Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS4-verkko-ongelmat

Vastaus: PS4-verkko-ongelmat (PSN:ssä ongelmia tällä hetkellä)

Ihan mielenkiinnosta ammattilaiselta kysyn vielä, että miten tuo pakettikoon muutos, pieni, 1500 -> 1473, voi auttaa PSNnään kirjautumisessa?

Ei se voikaan. Ainakaan periaatteessa :) Suoraan se ei 100% varmuudella vaikuta tuon taivaallista siihen, miten yksittäinen konsoli saa psn:ään yhteyden, mutta epäsuorasti se voi vaikuttaa esim. mitä kautta kautta liikenne reititetään, joka taas voi vaikuttaa siihen päätyykö liikenne perille vai ei, mutta melko epätodennäköistä sekin on.

Itse en pakettikokoon ole koskenut ja PSN on toiminut viime yöstä alkaen normaalisti ja sitä ennen silloin tällöin.
 
Vastaus: PS4-verkko-ongelmat (PSN:ssä ongelmia tällä hetkellä)

Nyt tulee Sonylta näitä aktivointisähköposteja, mutta sitä kun klikkaa auki niin tulee tällainen teksti Sonyn PSN nettisivuilta: "Your request could not be completed. We apologize for the inconvenience. Please try again later."

Huoh, ehkäpä sitten jo huomenna toimii...
 
Vastaus: PS4-verkko-ongelmat (PSN:ssä ongelmia tällä hetkellä)

Täällä kyllä kaikki toimii Storea myöden, mutta visalta ei mennyt rahaa. Koitin paypalilla ja store heitti erroria ja perui siirron. Onkohan mun virassa taas ongelmia, vai liittyykö psn ongelmiin? Psnkortti.comista saatu koodi kyllä Storeen kelpasi ja sain pelin ladattua.
 
Vastaus: PS4-verkko-ongelmat (PSN:ssä ongelmia tällä hetkellä)

Hommasin itse pleikan tossa eilen ja hemmetin mukavaa tämä on kun ei pääse edes kirjautumaan. Olen kokopäivän ootellut ja taistellut ja nyt olis siinä pisteessä että sähköpostia tarvittas et pääsee aktivoimaan ton tilin, paskan marjat mitäään kuulu .
 
Vastaus: PS4-verkko-ongelmat (PSN:ssä ongelmia tällä hetkellä)

Hommasin itse pleikan tossa eilen ja hemmetin mukavaa tämä on kun ei pääse edes kirjautumaan. Olen kokopäivän ootellut ja taistellut ja nyt olis siinä pisteessä että sähköpostia tarvittas et pääsee aktivoimaan ton tilin, paskan marjat mitäään kuulu .

Tässä oon samaa odotellut jouluaatosta asti...
 
Vastaus: PS4-verkko-ongelmat (PSN:ssä ongelmia tällä hetkellä)

Joo ei anna uusien tilien aktivointia, mulla nyt vanha toimii mutta ku koitti pakkojen kanssa kikkailla ja näin uutta käyttäjää tehdä ni buuullsshie, ei toimi. kait sekin kuntoon tulee tulevalla vkolla. maltti on valttia :D
 
Vastaus: PS4-verkko-ongelmat (PSN:ssä ongelmia tällä hetkellä)

Ihmeiden aika ei ole ohi :D nyt onnistui PS4:n aktivointi, Storekin toimii :) PS3:llahan se alkoi toimimaan jo eilen
 
Vastaus: PS4-verkko-ongelmat (PSN:ssä ongelmia tällä hetkellä)

Käsitykseni mukaanhan tuo hakkeriryhmä ei ole päässyt mihinkään PSN tietoihin käsiksi, vaan saanut yliruuhkautettua PSN serverit niin jumiin että se ei enään toimi. Tämän takia ilmeisesti puhutaan amatöörihakkereista kun mitään hakkerimaistahan tuossa ei periaatteesa ole tapahtunut kun mistään ei olla menty "sisälle". On vaan käytetty laitteiden heikkoutta ja tukittu "kanava liian isolla tulpalla" nyt Sonyn pitää se kaivaa auki pikku hiljaa poraten palasia irti.

Jos tää on väärin ajateltu, niin haluaisin ihan mielenkiinnosta tietää että miten ne on onnistuneet tekemään tämmösen kaaoksen :D

Mulla muuten 100M DNA netti ja Thomsonin boxi ja toimii kyllä komeasti pleikkarin yhteydet täältä päästä aina, eri asia sitten kun on vikaa itse PSN:ssa. Sanoisin että olen melko onnekas tuon suhteen että on laitteet jotka toimii varmasti.
 
Vastaus: PS4-verkko-ongelmat (PSN:ssä ongelmia tällä hetkellä)

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014122818956255_uu.shtml

Se Suomiepäily saattaa olla aiheellinen, nimittäin siinä aiemman uutisen kuvassa ollut jannu on poliisille entuudestaan tuttu kaveri, ja KRP tutkii nyt että onko hänellä tosiaan ollut kytköksiä hyökkäykseen.

Jos hän on ollut mukana niin on muuten poika aika pulassa, ja samaten koko lizard squad alkaa kaatumaan.
 
Vastaus: PS4-verkko-ongelmat (PSN:ssä ongelmia tällä hetkellä)

Se Suomiepäily saattaa olla aiheellinen, nimittäin siinä aiemman uutisen kuvassa ollut jannu on poliisille entuudestaan tuttu kaveri, ja KRP tutkii nyt että onko hänellä tosiaan ollut kytköksiä hyökkäykseen.
Tuossa vähän googlailin ja löysin muutamia mielenkiintoisia juttuja, jotka sinällään sopisivat palapeliin kuin nenä päähän.

Dailydot julkaisi tänään The FBI is allegedly investigating Lizard Squad over Xbox Live, PSN attacks -otsikolla olevan uutisen, josta käy ilmi, että tämä suomalaisepäilty kulkisi nimellä Julius Kivimäki ja nimimerkillä ryanc. Onko kyseessä oikea nimi vai pelkkä taiteilijanimi, sitä en tiedä.

A member of the Lizard Squad hacking group, said to be named Julius Kivimaki and who goes by “ryanc” online, allegedly garnered the attention of a special agent with the Federal Bureau of Investigation after speaking with the media about Lizard Squad’s Christmas-day attacks on Xbox Live and the PlayStation Network (PSN).

Kivimaki is said to be 16 or 17 years old and lives in Finland, according to sources who spoke to the Daily Dot.

Joka tapauksessa tuolla nimellä alkoi Googlesta tulla jänniä osumia.

Viime vuoden huhtikuussa Gizmodo haastatteli DDOS-bottiverkon "omistajaa", joka sattumoisin oli suomalainen Julius. Tuolloin heppu kertoi hallitsevansa n. 400 000 koneen bottiverkkoa.

Julius goes by a few names, and there's no way for me to know which, if any, are even remotely real. He'd be stupid to use a real name, because he speaks openly—proudly—about how much and how often he breaks the law. Julius talks about breaking the law like you talk about texting your roommate, as if crippling his internet enemies with a distributed denial-of-service (DDoS) attack were a banana peel on the floor. But it's not. Julius is able to wreck computers with a few clicks, at will, from the comfort of his home or office, where over IM he tells me he's employed "programming with a rather large company" in Finland.

&

Julius types in any IP address, and his botnet—which he claims contains around 400,000 computers—comes to life.

Viime vuoden toukokuulta löytyi sitten JuliusKivimaki-feikkitili Twitteristä, jossa kerrotaan, miksi vaihtoi nimimerkkinsä zee RyanC:ksi. Sky Newsin haastattelussa ollut kaverihan esittäytyi nimenomaan Ryaniksi. (Tuo on todellakin selkeä parodiatili, joka yrittää tehdä pilkkaa oikeasta Julius Kivimäestä.)

I changed my name from zee to RyanC because I wanna be like Ryan Cleary when I grow up: Angry, autistic, and with everyone glad I'm in jail.

Nimimerkeillä zee ja zeekill löytyi sitten mm. suomenkielisiä #ylilauta-logeja ja Encyclopedia Dramatica -sivu. Jälkimmäinen vaikuttaisi olevan vähän Hikipedia-tyyppinen "nolaussivusto", ja joka luokittelee Juliuksen lähinnä skidiksi eli script kiddieksi. Tuon mukaan heppu työskentelisi Nokialla, mutta tuo väite kannattaa nauttia runsan suolan kera.

Zeekill (Powerword: Julius Kivimäki) is an attention whore and a 13 year old boy, but more importantly, a non-hacker who believes the internet is in his control. He is Finland's answer to hann, in that all his "work" is based upon standing on the shoulders of giants and waving their flag around his head like an American at a 4th of July Coors party. He is currently employed at Nokia and sucks at Quake.

Dailydotille mies selitti lyhyitä hiuksiaan sillä, että on hiljattain ollut vankilassa. Tälle väitteelle löytyy vahvistusta r000t.comin blogahduksesta tämän vuoden kesäkuulta.

Since then, he was (finally!) taken in by the Finnish police, who sent him to a European prison.

Vaikka palaset tuntuvat loksahtelevan paikoilleen, nämä eivät sinällään vielä todista mitään. Ja ennen kaikkea korostan, että mihinkään henkilökohtaiseen ajojahtiin ei kannata lähteä. Täällä on muutamissa viesteissä ollut kovin uhkaava sävy, joten painotan vielä kerran, että tuollaiset laittomat uhkaukset ovat foorumin säännöissä ehdottoman kiellettyjä.
 
Vastaus: PS4-verkko-ongelmat (PSN:ssä ongelmia tällä hetkellä)

Tuossa vähän googlailin ja löysin muutamia mielenkiintoisia juttuja, jotka sinällään sopisivat palapeliin kuin nenä päähän.

Mielenkiintoista juttua. Juu ja minulle auttoi tuo MTU:n vaihtaminen 1473:ksi pääsemään PS4:llä PSN:ään.
 
Vastaus: PS4-verkko-ongelmat (PSN:ssä ongelmia tällä hetkellä)

Mielenkiintoista juttua. Juu ja minulle auttoi tuo MTU:n vaihtaminen 1473:ksi pääsemään PS4:llä PSN:ään.
Aamulla kokeilin muuttaa automaatille, en päässyt PSN verkkoon....eli 1473:lla mennään vielä:mad:
 
Vastaus: PS4-verkko-ongelmat (PSN:ssä ongelmia tällä hetkellä)

Pitäisikö tuon PSN-verkon toimia jo kaikilla normaalisti? Itselläni herjaa vain, että yhteys palvelimeen katkaistiin tai palvelimeen ei saatu yhteyttä. Kaverit kuitenkin jauhavat jo fifaa. Pitäisikö tässä alkaa jo johonkin toimenpiteisiin :confused:
 
Vastaus: PS4-verkko-ongelmat (PSN:ssä ongelmia tällä hetkellä)

Kokeiles tuota. Pitäisi toimia. PS4:lla: Asetukset -> Verkko -> Määritä internet yhteys -> Mukautettu -> seuraa ohjeita ja painele automaattinen yms. oletusarvoja kunnes MTU:n kohdalla muutat oletusarvon tilalle 1473
 
Vastaus: PS4-verkko-ongelmat (PSN:ssä ongelmia tällä hetkellä)

Täällä toimii ongelmitta ja mitään asetuksia muuttamatta.
 
Vastaus: PS4-verkko-ongelmat (PSN:ssä ongelmia tällä hetkellä)

Aamulla kokeilin Buffalon boxilla ja ei toiminut edelleenkään. Eikä auttanut MTU muutos. MTU vaihto 1473 muuten teki sen että netflixin servereillekään ei päässyt.
 
Ylös Bottom