Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS4-päivitykset

Olisin halunnut pistää esim lyhyen kisan ja aika-ajot sellaisenaan F1:stä..ei onnistunut kun youtube bugaa. Eli en siis pysty uppaamaan mitään yli 15mi pätkää, edes sharefactoryllä.

Edit: ja siis ekalla kerralla onnistui, nyt ei pleikka tunnista YouTuben vahvistusta.
 
Vastaus: PS4-päivitykset

Varmaan aika kovaa ruuhkaa linjoilla kun 40 miljoonaa, tai suuriosa niistä pukkaa linjoille. Eiköhän lähde uppaukset futaamaan ruuhkapiikin jälkeen.
 
Vastaus: PS4-päivitykset

Olisin halunnut pistää esim lyhyen kisan ja aika-ajot sellaisenaan F1:stä..ei onnistunut kun youtube bugaa. Eli en siis pysty uppaamaan mitään yli 15mi pätkää, edes sharefactoryllä.

Edit: ja siis ekalla kerralla onnistui, nyt ei pleikka tunnista YouTuben vahvistusta.

Mikset vaan kopioi videota usb tikulle ja lataa tietokoneella?
Samalla selviää se, että onko vika tuben vai pleikkarin päässä.
 
Vastaus: PS4-päivitykset

Siis vika on siinä, että pleikka luulee etten ole vahvistanut pitkiä videoita (vaikka olen). Kun kirjaudun pleikalla youtubeen, tube ilmoittaa et olen jo vahvistanut ja palaa YouTuben etusivulle. Tästä ei pääse eteenpäin mitenkään. Koneella menee kyllä hyvin pidemmätkin ja meni pleikallakin aluksi. Muuttui beta kakkosessa.

Ja koko share napin idea menee jos alan koneelle siirtämään, etenkin kun tietokonetta käytän noin kerran kolmessa kuukaudessa. Muutoin menee kaik ipadillä/iPhonella.
 
Vastaus: PS4-päivitykset

Siis vika on siinä, että pleikka luulee etten ole vahvistanut pitkiä videoita (vaikka olen). Kun kirjaudun pleikalla youtubeen, tube ilmoittaa et olen jo vahvistanut ja palaa YouTuben etusivulle. Tästä ei pääse eteenpäin mitenkään. Koneella menee kyllä hyvin pidemmätkin ja meni pleikallakin aluksi. Muuttui beta kakkosessa.

Ja koko share napin idea menee jos alan koneelle siirtämään, etenkin kun tietokonetta käytän noin kerran kolmessa kuukaudessa. Muutoin menee kaik ipadillä/iPhonella.
Oletko kokeillut pleikkarilla kirjautua sisään ja ulos YouTubesta?
 
Vastaus: PS4-päivitykset

Hyvä päivitys. Kansiot todella mieluinen uudistus.

Tosin aika usein tuo pleikkari jää miettimään, käyköhän PSN-verkko vähän hitaalla..? Ja onko todella niin että edelleenkään beetoja tai demoja ei pysty poistamaan kirjastosta?
 
Vastaus: PS4-päivitykset

Tosin aika usein tuo pleikkari jää miettimään, käyköhän PSN-verkko vähän hitaalla..? Ja onko todella niin että edelleenkään beetoja tai demoja ei pysty poistamaan kirjastosta?
Kyllä. Ei pysty ei.
 
Vastaus: PS4-päivitykset

Mulla sekis onlinepuoli totaalisesti päivityksen jälkeen. Lataa vain esim. ystävälistaa eikä päästä sharefactoryyn. Ei hyvä.
 
Vastaus: PS4-päivitykset

Mulla sekis onlinepuoli totaalisesti päivityksen jälkeen. Lataa vain esim. ystävälistaa eikä päästä sharefactoryyn. Ei hyvä.

Taitaa psn olla jumissa, koska mulla tekee samaa, mutta ei päästä storeen eikä lataa niitä kavereiden tapahtumiakaan.
 
Vastaus: PS4-päivitykset

Mulla sekis onlinepuoli totaalisesti päivityksen jälkeen. Lataa vain esim. ystävälistaa eikä päästä sharefactoryyn. Ei hyvä.

Soitin tukeen muissa asioissa ja tein sen seurauksena käyttöoikeuksien palautuksen pleikalta. Lähti kaikki toimimaan kaverilistoista storeen..

Asetukset > Playstation Network -> palauta käyttöoikeudet
 
Vastaus: PS4-päivitykset

striimaus ei toimi, valittaa vaan sitä että mun pitäisi pistää se koodi että saan liitettyä mun ps tilin ja twich tilin yhteen. ongelma vaa on se että olen striimannut ennen tätä päivitystä ja olen jo liittänyt tilin yhteen.

joka paikassa vaan levitellään käsiä....miks mulle tulee aina tämmösiä ongelmia josta kukaan ei ole koskaan ennen edes kuullu.....
 
Vastaus: PS4-päivitykset

striimaus ei toimi, valittaa vaan sitä että mun pitäisi pistää se koodi että saan liitettyä mun ps tilin ja twich tilin yhteen. ongelma vaa on se että olen striimannut ennen tätä päivitystä ja olen jo liittänyt tilin yhteen.
Mene selaimella osoitteeseen Twitch.tv, kirjaudu sisään tunnuksellasi, klikkaa nimimerkkiäsi, valitse Settings, mene Connections-osioon ja käy irtisanomassa PlayStation-yhteys. Sen jälkeen normaalisti liitä PSN-tilisi uudestaan Twitch-tiliisi PS4:n kautta.
 
Vastaus: PS4-päivitykset

Mene selaimella osoitteeseen Twitch.tv, kirjaudu sisään tunnuksellasi, klikkaa nimimerkkiäsi, valitse Settings, mene Connections-osioon ja käy irtisanomassa PlayStation-yhteys. Sen jälkeen normaalisti liitä PSN-tilisi uudestaan Twitch-tiliisi PS4:n kautta.

miksi mulle ei myös koskaan tule sitä yksinkertaisinta ongelmanratkaisua mieleen?...noh nyt näyttää toimivan. kiitos :)
 
Vastaus: PS4-päivitykset

miksi mulle ei myös koskaan tule sitä yksinkertaisinta ongelmanratkaisua mieleen?
Vaikka eri tahojen teknisiä tukia vuokaavioineen ja protokollineen monasti haukutaankin, on ne kaikista yksinkertaisimmat ja ilmiselvimmät ("Have you tried turning it off and on again?") neuvot siellä ihan syystä.
 
Vastaus: PS4-päivitykset

Vaikka eri tahojen teknisiä tukia vuokaavioineen ja protokollineen monasti haukutaankin, on ne kaikista yksinkertaisimmat ja ilmiselvimmät ("Have you tried turning it off and on again?") neuvot siellä ihan syystä.

nii joskus tosiaan kannattaa aloittaa ihan sieltä ruohojuuri tasolta kattomaan ongelmia, itse aina rupean kattomaa yleensä ne "jossa vika voisi olla" mutta yleensä se vika on tosiaan jossain yksinkartaisemmassa :)
 
Vastaus: PS4-päivitykset

Ihan veikeä lisä:

[video=youtube;9wDshFYu6DE]https://www.youtube.com/watch?v=9wDshFYu6DE[/video]
 
Vastaus: PS4-päivitykset

Ihan veikeä lisä:

[video=youtube;9wDshFYu6DE]https://www.youtube.com/watch?v=9wDshFYu6DE[/video]
Ihmettelinkin eilen Falloutia pelatessa kun säädin quick menun kautta Spotifyä, niin tuli ehdotus survivor-playlistista. Todella hieno ominaisuus!
 
Vastaus: PS4-päivitykset

Vaikka yleensä en näistä uusista käyttöjärjestelmäversioista niin välitä, enkä kiinnitä huomiota, minkään laitteen kohdalla, niin nyt täytyy sanoa poikkeuksellisesti, että tämä uusi PS4:n 4.0-versio on kyllä kiva silmään ja mukava käyttää! Ulkonäön puolesta hieman pehmeämmät ja pyöreämmät muodot kuvakkeissa ja tapa esittää suosituksia ja muuta vaihtoehtoista informaatiota on edeltäjäänsä parempi. Tähän lisäksi sitten sivureunaan muuttunut PS-valikko(siis se, joka aukeaa ohjaimen PS-nappulasta) on mukavammassa kohdassa, omaa laajemmat erilaiset valinnat.

Erityishuomiona myös, että se fyysisen levyn kuvakkeen jääminen ilmaantumatta joissain kohdissa näyttäisi olevan korjattu! Ei sillä, että tuo bugi nyt olisi mitään varsinaisesti haitannut, mutta onhan se kiva juttu, että on nyt saatu korjattua! :)
 
Vastaus: PS4-päivitykset

Nyt vasta huomasin loistavan lisäyksen käyttikseen. Edes Betan aikana ei osunut silmiin. Tälläkin foorumilla jatkuvasti ihmetellään miksi pelistä ei toimi kuin hiukan alkua..no koska koko peli ei ole latautunut.

Nyt latauksissa näkee molempien latauksen tilan erikseen:
f95d20f4148264f88ea774b4aa37f579.jpg
 
Ylös Bottom