Omenanraato
Well-Known Member
Jenkkien varastolla kuulokkeet on ja tuote myynnissä.
Tilasin Saksasta ja siellä lukeekin nyt ettei ole tietoa saatavuudesta. Viikonloppuna vielä luki 14.2.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Jenkkien varastolla kuulokkeet on ja tuote myynnissä.
No hitto, onko noiden kuulokeiden saatavuus todella noin heikkoa vai mikäköhän mättää.Jenkkien varastolla kuulokkeet on ja tuote myynnissä.
Tilasin Saksasta ja siellä lukeekin nyt ettei ole tietoa saatavuudesta. Viikonloppuna vielä luki 14.2.
Nyt Saksan puoli näyttää maaliskuun kuudes.No hitto, onko noiden kuulokeiden saatavuus todella noin heikkoa vai mikäköhän mättää.
Amazon.uk näyttää edelleen 14.2
Tää meni vielä erikoisemmaksi.No hitto, onko noiden kuulokeiden saatavuus todella noin heikkoa vai mikäköhän mättää.
Amazon.uk näyttää edelleen 14.2
No tänään vihdoin ja viimein Amazon.de ilmoitti et 7kpl varastossa ja yksi niistä mulle.Tää meni vielä erikoisemmaksi.
Saksan amazon näyttää, että tuotetta on varastossa, mutta sitä ei toimiteta Suomeen.
Mun tilauksessa lukee, että saapuu huhtikuussa.
Tuolta itse katsoin silloin tammikuussa ja ei ollut mitään arviota saatavuudesta.Itse tilasin LS41:et Maxgaming.fi:stä. Maanantaina tilasin ja tänään tulee matkahuoltoon vaikka lähettivät ruotsista.
LS41 7.1 Premium -Langattomat pelikuulokkeet
The LS41 is powered by state-of-the-art DTS Headphone:X audio technology. LucidSounds audio engineer...www.maxgaming.fi
Itse tilasin LS41:et Maxgaming.fi:stä.
Omani on matkalla jo Liettuassa, joten varmaan maanantaina ups:n herra tuo ovelle.
Mulla ainakin johtuu ihan siitä, että LS40:t on jo jumalkuulokkeet. Nää on käytännössä samat, vain pieniä viilauksia tehty. Joten tiedän jo valmiiksi saavani markkinoiden parhaat kuulokkeet.Ootte nyt niin kovasti pauhannut noista LS41 jumalkuulokkeista, että tässähän alkaa vähitellen itseäkin kiinnostamaan, että mistä tää hype oikein johtuu Laittakaa käyttökokemuksia, JOS saatte luurit joskus
Se ainut miinus oli kuulokkeiden usb donglessa, johon siis kytketään optinen äänipiuha surround äänten saamiseksi. No ps4 pro:ssa se kytketään takana olevaan porttiin ja jos käytti samalla verkkokaapelia, ei ne mahtunut rinnakkain. Itsekin veisteli verkkopiuhan suojaa pienemmäksi puukolla.
Nyt uudessa sekin on muutettu eikä aiheuta enää ongelmaa.
Koitan itse välttää tuota etu usbin käyttöä. Ensinnäkin menee typerästi yksi johto sit koneen taakse, mut käytän myös näppistä ja yksi johto lataukselle käytössä, niin paikatkin loppuu.Tuon dongle ongelman voi poistaa juurikin päin vastoin eli pyöristää hiukan sen donglen reunaa ja se menee mainiosti sen jälkeen pron etu usb porttiin... ,
Melko pienellä riskillä mennään kun ei tarvitse kun ohuesti ottaa pinnasta...Koitan itse välttää tuota etu usbin käyttöä. Ensinnäkin menee typerästi yksi johto sit koneen taakse, mut käytän myös näppistä ja yksi johto lataukselle käytössä, niin paikatkin loppuu.
Mut noin äkkiä ajatellen tuntuisi aika paljon halvemmalta pyöristää verkkokaapelin liitintä, tai ostaa ohuella liittimellä oleva johto, kuin riskeerata tuon donglen kanssa mitään. Sitä kun tuskin erikseen voi uutta ostaa.
Juu, mutta kun menee noin muutoin jostain syystä rikki, niin etpä saakkaan takuuseen uutta, kun olet itse veistellyt.Melko pienellä riskillä mennään kun ei tarvitse kun ohuesti ottaa pinnasta...