Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS4 KFIN F1 2016 [KAUSI 1]

Vastaus: PS4 KFIN F1 2016 [KAUSI 1]

Ai hemmetti. Jonttu unohti tyystin laittaa mulle ja Enkmannille yhteisöön kutsua. :(
Jos vielä mahtuu mukaan niin MeriMax_87 ilmoittautuu mukaan! Vaikka varakuskiksi jos muuten ei mukaan pääse. Viimeksi ajanut KFIN liigassa F11-13 ja F15 varakuskina ensimmäisellä kaudella. :)

Manorille sitten vaan jos sitä tilaa löytyy. Aika nopeasti paikat meni näköjään. Täytyy varmaan toinenkin liiga laittaa pystyyn niin innokkaimmat pääsee kahdesti kisailemaan viikossa. :D
 
Vastaus: PS4 KFIN F1 2016 [KAUSI 1]

Ai hemmetti. Jonttu unohti tyystin laittaa mulle ja Enkmannille yhteisöön kutsua. :(
Jos vielä mahtuu mukaan niin MeriMax_87 ilmoittautuu mukaan! Vaikka varakuskiksi jos muuten ei mukaan pääse. Viimeksi ajanut KFIN liigassa F11-13 ja F15 varakuskina ensimmäisellä kaudella. :)

Manorille sitten vaan jos sitä tilaa löytyy. Aika nopeasti paikat meni näköjään. Täytyy varmaan toinenkin liiga laittaa pystyyn niin innokkaimmat pääsee kahdesti kisailemaan viikossa. :D

Poisjääntejä tuppaa näissä yleensä käymään, niin eiköhän tuonne mukaan jossain vaiheessa mahdu.

Jos tulee toinen liiga vähän eri asetuksilla, niin oon ainakin ite mukana. Full/simulation damage ja vaikka 100 % kisat.
 
Vastaus: PS4 KFIN F1 2016 [KAUSI 1]

Poisjääntejä tuppaa näissä yleensä käymään, niin eiköhän tuonne mukaan jossain vaiheessa mahdu.

Jos tulee toinen liiga vähän eri asetuksilla, niin oon ainakin ite mukana. Full/simulation damage ja vaikka 100 % kisat.
Saatetaan Enkmannin kanssa laittaa simulaatio damagella 50% kisoilla. Väli kaudella sitten yksi tai kaksi kisaa 100% setupilla. Menee hankalaksi kisoihin treenaaminen jos viikossa tarvitsee etsiä itselleen optimaaliset setupit autoon 50% ja 100% kisoja varten.

Enkmanni ilmoittautuu varakuskiksi tähän teidän liigaan.
 
Vastaus: PS4 KFIN F1 2016 [KAUSI 1]

Ilman muuta toista sarjaa pystyyn. Minäkii voisin ajaa toistakii sarjaa jos aikataulut käy. Etusijalla tietysti ne jotka ei tässä sarjassa aja.
 
Vastaus: PS4 KFIN F1 2016 [KAUSI 1]

Itse en osallistu, kun taas joudun leikkaukseen ja ajot on tovin ajeltu, mutta onko porukalla aikomusta striimailla kisoja? Oisiko mahdollista avausviestiin kerätä linkkejä striimeihin? Ja toki koosteet kisoista jälkikäteen katseltunakin kiinnostaa.
 
Vastaus: PS4 KFIN F1 2016 [KAUSI 1]

Ai hemmetti. Jonttu unohti tyystin laittaa mulle ja Enkmannille yhteisöön kutsua. :(
Jos vielä mahtuu mukaan niin MeriMax_87 ilmoittautuu mukaan! Vaikka varakuskiksi jos muuten ei mukaan pääse. Viimeksi ajanut KFIN liigassa F11-13 ja F15 varakuskina ensimmäisellä kaudella. :)

Manorille sitten vaan jos sitä tilaa löytyy. Aika nopeasti paikat meni näköjään. Täytyy varmaan toinenkin liiga laittaa pystyyn niin innokkaimmat pääsee kahdesti kisailemaan viikossa. :D

Jees, lisäilin sinut Manorille. Toista liigaa vaan pystyyn jos siltä tuntuu, itsekin saatan olla mukana (mikäli ainakin hieman eri asetuksilla, eli esim. simulation damagella).

Enkmanni ilmoittautuu varakuskiksi tähän teidän liigaan.


Enkmanni lisätty varakuskiksi, enkä epäile hetkeäkään etteikö olisi mahdollisuutta päästä ajelemaan joka viikko. Aina jollain on kuitenkin töitä tai muita menoja, eikä sen takia pääse paikalle.
 
Vastaus: PS4 KFIN F1 2016 [KAUSI 1]

Ei kyllä mitenkään jaksaisi odottaa 19.8! Viimeksi odotin joulua pikkupoikana yhtä innokkaasti. :D

E: Itse ainakin laitan youtubeen koostetta tai ehkä koko kisankin. Ulkopuolisten on mukava katsella kisaa useammastakin perspektiivistä. Ja toki jos jotain suurempia takapuoli hommia tapahtuu niin hyvä pystyä analysoimaan tilanteet jälkikäteen. Ei olisi ensimmäinen kerta, että lagi aiheuttaisi jonkin peruuttamattoman törmäyksen johon ei itse pysty vaikuttamaan millään lailla. Toivotaan toki, että yhteydet pelaisi optimaalisesti joka kisassa.
 
Vastaus: PS4 KFIN F1 2016 [KAUSI 1]

Itse en osallistu, kun taas joudun leikkaukseen ja ajot on tovin ajeltu, mutta onko porukalla aikomusta striimailla kisoja? Oisiko mahdollista avausviestiin kerätä linkkejä striimeihin? Ja toki koosteet kisoista jälkikäteen katseltunakin kiinnostaa.

Kyllä meistä useampi streamaa kisat ja moni on aiemmin tehnyt koosteita. Itsekin aion ainakin koosteet tehdä kisoista. Streamaus ehkä jos netti tarpeeksi vakaa siihen on. Mutta ehkä Viltzu voi tuonne aloitukseen lisätä ainakin joidenkin stream-sivuja sitten lähempänä?
 
Vastaus: PS4 KFIN F1 2016 [KAUSI 1]

Joo itse meinasin myös yrittää väsätä jonkinlaista koostetta omista kisoista, tätä mahdollisuutta kun ei ollut silloin aikoinaan kun näitä sarjoja on tullut ajeltua.

Joo hype on kyllä noussut aikamoisiin sfääreihin, viimeksi kun on odottanut näin paljon jotain ajopeliä, niin taisi juuri olla F1 2010 :D Täälläkin taitaa olla muutama jotka ajoi jo silloin KFIN-sarjaa, Simo ainakin?
 
Vastaus: PS4 KFIN F1 2016 [KAUSI 1]

Itse en osallistu, kun taas joudun leikkaukseen ja ajot on tovin ajeltu, mutta onko porukalla aikomusta striimailla kisoja? Oisiko mahdollista avausviestiin kerätä linkkejä striimeihin? Ja toki koosteet kisoista jälkikäteen katseltunakin kiinnostaa.

Joo, toivon mukaan mahdollisimman moni ottaa videoita talteen ihan senkin varalta, että kolari/yms. tilanteissa näkee kaikkien osapuolien kameroista tilanteen. Ainakin edellisessä versiossa osumat näyttivät lähes aina täysin erilaisilta kahden eri pelaajan kuvakulmista. Itse tulen todennäköisesti taas tekemään +/- 10 minuutin mittaisia koosteita, joista esimakua (eli viime kauden videoita) voi katsella ao. linkistä.

https://www.youtube.com/user/Viltzzzu/videos?shelf_id=0&view=0&sort=dd

Kyllä meistä useampi streamaa kisat ja moni on aiemmin tehnyt koosteita. Itsekin aion ainakin koosteet tehdä kisoista. Streamaus ehkä jos netti tarpeeksi vakaa siihen on. Mutta ehkä Viltzu voi tuonne aloitukseen lisätä ainakin joidenkin stream-sivuja sitten lähempänä?

Joo, halukkaat voi laitella mulle suoraan tai tänne linkkejä omille Twitch-/Youtube-kanaville niin lisäilen avausviestin jatkeeksi paikat, josta streameja on mahdollisesti tarjolla.

E: Niin ja huomaa kyllä, että hype päällä. Alle vuorokausi topicin avauksesta ja kaikki kuskipaikat täynnä + yksi varakuljettaja. Hurjaa! :D
 
Vastaus: PS4 KFIN F1 2016 [KAUSI 1]

Teretulemast Merimax vaan Manorille, Taisit muutaman kisan ekalla kaudella ajella? Näin muistelen.

https://www.youtube.com/user/johnn626
Tuolta löytyy viimevuoden koosteita ja tulee varmasti tehtyä tulevistakin kisoista. Striimailut jätetään muille kun netti ei välttämättä riitä
 
Vastaus: PS4 KFIN F1 2016 [KAUSI 1]

Täällä olisi myös yksi innokas kuski, joten tullaan varasijalle sitten vaikkapa tähän sarjaan tai jos joku perustaa toisen sarjan, olen mieluusti siinä mukana. Ennakkotilasin pelin tänään, joten heti alusta asti pääsee pelailemaan. Aiempaa kokemusta löytyy PSP:ltä ja Formula One 06(?):sta, mutta varsinaisella konsolilla en ole formuloita ennen ajanut. Rallipelejä toki satunnaisesti. Anyway, aikoinaan ajoin PC:llä Maailman Nopein Kansa -peliä Maikkarin nettisivuilla, joten sikäli herrasmiessäännöt ovat itsestäänselvyys ja meikäläisen aktiivisuudesta myöskään ei tule jäämään kiinni mikään sarja eli jos johonkin lähdetään mukaan, hoidetaan homma kunnialla loppuun. Nopein kuski en välttämättä ole, mutta keskikastin sijoista pystyn varmasti taistelemaan, jos nyt johonkin sarjaan mahtuu mukaan jossain vaiheessa.

EDIT: Ja toki olen näitä teidän edellisiä kausia seuraillut ulkopuolisena, joten se oli osasyy siihen, että syttyi kipinä ennakkotilata tämä peli ja kokeilla formuloita ensi kertaa konsolilla mahdollisesti hyvässä suomalaisessa seurassa.
 
Vastaus: PS4 KFIN F1 2016 [KAUSI 1]

Comebackkia sarjakilpailuihin voisin minäkin tulla haistelemaan varakuskin paikalta. Saa nähä pitäskö se uus rattipolinsysteemi hommata tän takia.
 
Vastaus: PS4 KFIN F1 2016 [KAUSI 1]

Teretulemast Merimax vaan Manorille, Taisit muutaman kisan ekalla kaudella ajella? Näin muistelen.

https://www.youtube.com/user/johnn626
Tuolta löytyy viimevuoden koosteita ja tulee varmasti tehtyä tulevistakin kisoista. Striimailut jätetään muille kun netti ei välttämättä riitä
Kiitoksia vaan. Kyllähän sitä tuli muutamia harkkakisoja ajettua teidän kanssa. Kisailemaan en kertaakaan ehtinyt huonon aikataulun takia ja mielenkiinto loppui hyvin äkkiä F15 peliin. Jokin siinä oli ettei vaan napannut. En sitten tiedä johtuiko siitä, että peli tuntui kesken eräiseltä ja peli otti takapakkia edeltäjiinsä.

Sormet ristissä toivon, että turva-auto toimii niinkuin pitää ja ettei turhia diskauksia tule! F12 Monacon GP muistetaan vielä kun Brada sai luvan ohittaa turva-auton ja itsellenikin vilkutettiin vihreää, mutta peli päättikin diskata minut kisasta. :D
 
Vastaus: PS4 KFIN F1 2016 [KAUSI 1]

Kiitoksia nyt omalta osalta kun mukaan pääsin :)

Innolla odottelen jo peliä jotta pääsis ajelemaan. Mulle myös passaa mikä tahansa, oon aika simppeli.
Jos sääntöjä pystyy muokkaamaan kesken kauden ja SC jätetään pois niin suosittelen, että se otettaisiin muutamiin kisoihin mukaan.
Esimerkiksi Monte Carlo, Singapore, Mexico, Aazerbaisani(?) ja Unkarin GPt olis hyviä. :)
 
Vastaus: PS4 KFIN F1 2016 [KAUSI 1]

Termos,

voiko varakuskikin äänestää noita sun juttuja Vil_tzu?

Terveisin
Kimi Räik....Eiku Booris84
 
Vastaus: PS4 KFIN F1 2016 [KAUSI 1]

En tiedä kuuluuko tähän laittaa, mutta laittelen nyt kun näyttää porukka aktiivisesti seurailla tätä ketjua.
Eli kyse olis siitä toisesta "Liigasta" päätettiin maxin kanssa laitella sellainen pystyyn ja oman ketjua laittelen jahka jaksan.

Eli ajetaan 8-10 kisaa jonka jälkeen on 1-3 viikon tauko, talleja ei päätetä itse vaan RNG hoitaa sen homman, simulaatio damage systeemi ja tiukat rankut. Välikaudella voidaan pitää pienet kekkerit ja ajetaan 1-3 100% kisaa. Myös mietitään sellaista, että varsinaisella kaudella ajetaan se 8-10 kisaa joista 2 on 100%, normisti ajettais 50% :)

Kaikkea ei tähän jaksanut kirjoittaa. Toki lisättäköön vielä se, että ne jotka nyt tässä on varakuskeja ja haluaa mukaan, pääsee automaattisesti kisakuljettajaksi.
Ei muuta :D
 
Vastaus: PS4 KFIN F1 2016 [KAUSI 1]

En tiedä kuuluuko tähän laittaa, mutta laittelen nyt kun näyttää porukka aktiivisesti seurailla tätä ketjua.
Eli kyse olis siitä toisesta "Liigasta" päätettiin maxin kanssa laitella sellainen pystyyn ja oman ketjua laittelen jahka jaksan.

Eli ajetaan 8-10 kisaa jonka jälkeen on 1-3 viikon tauko, talleja ei päätetä itse vaan RNG hoitaa sen homman, simulaatio damage systeemi ja tiukat rankut. Välikaudella voidaan pitää pienet kekkerit ja ajetaan 1-3 100% kisaa. Myös mietitään sellaista, että varsinaisella kaudella ajetaan se 8-10 kisaa joista 2 on 100%, normisti ajettais 50% :)

Kaikkea ei tähän jaksanut kirjoittaa. Toki lisättäköön vielä se, että ne jotka nyt tässä on varakuskeja ja haluaa mukaan, pääsee automaattisesti kisakuljettajaksi.
Ei muuta :D

Ehdottomasti vaan tuollaista pystyyn, kun kysyntää liigoille tuntuu riittävän. Itsekin ilmoittaudun varmasti varakuskiksi siihen sarjaan (,jotta annetaan kokonaan ilman vakipaikkaa oleville mahdollisuus ensiksi ilmoittautua).
 
Ylös Bottom