Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS4-verkko-ongelmat

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Dimebucker
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
  • Tunnisteet Tunnisteet
    ps4
Vastaus: PS4-verkko-ongelmat

Ongelma on tämä. Olen henkilöiden A,B,C,D kans ryhmä keskustelussa. B käyttää puhelimen nettiä ja loput normaalia (minä myös). Minä ja B ei kuulla toisiamme, vaikka kaikki muut kuulee. Tulee ilmoitus NAT ongelmasta B kanssa. Nat tyyppini on 2. Miten tämän voisi korjata?
 
Vastaus: PS4-verkko-ongelmat

Tulee ilmoitus NAT ongelmasta B kanssa. Nat tyyppini on 2. Miten tämän voisi korjata?
Ongelma johtuu puhelimen 3G/4G-yhteyden pakko-NATista. Operaattorista ja dataliittymästä riippuen pakko-NATin voi saada pois. Soneralla on tuota varten OpenGate-palvelu. Jos pakko-NATia ei ole mahdollista saada pois, sitten on vaihdettava liittymätyyppiä.
 
Vastaus: PS4-verkko-ongelmat

Ongelma johtuu puhelimen 3G/4G-yhteyden pakko-NATista. Operaattorista ja dataliittymästä riippuen pakko-NATin voi saada pois. Soneralla on tuota varten OpenGate-palvelu. Jos pakko-NATia ei ole mahdollista saada pois, sitten on vaihdettava liittymätyyppiä.

Kiitos. Ihmetyttää vaan miten muut kuulee B puheen
 
Vastaus: PS4-verkko-ongelmat

Elikkäs tässä on jo jonkun verran hammasta purtu kun on yritetty saaha Nat:tia 3->2 eli reitittimenä huawei b593 ja on vedetty piuhalla konsoliin. liittymänä elisa super 4g. elikkäs kävin kokeilee laittaa sinne dmz pleikan ip, mutta ny kun mitään ei ole tapahtunut niin 1. onko se oikee pleikan ip mikä lukee tuol verkon tiedoissa kun katson konsolilla (jos ei niin mistä sen löytää?) 2. tiedän et moni on saanut natin 2 niin jos joku kertois suomeksi mitä pitää tehdä että sen saa pelittämään ku tyhmä ei tajua noista nettiasetuksist mittään :)
 
Vastaus: PS4-verkko-ongelmat

xJyge: Elisan 4G-liittymissä on pakko-NAT operaattorin puolelta säädettynä, eikä siihen voi itse mitenkään vaikuttaa. Et siis saa NAT-tyyppi 1/2:ta Pleikkariin muuten kuin vaihtamalla 3G-liittymään tai toisen operaattorin 4G:hen.
 
Vastaus: PS4-verkko-ongelmat

Ja esimerkiksi Soneralla vaatii liittymään vielä 1,90e/kk maksavan OpenGate lisäpalvelun.
 
Vastaus: PS4-verkko-ongelmat

Minulla Soneran 4g ja Huawei b593 antaa NAT2 ilman OpenGate lisäpalveluakin.
 
Vastaus: PS4-verkko-ongelmat

Ok. Tuossa ku kysäsin viimeviikol nii elisalla sanovat että tässä jossain vaihees on tulossa 4g:kin että saa julkiseks ip:n
 
Vastaus: PS4-verkko-ongelmat

Siis ilman Opengate on Nat2 mutta kaikki hlö ei kuulu. Opengatella taas kuuluu vaikka pysyy Nat2.
Mulla on Soneran prepaid netti ja Bäfässä on omat kaverit chatissa kuulunut tähän asti ilman mitään open gatea. Nat tyyppi on siis Nat 2. En tiiä sopimusliittymistä sitten miten lie. Nat tyyppi 3 asetuksella ei kuulu kenenkään äänet.
 
Kyllä mullakin suurin osa kuuluu, mutta muutama on ketkä ei ilman opengatee kuuluu. Testattu Destinyn ja pleikkarin oman chatin kautta.

Edit: Minulla siis Sonera 4G ja Huawei B593.
 
Vastaus: PS4-verkko-ongelmat

Kyllä mullakin suurin osa kuuluu, mutta muutama on ketkä ei ilman opengatee kuuluu. Testattu Destinyn ja pleikkarin oman chatin kautta.

Edit: Minulla siis Sonera 4G ja Huawei B593.
Sama kokoonpano mullakin. Pleikan chatissä pitää joskus monta kertaa mennä uudestaan ryhmään ennen kuin lopettaa nat ongelmasta jauhamisen, mutta sitten toimii. Onneksi tulee kohta 100/100 valokuitu, niin loppuu pelleily näiden 3g/4g vehkeiden kanssa.
 
Vastaus: PS4-verkko-ongelmat

GTA V online ja NAT 2 tyyppi.

Tuntuu että crewilaisiin on todella hankala liittyä ja myöskin saapuneisiin tehtäviin/heisteihin.

Onko jollain Fritzboxia, ja heittää asetuksista vinkkejä, jos vaikka porteista tämä jää kiinni. Olen kokeillut exposed hostiakin, mutta ei. Eipä onnaa.
 
Ylös Bottom