Pistähän sitten mietteitä tulemaan, että saadaanko tänne jo ainakin toinen henkilö mun lisäksi joka näitä luureja "fanittaa" vai olenko ollut väärässä
Eipä ne LucidSoundit kestäneet kuin 2,5kk.
Eli oikean kupin pehmusteen pinnoitteen liimaus petti kuulokkeen sisältä. Ensin luulin et on vain siellä välissä ja yritin saada takaisin, kunnes huomasin liima jäljet. Loppuosa tuntui olevan jämäkästi kiinni, joten luovutin ja otin yhteyttä myyjään.
Homma pelaa sen suhteen hienosti ja lähetin kuulokkeet huoltoon ja epäilivät liimauksen olleen tehtaalta lähtiessä huono.
Ja tästä takaiskusta huolimatta pidän itse kuulokkeita edelleen myös laadullisesti materiaalien osalta äärimmäisen korkealuokkaisena ja päivittäisestä käytöstä huolimatta kuulokkeissa ei ole muita käytön jälkiä ja on erittäin hyvän oloiset kauttaaltaan. Noita liimauksien pettämisiä käy tuotteessa kuin tuotteessa, eikä ne ehdi aina kuivumaan kunnolla.
Onneksi oli Sonyn sangastaan teipatut 2.0 edelleen tallessa ja olin niihin aikanaan oikeasti äärimmäisen tyytyväinen. Äänenlaatu oli hyvä, mikki oli hyvä jne.
Mutta eilen totuus löi vasten kasvo.....korvia...nimittäin äänenlaatu oli ihan hirveä LucidSoundien jälkeen ja illemmalla kaverit valitteli miten nyt kuulun noin huonosti.
BF V 2.0:lla on lähellä kidutusta, kun on oppinut pelaamaan äänillä LucidSoundin mielettömän room efektin omaavan surroundin kanssa.
Eli tämä takaisku lopulta vain vahvisti sitä käsitystä, että LucidSoundin äänimaailma, surround, istuvuus päähän, nappien käytettävyys, mikrofonin laatu ja materiaalien laatu on hintaansa nähden parempaa kuin 5/5. Toivottavasti tälläinen kokoonpanossa käynyt laadun tippuminen oli vain yksittäistapaus.