Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS4-päivitykset

Vastaus: PS4-päivitykset

Nyt vasta huomasin loistavan lisäyksen käyttikseen. Edes Betan aikana ei osunut silmiin. Tälläkin foorumilla jatkuvasti ihmetellään miksi pelistä ei toimi kuin hiukan alkua..no koska koko peli ei ole latautunut.

Nyt latauksissa näkee molempien latauksen tilan erikseen:
f95d20f4148264f88ea774b4aa37f579.jpg

eikö noi lataa nopeemmin jos pistät muut paussille ja lataat vaan yhtä?
 
Vastaus: PS4-päivitykset

ja sn kerran kun yritin olla ovela ja antaa vinnkkiä jota kukaan ei mukamas tiedä ja sit kaikki on semmottis "joo just joo nähty -.-" :D
 
Vastaus: PS4-päivitykset

Onko tämä joku valinnainen, vai ei vielä jaossa, kun oma laite ei ainakaan ole vielä alkanut vaatimaan/lataamaan?

Luultavasti vapaavalintainen. Korjaa luultavasti remote play bugin jonka takia remote play ei toiminut jos ps4:ään ei ole yhdistetty TV:tä :eek:
 
Vastaus: PS4-päivitykset

Luultavasti vapaavalintainen.

Sellainenhan se oli joo. Oli selvästi latautunut taustalla, kun asennus alkoi heti, kun manuaalisesti menin asetukset => päivitä käyttöjärjestelmä kohtaan. Sinällään mitään itselle tärkeitä juttuja ei ilmeisesti korjattu, mutta tulipahan eilen illalla viimeisin versio kuitenkin asennettua.
 
Vastaus: PS4-päivitykset

päivityksen jälkeen alkoi "en tunnista levyä" kiukuttelu välillä kun käynnistää lepotilasta...
 
Vastaus: PS4-päivitykset

Spotify ei halunnut käynnistyä ennen kuin uusin firmispäivitys on asennettu.
 
Vastaus: PS4-päivitykset

Siis vika on siinä, että pleikka luulee etten ole vahvistanut pitkiä videoita (vaikka olen). Kun kirjaudun pleikalla youtubeen, tube ilmoittaa et olen jo vahvistanut ja palaa YouTuben etusivulle. Tästä ei pääse eteenpäin mitenkään. Koneella menee kyllä hyvin pidemmätkin ja meni pleikallakin aluksi. Muuttui beta kakkosessa.

Tämä ongelma vaivaa edelleen. Yritin googlettaa tuloksetta. Koitin äsken iPhonella ja hyvin menee yli 15mi pätkä, mutta oleilla herjaa vahvistuksesta ja kun se siirtyy youtubeen, tulee ilmoitus että se on jo vahvistettu. Taas ollaankin sen jälkeen alkupisteessä..
 
Vastaus: PS4-päivitykset

Tämä ongelma vaivaa edelleen. Yritin googlettaa tuloksetta. Koitin äsken iPhonella ja hyvin menee yli 15mi pätkä, mutta oleilla herjaa vahvistuksesta ja kun se siirtyy youtubeen, tulee ilmoitus että se on jo vahvistettu. Taas ollaankin sen jälkeen alkupisteessä..


Itsellä tämä ongelma korjaantui kun kirjauduin PS4:llä ulos youtube sovelluksesta ja uudestaan sisään. Olin siis kanssa jo vahvistanut youtube tilin aiemmin.
 
Vastaus: PS4-päivitykset

Itsellä tämä ongelma korjaantui kun kirjauduin PS4:llä ulos youtube sovelluksesta ja uudestaan sisään. Olin siis kanssa jo vahvistanut youtube tilin aiemmin.

Mulla auttoi tämä kun beta päivittyi normaaliksi käyttisversioksi, mutta yhden uploadin jälkeen tuli sama herja takaisin. Nyt ei auta enää uloskirjautuminenkaan.

Tosin nyt tätä kirjoittaessa tuli vielä mieleen sellainen, että jos kirjautuisi ulos, sammuttaisi koko pleikan, käynnistää uusiksi ja kirjautuu sisälle.

Mut muitakin vinkkejä otetaan vastaan, sillä en nyt usko tuonkaan auttavan. :(
 
Vastaus: PS4-päivitykset

Mut muitakin vinkkejä otetaan vastaan, sillä en nyt usko tuonkaan auttavan. :(
En tiedä, auttaako, mutta ainakin kannattaa kokeilla.

1) Settings > PlayStation Network/Account Management > Link with Other Services > YouTube > Sign Out
2) https://myaccount.google.com > Connected apps & sites > Manage Apps > PlayStation Network > Remove

Tuolla lailla katkaistaan yhteys PSN- ja YouTube-tunnuksen väliltä varmasti. Sen jälkeen Step 1:n mukaisesti linkittämään tunnukset uusiksi.
 
Ei tuolla linkin takana ole missään tuota kohtaa. En ainakaan tuosta suoli versiosta löydä mitään tuohon viittaavaakaan.

Edit: Tai no löysin tämän, mutta siellä ei ole Sonyä..

4f38d7ff7cc32e312ddf1dbc16df3494.jpg


Edit2: Pleikka poisti sen tuolta. Kirjauduin sisään pleikalla, kävin sit poistamassa tuolta sivulta ja kirjauduin uusiksi. Nyt antoi lähettää yli 15min videota. Eli tuo auttoi ainakin toistaiseksi.
 
Vastaus: PS4-päivitykset

Tänään tuli ladattavaksi käyttöjärjestelmän päivitys versio 4.05. Mitään mullistavaa päivitys ei tee, vaan kyseessä on muutoslokin mukaan käyttöjärjestelmän suorituskykyä parantava päivitys.
 
Vastaus: PS4-päivitykset

Edit2: Pleikka poisti sen tuolta. Kirjauduin sisään pleikalla, kävin sit poistamassa tuolta sivulta ja kirjauduin uusiksi. Nyt antoi lähettää yli 15min videota. Eli tuo auttoi ainakin toistaiseksi.

On tää kyllä naurettavaa. Yhden videon sain upattua ja nyt sama homma, mutta ei taas auta edes tuolta poisto..
 
Vastaus: PS4-päivitykset

On tää kyllä naurettavaa. Yhden videon sain upattua ja nyt sama homma, mutta ei taas auta edes tuolta poisto..

Itse olen alkanut ladata videoita tikun avulla koneelta, ihan naurettavan surkeaa touhua toi pleikalta lataaminen. Joskus toimii hyvin, joskus tulee ties mitä virheitä koko ajan ja joskus ei pysty lataamaan ollenkaan.
 
Vastaus: PS4-päivitykset

Mulla ei ole vielä ikinä ollut ainuttakaan ongelmaa..siis niissä alle 15min videoissa.

On niin hidasta puuhaa tuollainen koneen kautta uppailu, etten jaksa sellaiseen lähteä. Ennemmin pistän alle 15min videoita jatkossakin..
 
Ylös Bottom