Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS4 F1 2015 KFIN Sarja [KAUSI1] *loppu*

Vastaus: PS4 F1 2015 KFIN Sarja

Ulostuloissa heittelee varoituksia vaikka nostelis. Peli ei katso yhtään sitä, että saiko hyötyä vai, mutta tuo nyt oli jo vanhallakin systeemillä.

Jep, tuo on yksi ärsytystä aiheuttavista asioista. Välillä ihan sama vaikka pysähtyisi ennen radalle paluuta niin herjaa oikomisesta/ratarajojen ylityksistä. :D
 
Vastaus: PS4 F1 2015 KFIN Sarja

Ensimmäinen kausi on ohi. Saikos joku Austinin tuloksia? Sitten voisi päivitetyn pistetaulukon joku laittaa! Kiitokset ekasta kaudesta kuskeille!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PS4 F1 2015 KFIN Sarja

Kauhea, kauheampi, Austin
&
Huono, huonompi, minä


Ei saatana, oli kyllä omalta kohdaltani koomisin kisa varmaan ikinä. Kahdesti siipi paskaksi ja näiden lisäksi ekalla kierroksella kolari Jontun kanssa ja kisan puolivälissä Danin kanssa. Ainakin jälkimmäisen otan omaan piikkin, kun en Danin "leikkausta sisäpuolelle" tajunnut ollenkaan ja siinä suditellessa menin ajolinjalle. Siinähän sitten ajeltiinkin loppukisa vasemmalla kädellä ja maaliin tyylikkäästi yhdeksäntenä. Jontunkaan kolarissa en kyllä Sauberin syöksyä havainnut, mutta mun kuvan perusteella taisi Jontullakin mennä jarrutus vähän myöhäiseksi. Tästä tosin en ihan varma ja syyt otan niskoilleni tästä(kin), jos Jontun kuvakulmasta tilanteen uudestaan tulkitsen. :D

Sprinttikisa tuli vähän puskista ja jarrupaikat oli lievästi hukassa. Tokalla kierroksella takasuoran jälkeisessä mutkassa seinään ja etusiipi rikki, enkä enää jaksanut lähteä ajamaan stopin jälkeen kun olisi ollut lähinnä näytöskierrosten tynkää.

Kiitoksia kuitenkin tästä kaudesta ja availkaahan joku osaava se seuraavan kauden topic. En tässä viitsi sitä puida sen enempiä.

Kisa vielä mun kolariherkästä vinkkelistä: http://www.twitch.tv/vvvili/v/29237777

E: Oli muuten astetta mielenkiintoisempi taas toi mun time penalty. Auto lähtee pääsuoran kanttarin päältä syystä X yhtäkkiä oikealle (IRL olisi ihan normia, pelissä ei ole ikinä mulle tehnyt noin) ja seinään törmäyksestä +5sek. :D Tuo näkyy tuossa mun videossa kohdassa 10:30.
 
Vastaus: PS4 F1 2015 KFIN Sarja [KAUSI1] *loppu*

Virheetön kisa tällä kertaa ja ennalta testaama 2 stopin taktiikka toimi ihan ok. Kiitosta vaan tästä kaudesta, tiukkoja tilanteita oli läpi kauden etenki Jontun kans :) niinkuin myös tälläkin kertaa. Skitso paineli ihan lopussa ohitte kakkos pallille, kun ei paljo pystyny laittaa vastaan 10 kierrosta vanhoilla primeillä.

Katoinki että mitä ihmettä viltsulle kävi kun kanttarilta auto suoraan seinään :D noh nämä on näitä..

Lyhyt kooste kisasta

https://www.youtube.com/watch?v=CZey5ZftcEo
 
Vastaus: PS4 F1 2015 KFIN Sarja [KAUSI1] *loppu*

Aika tapahtumaköyhä kisa oli mulla. Aika-ajoissa kävi tuuri, eka veto huvikseen kovemmilla. Sitten pehmeet alle ja taas kävi sama, että toisella vedolla tapahtuu jotain, ihan kun pohjais koko ajan ihan älyttömästi, eikä auto käänny minnekkään. Sama tapahtuu offlinessa melkein aina, kun säätöjä muuttaa. Muilla ei taia olla vastaavaa, pitäsköhän asentaa peli uusiks?

Kisaan pääsin sitten kovilla, mutta eka kierroksella joku spinnas eteen, vissiin jonkun auttamana, niin siinä meni sit aikaa. Suurin osa kisasta meni sitten yksin ajaessa, pikku hiljaa pääs nousemaan.

Striimiä ei nyt ollu, oon tässä joulunseudun 4g:n varassa, ni ei kehtaa samalla pittää striimiä päällä. Katellaan saisko noista klipeistä jottain highlightseja upittua.
 
Vastaus: PS4 F1 2015 KFIN Sarja [KAUSI1] *loppu*

Kisaan pääsin sitten kovilla, mutta eka kierroksella joku spinnas eteen, vissiin jonkun auttamana, niin siinä meni sit aikaa. Suurin osa kisasta meni sitten yksin ajaessa, pikku hiljaa pääs nousemaan.

Se oli mun aiheuttama kolari, anteeksi siitä sinulle ja Juholle. Tulin vähän ylikovaa enkä älynny reagoida kun Juho jarruttikin mutkan ulostuloon ja tökkäsin persuksille.

Oma kisa oli muutoin ihan perus. Ei juuri taistelua ollut. Oli vähän vaikea rata mulle kun oli niin outo ja ei vauhtia oikein ollut. Lopussa kahdella vikalla stintillä vasta alkoi tasaisemmin sujua ja sainkin lopussa Jontun ja taikojan kiinni. Ohi en päässyt, mutta Jontun penaltyn takia nousin sen edelle. Kausi muuten hyvä ja tasainen. Ilman suurempia kolareita selvisin, Puhiksen kanssa Australiassa kolahti ja nyt USA:ssa Juhon kanssa.

Tässä vielä oma kisa ja sprintti-kokeilu:
https://www.youtube.com/watch?v=yGF07-U8idk

Kiitos hyvästä kaudesta. Niinku varmaan huomasitte niin tokan kauden ilmoittautuminen on alkanut. Käykäähän kaikki laittamassa lusikkanne soppaan.
 
Vastaus: PS4 F1 2015 KFIN Sarja [KAUSI1] *loppu*

Voisin tehä "virallisen" protestin (lähinnä seuraavaa kautta varten) tosta oikomisesta, joka taas nosti rumaa päätään. Ei siis mun mielestä oo tarvetta tuloksia muuttaa, mutta vois kyllä vähän kiristää sääntöö ens kaudelle. Tuskin tämän vuoden puolella tulee sitä uutta päivitystä vielä.

Laskin siis kaikki corner cutting ja exceed track limits -varotukset yhteen ja tässä tulos:
Jonttu_93 20
Simo911 17
Skitso999 11
Kiraih 6
Filthy_Dani 6
Fiskemannn 5
Vil_tzu 3
taikoja 3
Thuto 0
JuhohFin 0

Varmaan siellä on tahattomia leveeksajoja sun muuta, mutta kyllä tosta jo jotain näkee. Saa kuitenkiin käyä aika kaukana radasta ennenkun noita tulee.
 
Vastaus: PS4 F1 2015 KFIN Sarja [KAUSI1] *loppu*

Onhan noita ja varsinkin se Kanada tais olla aika jäätävää.

Pitäisi ensi kaudelle tehdä jonkinlainen rangaistuspiste juttu. Kisan jälkeen vois noi corner cutit ja muut laskea näin yhteen ja jakaa sen mukaan rankkupisteitä. Sitkun tietyn verran tulee niin lätkitään aikarankkua tai pisterankkua. Sama myös kolareihin että niistä rankkupojoja. Tästäkin otetaan ehdotuksia vastaan. Toki näitä tulee välillä jos vaikka ulos ajaapi, mutta silti.

Pelin oma rangaistussysteemi on niin iso kysymysmerkki että. Laitetaan ainaki se strict-sääntö päälle ens kaudelle ja sen lisäksi joku oma systeemi? Mitäpä ootta mieltä?
 
Vastaus: PS4 F1 2015 KFIN Sarja [KAUSI1] *loppu*

https://www.youtube.com/watch?v=rXQnV2rPZVg
Siinä pientä koostetta, aika vähissä oli tilanteet. En tiiä mitä touhusin tossa alun kolarissa, videolla näyttää että ois ollu aikaa reagoida vaikka kuinka. Danin kanssa oli aika kovaa vääntöö muutama mutka, vähän kävi tila ahtaaks mut ei käyny kuinkaan.
 
Ylös Bottom