Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS4 KFIN F1 2017 [KAUSI 1]

Vastaus: PS4 KFIN F1 2017 [KAUSI 1]

Testikisa torstaina 7.9 klo 19. Rata: Suzuka

Pyritään ajamaan täysin sarjan virallisella formaatilla. Ei tarvitse erikseen ilmoittautua. Autot voi valita vapaasti kun sessioon saapuu. Jos ei meinaa kaikki mahtua niin jaetaan porukka tasan kahtia vaikka tän hetken tt-karsinnan rankingin perusteella.




PS. Kalenteri päivitetty avausviestiin


-Simo911
 
Vastaus: PS4 KFIN F1 2017 [KAUSI 1]

Onkos kisapäivistä nyt mitään varmaan kun en tiiä mitä missäkin on aiemmin sovittu ja mietitty. Vai onko joku äänestys menossa? Ja onko 1- ja 2. sarja samaan aikaan vaiko eri aikaan?

Mulle nimittäin ei käy mikään muu kuin torstai alkuilta. Jos kakkossarja ajetaan eri päivänä ku ykkössarja, niin en oo tulossa mukaan. Ja kakkossarjaanhan tässä epäilemättä ollaan matkalla :D
 
Vastaus: PS4 KFIN F1 2017 [KAUSI 1]

Minun autotoive olisi Renault tai Red Bull. (jos valitaan silleen eri tavalla kuin miten itse haluan) Tallikaveri on tällä kaudella JB jonka kanssa olen jo sopinut!
 
Vastaus: PS4 KFIN F1 2017 [KAUSI 1]

Onkos kisapäivistä nyt mitään varmaan kun en tiiä mitä missäkin on aiemmin sovittu ja mietitty. Vai onko joku äänestys menossa? Ja onko 1- ja 2. sarja samaan aikaan vaiko eri aikaan?

Mulle nimittäin ei käy mikään muu kuin torstai alkuilta. Jos kakkossarja ajetaan eri päivänä ku ykkössarja, niin en oo tulossa mukaan. Ja kakkossarjaanhan tässä epäilemättä ollaan matkalla :D

Torstaisin ajetaan, kun pienellä utelulla tuntuu olevan suosituin päivä. Lähtökohtaisesti ajateltu ajaa molemmat sarjat samaan aikaan (klo 19.00), mutta pientä pohdintaa oli, että toinen sarja voisi teoriassa aloittaa esimerkiksi 18:30, koska muutama toivonut kisa-ajan aikaistamista.

Tästä saa (ja käytännössä pitää!) heittää kommenttia, niin saadaan mahdollisimman suurelle osalle sopiva kisa-aika.

-vvvili
 
Vastaus: PS4 KFIN F1 2017 [KAUSI 1]

toi 18:30 on kyllä hyvä mulle tai sitten 19 mutta ei yhtään myöhempää muuten en voi ajaa ennen yövuoroja


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Vastaus: PS4 KFIN F1 2017 [KAUSI 1]

18:30 olis hyvä. Kauan kisa kokonaisuudessaan kestää?

Lähetetty minun SM-G935F laitteesta Tapatalkilla
 
Vastaus: PS4 KFIN F1 2017 [KAUSI 1]

18:30 olis hyvä. Kauan kisa kokonaisuudessaan kestää?

Lähetetty minun SM-G935F laitteesta Tapatalkilla
Ei pitäis hirveesti yli tuntia kestää. Qualit on 6min lyhyempiä ja autot nopeempia kuin viime pelissä. Joskus saatetaan ottaa qualin jälkeen lobbyn kautta jos porukkaa tipahtaa tai tulee myöhässä. Itse olen edelleen klo 19 kannalla, ettei yhtään aikaistettais. Starttiaikaahan aikaistettiin jo viime peliin, kun 2015 pelillä mentiin 20.15, joka oli mielestäni paras aika. Itelle nyt sopii kaikki klo 18.30 lähtien, ettei siitä ole kiinni.
 
Vastaus: PS4 KFIN F1 2017 [KAUSI 1]

Siinä minun TT-karsinta kierrokset. Katotaan jos ne vielä siitä paranis. Aikaa on annettu aika reilusti höylätä. sori huonoista kuvista mutta näkeehän simo ne leaderboardiltaki
5864ebd56a3e91b29b342b2a30afab0a.jpg
5c7152b118e3c38cabac3936acaa2261.jpg
6351a9941ef2767d7a9e17854edb921f.jpg


Lähetetty minun ONEPLUS A3003 laitteesta Tapatalkilla
 
Vastaus: PS4 KFIN F1 2017 [KAUSI 1]

Mahtuuko vielä mukaan? Ilmoittauduin jo aikaisemmin mutta peruin, koska en uskonut aikaa löytyvän. Nyt sitä aikaa kuitenkin löytyisi, jos kisat illalla (klo 19-20 aikoihin) ajetaan.

PSN: viljamy
Tallitoive: Ferrari tai Mercedes
 
Vastaus: PS4 KFIN F1 2017 [KAUSI 1]

Mahtuuko vielä mukaan? Ilmoittauduin jo aikaisemmin mutta peruin, koska en uskonut aikaa löytyvän. Nyt sitä aikaa kuitenkin löytyisi, jos kisat illalla (klo 19-20 aikoihin) ajetaan.

PSN: viljamy
Tallitoive: Ferrari tai Mercedes
Mahtuu niin paljon kun vaan tulee. Ainakin 40 asti. Kato avausviestistä tt-karsinnan säännöt.
 
Vastaus: PS4 KFIN F1 2017 [KAUSI 1]

Tuun mukaan kisaamaan. Yritän päästä mahdollisimman moneen kisaan. Talli toive Force india

Lähetetty minun SM-G935F laitteesta Tapatalkilla
 
Vastaus: PS4 KFIN F1 2017 [KAUSI 1]

Mukana jos mahtuu vielä PSN: ihmepoika-

PSN: MasaSaksjarvi mukana.

Molemmat lisätty listoille. Avausviestissä ohjeet Time Trial-karsintaan, jossa jaetaan porukka kahteen lohkoon. Käykäähän ajelemassa ajat tauluun jokaiselle karsinnassa olevalle radalle ennen karsinnan sulkeutumista (17.9. klo 12.00).

Tarkennuksena toki sen verran, että pakko ei ole TT-karsintaa ajaa, jos ei halua. Silloin sijoittuu automaattisesti "2.sarjaan".

-vvvili
 
Vastaus: PS4 KFIN F1 2017 [KAUSI 1]

Sääntöihin päivitetty, että retireä ei tule itse painaa koskaan kisan aikana. Ei edes vaikka rengas lähtisi irti. Peli siirtyy itsestään välianimaatioon n. 10-15 sekunnin kuluessa. Sen jälkeen on vielä hyvä jonkun minuutin jäädä spectaamaan ennen kuin poistuu sessiosta. Tällä koitetaan välttää se, että keskeyttäneet autot eivät jää loppukisan ajaksi radalle ja aiheuta jatkuvan keltaisen lipun ja virtual safety careja.

Ei mielellään paineta retireä myöskään aika-ajoissa radalla, koska tekoäly ottaa auton hallintaansa, eikä välttämättä mene haamuksi. Jotkut säästävät renkaita tuolla kikkailulla. Samaten tahallaan auton romuttaminen aika-ajoissa on kielletty. Jos tapahtuu vahingossa ja olet top10:ssä, niin on otettava kuluneet renkaat starttiin. Jos ei kuluneita löydy, niin sitten pehmeimmät. Tässä viimeisessä tapauksessa saatetaan antaa rangaistuspisteitä.

Testikisa torstaina 14.9 klo 19. Ratana Australia.

Ei tarvitse erikseen ilmoittautua. Autovalinta sessioontullessa vapaa. Jos tulee täyteen, niin jaetaan porukka kahtia. Hostina lienee MeriMax_87 tai minä. Seuratkaa psn-piiriä.

-Simo911

 
Vastaus: PS4 KFIN F1 2017 [KAUSI 1]

Ilmottelen jo nyt että multa jää avauskisa ajamatta, eli joku voi halutessaan tuuraa Australiassa.
 
Ylös Bottom