Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS4-verkko-ongelmat

Vastaus: PlayStation 4

Moi

Joo siis mitä mun pitää ,kattoa tuolta kirjotin tuon komennon suorita kentää ja tuli tietoa ulos sieltä? Ja DNA itselläni on operaattorina. Sieltä tuli koneeni ip ja muut tiedot ja kolmessa rivissä jotain Tunnel adapter tietoja? Ja mulla ei tullut tuota 190 jotain sen alkusta vaa 80 alkunen ip tuli.

No muistele liititkö wlaniin silloin jotain laitetta ennen ku ps4 lakkas toimimasta?
Tuo ohje taitaakin vapauttaa vaan tietokeen ip:t.
Googlesta varmasti löytyy asiasta tietoa.

Edit/ olisi joku laite minkä voisit yrittää liittää wlaniin joka ei ennen ole ollut. Jos sekään ei mene niin silloin mahdollista, että ip:t varattu.
 
Vastaus: PlayStation 4

Moi


En ole littänyt laitetta/laitteita sillon ku lakkasi toimimast tuo.


No muistele liititkö wlaniin silloin jotain laitetta ennen ku ps4 lakkas toimimasta?
Tuo ohje taitaakin vapauttaa vaan tietokeen ip:t.
Googlesta varmasti löytyy asiasta tietoa.

Edit/ olisi joku laite minkä voisit yrittää liittää wlaniin joka ei ennen ole ollut. Jos sekään ei mene niin silloin mahdollista, että ip:t varattu.
 
Vastaus: PlayStation 4

Meninpäs ja ostin lego marvelin storesta.. No kun yrittää käynnistää, niin peli sanoo jotta ei käyttöoikeutta.

Menen siis psn asetuksiin palauttamaan käyttöoikeuksia ja sitten kone heittää erroria. Sanoo välillä jotta verkkoyhteyttä ei ole ja välillä heittää koodin CE-33945-4, tuokin tuntuu vaihtelevan.. On aktivoitu ensisijaisena.

Osaisko joku viisaampi auttaa? Eipä tosiaan vakuuta tämä ps4: n psn käyttöoikeuskäytäntö kun ei rehellisesti ostettua peliä pääse ilman säätörumbaa pelaamaan..

Edit. Taitaapi olla psn osittain ainakin solmussa, storeen ei meinannu kännyllä päästä ja nfs: rivals ei suostunut toimimaan. Voipi kait siis vaikuttaa tuokin. Hienompi juttu..
 
Vastaus: PlayStation 4

PSN nurin jouluaattona jo monta tuntia. Tsiisus, tästäkö sitä piti alkaa maksamaan, jotta voisi pelata moninpelejä? Melkoista tunarointia.

Pitääkö tässä vetäistä kahdeksan vuotta vanha sotaratsu käyntiin?
 
Vastaus: PlayStation 4

PSN nurin jouluaattona jo monta tuntia. Tsiisus, tästäkö sitä piti alkaa maksamaan, jotta voisi pelata moninpelejä? Melkoista tunarointia.

Pitääkö tässä vetäistä kahdeksan vuotta vanha sotaratsu käyntiin?

Taitaa olla vähän liian moni aukassu kovan paketin yhtäaikaa ja ruuhkaa linjoilla.
 
Vastaus: PlayStation 4

Taitaa olla vähän liian moni aukassu kovan paketin yhtäaikaa ja ruuhkaa linjoilla.

Jep, siellä on muu Eurooppa tunnin-parin meitä jäljessä saaneet lahjansa avattua. Varmaan syytä vain suosiolla siirtää verkkovierailut aamuun.
 
Vastaus: PlayStation 4

Moi


Olishan tuo ihan mahtavaa päästä ,edes nettii tuolla wifillä. Kolmatta päivää tässä on työpäivän verran per päivä ,koitettu selviytyä sinne.
 
Vastaus: PlayStation 4

Olishan tuo ihan mahtavaa päästä ,edes nettii tuolla wifillä. Kolmatta päivää tässä on työpäivän verran per päivä ,koitettu selviytyä sinne.

Täältä on tullut roppakaupalla ohjeita. Nyt vain pitää itse ottaa loput selvää tai kytkeä kaapelilla pyhien yli.
 
Vastaus: PlayStation 4

Moi


Olishan tuo ihan mahtavaa päästä ,edes nettii tuolla wifillä. Kolmatta päivää tässä on työpäivän verran per päivä ,koitettu selviytyä sinne.

Heitä paikkakuntaa jos jollain sulle ois myydä pitkä piuha niin pääset pyhien aikana pelaa.
Tai selailet tori.fi, huuto.net ym. onhan noita.
 
Vastaus: PlayStation 4

Moi


Hyviä ohjeita on tullut ,kaikki ohjeet olen kokellut mikään ei ikävä kyllä tepsinyt. Viimeisimpänä tuon DHCB sain päälle ,ja sekään ei auttanut. Eli ei auta ku toivoa hartaasti ,että tuoho löytyisi keinot saada toimiin.


Täältä on tullut roppakaupalla ohjeita. Nyt vain pitää itse ottaa loput selvää tai kytkeä kaapelilla pyhien yli.
 
Vastaus: PlayStation 4

Moi

Joo tuo kävi mielessä ,mutta taitaa pyhät kulua tuon selvittämiseen. Ja Oulussahan sitä oleskellan. Tuo on sinänsä jännä vika ,koska tuolla ulkomailla tuota samaa vikaa ja virhe koodia porukalla on paljonki. Oikee kukaan ei ole vielä varmaa ratkaisua tuohon löytänyt. Mutta enkait minä ole ainut täällä forumilla ,kellä tuo vika on vaivannut?

Heitä paikkakuntaa jos jollain sulle ois myydä pitkä piuha niin pääset pyhien aikana pelaa.
Tai selailet tori.fi, huuto.net ym. onhan noita.
 
Vastaus: PlayStation 4

Jep, siellä on muu Eurooppa tunnin-parin meitä jäljessä saaneet lahjansa avattua. Varmaan syytä vain suosiolla siirtää verkkovierailut aamuun.

Jep, ihmettelin vain, että kuka voi olla Sonyn päässä niin tyhmä, että tämä lahjaruuhka tulisi jotenkin yllätyksenä. Ei millään tavalla hyvä syy "siirtää verkkovierailuja"...
 
Vastaus: PlayStation 4

Eilen löi konsoli totaalisen jumiin kun yritti Netflixiä avata, ja nyt kävi samoin kun yritti sitä sulkea. Ei auttanut kuin pitää power nappulaa aika pitkään pohjassa jotta sammu. Onko muilla Netflix aiheuttanut probleeemia? Ei ole vielä ainakaan muitten sovellusten takia tällaista tehnyt.
 
Vastaus: PlayStation 4

Moi

Joo tuo kävi mielessä ,mutta taitaa pyhät kulua tuon selvittämiseen. Ja Oulussahan sitä oleskellan. Tuo on sinänsä jännä vika ,koska tuolla ulkomailla tuota samaa vikaa ja virhe koodia porukalla on paljonki. Oikee kukaan ei ole vielä varmaa ratkaisua tuohon löytänyt. Mutta enkait minä ole ainut täällä forumilla ,kellä tuo vika on vaivannut?

Laita privaa, niin voit hakea multa piuhan, multa löytyy muistaakseni kymmenen metrin pituinen. Ps. Laita puhelinnumero, niin soittelen sulle iltapäivästä, kun tulen kotiin.
 
Vastaus: PlayStation 4

Moi


Hyviä ohjeita on tullut ,kaikki ohjeet olen kokellut mikään ei ikävä kyllä tepsinyt. Viimeisimpänä tuon DHCB sain päälle ,ja sekään ei auttanut. Eli ei auta ku toivoa hartaasti ,että tuoho löytyisi keinot saada toimiin.

Näyttää sulla olevan suht monta viestiä tähän ketjuun jo ja olen todennäköisesti lukenut ne kaikki, mutta ei tule mieleen koititko jo laittaa modeemin siltaavasta (bridge) reitittävään (router) moodiin? Siltaavana modeemi päästää kaikki siihen kytketyt laitteet suoraan verkkoon julkisilla, operaattorilta saaduilla, ip-osoitteilla. Reitittävänä puolestaan modeemi saa ainoastaan julkisen ip-osoitteen ja reitittää NAT:n avulla verkkoliikenteen sisäverkon ip-osoitteisiin, jotka modeemi (tai erillinen palvelin sisäverkossa) jakaa laitteille DHCP-serverin kautta.

Joko kokeilit ottaa salauksen WLAN-verkosta kokonaan pois? Joskus eri salauskombinaatiot aiheuttaa ongelmia eri laitteiden välillä vaikka kaikki pitäisi olla standardin mukaisia. Minulla toimii WPA2/AES kombinaatio PS4:n ja ASUS-LÄPPÄRIÄ RT-N56U reitittimen välillä, mutta en saanut hommaa luotettavasti toimimaan jonkun halppis tukiaseman kanssa kun testasin.

Jos modeemi kerää jotain lokia niin voisit sieltä kokeilla tarkistaa mitä tapahtuu kun PS4 yrittää yhdistää WLAN-verkkoosi tai päästä nettiin. Ja jos modeemissa itsessään on palomuurin tapainen niin kokeile auttaako sen kytkeminen pois päältä.

Tässä hommassa on kyllä aika monta muuttujaa ja varmaan nopein ja helpoin tapa on testata hommaa toisella modeemilla.
 
Vastaus: PlayStation 4

Moi


Joo tuo reititin on bridget modessa. Miten tuon reitittävään moden saa ,kun en löytänyt valikoista reitittävää vaihtoehtoa? Joo otin monta kertaa tuon salauksen pois ,se ei auttanut ikävä kyllä sekään. Tuli semmonen mielee myös ,että eikait PS3 langgatomat asetukset ole jääneet kummittelemaa jotenki tuonne purkkii? Enään en omista tuota PS3 laitetta ,pitääkö sen asetukset jostain nollata? Vaikka olen sen kyllä reitittimen ,resetoinut monet monet kerrat. Ja olisi mukava tietää mistä tuon mainitsemasi ,lokin yhdistämisistä voisi löytää. En löytänyt purkin sisältä sitä ainakaan? Ja tuossa PS3 laitteessa ei ,koskaa ollut tämmöisiä ongelmia wlanilla mentii aina. Ja mistähän mina pääsisin ,katsomaa monta laitetta tuoho modeemii on tallentunut jos jostain voisi poistella niitä? Ja myös nyt alkoi semmoinen mietityttää ,että voiko tuo häiritä koska minulla on internet protocol versio 4 ja myös 6 ,tuo IPV4 tässä on nettinä tietokoneessa ja IPV6 lukee ei internet yhteyttä?

Näyttää sulla olevan suht monta viestiä tähän ketjuun jo ja olen todennäköisesti lukenut ne kaikki, mutta ei tule mieleen koititko jo laittaa modeemin siltaavasta (bridge) reitittävään (router) moodiin? Siltaavana modeemi päästää kaikki siihen kytketyt laitteet suoraan verkkoon julkisilla, operaattorilta saaduilla, ip-osoitteilla. Reitittävänä puolestaan modeemi saa ainoastaan julkisen ip-osoitteen ja reitittää NAT:n avulla verkkoliikenteen sisäverkon ip-osoitteisiin, jotka modeemi (tai erillinen palvelin sisäverkossa) jakaa laitteille DHCP-serverin kautta.

Joko kokeilit ottaa salauksen WLAN-verkosta kokonaan pois? Joskus eri salauskombinaatiot aiheuttaa ongelmia eri laitteiden välillä vaikka kaikki pitäisi olla standardin mukaisia. Minulla toimii WPA2/AES kombinaatio PS4:n ja ASUS-LÄPPÄRIÄ RT-N56U reitittimen välillä, mutta en saanut hommaa luotettavasti toimimaan jonkun halppis tukiaseman kanssa kun testasin.

Jos modeemi kerää jotain lokia niin voisit sieltä kokeilla tarkistaa mitä tapahtuu kun PS4 yrittää yhdistää WLAN-verkkoosi tai päästä nettiin. Ja jos modeemissa itsessään on palomuurin tapainen niin kokeile auttaako sen kytkeminen pois päältä.

Tässä hommassa on kyllä aika monta muuttujaa ja varmaan nopein ja helpoin tapa on testata hommaa toisella modeemilla.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PlayStation 4

Jahas, ilmeisesti porukka on saanut availtua pleikkareitansa, ei päästä psn:ään ja nyt tuli viesti, että psn networkkia huolletaan parhaillaan.. Perkeles, kerrankin kun muksut ja muija poissa ja vielä synttärit mulla tänään, niin ei pääse pelailemaan.. tai ei upi tietoja esim tuon kätevän AC: Black Flagin kanssa mistä saa unlockattua juttuja sivustolta www.acinitiates.com kun synkkaa tiedot sinne netinkautta 5min välein / tallennusten yhteydessä.. :/ Eikä saa laitettua vidzonea päälle, et saisi taustalla kuunneltua ja pyöritettyä musavideoita :(
 
Ylös Bottom