Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS4 KFIN F1 2016 [KAUSI 1]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vvvili
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PS4 KFIN F1 2016 [KAUSI 1]

[video=youtube;be5glrZQIxQ]https://www.youtube.com/watch?v=be5glrZQIxQ[/video]
Setuppi videon lopussa.

Voin tehdä näitä useamminkin, jos se auttaa muita.

Juu kyllä näitä ihan mielellään kattelee miten sitä pitäisi ajaa. :D Tosi kova kierros.

Joo, jos vain löytyy aikaa ja halua niin seiskan paikkeilla täytän tyhjät paikat vielä, jos joku jättää poissaolon ilmoittamatta.

Kyl meikäläinen voi ainaki olla passissa ihan seiskaa saakka nii saadan vielä paikat täyteen jos on tarvetta:D

Kyl meikäläinen voi ainaki olla passissa ihan seiskaa saakka nii saadan vielä paikat täyteen jos on tarvetta:D

Itse voin myös olla passissa, jos näin tarvitsee.

Ennen torstaita ja klo 18:55 mahdotonta sanoa, vapautuuko silloin paikkoja, mutta viime viikolla jätti kaksi tulematta ja sitä edellisellä viikolla yksi. Onko se sitten tällä viikolla 0, 1, 2 vai loogisesti ajateltuna kolme, niin paha sanoa. :D Erittäin hyvä kuitenkin jos voitte silloinkin paikkoja kyttäillä, koska vahvasti veikkaan jonkun silloinkin vielä uupuvan.

Jos paikkoja ennen torstai-iltaa tulee tarjolle, niin menen tällä viikolla ihan "hatusta vetämällä"-mentaliteetilla. Eli netistä arpakone pyörimään ja onnekkaan/onnekkaiden nimet ruutuun. :D

[video]https://m.youtube.com/watch?v=_QLCHeggdto[/video]

Itsekin kävin ottamassa vähän tuntumaa Saksaan. Jäin 0.5s Simon ajasta mutta itse en käytä mitään assisteja joten siihen nähden omasta mielestä ihan kelpo aika. On tuossakin parantamisen varaa varmaan 0.3-0.5s jos olis nuo lukkojarrut ym. jäänyt pois. Siitä kuitenkin hyvä setuppi niille jotka ajelee ilman mitään apuja, ainakin omaan käteen sopii hyvin:D

Mä jään 3s Simon ajasta ja kiroan koko radan alimpaan helvettiin. En vaan saa vikaa sektoria ehjänä perille.

Nyt kun sattui jopa vapaa torstai-ilta niin voisi tulla ajelemaan jos vain mahtuu.

Nyt sattui ittelleni taas menoa joten en pääse taaskaan kisaamaan.
Noh toivottavasti pääsen edes Span ajamaan kun kuuluu mun lemppari ratoihin :(

Taas torstai ja havahdun siihen, ettei kierrostakaan ajettuna Saksassa :D No, kai sitä pari rinkiä ehtii ennen kisaa kiertää

Taas torstai ja havahdun siihen, ettei kierrostakaan ajettuna Saksassa :D No, kai sitä pari rinkiä ehtii ennen kisaa kiertää

Mulla oli vielä eilen sama homma, mutta kyllä tuon radan aika nopeasti jotenkin oppii. :D

Sitten noihin poissaoloasioihin: Tein jo eilen illalla päätöksen, että jos kaikki kisat poissaolleilta (Enkmanni, Merimax, SiLLiMuNaVoi) tulee poissaoloilmoituksia, niin putoavat viimeiseen kisaan varakuskiksi. Tämä ihan sen takia, että kuljettajien ja tallien pisteissä saadaan kaikilta osin hommaa mielenkiintoisemmaksi ja selkeämmäksi. Ymmärrän, että on voinut olla todella huonoa tuuria ajankohdan suhteen, mutta tarjoan silti "kiitoksena" todella aktiivisille varakuskeille varmaa paikkaa viimeiseen kisaan. Toivottavasti ei hirveästi närää tämä järjestely aiheuta, mutta helpompi näin.

Tästä johtuen myös varakuskeista valkkasin Simoa helpottaen ensimmäisen ajavan kuljettajan, eli Junddun, joka on Sauberilla ajanut jo kaksi edellistäkin kisaa. Ajopaikka on tarjolla siis myös viimeiseen kisaan, joten varmistusta kehiin, jos Junddu tämä sinulle sopii.

Vähän nyt tuli diktaattorin olo viestiä kirjoittaessa, joten pahoittelut siitä. Harmittanut vaan katsella, kun varakuskeja on joka viikolla läjäpäin jonossa.

mussoliini-avautuminen

Mie komppaan täysin, sillä ilmoittautumiseen ja osallistumiseen kuitenkin jonkinlaista sitoutumista tarvitaan. Varsinkin kun näin paljon on halukkaita kuskeja ollut. Pelihän tämä vain on, mutta silti. Poissaoloja nyt voi aina tulla (niinkuin itselläni on ollut), mutta silti mielestäni ihan reilua nostaa aktiivisimmat varakuskit niiden tilalle, jotka eivät ole vielä kertaakaan paikalle ehtineet.

Mä siirryn suosiolla varakuskiksi, sen verran menoja taas tänään että on suuri todennäköisyys etten ehdi kisaamaan. Parempi siis antaa kisakuskin paikka jollekkin innokkaalle varamiehelle.

Mulla oli vielä eilen sama homma, mutta kyllä tuon radan aika nopeasti jotenkin oppii. :D

Sitten noihin poissaoloasioihin: Tein jo eilen illalla päätöksen, että jos kaikki kisat poissaolleilta (Enkmanni, Merimax, SiLLiMuNaVoi) tulee poissaoloilmoituksia, niin putoavat viimeiseen kisaan varakuskiksi. Tämä ihan sen takia, että kuljettajien ja tallien pisteissä saadaan kaikilta osin hommaa mielenkiintoisemmaksi ja selkeämmäksi. Ymmärrän, että on voinut olla todella huonoa tuuria ajankohdan suhteen, mutta tarjoan silti "kiitoksena" todella aktiivisille varakuskeille varmaa paikkaa viimeiseen kisaan. Toivottavasti ei hirveästi närää tämä järjestely aiheuta, mutta helpompi näin.

Tästä johtuen myös varakuskeista valkkasin Simoa helpottaen ensimmäisen ajavan kuljettajan, eli Junddun, joka on Sauberilla ajanut jo kaksi edellistäkin kisaa. Ajopaikka on tarjolla siis myös viimeiseen kisaan, joten varmistusta kehiin, jos Junddu tämä sinulle sopii.

Vähän nyt tuli diktaattorin olo viestiä kirjoittaessa, joten pahoittelut siitä. Harmittanut vaan katsella, kun varakuskeja on joka viikolla läjäpäin jonossa.
Juu ihan ymmärrettäväähän se on, harmittanu itseänikin kun ei oo kisoihin päässy. Bahrainiakin tuli treenattua jumalattomasti ihan turhaan.
Toinen joka harmittaa on se etten ole saanu 2-Sarjaa käynnistettyä edes. Eiköhän kohta ala tilanne rauhottumaan.

2-Sarjasta sen verran, että laitan hieman updatee illalla mikä homman nimi on tällä hetkellä. Kuskit ja Tallit arvon huomenna klo 10-12 aikoihin.

Mä siirryn suosiolla varakuskiksi, sen verran menoja taas tänään että on suuri todennäköisyys etten ehdi kisaamaan. Parempi siis antaa kisakuskin paikka jollekkin innokkaalle varamiehelle.

Kiitoksia ilmoituksesta. Sen verran kysyttävä, että oletko varakuskina myös ensi viikolla vai Spassa taas ajohommissa? Onnistun tulkitsemaan viestisi kahdella eri tavalla. Voit halutettasi siis pysyä vakikuskina ensi viikolle, kun Kanadan kisaan kuitenkin osallistuit. :D

Kerta Mersulla ei ollut kukaan ajanut, niin pistin karppasen paikan tälle viikolle kuitenkin lottokoneessa pyörimään. (Virtuaali)hatusta nousi Patzlafin nimi.

Joo tänään päästään vihdoinkin paikalle ja ensiviikolla myös. Viime viikollakin olisin tullut paikalle, mutta nukahdin raskaan päivän jälkeen ja kisa ehti tyystin mennä ohi. Saksa ei kuulu lemppareihin ollenkaan niin otetaanpa tavoitteeksi ajaa maaliin asti ja Manorille yksi piste. :D

Kyllähän mä ton span mielellään ajelen, oma suosikki nii uskon et siellä viimestää pääsee kisaamaan kunnolla.
Tarkotatko että mulla on tänään myös kuskin paikka auki? Jos näin niin tuun mielellään tänään kisaamaan!

Kyllähän mä ton span mielellään ajelen, oma suosikki nii uskon et siellä viimestää pääsee kisaamaan kunnolla.
Tarkotatko että mulla on tänään myös kuskin paikka auki? Jos näin niin tuun mielellään tänään kisaamaan!

Joo juurikin niin, että sekä tällä ja ensi viikolla pääset ajelemaan.

Pistän 17:00 treeni lobbyn pystyyn. Halukkaat voi huudella mukaan. 25%, Short Q

Kerta Mersulla ei ollut kukaan ajanut, niin pistin karppasen paikan tälle viikolle kuitenkin lottokoneessa pyörimään. (Virtuaali)hatusta nousi Patzlafin nimi.

Uusiksi sama arpakone pyörimään, koska Patzlaf ilmoitti, ettei pääsekään. Zeizein nimi nousi hatusta tällä kertaa.

Ylös Bottom