajettua herrasmies-hengessä nämä kisat läpi. Vahinko-oikasuja tulee kaikille jossakin vaiheessa ja voidaahan me sopia että jos selvästi oikaisee mutkan niin nostaa hieman kaasupojinta jotta menettää oikaisusta saamansa hyödyn mutta sitä ei ole pakko tehdä. Jos joku haluaa hakea menestystä oikomalla niin siinä huijaa vain itseään. Sekä jos vahingossa kolaroi toisen kuskin pois radalta niin hyviin tapoihin kuuluu odottaa että ulos kolaroitu pääsee takaisin eteen omalle paikalleen.

En välttämättä pääse tämän illa testi-kisaan sillä olen menen kiekkoa pelaamaan myöhemmin illalla mutta jos olen kotona ja muistan kisan ajoissa niin voi olla että tulen edes vähäksi aikaa mukaan tien tukkeeksi.
 
Vastaus: PS4 F1 2015 KFIN Championship

Noniin! Hitsi kun en aikaisemmin huomannut tätä ketjua, mutta olen ehdottomasti mukana. Voisin liittyä vaikka Lotukselle Maldonadon paikalle :D.

Aikatauluista sen verran, että arkipäivät on vähän kysymysmerkki, mutta varmasti ainakaan maanantai ja tiistai ei käy. Viikonloput käy aina.
Radoilla ei väliä.
 
Vastaus: PS4 F1 2015 KFIN Championship

Morojes vanhat kuomat! Jos sallitte niin voisin vaikka varakuskiksi tulla? En välttämättä joka kisaan pääsisi mukaan, mutta intoa olis ajaa vanhojen tuttujen kanssa. Kysymyksenä vaan, että onko jokinlaiset ajoavut sallittu? En oo nimittäin paljoa pelannut kyseistäpeliä ja f1 2012 tuli viimeks kunnolla tahkottua. :D
 
Vastaus: PS4 F1 2015 KFIN Championship

Avausviestiin vois koota pelisession asetukset kohta kohdalta, sekä seuraavan kisan ajankohta.

Omasta mielestä harjoittelu voisi olla vähintään 30min.


Kannattaa muuten vähentää autojen ääniä pelin valikosta, jotta kuulee muiden puheäänet.
 
Vastaus: PS4 F1 2015 KFIN Championship

Morojes vanhat kuomat! Jos sallitte niin voisin vaikka varakuskiksi tulla? En välttämättä joka kisaan pääsisi mukaan, mutta intoa olis ajaa vanhojen tuttujen kanssa. Kysymyksenä vaan, että onko jokinlaiset ajoavut sallittu? En oo nimittäin paljoa pelannut kyseistäpeliä ja f1 2012 tuli viimeks kunnolla tahkottua. :D


Tottakai, mukaan vaan! Ja juuri päivitin säännöt etusivulle, eli siis on sallittua käyttää apuja:)
 
Vastaus: PS4 F1 2015 KFIN Championship

Jaa tääl pelaa jokumuukin sählyä, missäpäin on turnee tänään ? Itselläni on Hämeenlinnan lähellä 6.Divarin pelejä


Joo onhan tuota tullu pelattua 2-5divarin välillä:D Tällä hetkellä viimeinen kausi A-junnuissa menossa. Kuopiossa oli turnee ja turpaanhan sieltä tuli:p:p Mites siel pelit menny?:rolleyes:
 
Vastaus: PS4 F1 2015 KFIN Championship

Tänään vois testikisaan käydä osallistumassa, Puhisko sen vetää? Ootki jo PSN frendinä niin voit sitte kutsua jos ja kun oon linjoilla siihen aikaan.
 
Vastaus: PS4 F1 2015 KFIN Championship

Ite en kavereissa taida vielä olla, mutta olen tulossa ajelemaan, kunhan tuossa hetken päästä pääsen konsolin ääreen. 18:30 mennessä kuitenkin.
 
Vastaus: PS4 F1 2015 KFIN Championship

Siis onko nää kaikki kisat nyt tiistaisin? Ihan lukkoon lyöty vai? En mä nimittäin pääse sillon ollenkaan mukaan. IRL karting menee kuitenkin pelien edelle ;).
 
Vastaus: PS4 F1 2015 KFIN Championship

Joo onhan tuota tullu pelattua 2-5divarin välillä:D Tällä hetkellä viimeinen kausi A-junnuissa menossa. Kuopiossa oli turnee ja turpaanhan sieltä tuli[emoji14][emoji14] Mites siel pelit menny?:rolleyes:
Okei no taidat olla ihan pelimiehiä sitten Itse pelaan tällekaudelle perustetussa RSS Panthers 2 joukkueessa alinta 6 divaria ja voitto tuli molemmista tänpäivän peleistä
 
Vastaus: PS4 F1 2015 KFIN Championship

Tänään meni testikisat vähän bugisemmin ku eilen mutta ihan hyvin kuitenki. Huomenna viimeinen testikisa ennen kauden alkua ratana Abu Dhabi 30 min Practice Short Q ja 50% Kisa. Jos kiinnostusta lisätkää Puhis9 PSN. Testikisa alkaa klo. 19.30.
 
Vastaus: PS4 F1 2015 KFIN Championship

Siis onko nää kaikki kisat nyt tiistaisin? Ihan lukkoon lyöty vai? En mä nimittäin pääse sillon ollenkaan mukaan. IRL karting menee kuitenkin pelien edelle ;).

Näin oli puhuttu. Minulle henk.koht. ihan sama vaikka aikataulu sovittaisiin viikko kerrallaan, kunhan saadaan mahdollisimman paljon porukkaa mukaan. Avauskisa nyt varmaan fiksu kuitenkin pitää tiistai-illassa, kun siihen enää niin lyhyt aika.

Testikisoissa oli joo jonkin sortin ongelmia. AI-kuskit aiheuttivat vähän kaikille ongelmia, jonka lisäksi oli pari muuta probleemaa. Toivottavasti eivät lisäänny tulevaisuudessa, vaan saadaan hommat maaliin ilman isompia ongelmia.
 
Vastaus: PS4 F1 2015 KFIN Championship

Joo sovitaan viikko kerrallaan kisapäivät aina, mutta tiistaina starttaa!
 
Ylös Bottom