Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS4 KFIN F1 2016 [KAUSI 1]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vvvili
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PS4 KFIN F1 2016 [KAUSI 1]

Itelle käy ekan virallisen session käynnistys klo 19-21 välillä.

Vakikuskit, ilmoittakaa kilpailunumeronne tänne niin lisään ne pistetaulukkoon.

Edit: Itse valitsin numeron 7.

Edit2: Ei ilmeisesti voi edes olla oikean kuskin numeroita näillä näkymin, eikä 17. Uudemmissa viesteissä lisätietoja.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Harmi, jos peli ei anna käyttää omaa numeroa näissä. Otetaan siis Sainzin 55 numeroksi.

Eikös multuplayerissä käytetä nimenomaan careerissa valittua numeroo. No mikäli ei, niin mulle 22.

Eikös multuplayerissä käytetä nimenomaan careerissa valittua numeroo. No mikäli ei, niin mulle 22.
Jos näin on, niin katotaan sitte uusiks. Mennään toistaseks sillä oletuksella, että netissä ajetaan oikeilla kuskeilla kuten viime vuoden versiossa. Jos asian pystyy valitsemaan, niin viltsu voi päättää otetaanko omat numerot ja kypärät ekalle kaudelle mukaan.

Edit: Olis aika outoa jos careerin numero tulis suoraan onlineen, koska silloinhan useilla voi olla sama numero ja sepä vasta typerää onkin. Videoiden perusteella ainakin oman kypärän ja naaman saa onlineen. Itse olen vähän kahden vaihella kumpi on parempi, omat kypärät/naamat vai oikeat. Saa nähä pystyykö asiaa hosti valitsemaan.

Jos pystyy ottamaan urassa käytettävän numeron niin otan #69. :D .
Varaudutaan numeroon #3

Onlinessa ajetaan omalla kypärällä ja omalla numerolla. Tämä on Codemastersin työntekijän puolesta varmistettu aiemmin.

Niin ja itse ajan silloin numerolla 93.

Käytössä siis ei ole nykyisten kuskien numerot ja #17, joka on "jäädetetty" Jules Bianchin muistolle.

Onlinessa ajetaan omalla kypärällä ja omalla numerolla. Tämä on Codemastersin työntekijän puolesta varmistettu aiemmin.

Niin ja itse ajan silloin numerolla 93.

Käytössä siis ei ole nykyisten kuskien numerot ja #17, joka on "jäädetetty" Jules Bianchin muistolle.
Pystyykö sitä numeroa valitsemaan careerin ulkopuolella, koska jos ajaa vaikka kahta sarjaa, niin olis aika outoa, jos olis pakotettuna sama numero. Tämä aiheuttaa myös tilanteita, että kuskeilla saattaa olla samoja numeroita onlinessa samassa kisassa samaan aikaan.

Pystyykö onlinessa käyttämään oikeiden kuskien numeroita, entä numeroa 0 tai 1? Careerissa ei luonnollisestikaan voi.

Jos onlinessa voi valita numeron 1, niin ajelen sillä.

Päivittelin pistetaulukkoon nyt noita "omia" numeroita, mutta kattellaan sitte kun on enemmän tietoja, että kuinka tuo numeron valinta onlineen itse pelissä toimii.

Pystyykö sitä numeroa valitsemaan careerin ulkopuolella, koska jos ajaa vaikka kahta sarjaa, niin olis aika outoa, jos olis pakotettuna sama numero. Tämä aiheuttaa myös tilanteita, että kuskeilla saattaa olla samoja numeroita onlinessa samassa kisassa samaan aikaan.

Pystyykö onlinessa käyttämään oikeiden kuskien numeroita, entä numeroa 0 tai 1. Careerissa ei luonnollisestikaan voi.

Jos onlinessa voi valita numeron 1, niin ajelen sillä.

Mun ymmärryksen mukaan onlinessa ei voi erikseen valkata numeroa, vaan on yhdistettynä tuolle omalle hahmolle luotuun numeroon (eli 0 ja 1 olisi poissa kuvioista). En sitten tiedä, voiko sitä numeroa vaihdella vaikka päivittäin onlinea varten.

E: Piti kaivaa vielä tuo twiitti varmistukseksi tuohon numeroasiaan:

Kysymys: In online mode can you pick a number for your car like in career mode?
Vastaus: you use the number chosen in your Career.

https://twitter.com/TheLeeMather/status/754988899835998208

Mun ymmärryksen mukaan onlinessa ei voi erikseen valkata numeroa, vaan on yhdistettynä tuolle omalle hahmolle luotuun numeroon (eli 0 ja 1 olisi poissa kuvioista). En sitten tiedä, voiko sitä numeroa vaihdella vaikka päivittäin onlinea varten.

E: Piti kaivaa vielä tuo twiitti varmistukseksi tuohon numeroasiaan:

https://twitter.com/TheLeeMather/status/754988899835998208
Niin eli tuo systeemihän on sitte ihan perseestä. Eli siellä ajelee porukka samoilla numeroilla, jopa samassa tallissa ja vaikka samalla kypärälläkin. Melki olis ollu parempi, jos ne olis pitäny oikeat numerot ja kypärät onlinessa kuten 2015.

Eipä sillä varailulla nyt sitten hirveesti ole merkitystä, jos sitä numeroa ei voi lennosta vaihtaa. Mutta jos voi niin varaan itelle numerot 1 ja 7. Jos niitä ei voi käyttää niin sitte 10.

Niin eli tuo systeemihän on sitte ihan perseestä. Eli siellä ajelee porukka samoilla numeroilla, jopa samassa tallissa ja vaikka samalla kypärälläkin. Melki olis ollu parempi, jos ne olis pitäny oikeat numerot ja kypärät onlinessa kuten 2015.

Nojaa, en tiedä mitä väliä sillä on, mikä numero kenelläkin on siinä auton keulassa. :D Samanlaiset kypärät on jo hyvää sattumaa (jossei etukäteen kaverit sovi käyttävänsä samaa kypärää), kun värivalikoima on luokkaa "kaikki" ja valittavia malleja ilmeisesti jotain 20 ja 40 väliltä, joissa värillä muokattavia alueita 2-3. Siitä voi joku ahkerampi laskea todennäköisyydet, jos värien määräksi asettaa vaikka rajusti alakanttiin 100.

Kysytään nyt tässä samalla, että haluaako porukka lämmittelykierrosta mukaan? Oikeanlaisella renkaiden lämmityksellä on pientä vaikutusta starttiin, muttei ilmeisesti mitään överiradikaalia.

Epäilen, että valtaosa ei halua, ja sen takia en aiemmin kysynyt. Minulle kuitenkin käy jos se halutaan, koska realismin suuntaan aina mahdollisimman paljon kallistun. :D

Miulle käy kans alotus siinä klo 19-21 välillä. Jos numero pitää valita ni #49. Radoissa oon sen oikean kalenterin kannalla + Baku ja Saksa.

Mun mielestä lämmittelykierros ois ihan hyvä, ainakii ekalle kauelle. Mukavasti jännitys nousee siinä starttia lähestyttäessä.

#46 mulle. Itsehän olen tuon numeron kanssa varmaan yhtä taikauskoinen kuin Schumi parittomien numeroiden kanssa. Onneksi ei ehtinyt mennä :) Jos siis omilla mennään ja toivottavasti mennään. Lämppäri myös mukaan.

Mulle ois paras klo.20

6p Spa
5p Bahrain
4p Canada
3p Itävalta
2p Baku
1p Australia

Sent from my iPhone using Tapatalk

Nro 67

Kisan ajankohdalla ei oo mulle mitään väliä.

Radoista annan pisteet myöhemmin,kuhan saan ensin pelin.:) Oikea järjestys sopis kyl oikein hyvin.

Voiko numeron ilmoittaa myöhemmin ku peli on julkaistu? Ottaisin numeron 5, mutta se on Vettelillä. En oo ikinä valinnu muita numeroita ku vitosen nii nyt pitää mennä mukavuusalueelta ja syvälle. :D

Numeroksi sitten vaikkapa 23, jos kerran omilla numeroilla ajetaan. Aika hassu systeemi kyllä, jos tosiaan teoriassa vaikka kaikki voi ajaa samalla numerolla.

Lämmittelykierros ehdottomasti mukaan ainakin alkuun. Voihan tuosta sitten luopua, jos tuntuu ettei tuo mitään lisäarvoa.

Ylös Bottom