Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS4 NHL 16 SC-CHAMPIONS TROPHY

Vastaus: PS4 NHL 16 SC-CHAMPIONS TROPHY

Pairi jaTemetor mitens ootte paikalla loppuviikosta ku pitäs nää pelit hoitaa. Tänää oon paikalla, huomen kans mut perjantaina ja lauantaina en ja sunnuntai meneeki sitte kunnon mukaan. Heitelkää jotain ideoita. im all ears.
 
Vastaus: PS4 NHL 16 SC-CHAMPIONS TROPHY

Tänää voin pelata joskus kympin jälkee, tai sit huomenna kävis illemmalla joskus kuuden seittemän aikaa. Koskas Pairille kävis pelit?
 
Vastaus: PS4 NHL 16 SC-CHAMPIONS TROPHY

Miten Tampan touny? En oo susta hetkeen kuullu. Laitoin viestiä pleikkarin puolella et koska ehtisit pelaan pelit pois... Sua vaille valmis turnee
 
Vastaus: PS4 NHL 16 SC-CHAMPIONS TROPHY

HOI!!

Alkulohkon pelejä on saatu pelattua suurimmalla osalla mukava määrä, ja kolmasosa (=8) joukkueista on pelannut jo koko alkusarjan loppuun :). Vielä on kuitenkin pelaamattomia otteluita GM:sta riippuen 1-6 kpl, joten olkaa jokainen aktiivisia sopimaan peliaikoja! Erityisesti ne, joilla on vielä useita otteluita pelaamatta.

Aikataulun mukaan KAIKKI ottelut on pelattava SU 1.11 klo 24 mennessä. Olen itse PE-SU reissun päällä, mutta palaan SU iltana, ja julkaisen viimeistään klo 24 jälkeen lopulliset sarjataulukot & jatkolohkoihin selvinneet GM:t. Jatkolohkojen ketju on jo valmiiksi luotu, ja päivitän sinne lohkojen osallistujat, kunhan ne tässä selviävät.

Mielenkiintoisia tilanteita on vielä kaikissa lohkoissa, eikä minkään lohkon kaikki jatkopaikat ole vielä jaettu. Panosta siis riittää vielä useassa jäljellä olevassa ottelussa :cool:. Herra TJ täällä taustalla seurailee tilanteen kehittymistä, ja jännää samalla Bostonin kohtaloa jatkopaikkataistossa :D.

Hoidetaas homma kunnolla maalin asti :)!

-TJ Miksa
 
Vastaus: PS4 NHL 16 SC-CHAMPIONS TROPHY

Columbus on peli valmiudessa PE,LA ja SU klo: 16:00-18:00, eli Vilbertto vaan huutelemaan kun pelit onnistuu. Harmi, että en oo saanut pelattua 2 viimeistä peliä tällä viikolla, mutta mulla on ollut hirvee kuume ja räkätauti, olokin on kuin jyrän alle jääneellä ketulla. :eek:
 
Vastaus: PS4 NHL 16 SC-CHAMPIONS TROPHY

stenis19..millo otamme pelit pois ? Mulle käy oikeestaan millon vaan pienellä varotusajalla kuiten.
 
Vastaus: PS4 NHL 16 SC-CHAMPIONS TROPHY

Columbus on peli valmiudessa PE,LA ja SU klo: 16:00-18:00, eli Vilbertto vaan huutelemaan kun pelit onnistuu. Harmi, että en oo saanut pelattua 2 viimeistä peliä tällä viikolla, mutta mulla on ollut hirvee kuume ja räkätauti, olokin on kuin jyrän alle jääneellä ketulla. :eek:
Pelataan molemmat huomenna 16 aikoihin pois. :)
 
Vastaus: PS4 NHL 16 SC-CHAMPIONS TROPHY

Onnistuisiko Coloradolle tänään tai huomenna pelit johonkin aikaan?
 
Vastaus: PS4 NHL 16 SC-CHAMPIONS TROPHY

Sharks ei ole päässyt askiin koko viikkona, fuk. Tänään mahdollisesti myöhäisillassa onnistuu. Huomenna päivällä pitäisi natsata. Sunnuntaina sitten viimeistään. Mikäs Capitalsin ja Rangersin tilanne?

Jos oikein katsoin, niin loput kolme peliä pitäisi voittaa, jos mielii lohkokolmosena jatkoon. Tämähän olisi jo pieni mestaruus. Puolustus on toiminut hyvin, mutta hyökkäyspään tehottomuus perinteisesti vaivaa. Jonesin maalivahtityöskentely kyllä edellyttää tiivistä pelaamista. Donskoi heräsi parin pelin viltityksen jälkeen ja muutama häkkikin on nähty. Kova lohko, hyviä pelejä!
 
Vastaus: PS4 NHL 16 SC-CHAMPIONS TROPHY

Kohta se ratkeaa pääseekö Columbus jatkoon vai ei. Peukut pystyyn. Hieno ja tiukka lohko oli seessä. Kiitoksia vastustajille ja tietenkin Miksalle! :cool:
 
Vastaus: PS4 NHL 16 SC-CHAMPIONS TROPHY

Sharks ei ole päässyt askiin koko viikkona, fuk. Tänään mahdollisesti myöhäisillassa onnistuu. Huomenna päivällä pitäisi natsata. Sunnuntaina sitten viimeistään. Mikäs Capitalsin ja Rangersin tilanne?

Jos oikein katsoin, niin loput kolme peliä pitäisi voittaa, jos mielii lohkokolmosena jatkoon. Tämähän olisi jo pieni mestaruus. Puolustus on toiminut hyvin, mutta hyökkäyspään tehottomuus perinteisesti vaivaa. Jonesin maalivahtityöskentely kyllä edellyttää tiivistä pelaamista. Donskoi heräsi parin pelin viltityksen jälkeen ja muutama häkkikin on nähty. Kova lohko, hyviä pelejä!
Capitalsi päivystää sunnuntaina.
 
Ylös Bottom