Vastaus: PS4 KFIN F1 2016 [KAUSI 4]
Mietin tätä itsekin aiemmin ja tulin lopputulemaan, että aika-ajossa sallittu silloinkin vain se pehmein käytössä oleva, jos kuivan kelin pyörillä tahtoo lähteä kokeilemaan.
Tuo sääntö voidaan melkeimpä lyödä jo nyt lukkoon, koska valtaosa ollut sen kannalla. Pehmeimmän renkaan pakotuksella saadaan aika-ajot ja myös kisa toivottavasti suht värikkäiksi, vaikka taktiikkapuolelta rajoittaakin valitettavan paljon.
En tuota Simon toivetta noudata suorilta käsin, mutta pyrin sitäkin huomioimaan. Pyrin siis enemmän jakamaan kuskeja talleihin edelliskausien menestyksien perusteella, mutta annan kuitenkin painoarvoa myös tallitoiveille. Katson tallipaikat kuitenkin läpi myöhemmin ja odottelen vielä lisää ajohalukkaita. Nyt paikoista mennyt 17/22 ja muutama vakiokuski vielä uupuu.
Mites jos sataa vettä aika-ajoissa? Mun mielestä viisainta sillonkii pakottaa pehmein setti alle.
Mietin tätä itsekin aiemmin ja tulin lopputulemaan, että aika-ajossa sallittu silloinkin vain se pehmein käytössä oleva, jos kuivan kelin pyörillä tahtoo lähteä kokeilemaan.
Tuo sääntö voidaan melkeimpä lyödä jo nyt lukkoon, koska valtaosa ollut sen kannalla. Pehmeimmän renkaan pakotuksella saadaan aika-ajot ja myös kisa toivottavasti suht värikkäiksi, vaikka taktiikkapuolelta rajoittaakin valitettavan paljon.
Mielestäni tallipaikkoja on turha jakaa jollain tuollaisella verukkeella mitä Simolla on välittämättä kuljettajien toiveesta. Miten edes määritellään kovimmat pisteiden kerääjät? Vauhti vaihtelee radoittain ja harjoittelumäärän mukaan, pistelaskua vääristää poissaolot, kolarit ja Codemastersin bugit jne.
En tuota Simon toivetta noudata suorilta käsin, mutta pyrin sitäkin huomioimaan. Pyrin siis enemmän jakamaan kuskeja talleihin edelliskausien menestyksien perusteella, mutta annan kuitenkin painoarvoa myös tallitoiveille. Katson tallipaikat kuitenkin läpi myöhemmin ja odottelen vielä lisää ajohalukkaita. Nyt paikoista mennyt 17/22 ja muutama vakiokuski vielä uupuu.