Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS4 KFIN F1 2016 [KAUSI 5]

Vastaus: PS4 KFIN F1 2016 [KAUSI 5]

Hyvähyvä, niin sitä pitää. ;)

Niin ja tosiaan, vanhaksi ollaan tulossa kun unohtuu asioiden kommentointi. Default on tällä hetkellä menossa läpi, joten haluaako porukka kokonaan defaultit (=ei mitään säätöjä bensamäärän lisäksi) vai sitten tiettyjä poikkeuksia? Minä melkein itse kallistun kokonaan säädöttömään vaihtoehtoon, mutta eipä minulla ole väliä, vaikka jotain saisikin säätää.

Kommentoikaa rataäänien yhteydessä tätä. En tuon enempää viitsi alustella, kun defaultien käyttöä ei edes ole vielä lyöty lukkoon.

Olen itsekin kokonaan säädöttömän auton kannalla. Jos jotain saa säätää niin siipiä. Päättäköön enemmistö tämän. Miten default-säätöä meinataan valvoa ettei kukaan filmaa?
 
Vastaus: PS4 KFIN F1 2016 [KAUSI 5]

Rataäänet:

7 - Venäjä
6 - Baku
5 - Silverstone
4 - Espanja
3 - Japani
2 - Malesia
1 - Monaco
 
Rataäänet

7p spa
6p Bahrain
5p Kiina
4p Abu dhabi
3p Monza
2p Australia
1p Unkari

Ja mä haluaisin säätää niin paljon kun mahdollista [emoji16]
 
Vastaus: PS4 KFIN F1 2016 [KAUSI 5]

Rataäänet

7 Austraalia
6 Bahrain
5 Belgia
4 Brasilia
3 Baku
2 Saksa
1 itävalta

Jos defaulteilla mennään niin ihan kaikki säädöt kieltoon on minun mielipide! Bensaa saa toki lisätä ja vähentää. Tosi mukava oli äskenkin vetää austraaliassa treenikisa ilman minkäänlaisia säätö muutoksia. Toki helpompi valvoa jos ajonaikana olevat pikavalikon säädöt sallitaan. Sen verran kuiten löytyy luottoa, että kukaan ei huijaa ja jos huijaa niin toivottavasti näkee yöllä pahoja unia
 
Vastaus: PS4 KFIN F1 2016 [KAUSI 5]

7p Espanja
6p Saksa
5p Belgia
4p Kanada
3p Itävalta
2p Australia
1p Usa

Ja oon sen kannalla, että ainut säätö mitä sallitaan on bensamäärän valinta.
 
Vastaus: PS4 KFIN F1 2016 [KAUSI 5]

Jarrupaine olis kiva säätää, koska jarrumodilla pressure täytyy laittaa korkeelle, kun modin kanssa ei oikein jaksa jarruttaa täysillä. Itse kyllä pystyn sopeutumaan 75 prosentiinkin tarvittaessa.

Etusiiven voi jättää vapaaks, niin ei voi valittaa että setti aliohjaa tai yliohjaa. Se kun parc fermessäkään ei ole lukittu säätö. Pystyn itse sopeutumaan lukittuunkin.
 
Vastaus: PS4 KFIN F1 2016 [KAUSI 5]

Rataääneni:

7p Espanja
6p Kiina
5p USA
4p Malesia
3p Singapore (kyllä)
2p Abu Dhabi
1p Brasilia

Taktikoin siltä osin, että ois ees osa lempiradoista myöhemmilläkin seasoneilla mukana, ettei kaikki pamaha heti kärkeen, vaikka se mukavaa onkin.

Voin vielä erikseen testata noita kellonaikoja pelissä, että mikä rasittaa ja mikä ei. Muistikuvani mukaan aamut on aika pahoja olleet. Ja mulla kyse ei oo siitä että pelin aurinko oisi niin realistinen että häikäisisi, vaan asia juontaa puhtaasti mun näkökykyyn, ei varsinaisesti kirkkauteen.

Defaulteihin toivon mahdollisuutta jarrujen säätämiseen, mutta pärjään kyllä ilmankin.
 
Vastaus: PS4 KFIN F1 2016 [KAUSI 5]

7p Baku
6p Silverstone
5p Malesia
4p Japani
3p USA
2p Bahrain
1p Kanada

Mä jättäsin kaikki säädöt defaultiin, mutta eipä sillä niin väliä.
 
Vastaus: PS4 KFIN F1 2016 [KAUSI 5]

Rataäänet:

7p Bahrain
6p canada
5p venäjä
4p monaco
3p australia
2p itävalta
1p espanja

omasta mielestä vois jättää etusiiven ja jarrusivun vapaaks.


 
Vastaus: PS4 KFIN F1 2016 [KAUSI 5]

7p Australia
6p USA
5p Belgia
4p Saksa
3p Baku
2p Bahrain
1p Kanada

Etusiiven säätö pelkästään sallituksi on minun mielipide.
 
Vastaus: PS4 KFIN F1 2016 [KAUSI 5]

7p Baku
6p Venäjä
5p Espanja
4p Kiina
3p Belgia
2p Monaco
1p USA

Kaikki säädöt defaultilla eli vain bensan säätö sallituksi.
 
Vastaus: PS4 KFIN F1 2016 [KAUSI 5]

Defaultti setti, bensojen säädöllä.

7p epsanja
6p singapore
4p venäjä
2p bahrain
1p kirai
5p austria
3p Baku

Laittakaa joku kottero mulle.
 
Vastaus: PS4 KFIN F1 2016 [KAUSI 5]

Defaultti setti, bensojen säädöllä.

7p epsanja
6p singapore
4p venäjä
2p bahrain
1p kirai
5p austria
3p Baku

Laittakaa joku kottero mulle.

Mitä helvettiä? :D :D

Saanko mie jo yhen pisteen? Uujea.

Olen kieltämättä itsekin hämmentynyt. Oletin ensiksi Fisken tarkoittavan Espanjaa, mutta siellähän olikin jo 7p sille. :D Kahdeksaa en Espanjalle anna. :mad:
 
Vastaus: PS4 KFIN F1 2016 [KAUSI 5]

Kiireessä kirjottelin:rolleyes::cool: ja ehä minä 7 radan nimeä ulkoa muista, niin annoin Kiraille yhen tsemppi pisteen kauteen ku ei se niitä ajamalla tahdo saada...
 
Vastaus: PS4 KFIN F1 2016 [KAUSI 5]

7 - Bahrain
6 - Espanja
5 - Unkari
4 - Baku
3 - Itävalta
2 - Venäjä
1 - Monza

ABS:sä en itse haluais OFFille kun pädillä ajelen. Toki nyt äänestin Ratoja joilla uskoisin osaavani ajaa ABS OFFina :)
EDIT: Toki ei toi treenaaminen kauan vie, F1 2012 tuli ajettua kaikki avut OFF pädillä joten ei se mahdottomuus ole oppia uudestaan.
EDIT2: Itse jättäisin kaikki Defaulttiin jos semmosella lähdetään kautta ajamaan, ja ainoa sallittu olis bensan säätäminen
 
Vastaus: PS4 KFIN F1 2016 [KAUSI 5]

7. Espanja
6. USA
5. Kiina
4. Silverstone
3. Abu Dhabi
2. Malesia
1. Bahrain
 
Ylös Bottom