x EkKU x
Active Member
Kyllä näin on, ainekin boxilla tuo kännykällä jako riittää täysin hyvin.Hyvin riittää kännykän netin jako tuohon tarkoitukseen.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Kyllä näin on, ainekin boxilla tuo kännykällä jako riittää täysin hyvin.Hyvin riittää kännykän netin jako tuohon tarkoitukseen.
Hyvin riittää kännykän netin jako tuohon tarkoitukseen.
Entä jos vaan heitän ensisijaiseksi? Ei tarvi nettiä ollenkaan. Tekeekö hallaa jos säätää pääsiäisen jälkeen heti takas.Kyllä näin on, ainekin boxilla tuo kännykällä jako riittää täysin hyvin.
Ei oo mitään merkitystä. Ensisijaisuutta saa veivata konsoleiden välillä ihan vapaasti.Entä jos vaan heitän ensisijaiseksi? Ei tarvi nettiä ollenkaan. Tekeekö hallaa jos säätää pääsiäisen jälkeen heti takas.
Luin eilen askplaystation Twitteristä että enemmänkin olis hakkeroituJoku on ahkeraan kokeillut yöllä päästä tiliini käsiksi. Aamulla ps4 päälle, niin piti kirjaantua sisään, vaikka normaalisti automaattisesti kirjaantuu. Tuli ao. ilmoitus.
No sähköpostia tuli samantien sonylta otsikolla "Onko salasanasi vaihdettava, *****?"
Onko muilla sattunut vastaavaa?
olisiko pleikka ainoa 2.4GHz laite, jonka vuoksi koko 5GHz Wifi downgradetaan 2.4GHz:ksi?Terve.
Meillä on 300 kuituliittymä ja ostin uuden purkin intensen eg400. Entisestä purkista wifi takkuili. No uusi purkki paikalleen. Piuhalla televisio boksi, toimii. Sitten wifin kautta ekana puhelimen yhdistin. Speed testillä 210/118megaa. Olin ihan tyytyväinen. Sitten emännän puhelin wifiin, televisio wifiin ja kaikki vielä ok. Vaan pleikan kun yhdisti wifiin koko verkko kaatui käytännössä. 0.2mbit sisään ja ulos 0.5kbt. Tässä vaiheessa alkoi hermo mennä, sijoitin 200€ uuteen purkkiin ja tämä on ihan samanlaista paskaa kuin vanhalla. Miten on mahdollista, että pleikkarin yhdistämisellä jokaisesta laitteesta kaatui langaton yhteys tai ei saa mitään siitä irti? Onko tämä asetus homma, vai eikö voi yhdistää oikeasti useampaa laitetta nykypäivänä näihin purkkeihin? Tämän jälkeen boottasin uuden purkin, sammutin pleikan ja sain puhelimella 60/50 tuloksen speed testillä. Ei varmaan auta kuin soittaa liikkeelle ja sanoa, että laittakaa joku käymään laittamassa asetukset kohdilleen koska ei tästä ole mitään iloa jos ei saa televisiosta 4k.ta netflixistä irti ja pleikalla pelaaminen on kärsimystä. Pleikan asetuksiin vaihtelin ja sitten sillä sai 10megaa sisään ja 2 ulos. Jos joku osaa vastailla tai tietää ongelman syyn niin mielelläni otan vastaan neuvoja. Kiitos.
Ota selvää operaattori kohtaisista rajoituksista/palveluista.4g modeemin asetuksista muutettu julkinen IP ja siltaava tila päälle, silti PS4 NAT-tyyppi pysyy 3. Osaisiko joku kertoa mitä ihmettä vielä pitää tehdä?
Itsellänikin on DNA ja niiden asiakaspalvelu on ollut näissä asioissa kauniisti sanottuna hyödytön. Mulla toimi yksinkertaisesti modeemin asetuksista UPnP:n (Universal Plug and Play ) laittaminen päälle. Laitoin palautetta DNA:lle, että voivat neuvoa tuon seuraavalle kysyjälle.Kiitos vastauksesta! DNAn mukaan he eivät voi tehdä mitään! DNAn asiakaspalvelun mukaan tämän tyyppisten ongelmien ratkaisu ei ole heidän vastuullaan, koska netti muuten toimii. Antavat kyllä numeron, josta voi apua pyyttää kohtuuttomalla hinnalla. No ei nekään osaa neuvoa kuin tuon mitä olen jo tehnyt...
Itsellänikin on DNA ja niiden asiakaspalvelu on ollut näissä asioissa kauniisti sanottuna hyödytön. Mulla toimi yksinkertaisesti modeemin asetuksista UPnP:n (Universal Plug and Play ) laittaminen päälle. Laitoin palautetta DNA:lle, että voivat neuvoa tuon seuraavalle kysyjälle.
Ai niin, mulla ei myöskään valokuitu anna langattomana avointa NATia. Tällä hetkellä on kaksi nettiliittymää päällekkäin käytössä ja vain DNA antaa NAT 2:n. Olen pitänyt piuhan päässä nyt koko konsolia, että olisi hieman vakaampi yhteys.Kiitti vinkistä! UPnP:n tuli kokeiltua ennen bridge modea, eikä siitä ollut mulla apua. Jotenkin ajatteli, että tämä bridge mode nyt ainakin toimii ja hommasin toisen modeemin sitä varten
Mistä pelistä kyse?Minä päivitin pelin jonka jälkeen pingi on noussut, netti pätkii ja tulee lag spikejä paljon.
Osaisiko joku auttaa? Pelaan ps4
Ja elisalta eivät osanneet auttaa ja sanoivat että mikään ei ole vikana
Dns ei auttanu